Action heeft zoiets, voor mijn zoon heb ik de 1 persoonsversie ervan. Soort molton maar dan met een waterdichte bovenkant. Ga die denk ik ook halen voor mijn bed, maakt tenminste geen lawaai. Ging laatst mn bed verschonen en had de matrasbeschermer van het kraampakket erop gelegd.. wat een rot ding! Kraakt als de pest, en Door het draaien gaat het helemaal verfrommelen. Heb je dus niks aan zucht..
Ik moet ook nog een matrasbeschermer hebben maar waar koop je die? Wij hebben namelijk een boxspring met daarop een topper. Zal vandaag eens kijken op internet want hij moet dus een waterdichte wezen? Nu heb ik alleen een hoeslaken erom heen aangezien ik de hoes van de topper kan wassen maarja als m'n vliezen opeens breken is de topper natuurlijk helemaal nat..zei het toevallig gisteren ook tegen manlief dat we dat nog nodig hebben, ik heb wel een tweepersoons nodig en volgens mij zijn die dingen best prijzig..
Ik heb er nog 1 van de eerste.. gewoon een 1 persoons aan een kant de elastiek los geknipt en gaat dan prima op een een persoonbed. gisteren de lijst van de kraamzorg gehad dus lekker aan het afkruisen. Heb nu echt bijna alles echt n fijn gevoel! Langzaam alles al bij elkaar aan het zetten. Wordt ongeduldig kan niet wachten tot ons meisje is er is. Ben het zwanger zijn ook wel zat, al heb ik niks te klagen ben er gewoon klaar mee. Mja wel nog beetje proberen te genieten aangezien dit zeer wss de laatste zwangerschap is
Ik ga maar eens wat rommelen op de babykamer en vluchtkoffer klaar maken! Dan nog snel even met stofzuiger door het trappenhuis en dan is het wel weer genoeg voor vandaag!
Wat moet er eigenlijk allemaal in een vluchtkoffer? De vorige keer had ik die nog niet klaar staan en heb ik snel wat spullen in een tas gegooid voor m'n dochter hoefden ik niets mee te nemen want de vk melde meteen dat ze toch niet direct mee naar huis mocht komen.
Ik heb ook alleen zo'n matrasbeschermer uit het kraampakket. Maar heb hem nog in folie zitten. Ik ga ook eens bij de action kijken. Ah.. balen schmidt! sterkte met Robert.. hoop dat hij snel sterker wordt!
Ahnee Schmidt... sterkte!! Denk dat ik morgen dan even naar de Action ga.. vond "even" de stad in wel genoeg actie haha... druk druk... Ik ga nog n beetje creabea bezig zijn.. heb wijnkisten gehaald en die ga ik verven aan de buitenkant en bekleden met behang aan de binnenkant voor op t kamertje.. En laatste wasje voor vluchtkoffertje draait... Ik doe er een truitje in voor na de bevalling en een pyama broek, sokken. Nachthemd met spaghettiebandjes voor tijdens de bevalling. Eten voor vl, peperkoek, sultana.. zoiets.. 2 pakjes voor beeb, 1 keer maat 50 en 1 keer maat 56... wikkeldeken.. 2 mutsjes, sokjes... Tandenborstel, tandpasta, creme, fotocamera, opladers... Euhm...
Komt ook allemaal goed. Het is een premituurkindje, dus wat meer moeite. Gisterochtend was ik echt bezorgd, nu weet ik dat het goed komt. Heb melk genoeg, maar hij heeft te weinig energie om steeds krachtig te drinken. Nu 24 a 48 u kolven en via de fles geven. En wanneer het niet snel verbeterd krijg ik 2 dgn extra hulp.
De vk is al geweest vandaag Schmidt? Het is en blijft inderdaad een te vroeg geboren kindje! Gelukkig onderschatten ze het niet. Of de vk in ieder geval niet? Pamela, ik heb morgen mijn laatste werkdag. Wel meteen een hele lange ook. Maar ik hoop dat ik morgenavond tevreden op de bank kan ploffen! Ik heb het idee dat ik wat vocht ga vasthouden trouwens, gisteravond waren mijn enkels wat dik. En net heb ik mijn ring maar afgedaan, zat veel te strak.
@Schmidt, aagghh hoop dat het snel weer wat beter gaat, wel goed dat ze het zo in de gaten houdt jou vk. Inderdaad is het een vroeggeboren kindje, toch extra zorg nodig. Ben ook benieuwd hoe het met Noralie is gegaan? Ellis, leuk creatief bezig zijn voor de baby is altijd gezellig. Miekielief ben blij dat jou controle goed was, spannend 37 wkn!! Hier nog zeker een week werken en dan mag ik ook eindelijk rust. Ga maar ook eens de kijken bij de action voor de niet kraakbare matrasbeschermer
En luiers heb ik ook in de vluchttas zitten, jasje/vestje. Iets van dextro energy raden ze aan.. Je hebt veel lijstjes op internet wat er allemaal in de vluchtkoffer moet zitten, dan heb je een overzichtje.
Ahhh die vluchtkoffer .. moet r nog steeds aan beginnen. Hebben jullie dat niet? Bedenkt je vanalles wat je wil doen, uiteindelijk komt er weinig van terecht... ik heb al gekookt en wat administratie maar naar de action toe gaan, Ho maar Fijn Schmidt dat ze je zo goed controleren en advies geven. Is idd te vroeg geboren en met zo'n gewicht heeft ie zn voeding hard nodig ja. Fijn ook dat je zelf er wat rustiger onder bent, knap hoor met al die hormonen. Heb je je kraamtranen al gehad? Mommychar: nog even doorzetten, hoop dat je morgen met een voldaan gevoel op de bank ploft! Julia: ja bij mij begint ook langzaam vocht te blijven zitten helaas. Merk het mn aan mn ringen en zie het aan mn gezicht. Ellis ik ben benieuwd naar het resultaat
Hier is de vluchtkoffer bijna klaar! Ik heb 2 setjes voor de baby waarvan 1 maat 50 en 1 maat 56, het berenpakje ipv jasje, mutsjes en sokjes en rompers! Ook heb ik nu een omslagdoek, hydrofiel luiers, 2 spuugdoekjes en luiers en natte doekjes erin gedaan! Mocht ik bevallen in zeeland dan mogen wij bij een goed gewicht de kleine mee naar huis nemen! Dan heb ik die denk ik wel nodig op weg naar huis want is 2,5 uur rijden! Voor mij: 2 pyjama's, ondergoed en sokken en kleding om naar huis te gaan! Badjas, slippers en toiletartikelen gebruik ik nog dagelijks dus die komen dan wel als het nodig is! Hier geen eten of zoiets in de vluchtkoffer, ik ga er eigenlijk vanuit dat het weer een snelle bevalling wordt en dan hebben wij dat niet nodig! Schmidt, fijn dat je zelf zo'n vertrouwen hebt! Ze houden hem goed in de gate! Hopelijk gaat het snel bergop! Julia, succes morgen met je laatste werkdag! Ik hou al langer vocht vast. Voornamelijk in de benen, ringen passen nog! Uh, de rest ben ik even kwijt!