Januari 2015 uitgerekend!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Zyndi, 29 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joyyke85

Joyyke85 Bekend lid

18 mei 2014
    682
    0
    0
    NULL
    Zuid limburg
    Poeh wat een ongeluk in 1 gezin! Verschrikkelijk zeg, kan je alleen maar sterkte toewensen en inderdaad hopen dat ze snel weer bij elkaar zijn..

2. Joy1986

Joy1986 Actief lid

19 jun 2014
    225
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohhhh bah dat is wel heel verdrietig ja. Veel sterkte voor de hele familie en dat je tante maar snel rust mag vinden

3. Joy1986

Joy1986 Actief lid

19 jun 2014
    225
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even vraagje: ben vannacht 3 keer wakker geworden van een soort weeën. Pijnlijke kramp vanuit mn rug naar mn buik welke op en af kwam. Na 20 minuutjes zakte het weer en viel ik in slaap en dit dan 3 x. Vanmorgen ook nog even maar nu niets meer. Kleine beweegt lekker dus daar maak ik me geen zorgen over. Herkennen jullie dit? Heb vrijdag afspraak bij gyn.

4. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Lovelaughlive, sterkte.

Voedingsproblemen, staan los van de bv dat komt goed. Heb ook meer dan genoeg. Alles wordt nu via de fles gegeven.

5. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Herken het niet! Indalingsweeen of voorweeen misschien!

6. Ellis2014

Ellis2014 Bekend lid

7 mei 2014
    903
    238
    43
    Lovelaughlive: jeetje wat heftig! Veel sterkte!
    Schmidt dat is goed nieuws
    Jou, idd herkenbaar! Voorweeën...

Matrasbeschermer hadden ze alleen 1persoons helaas bij Action..
    Ook nog even bij prenatal geweest en nu lekker filmpje kijken op de bank!

7. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    Lovelaughlive, gecondoleerd en sterkte! Heel naar zulke dingen..

Joy, ik herken het niet.. Maar zullen nog wel geen echte weeën zijn! Hopelijk alleen voorweeen!

Schmidt, fijn dat Robert iets is aangekomen. Hopelijk hebben jullie snel wat meer rust!

Hier eindelijk verlof! Zo onwerkelijk nog..

8. Joyyke85

Joyyke85 Bekend lid

18 mei 2014
    682
    0
    0
    NULL
    Zuid limburg
    Hier ook verlof, ook al heb ik al een paar dagen vrij. Ze konden me nog oproepen, nu niet meer. Geeft geestelijk toch wel rust, het hoeft niet meer😆

Merk hier dat mijn borsten iets gevoeliger zijn en er soms wat korstjes op mijn tepels zit. Geboortekaartje heb ik gisteren uitgezocht. Maandag nog het gedichtje /geboortekst doorgeven en dan word er een proefdruk gemaakt. Weet alleen nog niet wat ik erin wil.. jullie al erover uit?

9. Ellis2014

Ellis2014 Bekend lid

7 mei 2014
    903
    238
    43
    Bah wat een nacht!
    Zijn hier aan de weg aan t werken en dat is door de week al erg genoeg.. gisteren zijn ze om 19 uur gestart en zijn alleen even van 3 tot 6 gestopt! Echt niet normaal! Zonder de bewoners iets te laten weten!
    Nu hoofdpijn, doodmoe.. wordt een gezellige zondag... NOT

10. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Gisteren feestje van schoonouders gehad! Heb het tot 22.30 uur volgehouden en wilde toen graag naar huis! Zitten en staan begint toch zo moeilijk te worden! Geen lekkere houding meer kunnen vinden!
    Ik begin er langzaam toch wel genoeg van te krijgen hoor!
    Gisteren een hele actieve baby en soms doet het gewoon echt zeer! Benieuwd of baby vandaag een rustdag gaat houden!
    Vriend hoeft niet te voetballen, de wedstrijd is afgelast! Heerlijk zondag met zijn drieën thuis!
    Wasmachine draait alweer op volle toeren!
    Al een hoop vakantiewas klaar gelegd afgelopen dagen, het schiet op!

11. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    Fijn idee Joyyke! Nu echt helemaal verlof!

Pff wat rot Ellis! Vandaag overdag maar rustig aan doen dan!

Pamela, herkenbaar hoor! Ik kan ook niet lang meer staan of zitten.. Alleen thuis op onze eigen bank met een hoop kussens.. Haha. Lekker rustig aan doen vandaag!

Wij hebben vandaag een feest. Ben benieuwd hoe lang ik het volhou. Gelukkig vlakbij huis, dus als ik het niet meer trek ga ik lekker naar huis! Dan kan m'n vriend gewoon blijven. Fijne dag!

12. LoveLaughLive

LoveLaughLive Bekend lid

3 aug 2014
    573
    139
    43
    Vrouw
    zuid-limburg
    Bedankt allemaal voor de lieve reacties. Vandaag een rustig dagje. Gister veel last gehad van harde buiken. De zon schijnt hier lekker, misschien vanmiddag even een rondje met vl en ons bulletje door het park. Fijne zondag allemaal! X

13. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Vanmorgen veel last van harde buiken, pfff!
    Hier ook een lekker zonnetje maar helaas kan ik echt niet meer wandelen!
    Vriend stond om 10.30 uur op en is daarna naar het voetbalveld gegaan om naar het tweede te kijken. Gezellig hoor zo'n vrije zondag! Zoonlief is hem nu achterna, voetbalveld is hier achterom!
    Julia, veel plezier op het feestje!

14. anieska

anieska Actief lid

24 apr 2014
    447
    0
    0
    Lovelaughlive, wat vreselijk!Gecondoleerd!
    Julia, veel plezier op het feestje!
    Pamela, mannen..pff fmannen.

Hier nog steeds zo'n pijn in mijn bil, trekt door naar mijn been, kan bijna niet lopen. Grrrrr

15. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Schoonvader heeft gisteren de put door gespoten met een of ander stukje op een slang en het lijkt erop dat hij weer afloopt!
    Na mijn eerste wasje is de put eens niet overstroomt! Laat het dat zijn aub!

16. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Anieska, oh wat vervelend dat je zo'n pijn hebt!
    Hier gaan de bekkenklachten niet meer weg helaas! Heb er nu echt de hele dag last van! Nog een paar weekjes doorbijten!

17. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Aangezien ik al tijden zonder werk zit was ik natuurlijk verplicht voor mijn uitkering om te solliciteren..zojuist de laatste 3 sollicitaties verricht en me ingeschreven bij een uitzendbureau en nu dan ook zwangerschapsverlof :D heerlijk om even niet meer met het solliciteren bezig te zijn, al hoop ik natuurlijk wel dat ik na mijn bevalling ergens in maart of april kan beginnen bij een nieuwe werkgever want naar mijn gevoel zit ik alweer veel te lang thuis en mis ik echt de sociale contacten..maar vanaf nu tot aan de geboorte maar lekker genieten van mn zwangerschap.

Hier nog niet veel gedaan aangezien dat solliciteren veel tijd in beslag neemt, gelukkig zijn manlief en dochterlief aan het meehelpen met verhuizen van een tante van manlief zodat ik dat ff in alle rust kon doen..wel twee wasjes gedraaid in die tussentijd en die al opgehangen en mn vaatwasser geleegd en even grondig schoongemaakt van binnen want wat kan er veel achter blijven zeg in een vaatwasser bah! Op de planning staat nog wel voor vandaag boven en beneden stofzuigen en beneden dweilen en de toiletten schoonmaken en mezelf nog douchen en aankleden ;)

O, ja en vandaag doe ik mijn 36 weken dansje :D ik ben al zo blij dat ik dit heb gehaald..nu op naar de 37 weken want dan wil ik toch graag thuis bevallen als dat mogelijk is.

18. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Julia en Joyyke, fijn hoor verlof. Geniet ervan.

Ellis, lekker dan, net nu aan de weg werken.

Pamela, succes met alles. Hopelijk dat het in je buik wat rustig is vandaag.

Hier kleine update,
    Robert bleek gister toch afgevallen te zijn. Wegen was daarvoor niet helemaal goed gegaan. Gelukkig heeft hij de afgelopen 24 uur goed gedronken. We gaan tot morgenvroeg door met fingerfeeding en dan gaan we langzaam proberen over te stappen op de fles. Morgen ga ik ook meteen een lactatiedeskundige bellen voor later deze week.

Gisteravond heb ik de politie nog gebelt. Paar huizen verder hadden ze een feestje. Dit is op zich niet erg maar dit was ietsje te.
    Leek weinig ik midden in een voetbalstadion lag. Half uurtje later 22.30u was het gedaan met het feestje.

19. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Zo heb een uur over het bovenstaande bericht gedaan. Nu even een dutje doen.

20. Ellis2014

Ellis2014 Bekend lid

7 mei 2014
    903
    238
    43
    Veel plezier Julia!
    Anieska, misschien toch een spiertje dat knel zit.. wellicht kan een Osteopaat of fysio verlichting geven...
    Starry, en af en toe ook rustig aan! ��

Ik heb de was weer weggestreken en verder vooral dingen van de planning geschrapt!

Fijne zondag dames

Deel Deze Pagina