goedemorgen, Schmidt, wat grappig dat jullie dezelfde willen...ben het wel eens met dat een bed is om te slapen, maar mijn ervaring is juist(en dan idd vooral met klassieke muziek)dat het rustgevend is, fijn om te horen dat het een rustige moboel is..ik had hem namelijk nog niet aan gezien/gehoord!En grappig, wij hebben voor de jongste ook die bol van chicco!Zoontje is net 5 maar vind het nog steeds erg fijn! @Vandaag surprise maken met de oudste voor school.Vriend is weer eens aan het werk, maar is rond 1445 weer thuis!Om 16.00 hebben wij een etentje van zijn oma.Op zich heel leuk want echt de hele familie komt, incl alle kinderen, kleinkinderen en achter kleinkinderen, en dat zijn er veeeeel,hihi! Elk jaar zijn er wel een paar bijgekomen! Vind het erg leuk dat ze dit doet, elk jaar in nov, ze loopt zelf al tegen de 90 maar vind het belangrijk om 1x per jaar de hele familie bij elkaar te hebben en ook echt iedereen is er, denk toch wel een mannetje 0f 50 als het niet meer is.Ze huurt een zaaltje en er is lopend buffet! Wel erg druk moet ik zeggen
MamaLindaa; wat fijn om terug thuis te zijn!! Hopelijk dekt je verzekeraar alle kosten, want dat zal toch wel een pak zijn... Maar het belangrijkst is natuurlijk dat je nu terug kan gaan 'nestelen' !! Hier een drukke dag vandaag, verjaardag van neefje en schoonzus vieren, daarna doorrijden naar babyfeest van verse baby van man's neef. Straks plat op de bank vermoed ik
Mamalindaa, fijn dat jullie weer thuis zijn! Anieska, heel veel plezier tijdens het etentje! Wij hebben de speelmobiel nog niet uit de verpakking gezien, maar het plaatje zegt genoeg. We hebben ons in d'r winkel ook laten informeren, omdat wij duidelijke wensen hadden (ivm die bol). Komisch dat jullie die ook al hebben. Wij vragen hem als kraamkadi, want de eerste weken gebruiken wij hem toch nog niet. Boerderijmama, veel plezier vandaag! Ben net een paar keer op de bank licht in slaap gevallen. Zl is mij steeds weer komen wekken.
❤️Januari 2015 mama's ❤️ 02-1 MiekieLief, 1e kindje 03-1 Schmidt, 2e kindje 03-1 Michieltje, 1e kindje 07-1 Ellis2014, 1e kindje 08-1 Noralie87, 1e kindje 11-1 Starry, 2e kindje 11-1 Katharina, 1e kindje 12-1 Mamatje 89, 2e kindje 14-1 Pamela1203, 4e kindje 15-1 Nail87, 2e kindje 15-1 MamavanDaisy, 3e kindje 15-1 Joy86, 2e kindje 18-1 Love2Live, 1e kindje 20-1 Mommychar, 2e kindje 20-1 Boerderijmama, 3e kindje 21-1 Lusvi, 1e kindje 22-1 Julia88, 1e kindje 24-1 Joyyke, 2e kindje 25-1 BeebieBeeb, 2e kindje 26-1 LoveLaughLive, 1e kindje 27-1 Anieska, 3e kindje 29-1 MamaLindaaa, 2e kindje Afspraken december: 01-12 Mommychar groeiecho 04-12 Beebiebeeb controle vk + groeiecho 04-12 Starry groeiecho 04-12 Anieska controle vk 05-12 Schmidt gyn 09-12 Pamela liggingsecho 10-12 Pamela controle vk 12-12 Schmidt controle vk 17-12 Anieska controle vk + groeiecho 18-12 Boerderijmama controle gyn 22-12 Anieska gyn Afspraken januari: Totaal: ❤️ Jongen (10) ❤️ Meisje (7) ❤️ Verrassing/Weten we nog niet (5) Moeten er nog afspraken bij gezet worden meiden?
Hier vandaag het 34 weken dansje Gisteren nog even naar de Baby Dump geweest en wat kleine spulletjes gehaald, thermometer, 2 kruiken inclusief kruikzakken, hydrofiele washandjes, flessenset van Avent en een piekstok voor de wieg..vandaag maar eens in elkaar zetten en kijken hoe het staat. Vandaag niet zoveel op de planning moet alleen nog wat kleine boodschappen halen..verder gewoon lekker in huis bezig zijn. Gisteren al de kleine kleertjes gestreken dus daar heb ik vandaag geen omkijken meer naar..ga zo wel even de wasmachine aanzetten aangezien ik afgelopen week geen tijd had om te wassen..
Nog even een vraagje mag een pas geboren baby direct in een slaapzak? Ik zag namelijk bij Prenatal slaapzakken vanaf 60 cm newborn maar mag dat dus wel?
Dit is juist de nieuwe richtlijn als ik me niet vergis. In slaapzak en dan met voeten onder kort opgemaakt laken. Hier in ieder geval daar van uit gegaan
Mamalindaa, fijn dat jullie weer thuis zijn! Starry, dat heb ik toevallig afgelopen week aan de vrouw van de kraamzorg nagevraagd. Ze zei dat het mocht, maar dan moeten de armsgaten wel goed aansluiten. En aangezien de meeste slaapzakjes wat groter zijn, adviseerde ze om daar nog even mee te wachten. Maar je moet het zelf weten natuurlijk slaapzakje halen kun je gewoon doen en dan kijken wanneer hij er goed in past toch? Hier vandaag al een lekkere boswandeling gemaakt. Merk wel dat het steeds meer moeite kost. De was moet gebeuren en wat huishoudelijke dingen helaas, maar het is ook koopzondag. Dus denk nog even naar de stad fijne dag!
Fijn Mamalindaa, is toch prettiger in je eigen omgeving! Ik heb ook slaapzakjes voor het begin, een puckababy bijvoorbeeld ook. Hier weer een wat mindere nacht, ontzettend last gehad van maagzuur afgelopen nacht. Zelfs de Omeprazol hielp hier niet terwijl dit normaal mijn wondermiddel is.. Denk te laat nog wat gegeten dus dat schaf ik vanaf nu maar af. Had late dienst en voel me dan altijd wat flauw mja. Zometeen weer een late dienst maar samen met een collega dus kan hopelijk wel weer wat eerder naar huis. Verder dan geen diensten meer ingepland staan, op naar het verlof. Kreeg vannacht met omdraaien af en toe ontzettende pijn aan mijn buik, alsof alles compleet verkrampt. Herken deze pijn niet, misschien mijn darmen die verdrukt worden ofz want zou het anders niet weten. Ga me voorbereiden zo te gaan werken, weinig zin maar wat moet dat moet Fijne zondag dames
@pamela, ik ben overgestapt naar dezelfde verzekering afgelopen maand, ik heb hem gelijk in laten gaan vanaf deze maand.. zodat ik het risico niet loop mocht hij eerder komen als nog allemaal kosten moet betalen. @mamalindaa fijn dat jullie weer thuis zijn! Gister een drukke dag gehad, weze kerstshoppen in Maastricht en savonds naar de film met mijn vriend. Toen ik eenmaal ons bed zag was ik vertrokken! Vannacht eindelijk weer eens heerlijk geslapen, en aan een stuk door van 00:30 tot 11:00 zonder te plassen, draaien, pijn of wat dan ook.. zo fijn! Nu lekker ontbijten, een wasje draaien en rustig aan doen. 8 dec: afspraak controle vk. Fijne zondag allemaal!
Ik heb echt mega lekker geslapen. Lig nog in bed. Haha. Zo lekker warm. Ik heb trouwens vrijdag controle met groeiecho. Ben erg benieuwd.
Nou ik heb maar weer eens een rotnacht gehad, als we het toch over de nachten hebben Het leek alsof de baby eén of andere houseparty aan het geven was in mijn buik afgewisseld met een kickboxwedstrijd... Mijn maag, darmen, ribben, mijn hele buik eigenlijk deed zeer. Baby ging van overdwars naar verticale ligging naar overdwars naar weet ik veel wat. Wat voelde ik me verschrikkelijk Ik vind normaal het getrappel heerlijk, maar nu zag ik mijn buik soms zo erg heen en weer gaan, dat was echt geen fijn gevoel zeg maar. Ik kon wel janken! Hebben jullie het ook wel eens zo erg gehad?
Rot Beebiebeeb! Ik merk wel dat de bewegingen van de baby erg sterk worden nu. Niet normaal hoe de buik soms heen en weer gaat. Voel hem snachts wel veel trouwens, maar niet dat het echt pijnlijk is zodat ik er niet van kan slapen. Ik ben om andere redenen wakker.. Haha. Hier wel al enkele dagen een pijnlijk beurs gevoel aan mijn buik. Aan alle kanten eigenlijk. Net alsof er een aantal blauwe plekken zitten.. En af en toe steekt het ook. Kan er niks over vinden op Google. Zou dat door het harde schoppen van de baby kunnen komen? Lijkt me nog niet toch?
Kan volgens mij wel Julia.. heb er wel eens over gelezen. Hier ook sterke bewegingen, soms wat teveel van het goede. Als je je al niet helemaal lekker voelt kan ik me voorstellen dat t teveel wordt. Ik waggel ook ontzettend opeens, lijk wel moeder de gans pff. Hier vandaag een grappige opmerking van een cliënt, heeft een hersenziekte waardoor hij niet meer goed kan praten, meer losse woordjes. Hij zag mij en zei mama, ik zo ja is een flinke buik he. Zegt ie "dik gemaakt".. haha moest er zo om lachen. Lekker direct maar kon er weinig tegenin brengen haha. Even uitbuiken en dan even een rondje door de woonhuizen maken. Het is er rustig, gelukkig maar ook.
ik heb 1 plek op mijn bovenbuik die geregeld zeer doet. met de gyn over gehad en die gaf aan dat het beurs is omdat de baby daar veel trapt. er was geen andere aanleiding. bloeddruk en dergelijke allemaal goed. Je kan absoluut van binnenuit beurs zijn. het voelt als een blauwe plek waar iemand de hele tijd op drukt. erg irritant. Vandaag wat zwanger fotos gemaakt door mijn broer. Erg leuk. ik ben benieuwd naar het resultaat.
Hier nog een kindje dat het 's-nachts erg leuk vind mama te pesten. Krijg er enorme harde buiken door en had vannacht ook menstruatiepijnen. Hopelijk is ze vannacht lekker rustig
Dat beurse gevoel in de buik is erg herkenbaar. Ik vind het ook zeker niet vreemd. Ze worden groter, de trappen worden krachtiger.....Vaak liggen ze en een favo positie, waardoor vaak dezelfde plekjes bewerkt worden. Ik ben steeds blij wanneer de kleine een keer van kant wisselt 😉. Ik hoop komende nacht ook op een rustige nacht. Sinterklaas was gezellig, maar aan het einde knapte ik. De drukte. Kreeg het erg benauwd. Heb even flink gejankt. Gelukkig herkennen de dames de hormonen.
Hallo, Kan weer even schrijven naar een drukke week, had gewerkt vanaf donderdag dus nu eindelijk thuis, ben op!! Mamalinda heel fijn dat je weer thuis bent!! Ohh dat slechte slapen bij vele van ons, tja hoort erbij zullen wij maar zeggen. Morgen alweer 1 december, nog een maand en dan komen onze babytjes!! Nou ik heb morgenvroeg extra groeiecho en kraamzorg over de vloer dus ga maar het bed opzoeken. 8 december weer controle trouwens. Fijne nachtrust dames
Ohhhh ja dat beurse gevoel. .. Zo herkenbaar! De kleine ligt continue in zelfde positie waardoor mn buik rechts ook meer uitsteekt dan links. Dat Was al bij mn vorige zwangerschap, toen lag de kleine ook continue met zn rug aan de rechter kant. Nu heeft ie weer de hik en ik sta maar op omdat ik niet meer comfortabel lig. Zl zo naar opvang brengen en dan even dagje rustig aan doen. Heb nu officieel verlof 🎉😆💙