Januari 2015 uitgerekend!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Zyndi, 29 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MiekieLief

MiekieLief Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.171
    0
    36
    ♡
    ☆
    Fijn love dat je kleine nu goed op curve zit. ik had eerst ook rare waardes en nu goed. geeft ineens meer rust.

Wij hebben vanuit vriendliefs werk de vraag gekregen wat we willen hebben als kraamkado. Ze leggen allemaal geld in en daarvan word iets gekocht. We hebben alleen niet veel dure dingen meer nodig. kleine spulletjes zullen we van mijn werk krijgen en van vrienden en familie.
    Tot nu toe zijn de ideeën: houten loopfiets, houten stoeltje met naam. Hebben jullie ideeën voor ons? het is ons eerste kindje.

We hebben wel een luiertas nodig, maar ze willen dan alleen een bon geven, omdat een luiertas echt op smaak gekocht moet worden. Wij zijn best lastig met zon tas. veel vinden we niet mooi. leuke aan bijv een loopfiets is dat je het altijd kan bewaren en niet snel weg doet omdat het stuk is of niet meer in mode. Onze kleine kinderen kunnen het bijv nog gebruiken.

2. Joyyke85

Joyyke85 Bekend lid

18 mei 2014
    682
    0
    0
    NULL
    Zuid limburg
    @ Beebiebeeb,

Mijn huisarts heeft het mij voorgeschreven nadat de rennies en dat vloeibare spul niet hielp. Mij i verteld geworden dat het een maagbeschermer/maagzuurremmer is en dat laatste is precies wat ik nodig heb zeg maar.

Bij de 2e x ophalen bij de apotheek vroegen ze naar mijn inname gewoontes en heb toen ook verteld dat ik het alleen inneem met last.. dit was prima..

Mede door de verhalen idd neem ik ze dus niet dagelijks maar alleen als het écht nodig is. Hier helpt het zo dus prima dus blijf dat ook maar zo doen dan. Wel vreemd dat we een verschillende uitleg gehad hebben haha..

Fijn dat de controles van verschillende dames weer goed waren.
    @wipstoeltje, van beide nog niks aangeschaft. Heb de box dan sws opstaan waar ze in komt te liggen, wat betreft wipstoel of schommelstoeltje zijn beiden wel fijn.
    Bij zoonlief had ik beiden, en de schommelstoel is wel prettig om de handen even vrij te hebben. Besef me ook dat niet elke baby hetzelfde is dus ik bekijk dat wel wanneer ze geboren is wat het hier gaat worden.

Vanochtend met zoon naar tandarts geweest, een volwassen kies kapot. Volgende week vrijdag terug en dan gaan ze kijken of het gemaakt kan worden, rot voor hem.

Morgen heb ik weer controle bij de vk om half 12, zie dan weer diegene die mijn 1e bevalling ook gedaan heeft. Had haar al een poos niet meer gezien, alleen de andere:)

Ga geloof ik mijn vragen maar eens opschrijven, vergeet ze namelijk altijd weer als ik daar in de stoel zit hihi!

3. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Morgen om 9.20 uur de liggingsecho! Ik kijk er zo naar uit! Ons kruimeltje nog eens zien! Woensdag om 9.15 uur controle vk en bevalling bespreken! Heb de folders alvast door gelezen die ze erbij gedaan heeft vorige keer! Benieuwd of ik dezelfde belinstructies krijg als de vorige keer!

4. Ellis2014

Ellis2014 Bekend lid

7 mei 2014
    903
    238
    43
    @miekielief ik heb ook n verzorgingstas gevraagd, maar dan wel precies uitgezocht welke ik wil..

Wij hebben alleen n wipstoeltje.

Ik eet me ook alleen suf aan de rennies.

Weer n slechte nacht achter de rug.. veel harde buiken en was weer vroeg op. Maar vl lekker vrij en dus o a kerstboom gehaald, gaan we zo optuigen.. beetje rustig aan om de harde buiken een beetje tegen te gaan.

5. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    Miekielief, lastig! Ook hier ons eerste kindje, dus weet niet echt wat handig is allemaal!

Spannend Pamela! Leuk om jullie kindje weer te zien!

Mommychar, hoe was je controle?

Hier zoiets raars vannacht trouwens, beetje gênant misschien.. Maar ik werd wakker en m'n hand voelde wat nat aan. Ik lag met m'n hand voor m'n borst en m'n pyjama was ook iets nat. Zou het kunnen dat ik blijkbaar wat vocht/melk verlies uit m'n tepel? Heb al wel melkproductie.. Of nou ja, echte melkproductie is het nog niet natuurlijk.

6. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    Hier trouwens nog geen wipstoeltje of een schommelstoeltje.. Denk dat ik maar een wipstoeltje ga halen...

7. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hoi dames, ik probeer alles bij te lezen, maar uitgebreid reageren lukt nu niet.

We zijn weer thuis. Wel in vlagen flink last van naweeën. Hierdoor vannacht niet veel geslapen. Robert doet het op zich goed, maar is redelijk wat afgevallen (hoort erbij) en is wat suffig soms om te drinken bij mij. Maak me hier verder geen zorgen over, want ik weet dat dit vanzelf goed komt). We zijn nu begonnen met bijvoeden. We hebben trouwens (op verzoek) dezelfde kraamvrouw als bij zl. Ze komt uit de ziektewet en zou volgende week pas beginnen, maar toen ze hoorde dat wij naar haar gevraagd hadden heeft ze besloten eerder te beginnen. Helaas wel maar voor 2 dgn en dan krijgen we een ander.

8. Joyyke85

Joyyke85 Bekend lid

18 mei 2014
    682
    0
    0
    NULL
    Zuid limburg
    Fijn dat jullie weer thuis zijn Schmidt. Laat het genieten maar beginnen.

Wat betreft lekkende borsten, dit kan er zeker bijhoren. Zelf nog geen last van overigens. Hier ontzettend last van kriebel benen, of ja alles kriebelt eigenlijk bah. Emotioneel ook labiel vandaag, niet prettig

9. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    Fijn dat jullie weer thuis zijn Schmidt! Je hoeft nu echt niet uitgebreid te reageren hoor! Lekker met jullie gezin bezig zijn nu! Nog steeds zoveel naweeën? Wat naar... Lijkt me echt pijnlijk. Fijn dat jullie dezelfde kraamverzorgster weer krijgen, al is het wel jammer dat ze maar 2 dagen komt..

Joyyke, soms heb ik ook van die labiele dagen.. Evht heel rot is dat!

10. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Laat die feestdagen maar snel om zijn! Hier 2 van die energievreters thuis, bleh!! Vriend moet ook nog werken tot 22 uur vanavond! Ik ga dadelijk maar het wondermiddel gebruiken: de tv!

11. Ellis2014

Ellis2014 Bekend lid

7 mei 2014
    903
    238
    43
    Laatste keer naar zwanger en fit geweest.. doet meer pijn dan ontspanning... dus...

Toen ik thuis kwam bleek dat Vl de box had opgezet �� lief!!
    Raar, ineens in de woonkamer....

Nog even lekker tv kijken en vroeg naar bed! Morgenvroeg oppassen op een grummelke van 10 maanden.

Fijne avond! En Schmidt, geniet geniet geniet!

12. Jo5

Jo5 Niet meer actief

O hellup, is er al een beebje geboren?! Gefeliciteerd!

Hier nog 1.5 wk werken. Ik sport nog volop. Alles thuis is klaar op spullen voor mezelf in de 1e periode na de bevalling na. Want met die extra 20 kg ga ik no way snel in m'n oude maat 36 passen....

Hier geen wipstoel maar een babyset voor de Tripp Trapp

Naweeën worden idd steeds erger naarmate je meer kinderen krijgt. Ik had ze bij mijn jongste een volle week... Vooral tijdens de borstvoeding Ai Ai Ai...

13. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Wij hebben ook geen wipstoeltje of schommelstoeltje oid. Wel een triptrap newborn set. Ideaal, de baby kan ook gelijk aan tafel zitten ipv onhandig OP tafel! Schommelstoel voor een eventueel huiluurtje heb ik nooit nodig gehad. Mijn dochter huilde niet veel en áls ze huilde had ik meestal alle tijd om ze lekke bij me te houden omdat het het eerste kindje was. Ben benieuwd hoe dat nu bij een 2e gaat.

Miekielief, leuke blijvende cadeautjes vond ik: loopfietsje, loopmotortje, driewieler met duwstang, tafeltje met stoeltje, een loungestoeltje, newborn set voor onze triptrap kinderstoel, houten speelgoed, loopwagentje, uhmmmm zilveren spaarpot met ingegraveerde naam, zilveren of gouden armbandje, iets te spelen voor buiten zoals zandtafel/glijbaan etc.

Aan het meeste heb je nog niet gelijk iets aan, maar de meeste dingen waar je gelijk wat aan hebt als ze nog een klein babytje zijn, die zijn maar voor korte duur..

14. Ellis2014

Ellis2014 Bekend lid

7 mei 2014
    903
    238
    43
    Van ellende maar opgestaan...
    Werd om half 7 wakker van enorme steken links beneden in mijn buik.. en nu hartstikke misselijk.. bah.. wordt toch toegeven aan middagdutjes op deze manier..

15. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Hier wel een goede nacht achter de rug maar 2x eruit om te plassen!
    Wij gaan zo op weg naar de liggingsecho! Ik heb er zin in!

16. anieska

anieska Actief lid

24 apr 2014
    447
    0
    0
    Veel plezier Pamela!

17. poedie

poedie Actief lid

8 jul 2013
    142
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben benieuwd pamela :)

18. Ellis2014

Ellis2014 Bekend lid

7 mei 2014
    903
    238
    43
    Spannend Pamela! Veel plezier

19. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Hier net controle van de vk gehad! En onze mini is gedraaid!!! Niet meer in stuit dus!!! Ohhh ik hoop zo dat het zo blijft!
    En ik heb er gewoon niks van gemerkt dit keer!

20. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Helaas pindakaas, we hebben een heel eigenwijs meisje... Nog niet gedraaid, dus morgen draaipoging. Baal wel heel erg, maarja niks aan te doen. 40% van de pogingen slaagt dus hopelijk horen we bij die 40%

Deel Deze Pagina