❤️Januari 2015 mama's ❤️ 02-1 MiekieLief, 1e kindje 03-1 Schmidt, 2e kindje 03-1 Michieltje, 1e kindje 07-1 Ellis2014, 1e kindje 08-1 Noralie87, 1e kindje 11-1 Starry, 2e kindje 11-1 Katharina, 1e kindje 12-1 Mamatje 89, 2e kindje 14-1 Pamela1203, 4e kindje 15-1 Nail87, 2e kindje 15-1 MamavanDaisy, 3e kindje 15-1 Joy86, 2e kindje 18-1 Love2Live, 1e kindje 20-1 Mommychar, 2e kindje 20-1 Boerderijmama, 3e kindje 21-1 Lusvi, 1e kindje 22-1 Julia88, 1e kindje 24-1 Joyyke, 2e kindje 25-1 BeebieBeeb, 2e kindje 26-1 LoveLaughLive, 1e kindje 27-1 Anieska, 3e kindje 29-1 MamaLindaaa, 2e kindje Afspraken december: 04-12 Beebiebeeb controle vk + groeiecho 04-12 Starry groeiecho 04-12 Anieska controle vk 05-12 Schmidt gyn 08-12 MommyChar controle vk 08-12 LoveLaughLive controle vk 09-12 Pamela liggingsecho 09-12 Noralie liggingsecho 10-12 Pamela controle vk 10-12 Julia controle vk 11-12 Noralie echo bij de cardioloog 12-12 Schmidt controle vk 17-12 Anieska controle vk + groeiecho 18-12 Boerderijmama controle gyn 22-12 Anieska gyn Afspraken januari: Totaal: ❤️ Jongen (10) ❤️ Meisje (7) ❤️ Verrassing/Weten we nog niet (5) Moeten er nog afspraken bij gezet worden meiden?
Hier geen noemenswaardige kwaaltjes. Beeb is volledig ingedaald nu. Nog 2.5 wk werken Ik ben 17 januari uitgerekend van een meisje, 5e kindje (ik dacht ik haal t gemiddelde hier eens even op...)
Hey allemaal, Kom net terug van de vk!Alles was goed!Ze heeft even snel een echo gemaakt om te kijken of ze nog in stuit ligt, ze kon het niet voelen...en ze ligt dus niet meer in stuit maar keurig met het hoofdje naar beneden! Ook vertelde ze dat ze al heel duidelijk haar kon zien, ben helemaal in love
Dat is genieten Anieska!! Super! Hier lekker op t gemak begonnen aan het to do lijstje.. Adressen zijn verzameld Nu lekker niks meer. Al de hele nacht en dag last van het zuur, gaat maar niet weg...bah.. de 18e weer naar de VK!
Hier vanmiddag telefoon van mijn baas! Ik moest morgen brieven in enveloppen komen doen, dit moesten alle zieke medewerkers doen. Ik was zo overrompeld doordat hij belde dat ik er mee instemde. Echter heb ik al officieel verlof nu doordat ik ziek gemeld ben. Er gaat ergens iets mis ben ik bang. Vanmiddag p&o en mijn baas weer gemaild en gevraagd of alles wel goed gegaan is met de aanvraag van het verlof! Heb van zowel mijn werkgever als het UWV nog geen brief ontvangen erover. Zo hoor je vanaf 20 weken niets meer en nu in mijn verlof opeens wel!
Wat raar zeg, ik heb idd van uwv en werkgever een brief gehad met de begin en einddatum van mijn verlof.
Pamela, idd vreemd. Maar denk dat je idd moet aangeven dat de officiële verlof nu ingegaan is en dus niks meer mag doen. Betreffende het UWV, ik kreeg toevallig vandaag bericht. Hierin stond wanneer ik officieel beter gemeld zou worden en dus mijn verlof in zou gaan. 1,5 na ingang van dit verlof. Naar aanleiding van de brief van het UWV heb ik besloten 1 bal keihard terug te kaatsen wanneer ze weer over mijn minuten beginnen. Ze hebben 4 wkn extra inkomsten voor mij gehad. Maandag begint pas mijn vervangster. Staat misschien los van elkaar, maar toch 😉
Jo5, idd het aantal jongens in de lijst is wel hoog! Leuk een meisje! Anieska, wat super! Fijn zeg dat ze niet meer in stuit ligt! Pamela, belachelijk van je werkgever.. Sommige werkgevers zijn echt hopeloos! Deze week nog 1 dagje werken en dan nog 1 week tot m'n verlof!
Hey meiden, sorry maar even egoberichtje van mij hoor Hier vanmorgen bij de gyn geweest en ook weer een groeiecho gehad. De laatste voorlopig, want ik ga weer terug naar mijn verloskundigepraktijk!!! Alles gaat zo goed dat de gyn geen reden zag om me in het ZH te houden! Jippieeee! Mijn kindje wordt nu ongeveer op 2 kg geschat, ietsje groter dan gemiddeld, maar binnen de lijntjes. Het ligt helaas wel in stuit, maar ik heb wel gemerkt dat dat morgen weer anders kan zijn. Het is zo beweeglijk als maar kan zijn! Ik heb ook maagzuurremmers voorgeschreven gekregen, die ik elke dag moet slikken zodat ik niet bovenop de misselijkheid ook nog extra last van maagzuur krijg. Het zou eventueel ook nog kunnen helpen tegen mijn misselijkheid dus ik ben benieuwd! Nu hopen dat de kleine gauw omdraait en indaalt, dat zal een hoop ellende schelen. Al zei de gyn dat de baby nog heel veel ruimte heeft om voorlopig nog even alle kanten op te gaan. Ik hoop het niet, want wordt er letterlijk doodziek van! Volgende afspraak: 09/12 controle VK 23/12 bevallingsgesprek + controle VK
Ik kreeg van de week ook pas mijn brief van UWV. Terwijl ik al een tijd verlof heb. Anders bellen over je verlof. Het is gek als ze gaan eisen dat je werkzaamheden moet doen terwijl je verlof hebt. Hier morgen controle en groeiecho. Ik vind het wel spannend. Hoop dat de kleine goed gegroeid is. Mijn lichaam is echt meer aan het rommelen. Vandaag 2x hele erge steekpijn gehad in mijn rechter zij. Met harde buik. Dit was beide keren na het fietsen. Iemand dat ook al gehad?
Beebiebeeb, fijn dat alles goed is en je weer terug naar de vk mag. Miekelief, snap dat het spannend is. En over wat jij gehad hebt na het fietsen. Ik herken het niet direct, maar dat komt denk mede omdat ik steeds iets anders voel. Hier morgen maar de gyn. Ben benieuwd wat ze zegt. Verder reizen er nu toch vragen betreffende de bevalling, voor wanneer het thuis begint. Is de vorige x nl zo snel gegaan. En kon al snel zelfs amper de wc halen, laat staan het ziekenhuis.
Hai ladies, Pamela en Schmidt wat een werkgevers weer!! Beebiebeeb fijn dat je weer gewoon bij vk mag! Miekelief en Schmidt succes en veel plezier morgen! Hier vandaag een minder dagje, had last bij mijn bikinilijn zo maar te zeggen even in de middag gedut en toen ging het beter.. Goede nacht...
Hallo dames, Hier een laat berichtje. . Kom net uit bad, ben er even in gegaan omdat ik opeens flinke kramp kreeg, menstruatiekrampen leek het wel. Dit bleef echt een half uur aanhouden en moest ze zelfs wegzuchten. Gelukkig is het nu afgenomen, lig lekker in bed en probeer wat te ontspannen. Voorweeën denk ik of indalingsweeën maar wat ik begrepen had is baby al ingedaald dus of dit wel mogelijk is? Het zal er wel wel bijhoren
MommyChar, zeer herkenbare pijn 😉. Joyyke, toch nog wat kunnen slapen? Dat is gisteren dus even het goede voorwerk geweest.
Mommychar, idd dat klinkt bekend.. @ Schmidt, ja dat was wel even het serieuze werk. Heb gelukkig wel redelijk kunnen slapen, hoewel ik pas laat in slaap viel. Zoonlief is naar school met de gemaakte stoomboot voor de meester, hoop dat hij nog een leuke ochtend heeft met zo een lastige mama hihi.
Fijn dat je nog geslapen hebt. Ik kan me herinneren dat ik na het serieuze voorwerk ook niet snel in slaap kom. Ennum lastig. Zijn we nu volgens mij allemaal. Kan zo weinig hebben. Ga zo maar boodschappen doen. Even thuis vluchten anders ontplof ik dadelijk weer als hormonenbom.
Hallo, Harde buiken na het fietsen heb ik ook!ook wel pijnlijke buiken, dus ik herken het!(helaas) aangezien ik 8x op en neer naar school fiets is het niet altijd prettig nee! Wat vervelend gedoe met werkgevers in je verlog,grrr daar zit je niet op te wachten... Joyke klinkt heftig! Net de jongens naar school gebracht, en even gekeken bij de aankomst van sinterklaas!Altijd leuk! Zo nog de laatste dingen voorbereiden voor pakjesavond vanavond! Vanmiddag nog zwemles, en vanavond gezellig gourmetten, en hopelijk komt de Sint dan met kadootjes
Goedemorgen Dames! Wat fijn Beebiebeeb dat je weer terug naar de vk mag! Joyyke, ik herken de pijn niet.. Maar zullen wel oefen/voorween zijn denk ik. Hier vannacht veel last gehad van harde buiken en echt een gevoelige pijnlijke buik. Ben vanmorgen ook echt oververmoeid en ontzettend emo.. Niet lekker in m'n vel vandaag. Gelukkig alleen vandaag nog werken en dan 2 dagen vrij. Ik droomde vannacht dat ik moest bevallen, in een bejaardencentrum.. En een stuk of 3 collega's waren erbij en mijn broers en ouders.. Terwijl ik dit niet prettig vond.. Hele rare droom! Haha. Succes met de boodschappen Schmidt.. Rot die hormonen..