Januari 2015 uitgerekend!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Zyndi, 29 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joy1986

Joy1986 Actief lid

19 jun 2014
    225
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohhhh Julia dat is balen zo vroeg wakker en ook nog moeten werken... Hoop dat je nog even hebt kunnen slapen.

Hier heeft manlief gisteren een cosleeper gemaakt, geen ervaring mee maar lijkt me super handig mn in het begin. Hebben ook nog klein wiegje van Zl, anders kan ie daar de eerste tijd in.

Noralie, hoe is het gegaan, ben heel benieuwd!

Pamela en Love wat een prachtige buiken. Ik zet er maar geen foto op van mijn buik, staat op ontploffen. Ben al die opmerkingen er over een beetje zat:weet je zeker dat het er geen 2 zijn? Hoe ver ben jij al over tijd? Sow dat zal wel zwaar voor je zijn? ! Ja duhu Ik moet dat de hele dag meeslepen. Ben 'pas' 4.5 kg aangekomen maar ja Was al niet slank voor mn zwangerschap en met een baby die een maand voor ligt een 1.5x zo veel vruchtwater als normaal krijg je idd een flinke buik... nog ff doorzetten, over 1 maand is ie er gelukkig.

Schmidt, wat fijn dat bv nu goed loopt en dat je zoon niet verder is afgevallen. Dan zal het gewicht nu wel langzaam gaan toenemen. Super leuk dat je ons op de hoogte houdt! Hoe is die eerste periode nu bij zo'n 2de? Vind het wel heel spannend, lijkt me zo anders.

Voor alle dames met goede echo's: super fijn is dat hè? ! Goed om te horen dat de kindjes het zo goed doen 👍

Zo vandaag lekker rustig aan, eerst met zl naar huisarts, heeft al 6 dagen koorts. Gelukkig wel redelijk in zn hum dus dat scheelt.

Fijne dag allemaal dames!

2. Ellis2014

Ellis2014 Bekend lid

7 mei 2014
    903
    238
    43
    Goedemorgen,

Na een uur draaien maar opgestaan.. hele tijd menstruatie-achtige buik en rug pijn.. zullen wel indalingsweeën zijn.. maar eens even aankijken.
    Vl heeft straks avonddienst dus ipv blijven liggen draaien en puffen kon ik beter opstaan.. lekker kopje thee en relaxen..

@Joy, veel over gelezen, lijkt me idd wel handig.

@Julia, balen... succes vandaag!!

3. poedie

poedie Actief lid

8 jul 2013
    142
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen,bah wat een rotnacht weer,doordat ik zo'n pijn in mijn ribben heb kan ik totaal niet goed liggen in bed.ik heb het minste las als ik wat rechtop zit/lig maar op een gegeven moment krijg ik het daar dan ook weer benauwd van,al 4 weken aan het snotteren en hoesten,ben er een beetje klaar mee:(

Noralie: vertel hoe was de versie??
    Hier nog 5 nachtjes toto de echo,kan niet wachten:)

4. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Hier opzich een goede nacht achter de rug! Alleen was zoonlief vannacht wakker door groeipijn maar na een paracetamol is hij weer lekker gaan slapen!
    Dadelijk mij eens begeven aan de volgende slaapkamer!
    Het eerste wasje met bedwas staat al weer aan!
    Vriend is vrij vandaag en daar maken wij maar eens gebruik van! Jammer genoeg heeft hij nog altijd veel last van zijn ribben, mede door het ongeluk van vorige week! Hopelijk gaat het snel beter!

5. Joyyke85

Joyyke85 Bekend lid

18 mei 2014
    682
    0
    0
    NULL
    Zuid limburg
    Probeer er ook een fotootje bij te doen van gisteren avond. Heb het gevoel dat ie niet veel verder kan nog maar goed moet nog even hihi.

Helemaal niks meer vernomen van noralie, begin toch wel nieuwsgierig te worden. Hoop maar dat alles goed is.
    Vervelend van die slechte nachten, heb het met momenten ook helemaal gehad . Probeer wel nog te genieten maar als je je maar niet lekker voelt is dat niet makkelijk.

succes vandaag ladies

6. Joyyke85

Joyyke85 Bekend lid

18 mei 2014
    682
    0
    0
    NULL
    Zuid limburg
    Niet gelukt zo te zien, nieuwe poging😆

Bijgevoegde bestanden:

7. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Mooie buik!!

8. MamaLindaaa

MamaLindaaa Actief lid

27 jan 2011
    163
    0
    16
    NULL
    NULL
    Goedemorgen!

@noralie ben ook heel benieuwd...
    @schmidt fijn dat alles goed gaat!
    @ pamela en joy mooie buiken!!
    @julia balen zo vroeg wakker... hier n goeie nacht werden pas kwart voor 8 wakker allemaal alleen vriend moet om half 8 op zn werk zijn werk zijn *oeps*

Vandaag 33 weken dinsdag liggings/groei echo ben benieuwd hoe het met ons meisje gaat. Bij vorige controle was ze al aan het indalen en merk ik ook erg goed. Echt n drukkend gevoel van ondere 😮
    Intake van de kraamzorg ook gehad. Neem het minimale aantal uren komen dan ongeveer 3 uur per dag.

Dochter gisteren een hele berg vragen over de baby
    of die bij haar op schoot mocht. En bij papa? Ja tuurlijk!
    Mag ik hem dan ook dragen? Nee dat mag dan net even niet hihi
    Mag de baby ook appelsap? Uhm nee dat ook niet haha
    ze is er in ieder geval erg mee bezig.
    Nog 9 weken uiterlijk en dan is ze er.. kan eerlijk gezegt niet meer wachten! Ben ook heel benieuwd hoe dat straks allemaal gaat met 2 kinderen.

Fijne dag moeders!

9. anieska

anieska Actief lid

24 apr 2014
    447
    0
    0
    Hallo,

Wat een mooie buikies!!!!!
    Schmidt, fijn dat het goed gaat!
    Noralie, hoe gaat het????
    Poedie, balen dat je niet lekker kan liggen!

Hier alles zn gangetje..vanmorgen bij mijn grote vriend de tandarts geweest, en bij de mondhygieniste.
    Nu heb ik een mannetje in huis die ketel nakijkt/schoonmaakt.
    voel me verder wel goed eigenlijk, wel verkouden weer...
    Af en toe flinke steken onderin, en het slapen blijft een probleem.
    Nou ja, het echt aftellen is begonnen, voor mij net geen zes weken weken meer....

10. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ik heb weer mooie buik foto's voorbij zien komen :) ik zal binnenkort ook weer eens een foto maken en plaatsen.

Die steken heb ik ook :( van onderen, heel vervelen en af en toe echt pijnlijk..heeft dit met het indalen te maken?

Hier vandaag een rustig dagje, heb alleen boven gestofzuigd en de toilet boven schoon gemaakt..zo nog even een wasje ophangen en nog even een boodschap halen voordat ik dochterlief en manlief weer kan gaan ophalen. Vandaag ook mijn voeten eens onder handen genomen want had aardig wat eelt onder mijn voeten en ik dacht opeens dat dat geen fijn gezicht oogt wanneer ik eventueel moet bevallen (waar een mens zich druk om kan maken :D ) en ook meteen mijn nagels geknipt en gelakt..ze zien er weer toonbaar uit :) :)

11. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Hier vandaag weer veel te veel gedaan! Ik voel mijn stuitje nu heel erg! De rest van de dag maar rustig aan doen!

12. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    Mooie buikjes allemaal!

Ik heb geloof ik nog wel heel even geslapen. Maar toen de wekker ging vond ik dat niet leuk;)

Starry, ik kan me ook druk maken om dat soort dingen hoor. Stom eigenlijk he? Haha. Maar wil er wel verzorgd uitzien voor de bevalling straks..

Pamela, rustig aan dan maar!

Hier vanavond info avond over de bevalling. Ben benieuwd!

13. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Julia, wanneer is je laatste werkdag?
    Hopelijk een betere nacht voor jou deze nacht!
    Ik heb ons bed schoon overtrokken en meteen een matrasbeschermer erin gelegd. Ook ga ik vanaf nu aan de andere kant liggen, bij de bevalling van Imre heb ik samen met de vk nog gewisseld van kant! Wil ik mij deze keer besparen!

14. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Het lezen van jullie verhalen is heel dubbel. Ben zo blij met ons mannetje, maar raar dat ik er eigenlijk net als jullie bij had moeten lopen 😉. Heel veel succes met de laatste loodjes. Stom maar ben het nu alweer bijna vergeten.

Vandaag heb ik me grote zorgen gemaakt. Temperatuur varieerde ineens flink bij Robert. Daarnaast was hij erg zwak. Geen kracht om flink te drinken. Gelukkig kwam de vk ook. Zij vond dat de beslissing voor bijvoeden voor vandaag veel eerder genomen had moeten worden. Als we ons vanavond zorgen maken moeten we bellen, maat hij is aan het aankomen. Temperatuur is weer stabiel (met kruiken) en hopelijk geeft het bijvoeden weer een flinke oppepper. Soms hebben wij het idee dat iedereen zich verkijkt. Hij ziet eruit als een baby van 40 wkn maar hij is en blijft veel te vroeg geboren. Gelukkig ziet de vk dat wel maar zij heeft er ok vertrouwen in.

Zelf ben ik goed moe. Vannacht wel goed geslapen (voor een mamaet een pasgeboren baby). Hielprikje heeft ie gehad en ook zijn gehoortest. Deze was goed.

15. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Owja, was wel leuk. De vk die ik zaterdagnacht aan de tel had was er vandaag. Zij zo, had gezegd dat je weeën had dan was ik gekomen, dan was het een thuisbevalling geworden. Hadden we dat mooi samen gedaan. Ze heeft zelfs nog aan zichzelf betwijfelt of ze juist gehandeld had na mijn bevallingsverslag. Maar dat is niet zo, want ik had toen nog geen weeën

16. Joy1986

Joy1986 Actief lid

19 jun 2014
    225
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja Schmidt lijkt me ook heel gek. Kan me nog niet voorstellen dat ik bevallen zou zijn, al zou ik dat op dit moment wel prima vinden 😊 veel succes met jullie ventje

17. Ellis2014

Ellis2014 Bekend lid

7 mei 2014
    903
    238
    43
    @schmidt idd raar dat de man zoveel vroeger is gekomen.. maar die laatste loodjes... poeh... je mist er niks aan hihi ;)
    gelukkig dat de VK het goed zag en dat Robert nu aan t bijkomen is en op temp..
    Fijn dat je af en toe nog iets laat horen!

Vraag me nog steeds af hoe t met noralie zou zijn....

Laatste spulletjes gekocht vandaag, helaas vielen de truitjes van de h en m groter dan verwacht dus morgen weer ruilen.. lekker gekookt voor mij en een vriendin.. vl is werken tot 23 uur.. en nu plof op de bank..

Fijne avond dames!

18. Joyyke85

Joyyke85 Bekend lid

18 mei 2014
    682
    0
    0
    NULL
    Zuid limburg
    Ik las ergens dat iemand voor noralie gereageerd had. Day de versie niet gelukt was en ze een nacht ter observatie in het zh moest blijven.. ben benieuwd wanneer ze zelf weer komt vertellen

Voor de dames die er af en toe doorheen zitten, onder zwangerschap staat een topic gênante dingen tijdens je zwangerschap of iets in die zin.. ik heb me nu al 2x bescheurd van het lachen van de verhalen! Wat vrouwen meemaken als ze zwanger zijn hihi.

Vandaag heeft vriend het voetje van beebje heel duidelijk gevoeld, ze duwde steeds tegen zijn hand. Hij was helemaal onder de indruk ervan, mooi💟

19. Ellis2014

Ellis2014 Bekend lid

7 mei 2014
    903
    238
    43
    Ah ok Joyyke..
    Haha ja dat topic is geweldig! Had m ook al ontdekt!

Leuk he dat voetje! Wordt alleen maar nog duidelijker ��

Ik heb hier ook nog maar de matrasbeschermer erop gelegd.. wel nog n handdoek erover om t gekraak n beetje tegen te gaan...

20. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hopelijk gaat het goed met noralie. Kijk steeds of ze al gereageerd heeft.

Ellis, koop een matrasbeschermer die je in de toekomst kunt gebruiken wanneer de kinderen zinnelijk worden. Kraakt tenminste niet 😉

Deel Deze Pagina