Januari 2015 uitgerekend!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Zyndi, 29 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boerderijmama

boerderijmama Bekend lid

6 jun 2011
    926
    46
    28
    NULL
    België
    Pfff, hoe vervelend, Joy! Je bent al helemaal ingesteld op die datum en nu moet dat nog veranderen, niet fijn!

Ik geraak hier gewoon niet bij met m'n werk na die enkele daagjes weg, er ligt een berg papierwerk, was die moet opgevouwen/gestreken/weggelegd worden, .... en ook al ben je d'er niet, toch is het huis zo weer vuil... (tja, manlief is wel telkens thuis geweest en die laat ook alles liggen voor mij!)
    Gisteren voor t eerst echt harde buiken gehad s avonds, maar ik had nog nieuwe wanten en pietenverkleedpak beloofd aan de kinderen... Dus toch achter de naaimachine gekropen. Gelukkig werd de beeb daar wel rustig van -net als ik trouwens, en zo had ik toch 2 paar wanten en 1 pietenbroek afgekregen, de andere ligt geknipt klaar voor deze avond.

Kerstboom komt hier na de Sint, hoewel het dit weekend zelf niet meer gaat lukken... Ik wil een grote, echte boom (vorige 2 jaar een nepboom tijdens onze bouw in de kleine tijdelijke woning die we toen hadden), en kijk er al naar uit! Die geur, kaarsjes, lichtjes 's avonds, héérlijk vind ik dat! En dan nog wat sneeuw erbij :D !

Geboortekaartje heb ik net bevestigd, dus dat is ook een 'zorg' minder :) Hebben jullie al een kaartje vastliggen?

2. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Hier vandaag de proefdruk besteld van het geboortekaartje bij kaartje2go, ik heb toen mijn dochter geboren was ook voor haar daar kaartjes besteld, goede service en niet al te duur..kaartje zal morgen wel binnen komen. Meteen begonnen met adressen verzamelen, ik heb zowaar alle adressen behalve van de gene waarvan manlief wil dat ze ook een kaartje krijgen vrienden/kennissen/collega's dus daar mag hij zelf even achter aan ;)

Verder vandaag 2 wassen al gedraaid en de derde staat nu aan (mandje van onze kat) zat vol met haren en nog niet één keer gewassen dus lekker op 60 graden (hoe bedoel je nesteldrang :D )
    Beneden de wc schoongemaakt, gestofzuigd en gedweild en voor vandaag vind ik dat wel weer genoeg. Ga nu eerst dochter van school afhalen en dan door naar manlief hem ophalen en dan zijn we allemaal weer lekker thuis.

Kerstboom: Dit jaar niet maar wil wel zo'n mini boompje en gewoon wat leuke spulletjes neerzetten, denk dat ik van het weekend even langs mijn ouders rijd om wat kerstspullen op te halen die staan namelijk daar opgeslagen..
    Ik moet ook nog wat sinterklaas cadeau's kopen voor dochter maar dat doe ik wel online, handig!

3. Joy1986

Joy1986 Actief lid

19 jun 2014
    225
    0
    0
    NULL
    NULL
    Starry wij hebben vandaag ook proefdruk van ons kaartje van kaartje 2 go binnen gekregen. Gelukkig precies zoals we wilden. Kunnen we dat ook weer afstrepen. Nu alleen nog 1 kruik van een vriendin krijgen en dan hebben we alles.

Ben vandaag begonnen met kolven. Wil graag borstvoeding geven. Vorige keer niet echt gelukt Door keizersnede, stress, zl die een slechte drinker Was. ... iom lactatiekundige alvast de borstvoeding langzaam op gang gaan krijgen zodat deze al beetje loopt als mn zoon geboren wordt. Hoop dat het gaat lukken en anders gewoon de fles, de oudste is er ook groot op geworden 😊

4. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    Wat rot van de datum Joy! Laat ze inderdaad eerst zelf maar een oplossing bedenken voor jij een nieuwe datum moet kiezen en niet je eigen gyn hebt.

Wat knap van je dochtertje Beebiebeeb!

Hier een erg lange werkdag achter de rug.. Ben helemaal gesloopt! Maar snel naar bed zo.. Reageer morgen wel uitgebreider.

5. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Bierderijmama, je zult idd druk zijn met bijwerken. En dan thuiskomen waar niks gedaan is, blehh. Wasbeer wel een geslaagde vakantie?

Starry, goed bezig geweest. Lekker hoor.

Joy, hoop dat dit helpt om de voeding nu wel goed op gang te brengen. Ik moet zoiets juist niet doen. Had de vorige x veel teveel wat ook weer problemen met zich meebracht (tot ik wist wat het probleem was).

Julia, slaap lekker.

Heb mega onrustige benen. Heb vanmiddag nog wat spulletjes kunnen halen. Daarna gekookt en alles weer opgeruimd. Het ging niet van harte. Ik ga maar even van het positieve uit, dat deze dagen er soms tussenzitten. Zo lekker te bed. Hopelijk lukt het om met mijn beentjes wat te slapen 😉

6. Joyyke85

Joyyke85 Bekend lid

18 mei 2014
    682
    0
    0
    NULL
    Zuid limburg
    Klinkt als het gevolg van bekkeninstabiliteit Schmidt, zelf nooit zo extreem gehad maar het gevoel dat het gaat gebeuren herken ik wel. Alsof je door je heup gaat, ik voelde dit zelfs nog elke maand als ik mijn periode kreeg na de geboorte van zoonlief. Heel licht weliswaar maar niet prettig.

Manlief moet zich maar even eroverheen zetten en nog wat meer de handen uit de mouwen steken want als jij strakjes niet meer normaal kunt lopen doordat je jezelf te ver pusht dan heeft ie er ook niks aan lijkt mij..

Hier lekker productief dagje weer, heb net een stoomboot in elkaar geknutseld voor zoonliefs surprise aanstaande vrijdag. Ben benieuwd wat de meester ervan vind.

Baby meent hier trouwens dwars door mijn buikwand heen te kunnen:$ Voetje is stelselmatig aan het duwen aan de rechterkant, kan het zowat beetpakken, bizar.. Weet ik in ieder geval dat ze goed groeit en sterker wordt hihi

7. MommyChar

MommyChar Actief lid

14 jul 2014
    291
    0
    0
    Part-time werkster and believer!
    Noord-Holland
    Hai dames,

Nou over mijn groeiecho, was doorverwezen naar het ziekenhuis, want vk meende dat de groei een beetje afboog of hoe je dat ook noemt. Heb een echo en controle bij de gyna gehad en die vobd hrt allemaal goef erui zien en zei gewoon aghh jij maakt niet z'n hele grote babies! Heeft dit doorgebeld en alles is voor de rest goed, dus weer gerust.

Hier doen wij niet echt aan Sinterklaas, mijn zusje haalt wel wat voor zl, dus die wordt wel weer verwend.
    Ml is hier trouwens wel heel behulpzaam, maar dat is hij ook al ben ik niet zwanger.

Beebiebeeb stoer van je dochtertje probeerde het ook een tijd geleden met mijn zoontje, maar die speelt nog teveel.

Nou goede nachtrust dames!

8. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Jeej, 34 weken vandaag! Over 3 weken mag kruimel gewoon al komen! Onvoorstelbaar!
    Vriend vanmorgen om 5 uur al uit bed voor te werken! Hij moest naar Brussel vandaag! Dat wordt dan ook een late voordat hij terug is ben ik bang!
    Gisteren hadden de 2 jongste pietentraining bij het voetbal en daarna kwam de Sinterklaas nog even! Gezellig!

9. Joy1986

Joy1986 Actief lid

19 jun 2014
    225
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn mommychar dat groeiecho toch goed Was. Gaat je toch een beetje zorgen maken he.

Leuk al die kindjes die zindelijk aan het worden zijn. Weer zo'n nieuwe fase. Zitten wij voorlopig nog niet in is pas 16 maanden en vindt de luier prima!

Vandaag lekker zwemmen en rustig aan doen. Fijne dag allemaal!

10. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Hier waren de meiden eerder zindelijk als zoonlief! Het gaat allemaal zo snel!

11. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Mommychar, fijn dat het allemaal goed was.

Pamela, fijn alweer 34 wkn.

Zinnelijk, hier ook nog niet hoor. 20 mnd. In de zomer gaan we ermee aan de slag.

Hier een goede nacht gehad. Ml was weer laat met naar bed gaan. Heb aangegeven dat ik deze
    Morgen niet alles alleen wilde doen. Hij is net netjes mee opgestaan en heeft wat geholpen. Nu is hij weer boven, maar het is in ieder geval iets 😉. Hij was gisteravond zich er ook duidelijk van bewust dat het even zwaar is.

12. anieska

anieska Actief lid

24 apr 2014
    447
    0
    0
    Goedemorgen,

Mommychar, fijn dat de echo goed was!Kleine(re) kindjes moeten er ook zijn!Wij krijgen ook alleen maar kleine(re)kindjes!;)
    Pamela, joepie 34 weken!
    Schmidt, fijn dat je een goede nacht hebt gehad en dat je man je heeft geholpen!

Hier alles goed!Gisteren heerlijk geshopt, hebben vanalles gekocht!
    -box
    -boxkleed
    -mobiel van chicco
    -kleertjes(echt de laatste.hihi)
    -tutteldoekje
    -box spiraal
    -babyfoon
    -flessenset van dr Brown
    -nieuwe lamp

En nu blut,hihi!

13. MamaLindaaa

MamaLindaaa Actief lid

27 jan 2011
    163
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zooo hoop gekocht anieska...
    Is jullie derde kindje toch? Hadden jullie niet nog een hoop over?? Maar wel heerlijk he babyshoppen😃

14. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Hier helemaal klaar voor de baby! Nu alleen nog broeden en broeden!

15. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    ❤️Januari 2015 mama's ❤️

02-1 MiekieLief, 1e kindje
    03-1 Schmidt, 2e kindje
    03-1 Michieltje, 1e kindje
    07-1 Ellis2014, 1e kindje
    08-1 Noralie87, 1e kindje
    11-1 Starry, 2e kindje
    11-1 Katharina, 1e kindje
    12-1 Mamatje 89, 2e kindje
    14-1 Pamela1203, 4e kindje
    15-1 Nail87, 2e kindje
    15-1 MamavanDaisy, 3e kindje
    15-1 Joy86, 2e kindje
    18-1 Love2Live, 1e kindje
    20-1 Mommychar, 2e kindje
    20-1 Boerderijmama, 3e kindje
    21-1 Lusvi, 1e kindje
    22-1 Julia88, 1e kindje
    24-1 Joyyke, 2e kindje
    25-1 BeebieBeeb, 2e kindje
    26-1 LoveLaughLive, 1e kindje
    27-1 Anieska, 3e kindje
    29-1 MamaLindaaa, 2e kindje

Afspraken december:

04-12 Beebiebeeb controle vk + groeiecho
    04-12 Starry groeiecho
    04-12 Anieska controle vk
    05-12 Schmidt gyn
    08-12 MommyChar controle vk
    09-12 Pamela liggingsecho
    10-12 Pamela controle vk
    12-12 Schmidt controle vk
    17-12 Anieska controle vk + groeiecho
    18-12 Boerderijmama controle gyn
    22-12 Anieska gyn

Afspraken januari:

Totaal:

❤️ Jongen (10) ❤️ Meisje (7) ❤️ Verrassing/Weten we nog niet (5)

Moeten er nog afspraken bij gezet worden meiden?

16. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Hier vandaag ook een rustig dagje tot nu toe, heb eerlijk gezegd nog niets gedaan ;) behalve een was opgevouwen en een kleine boodschap gehaald ben alleen wat vergeten dus mag straks nog even terug, kan ik meteen nog een schoencadeautje kopen voor I.rem ;) hier mag ze om de dag haar schoen neerzetten maar soms zit er ook wel twee dagen tussen..vanavond de laatste keer en vrijdag dan pakjesavond, vieren het gewoon met het gezin en ook alleen cadeautjes voor haar..manlief vind het sowieso onzin maar ik vind het gewoon zo leuk om haar verbaasde en vervolgens het blije gezichtje te zien..
    Zometeen I.rem weer van school halen, ze is op woensdag altijd om 12:00 uur klaar en dan word ze vanmiddag opgehaald om bij een vriendinnetje te spelen, kan ik dus mooi nog een cadeau online bestellen voor sinterklaas want dat is er gisteren niet meer van gekomen.

17. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Ik heb 9-12 liggingsecho en 11-12 echo bij cardioloog

18. LoveLaughLive

LoveLaughLive Bekend lid

3 aug 2014
    573
    139
    43
    Vrouw
    zuid-limburg
    @starry ik heb 8 dec controle vk.
    @mommyChar fijn dat de groeiecho toch goed was.
    @anieska veel gekocht! Heb je nu alles compleet?

Ik ben gister ook weze shoppen met mijn vriend, alleen dit maal niet voor de baby maar eens voor ons zelf. Beide een aantal leuke dingen gekocht. We waren naar Luik geweest, was echt gezellig! Vrijdag nog een dag shoppen in Eindhoven, en de laatste dingen voor kerst in slaan, en dat zet ik voorlopig even een slot op de beurs.

Vannacht goed geslapen, van 00:00 tot 11;00 (had geen wekker gezet) heb vandaag energie voor tien haha.. Fijne dag allemaal! X

19. anieska

anieska Actief lid

24 apr 2014
    447
    0
    0
    Mamalindaa, ja dit is de derde maar we hebben heel lang gedacht dat het bij twee zou blijven dus had alles al weggedaan!

LoveLaughLive, we hebben bijna alles compleet, moet nog een kraampakket, en een wipstoel/schommelstoel.En wat verzorgingsproducten enzo...Leuk, voor jezelf shoppen is ook heerlijk hihi!

20. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ff ego. Denk je lekker met verlof te zijn beginnen ze weer te zeuren vanuit mijn werk. Bond gebelt en ze mogen mij blijkbaar canailles maken, maar netjes is het niet.

Deel Deze Pagina