Hopelijk heb je nu een plakkertje!! En kun je er goed van genieten. Ik zet je straks wel even op de lijst.
Ik meld me ook aan!! 2 dagen voor nod posi test!! Ik ben 24-01-2015 uitgerekend van ons 1e kindje! En 13juni 1e echo! Spannend En mijn klachten nog bijna niks... Zo nu en dan steken in me borsten zijn wel wat voller.. En af en toe steken in me lies/buik... Wel wat moeier en meer eetlust!
Dankjewel lief van je.. ik ga gewoon op me gevoel vertrouwen. Vorige keer had ik het gevoel al dat het niet goed zat. Nu heb ik dat totaal niet. Iedereen gefeliciteerd
Welkom en gefeliciteerd! Spannende wachtweken gegad? Binnenkort eerste echo? Wij na 2,5jaar bezig ook door eerste icsi tp zwanger. Maar kan nog niet helemaal genieten. Tot eerste echo hopelijk word spanning dan wat minder. Want lijkt me niks dit 9mnd te hebben
Welkom aan alle nieuwkomers! Ben een paar dagen niet op het forum geweest, ben zo druk geweest Heb sinds een paar dagen zo een onrust in mijn lichaam, wil alles opgeruimd en aan de kant hebben. Heb gisteren en eergisteren alle kasten in huis leeg getrokken en opnieuw ingericht, nieuwe meubels gekocht en zit te bedenken wat ik allemaal nog kan gaan veranderen in huis Merk trouwens nu al dat mijn conditie een stuk slechter is dan normaal. Liep een paar weken geleden nog zo'n 2x in de week 7 km in een stuk door zonder echt moe te zijn, maar nu moest ik gewoon tijdens de wandeling 2x gaan zitten op een bankje omdat ik gewoon echt niet meer kon en mijn buik en onderrug ook erg pijnlijk werden. Herkent iemand dit? Heb in de ochtend veel meer energie dan normaal, maar als ik eenmaal teveel heb gedaan stort ik ook echt in. Dan moet ik echt even een uurtje op bed gaan liggen om een beetje bij te komen. Heb het idee dat mijn buikje nu een heel klein beetje begint te komen Schrok gistermiddag even toen ik de buurvrouw sprak, ze zei ineens dat ik er zo goed uitzag en vroeg of ik wat anders had gedaan, mijn gezicht zag er anders uit volgens haar. Dacht even dat het al te zien was aan me dat ik zwanger ben, omdat je wel eens hoort dat het bij vrouwen in hun gezicht te zien is. Bedacht me toen ineens dat ik niet me bril ophad maar mijn lenzen in had, dat zei ik tegen haar, zei ze: o ja dat is het. was even bang dat ik de komende weken mijn vrienden en familie uit de weg moest gaan hahaha
Mijn symptomen; sneller moe, 's nachts vaak wakker, af en toe steekjes onderbuik en onderrug en borsten zijn al zeker een maat gegroeid! 16 juni eerste echo spannend
Gefeliciteerd allemaal! Er is al een Januari 2015 clubje: http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap-clubs/511372-januari-2015-uitgerekend.html
Mag ik ook meeschrijven? Ik heb vandaag 4 dagen voor NOD positief getest. Hopelijk mag het allemaal goed blijven gaan..... Setnil 2e kindje 28 januari Ik heb verder echt nog 0,0 klachten of symptomen.
Ik ben dinsdag en vrijdag bij een cliënte geweest, ze vroeg of ik in de zo'n gezeten had of dat ik koorts had! Ze ziet dus wel iets anders aan mij maar koppelt het niet aan een zwangerschap!
Hier al weer wakker, ook weer badend in het zweet wordt er gek van. Ga nog even proberen of ik nog iets kan slapen!
Hier ook wakker, maar vooral doordat manlief zo naar werk moet. Als effect kan ik nu gelijk gaan eten tegen de misselijkheid. Zolang er iets in mijn maag zit gaat het best goed. Helaas lijkt mijn verkoudheid nu ook de kop op te steken. Daar ben ik minder blij mee. Net als met de krampen die ik nu in mijn buik heb. Hoewel ik verwacht dat het mijn darmen zijn. Ik ga vandaag nog een dagje rustig aan doen met veel slapen. Wat staat er bij jullie op de planning?
Goedemorgen meiden, Hier ook vroeg wakker, zit al een tijdje beneden terwijl ik gisteren toch laat naar bed ben gegaan maar sinds mijn dochter er is (2008) is uitslapen niet meer in mijn woordenboek voorgekomen Manlief moet straks voetballen dus ik denk gewoon een lekker rustig dagje thuis moet vanmiddag echt boodschappen doen als manlief terug is want alles is bijna op doordat ik gewoon geen tijd heb gehad om boodschappen te doen. Gisteren heb ik mijn laatste CB test gedaan met precies 5 weken en hij gaf netjes 3+ aan dit heb ik de vorige keer bij mijn miskraam niet gehad dus ik ben helemaal blij en heb me voorgenomen om morgen contact op te nemen met mijn gynaecoloog voor de eerste echo.
Oh wat heerlijk Starry, ik heb deze zwangerschap ook een digitale gedaan met 4+1 en deze gaf al 2-3 weken aan. Wij hebben vrijdag samen boodschappen gedaan maar in het vervolg ga ik weer alleen, scheelt geld. Vandaag een vrije dag en morgen beginnen we weer met werken met 2 avonddiensten, pfff!
Beterschap vlindertje! Hopelijk zet je verkoudheid niet door. En Starry wat fijn dat je bevestiging hebt dat het goed zit en je nu blijer durft te zijn. Kan hier ook bijna niet wachten tot de eerste echo Ik ga vandaag met de hond genieten van het zonnetje in het park Heb gisteren factor 30 gebruikt voor mijn gezicht en nek. Vraag me alleen af of dat echt nodig is, of dat je het ook zou redden met factor 20, vanwege een zwangerschapsmasker. Fijne dag allemaal!
Oh, starry. Fijn dat het er nu beter uitziet. Vlindertje, beterschap en hopelijk heb je snel geen buikkrampen meer. Pamela, fijn dat je nog hebt kunnen slapen. Moontje, de krijgt er last van en de ander niet. Zelf goed in de garen houden. Hier rustig dagje. Slaap op zich goed, maar gister was het laat en ml had teveel gedronken. Ben uiteindelijk maar beneden gaan slapen.
@starry: wat fijn dat de cb nu 3+ aangaf! Ik ga die ergens in de loop van komende week doen denk ik vorige week met 4+2 had ik 1-2 en met 4+5 2-3. Vandaag nog wel een gewone test gedaan en die knalde van het venster af ik heb tot nu toe nog elke dag getest. Haha. Niet zozeer uit onzekerheid, maar meer voor de bevestiging dat ik echt zwanger ben @slapen: ik ben elke ochtend ook steeds vroeg wakker. Normaal ben ik wel een uitslaper, maar dat lukt nu niet meer. Als ik wakker ben, ben ik ook echt wakker. Gister en eergister middag wel even een middagdutje gedaan
Beterschap vlinder! Starry wat fijn van je cb test! Die van mij gaf vanmorgen dus 2-3 aan bij 4 weken en 3 dagen
Wat is het hier rustig?! Allemaal lekker genoten van een zonnig weekend? Hier vannacht weer ontzetten slecht geslapen en al weer een tijdje wakker.
Herkenbaar Pamela, dat slechte slapen. Hier ook al vanaf een uurtje of 5 wakker. Werk ze allemaal vandaag!