Ohhhh Schmidt das echt niet fijn 😦 en je Was r zo aan toe! Proberen om je er niets van aan te trekken maar dat is lastig.... wat ga je er mee doen? Anders ziek melden? Succes en sterkte
Fijn dat de groeiecho goed was Mommychar! Schmidt wat belachelijk dat ze zo zitten te zeuren op je werk. Waarom laten ze je niet met rust in je verlof... pff. frustrerend hoor! Anieska, leuk! een hoop spulletjes gekocht! Lovelaughlive, leuk, lekker geshopt ook! Starry, ik heb 10-12 controle bij de VK. Hier zit mn werkdag er weer op voor vandaag. En per ongeluk veel en veel te druk gemaakt. Dus heb nu behoorlijke buikpijn. Lekker op de bank en niks meer doen. Nog anderhalve week werken!
Dan krijg je telefoon dat vriend een ongeluk heeft gehad tijdens het werk. De bus kan niet meer rijden, vriend gelukkig alleen maar een bult op het hoofd. Politie is gebeld, het is geloof ik in België gebeurt daar was hij vandaag aan het werk. Hopelijk is het allemaal snel geregeld.
Pamela, dat is vervelend. Ml heeft dit in juni ook gehad in België. Alleen geeft anwb toen fouten gemaakt. Uiteindelijk is het geregeld, maar vrolijk word je er niet van.
Pamela, hopelijk is het snel opgelost en houd je vriend er niks aan over! Bah, nog meer stress, heb je nu niks aan! Joy, wat gek om nu al de voeding op gang te brengen... Dit heb ik nooit eerder gehoord?! Heb je dan al wat productie? Hoe vaak per dag kolven dan? Wordt de melk dan in de diepvries bewaard? Lijkt me wel een heel gedoe, omdat je toch de hormonen van de bevalling nog niet hebt gehad. Na mijn 2 zwangerschap kwam de bv de eerste dag ook wat moeilijker op gang omdat het een KS was, maar bij het kindje (of bij een foto van hem) ging het toch wat beter. Hopelijk voor jou, lukt het zo goed en is het niet te zwaar! Mensen die vragen "hoe lang nog", schrikken telkens als ik zeg dat het pas voor volgend jaar is ... Ik voel nu ook echt dat mijn buik ook hoger al dikker wordt (zo echt onder mijn boezem), maar gelukkig nog geen stampen tegen mijn ribben....
Oh ja, en het was zeker een fijne vakantie hoor! De kinderen hebben er echt van genoten, zelf ben ik eigenlijk het liefste gewoon thuis ... Maar het zal nu allicht weer lange tijd duren voor we nog eens 'op reis' gaan, dus dat nemen ze de kinderen dan toch niet meer af!
Balen Pamela! Joy, ik vroeg me hetzelfde af als Boerderijmama, wist niet dat t kon... Vandaag mijn laatste werkdag gehad �������� Helemaal happy nu! VK was alles goed, wordt een baby van rond de 3700 gram.. had niet anders verwacht eigenlijk haha.. Ik heb al de hele dag een zeurderig gevoel in mijn onderbuik... denk indalingsweeën of zo... grummel was ingedaald, maar is weer een stukje omhoog gekomen.. lekker tegen mijn ribben met de billen ... Fijne avond allemaal, wij gaan bij vrienden eten en morgenvroeg eerst naar de Osteopaat!
He das schrikken Pamela, hopelijk is het snel opgelost.. Schmidt, wat een gedoe met je werk zeg, kan me voorstellen dat je daar niet met een lekker gevoel terugkeert strakjes.. Ik heb weer een redelijk productief dagje gehad. Alleen vreemde pijn aan mijn ribben opeens, alsof ik heel erg verkouden ben geweest. Beurs ofzo maar baby schopt niet tegen mijn ribben dus kan het niet echt plaatsen. Ook met lopen vandaag last, kon niet normaal vooruit komen. Schaambot voelt alsof het uitelkaar getrokken wordt blehh.. Ga maar ff liggen op de bank.
Hier vandaag veel last van harde buiken! Bij opstaan, bukken en soms is het pijnlijk! Kleine kruimel is wat stilletjes vandaag maar dat komt straks helemaal goed als ik in bed ga liggen! Er zijn sowieso dagen dat beeb wat rustiger is! Vriend is aan het wachten op transport naar huis, ik heb begrepen dat hij op 2,5 uur van huis is. Dat wordt dus een late vanavond!
He wat schrikken Pamela!! Gelukkig is hij weer onderweg naar huis en heeft hij verder niks! Rot die harde buiken! Joyyke, ik heb ook veel last van m'n ribben terwijl de baby er niet tegenaan schopt. Ik denk zelf een spier ofzo.. Heb het snachts als ik lig of als ik veel loop. Fijn dat alles goed was bij de vk Ellis!
Fijn dat jij het ook herkent, had er nog niet eerder last van gehad. Mijn bekken wilt echt even niet meewerken, voelt heel instabiel momenteel. Toch nog maar wat rustiger aandoen geloof ik, zometeen weer even een warm bad nemen en lekker ontspannen. Is mijn dagelijkse ritueeltje aan het worden, zal een hoge water rekening worden hihi. Heb me toch een schattig jurkje voor ons meisje gehaald vandaag, tuttiger kan gewoon niet hihi<3
Bedankt allen, ja werd er wel iets geruster op, meestal ben ik niet zo van mijn stuk te slaan, maar nu in de laatste maand zo,,pff Ohh jeetje Pamela, wat een schrik, hopelijk is hij snel thuis! Schmidt zijn ze weer bezig, kan je ook een rustig verlof houden? Ellis fijn dat alles goed was en lekker verlof nu! Julia rustig aan he, nog even volhouden.. Anieska en LLL heerlijk geshopt dus. Ik wacht even tot na de feestdagen heb je meestal flinke sale, k hou ervan!! Hier vanmiddag even met zl naar Sint en de pieten, was benieuwd hoe hij zou doen,, nou hij vond het helemaal niks die Sinterklaas, de pieten vind hij leuk, denk alleen om de pepernoten die hij krijgt haha... Fijne avond ladies en goede nachtrust gewenst
Ik stond op het punt de vk te bellen, maar nu ik jullie allemaal hoor denk ik...het hoort er allemaal bij. Had al een aantal weken last rond mijn schaamstreek, mn wanneer ik in de nacht uit bed moet of na lang zitten op sta. Nu bijna continue harde buik (zo lijkt het) en dan die stomme liezen erbij. Had het vandaag ook weer. Maar het is allemaal voorwerk. De kleine moet door zo'n kleine opening naar buiten 😉. Heb dus maar niet gebelt. Pamela, ml inmiddels goed thuis gekomen? Rest, zo te lezen heeft bijna iedereen een lekker druk dagje gehad 😉. Hier zijn net 2 vriendinnen op bezoek geweest. Erg gezellig. Zo lekker douche en te bed.
Nee vriend is nog niet thuis. Duurt nog zo'n 1,5 uur eer hij thuis is! Heb vanavond pijn in de onderbuik en liezen. Zou het indaling zijn? Ik denk dat ik morgen eerst een plasje weg breng om blaasontsteking uit te sluiten. Urine is de laatste dagen wat donker van kleur terwijl ik wel genoeg drink. Hier ook last van mijn ribben aan de linker kant. Kleine schopt er ook niet tegen aan dus vermoed dat het de druk van de baarmoeder is.
Herken erg jullie kwalen. Kleine is hier ook wat rustiger, maar heeft ook stukken minder ruimte gekregen. Hier ook indelingsweeen en allerlei voorwerk. Gisteravond beetje bloed gehad. Verloskundige gebeld. Adertje waarschijnlijk gesprongen. Was ook niet veel bloed gelukkig en snel over. Het is wel weer schrikken.
Idd dat pijnklachten onderin heeeeeeel herkenbaar. Schmidt ik dacht datje misschien met 34 weken met verlof Was gegaan en dat je werk nu toch wilde datje tot 36 weken zou blijven of zo. Vandaar dat ik zei: misschien ziek melden. Leuk dames al dat shoppen, ik ben van mezelf echt moeten stoppen. Heb nog veel van zl en had al weer veel nieuw gekocht en denk dat ik veel te veel heb uiteindelijk 😅 Bij zl ook keizersnede gehad en daarna viel ie veel af. Mn borstvoeding kwam niet op gang, daarom kunstvoedling bij moeten geven. Hierdoor nog slechtere start van bv, zl bleef afvallen en mocht eerst niet mee naar huis, nog meer stress, bv nog moeilijker op gang...... nou ja geen ideale situatie dus. Nu mn aan het kolven om al een beetje productie te krijgen en om de beetjes melk op te vangen zodat ze dat kunnen geven in het begin op kunstvoedling. Er komen al een paar druppeltjes dus ben benieuwd Pamela, man ondertussen thuis en behalve bult ongedeerd? Is dat zn eigen bus als zzper? Hoop gedoe dan he? Succes iig!
Hij was rond 12 uur thuis en alleen een bult achter op het hoofd. Bus is van werkgever "gelukkig"! Alleen was die pas net pas aangeschaft. Het belangrijkste is dat hij ongedeerd is. Was een onoverzichtelijke kruising en hij is iets naar voren gereden om beter te kunnen rijden en de auto die rechtdoor ging heeft hem aan de neus geraakt. De bus is een halve cirkel gedraaid daardoor. Het was een BMW die hem geraakt heeft. Vriend had voorrang moeten verlenen en die BMW reed veel harder als de toegestane 70 km! Hier is de kleine al weer flink actief, geen pijn meer aan de onderbuik.
Miekelief, snap dat je even schrok. Gelukkig is het niks. Pamela, het belangrijkste is inderdaad dat hij ongedeerd is. Joy, fijn dat er al wat komt. Het is idd niet raar om al producte te hebben. Zijn veel zwangere vrouwen met lekkende borsten. Hier komt er ook al wat. Wat betreffende het werk. Zo had het inderdaad op gekunt. Nee ze willen dat ik eerder begin. Maar heb besloten hier nu verder niks mee te doen. Ze krijgen nog 1 mail betreffende de rekenuren die ik gegeven heb. Het levert mij misschien 20,- in het totaal op. Erg weinig. Ben hier ook echt niet blij mee, maar het mag. Zal op een aardige manier duidelijk maken dat ik dit jammer vind, zeker als je kijkt naar wat mijn inzet is geweest, maar de sectordirecteur beslist, noet mijn leidinggevende. Hier een hel goede nacht gehad. 2x wakker geworden met een mega volle blaas, verder als een blok geslapen. Heb wel (eigenlijk is dit al dag 3), hoofdpijn. Maar 2 paracetamol werken bijna altijd. En begin nu ineens echt vocht vast te houden.
Goedemorgen, Pamala, schrikken zeg...fijn dat je man weer thuis is en verder ongedeerd is. Schmidt,Fijn dat je goed geslapen hebt, balen van de hoofdpijn. Miekelief, dat was schrikken..gelukkig niks aan de hand. Hier verder geen klachten, herken dus ook geen pijntjes ofzo.. Alleen vaak harde buiken, en bukken gaat lastig Slapen gaat redelijk, de ene nacht beter dan de andere, maar zoals nu is het te doen! vanmiddag weer controle bij de vk...altijd leuk! Ga nu ff sinterklaas kadootjes inpakken..fijne dag