Wat een lief manneke! En je ziet het er niet aan hoor dat ie te vroeg geboren is, lekker gezond ogend mannetje zo te zien. Sta er nog versteld van hoe snel het is gegaan, en wat die rotzooi betreft. Niks van aantrekken, in een huis wordt nu eenmaal geleefd Geniet!
Wat een knapperd Schmidt!!!Echt een mannetje om trots op te zijn! Hoe groot, en hoe zwaar is Robert?hihi niet nieuwsgierig.... Enne Hoe voel jij je?
Wat een schatje! En idd in huis mag geleefd worden! Nu maar lekker vooral genieten samen! Ben ook wel benieuwd naar zn lengte en gewicht!
Ik heb net maar voor de zekerheid getankt! Je weet maar nooit wat er gebeurt! Ik ga ook de vluchtkoffer maar in orde maken morgen!
Wauw wat een knappe vent Schmidt! Ik krijg nu ook de kriebels haha.. ook maar eens beginnen met vluchtkoffer komende week! Morgen de box opzetten, stond al op de planning., aangezien vl veel moet werken, even gebruik maken van zijn vrije daagjes hihi... @Noralie supermooi die bellypaint!!
Dank jullie wel. Zijn gewicht is 3395 Het gaat verbazendwekkend goed. Ik word inmiddels wel wat stijver, maar dat is natuurlijk niet vreemd. Net flinke naweeën tijdens de bv gehad, dat was even wat minder.
Wat een mooi gewicht voor de termijn! Dat zal vast meespelen dat hij het zo goed doet! Hier alleen naweeën gehad bij Imre, dat doet zeer ja!
Mooi gewicht idd, en minder van die naweeën! Heb ze bij zoonlief ook gehad, vond ik heel naar na de bevalling. Is wel een teken dat de baarmoeder weer terug naar originele grootte gaat dus wel nodig moet je maar bedenken Ja het wordt idd nu heel spannend, heb gelukkig alles af dus hoef nu niet te stressen. Kijk er wel naar uit
Wat een prachtig ventje Schmidt! Mooi gewicht zeg! Naweeën lijken me heel pijnlijk.. Begint hier ook echt te kriebelen! Meteen in de eerste week van m'n verlof maar alles wassen en Eem vluchttas maken etc. Vriend vond het wat overdreven dat ik over een week alles al wil wassen. Hij had meer 2 dagen voor de uitgerekende datum in gedachten :O mannen.. Haha.
Schmidt GEFELICITEERD met jullie knappe mannetje! Paar dagen niet gelezen en ineens al een kleintje geboren! Fijn dat de bevalling goed en snel is gegaan. Lekker genieten nu.knuffel
Wat een grapjas Julia, 2 dgn voor de uitgerekende datum. Net even de strijk weg gewerkt en zo als de kindjes in bed liggen met een warme chocomelk op de bank! Heerlijk!
Wat een mooi gewicht Schmidt!Dat woog mijn jongste nog niet bij 41 weken Naweeen idd erg vervelend, rustig aan! Julia, grappig zijn die mannen toch....zou die van mij ook zeggen denk ik Pamela, hmmm warme choco met slagroom, maak me gek haha! Hier druk dagje gehad, of nee, heb me druk gemaakt.Flink aan de poets geweest!Wel een fijn gevoel, alles weer fris en fruitig!
Schmidt, WAUW proficiat met jullie prachtige mannetje ROBERT!!! Hopelijk alle waardes snel goed, zodat jullie thuis kunnen verder genieten en bekomen, want het is wel supersnel gegaan. Daar krijg ik nu weer stress van deze week staat nu dus alles gepland bij mij; vluchtkoffer maken, bekleding wieg/kinderwagen wassen en installeren, geboortegeschenkjes maken, bekleding m/c maken + voetenzak, kleertjes uitwassen (maatjes 50, 56, 62), ... Moet lukken ! Nog drie weken dit jaar en nog drie weken volgend jaar te gaan... Vooral die eerste drie zijn voor mij belangrijk (is mijn gevoel hé), vanaf 2015 mag hij/zij hier komen !! Sint is hier ook geweest, dus was weer een leuk drukgevuld weekend, helaas met te weinig slaap door de kinderen die telkens té vroeg wakker werden - zal hen morgen niet lukken als het school is...
Idd wat een mooi gewicht voor dat termijn! Naweeën bij mijn vorige ook heel veel last van gehad, vond k t ergste van gehele bevalling! Hopelijk ga je er niet te veel last van krijgen. @ Julia whahahha geweldig die mannen! Hier mag beeb komen vanaf eerste kerstdag... dan precies 37wk... maar deels zou t me ook niet uitmaken als hij eerder komt... zo klaar ben ik er al mee! Deels lijkt t nog lang te duren, andere kant gaat het razendsnel! Als ik zie hoe hard t jaar is omgegaan dan zijn die laatste weekjes er niets bij! Voor je t weet zijn onze beebs alweer peuters! Nog ma nie te veel bij stil staan....hahhaha
Schmidt, wat een prachtig mannetje zeg!!! Echt goed gelukt!! Haha iedereen schiet gelijk half in de stress hier! Worden drukke weken voor ons met al die klusjes die ineens linea directa gedaan moeten worden Ohhh en die naweeën, die was ik alweer vergeten.... Ze zeggen dat ze bij elk volgend kindje erger worden. Ik hoop het niet, want heb ze ook wel behoorlijk gehad de eerste 24 u ofzo.. Ik had toen in het ZH een vrouwtje op onze kamer die was bevallen van de 5e, nou die had de nacht erna nog een tweede bevalling leek het wel. Zo erg last had zij! Wil jullie niet bang maken hoor, iedereen is anders, maar getsie wie heeft dat nou bedacht!
Hier alleen bij Imre naweeën, bij de andere 2 geen last van gehad! Moest er ook echt paracetamol voor nemen zo'n pijn deden ze!