@schmidt google maar eens.. leek mij leuk om aan de deur te hangen.. gewoon een simpele krans kopen (gevlochten bijv) en wat leuke babyaccessoires voor erin... leuk opmaken en klaar �� @Vanessa, zelf geen ervaring. Maar in mijn zwanger en fit clubje wel. Afgelopen maand maar liefs 4 Beebs in stuit en slechts bij een is het draaien gelukt. Vriendin van mij heeft afgelopen week een keizersnede gehad omdat het kindje in stuit lag. Alles is helemaal goed gegaan...
Hier lijkt het erop dat kruimel zich toch nog goed gedraaid heeft! Dinsdag meer duidelijkheid bij de liggingsecho! Kinderfeestje was geslaagd, nu met de beentjes hoog!
Wat is ons kruimeltje weer lekker actief vanavond! Vanmiddag wat minder actief geweest dus is kruimel alle schade aan het inhalen geloof ik! Je ziet gewoon de hele buik bewegen!
Noralie: wat leuk die belly paint en wat een mooie buik heb je! Hier vandaag toch een kerstboom gehaald, nou een kleintje dan morgen even langs mn ouders om de kerstspullen op te halen en dan kunnen de herfst spulletjes weer opgeruimd worden en vervangen worden voor kerst. Heb zelfs zojuist mn kerstkaarten geschreven nadat ik vandaag zelf de eerste heb ontvangen..ik ga ze alleen nog niet op de post doen want vind dat toch iets te vroeg. Hier was de groei echo afgelopen donderdag helemaal goed, mannetje woog ongeveer 2760 gram en zal bij de geboorte ongeveer 3,5 kilo wegen..mannetje is dus al groter en zwaarder dan toen mijn dochter met 34 weken en 5 dagen werd geboren. Mijn verloskundige zag zelfs al dat hij haar had Morgen zijn we 35 weken en dan heb ik mijn eigen termijn bereikt wat ik graag wilde bereiken en dan op naar de 37 weken want als ik dat haal wil ik toch thuis bevallen, eerst wilde ik daar helemaal niets van weten maar nu ik er over na heb kunnen denken lijkt het me toch ook heel speciaal en fijn. Hoe gaan jullie het doen als jullie moeten gaan bevallen met de andere kindjes? Hier gaat manlief onze dochter dan naar mijn schoonmoeder brengen en zodra ik ben bevallen gaat hij haar weer ophalen en gaan we eerst met zn vieren tijd door brengen voordat er visite mag komen.
Op het moment dat de bevalling begint wordt de vk en mijn moeder gebeld en die komen dan. De kindjes blijven gewoon in hun bed als het 's nachts begint. Hier zal geen tijd zijn om ze weg te brengen!
Hier ook een buikbaby die in stuit ligt en soms overdwars! Afgelopen week bij de gyn geweest en die zei dat ik me er vooral nog niet druk om moet maken, omdat de baby met deze termijn echt nog alle kanten op kan! En zéker bij een tweede kindje, want dan is je buik nog meer uitgelubberd (zoals hij het letterlijk zei, en bedankt haha) Nou maak ik me ook nog geen zorgen want mijn eerste kindje is ook met een goede 35 weken nog gedraaid van stuit naar hoofdligging. Ik heb dus verder geen ervaring met draaien, maar hoor wel vaak dat het niet lukt of dat de baby al gauw weer terug draait. Ik ga het wel proberen, mocht het nodig zijn. Stuitbevalling is niet aan mij besteed, en een keizersnede voorkom ik graag!!
Noralie, leuke bellypaint!! Schattig!! Als hier de bevalling begint, gaat de kleine meid naar opa en oma. Ik beval hopelijk in het ziekenhuis dus de kleine meid mag dan uit logeren. Als het snachts begint, moet oma maar even kijken of ze hier in bed duikt of dat ze de kleine meid uit bed haalt.. (Ik bedenk me nu dat ik eigenlijk ook maar een klein vluchtkoffertje moet maken voor mijn dochtertje straks) Wat ik wel jammer vindt bij de tweede zo, is dat het totale verrassingseffect weg is! Ik vond het bij de eerste zo leuk dat niemand iets wist en dan bellen dat onze kanjer geboren is! Nu weet toch 1 van de opa's en oma's hoe laat het is Hier vandaag de kerstboom opgetuigd! Wat gezellig weer zeg! Ik hou er van!!! Als die in januari de deur weer uit gaat, kan mooi de box op dat plekje!
Het is wel dezelfde vader als van mijn zoon. Hij heeft momenteel geen werk en kan ook geen werk vinden, daar zit ie nogal mee omdat hij vindt dat hij als man financieel moet kunnen ondersteunen. Wilt dan terug naar zijn woonplaats gaan met de gedachte dat ie daar meer mensen kent en dus eerder kans heeft wat te verdienen dan hier waar ie niemand kent.. wonen nog niet zo heel lang samen hij heeft zijn flat boven in Holland nog vandaar. Lang verhaal, het is gewoon jammer dat elke keer de financiën een rol spelen in onze relatie, het is natuurlijk wel essentieel maarja wat niet is is niet. Hier worden opa en oma gebeld als ik ga bevallen, zoonlief kan dan bij hun terecht. Wel ideaal want hij moet misschien wel naar school de dag erna mocht het snachts beginnen. ik kijk op het moment zelf wel hoe snel t gaat en van daaruit beslis ik waar ik ga bevallen.
Ff, ego. Ben vang dat het hier een lange nacht gaat worden. Heb regelmatige voorweeen. Wordt er toch een beetje zenuwachtig van.
Oei spannend Schmidt, hoe regelmatig en hoe lang al dan? Hoeft niks te betekenen natuurlijk maar wel ff in de gaten houden. Evt even een warme douche en kijken of het afneemt?
Joyyke, herkenbaar die stress als je partner geen baan heeft! Hier heeft dit 1,5 jr geduurd en daar werd het thuis niet gezelliger op! Nu heeft hij werk maar niet in de branche waarin hij is opgeleid! Hij heeft er gelukkig wel plezier van! Thuis werd het ook weer een stuk gezelliger toen! Schmidt, toch nog wat geslapen?
Hier nog geen last van voorwerk of iets dergelijks. Ik heb laatst een weekend gehad met wat ik dacht voorwerk maar nu achteraf denk ik dat kruimel toen gedraaid is! Hier draait het wasmachine al lekker, kon toch niet meer slapen! Straks met de meiden naar de bioscoop! Het is nog een verrassing, ze weten alleen dat ik met ze weg ga! Zoonlief gaat dan bij mijn zusje spelen met zijn neefje en nichtje! Morgen de woonkamer poetsen en de kerstboom optuigen! Heb er zin in!
Van slapen is weinig gekomen, want onze zoon is om 03.42u geboren. Lorenzo Robert, roepnaam Robert. Het gaat hier goed. Rest volgt
Gefeliciteerd meid met de geboorte van jullie zoon en broertje! Wat is dat snel gegaan en wat onverwachts!
❤️Januari 2015 mama's ❤️ 02-1 MiekieLief, 1e kindje 03-1 Schmidt, 2e kindje 03-1 Michieltje, 1e kindje 07-1 Ellis2014, 1e kindje 08-1 Noralie87, 1e kindje 11-1 Starry, 2e kindje 11-1 Katharina, 1e kindje 12-1 Mamatje 89, 2e kindje 14-1 Pamela1203, 4e kindje 15-1 Nail87, 2e kindje 15-1 MamavanDaisy, 3e kindje 15-1 Joy86, 2e kindje 18-1 Love2Live, 1e kindje 20-1 Mommychar, 2e kindje 20-1 Boerderijmama, 3e kindje 21-1 Lusvi, 1e kindje 22-1 Julia88, 1e kindje 24-1 Joyyke, 2e kindje 25-1 BeebieBeeb, 2e kindje 26-1 LoveLaughLive, 1e kindje 27-1 Anieska, 3e kindje 29-1 MamaLindaaa, 2e kindje Afspraken december: 08-12 MommyChar controle vk 08-12 LoveLaughLive controle vk 09-12 Pamela liggingsecho 09-12 Noralie liggingsecho 10-12 Pamela controle vk 10-12 Julia controle vk 11-12 Noralie echo bij de cardioloog 12-12 Schmidt controle vk 16-12 Starry controle vk 17-12 Anieska controle vk + groeiecho 18-12 Boerderijmama controle gyn 18-12 Elis controle vk 22-12 Anieska gyn Afspraken januari: Bevallen: 7-12 Schmidt van zoontje Robert Totaal: ❤️ Jongen (10) ❤️ Meisje (7) ❤️ Verrassing/Weten we nog niet (5) Moeten er nog afspraken bij gezet worden meiden?
Gefeliciteerd schmidt!! En zo zijn voorweeen ineens echte weeen! Met hoeveel weken ben je nu bevallen? Zijn jullie al lekker thuis? Geniet ervan!
Bedankt. 36 wkn en 1 dag. We liggen in het ziekenhuis en mogen als het goed is morgenochtend naar huis. Omdat hij te vroeg geboren is willen ze de glucose 24 uur meten. Ik ben gisteravond nog in slaap gevallen. Iets voor 2 werd ik wakker en voelde een beetje nattigheid. Ik naar de wc. Licht rose. Ml wakker gemaakt. Had net iets teveel gedronken. Zei die avond nog, volgende week niet meer hoor. Wij naar het ziekenhuis, maar voor opa er was voor zl 10 min. Heb ik al verschillende weeën moeten wegpuffen. In plaats van een onderzoekskamer hebben ze toen maar een suite klaar gemaakt. Had al 4 cm. Vrij snel erna 7 cm. Al vrij snel kreeg ik persdwang, ik mocht alvast gaan persen terwijl hun zich nog aan jet klaarmaken ware . Ze konden hem bij wijze van nog net opvangen. Ze belde de kinderarts op, hij komt ..... Gehuil, kinderarts meteen, is er al en klinkt goed 😃. Ik voel me wonderbaarlijk goed. Kleine man heeft al goed bij mij gedronken, waarna hij heel misselijk is geworden. Hopelijk lust hij straks nog een slokje. Zuigkracht genoeg.
Zie trouwens dat ik op deze lijst er nog niet bij sta Ben 9-1 uitgerekend van een meisje! Ons tweede kindje! Ben benieuwd wie de volgende is!