He Schmidt balen van het afvallen.. hopen dat hij snel weer bij gaat komen! Goed gedaan.. politie gebeld.. zeker nu je blij bent met elk uurtje slaap..
Ha meiden, Hier dan ook eindelijk het verlof begonnen! Heerlijk! Al komt alle rottigheid er wel uit nu lijkt het... Ben echt gesloopt van deze laatste week. Ik lig nu in bed met pijn op mijn borst en benauwd.. Alsof er wat knel zit Heel vervelend gevoel iig... Ook al de hele week telkens mega bandenpijn, alsof die buik 50 kilo weegt! En ook echt pijn bij mijn schaambot. Herkennen jullie dat? Zou dat met indalen te maken hebben? Het lijkt mij sterk, want ik voel de baby regelmatig errrrrug hoog zitten...
Lovelaughlive; nog gecondoleerd! Wat een pech in één gezin... schmidt: laat je maar goed opvolgen door de vk en de lactatiedeskundige, je wil tenslotte toch ook wat deskundig advies als je in zulke onzekerheid zit... waterdichte hoes: ik heb deze van Ikea > GÖKÄRT Matrasbeschermer - 160x200 cm - IKEA die ligt er bij ons standaard op om de matras te beschermen. Bij mijn vorige stond op het etiket 'wassen op 90°' maar de waterdichte laag plakte volledig aan elkaar dus nu maar netjes op 60°. Geen gekraak hoor! (kinderen hebben deze ook trouwens) Vandaag verjaardagsfeestje van manlief gehad, 13personen + kinderen hier, pfff! Ben blij dat ik even kan zitten nu, hoewel moeder en schoonm goed hebben helpen opruimen . Man heeft als cadeau nog 2 tickets gekregen voor optreden van zijn favo band hier in het dorp, op 9 januari. Ik zou heel graag meegaan, dus baby moet zeker tot dan nog blijven zitten ! Eerste (witte) babywasje is juist klaar, ga het snel in de droogkast steken, dan kan de gekleurde babywas erin -joepie!! (oh ja, hier gaat alles standaard in de droogkast, bij de eerste deed ik dit nog niet, maar nu bij de 3e moet dat kunnen...)
Ik dacht ook dat het indalen was, maar was toen nog niet. De gynaecoloog zei vorige week pas dat hij bezig is met indalen, maar nog niet helemaal. Dus zal toendertijd wel iets anders geweest zijn!! Ik heb het altijd warm! Mensen lopen in dikke truien en ik in een shirt met korte mouwen haha....maar hoort erbij!
Haha, ik zweet me ook te pletter!! Ik kan hier ook geen lange mouwen verdragen, draag ook geen sokken want heb zo'n warme voeten Ik slaap s nachts ook op het dekbed ipv eronder! Hoort erbij, inderdaad!
Hier voelt het vandaag ook wat rommelig. Heel snel harde buiken, in de auto niet prettig! Druk onder in, en drukkend gevoel op schaambot. Herken het niet van bij zoonlief Maargoed de 2e zakt wat verder denk ik.. Voel haar ook echt diep binnen/onderin bewegen. Zelfs pijnlijk zo nu en dan. Laatste loodjes!
Joyyke, zo herkenbaar dat gevoel onderin als de baby met het hoofd beweegt! Vindt dat zo onprettig en soms pijnlijk aanvoelen! Laatste schoolweek van de kinderen deze week! Vrijdag gaan wij het weekend weg dus veel te doen deze week! Hopelijk vandaag wat minder last van die harde buiken! Ik ga zoonlief naar school brengen! Ze hebben vandaag de generale repetitie van de kerstmusical voor de opa's en oma's! Als het goed is hoef ik hem niet van school te halen! Vanavond nog naar de verjaardag van mijn schoonzus!
Boerderijmama bedankt voor de tip! Ga ik van de week gewoon even naar de Ikea voor de matrasbeschermer.
❤️Januari 2015 mama's ❤️ 02-1 MiekieLief, 1e kindje 03-1 Schmidt, 2e kindje 03-1 Michieltje, 1e kindje 07-1 Ellis2014, 1e kindje 08-1 Noralie87, 1e kindje 09-1 KS2011, 2e kindje 11-1 Starry, 2e kindje 11-1 Katharina, 1e kindje 12-1 Mamatje 89, 2e kindje 14-1 Pamela1203, 4e kindje 15-1 Nail87, 2e kindje 15-1 MamavanDaisy, 3e kindje 15-1 Joy86, 2e kindje 18-1 Love2Live, 1e kindje 20-1 Mommychar, 2e kindje 20-1 Boerderijmama, 3e kindje 21-1 Lusvi, 1e kindje 22-1 Julia88, 1e kindje 24-1 Joyyke, 2e kindje 25-1 BeebieBeeb, 2e kindje 26-1 LoveLaughLive, 1e kindje 27-1 Anieska, 3e kindje 29-1 MamaLindaaa, 2e kindje Afspraken december: 16-12 Starry controle vk 17-12 Anieska controle vk + groeiecho 18-12 Boerderijmama controle gyn 18-12 Elis controle vk 22-12 Anieska gyn Afspraken januari: Bevallen: 7-12 Schmidt van zoontje Robert Totaal: ❤️ Jongen (10) ❤️ Meisje (8) ❤️ Verrassing/Weten we nog niet (5) Moeten er nog afspraken bij gezet worden meiden?
Goedemorgen allemaal, Hier ook het laatste schoolweekje voor de jongens! Ben net ff langs de fysio gereden(is achter school) want dit gaat niet goed.Kan amper lopen..grrr en het ging zo goed.Wordt straks gebeld of ik vandaag nog terecht kan, ik hoop het zo!Hebben jullie enig idee wat dit kan zijn?misschien ichias, of bekkenklachten?Ik herken het helemaal niet...bij de jongens liep ik op het inde nog een marathon(bij wijze van..) Sorry voor mijn geklaag!
Babiebeeb, geniet van je verlof. Pijn onderin, dat had ik ook soms zo erg op het moment dat Robert bewoog. Gevoelstemperatuur, ik heb ook steeds alleen maar in korte mouwen gelopen. Iedereen keek mij raar aan. Kleine update, Robert heeft gister meer gedronken dan het minimum wat we gesteld hebben. Vandaag stappen we over op de fles en heeft vanochtend voor het eerst uit de fles de juiste hoeveelheid gedronken. Wel een onrustige nacht (overdag al) want het is nu tijd voor de gebruikelijke darmkrampjes. Hij wil dan alleen maar bij ml of mij liggen. We hebben hem al een paar nachten halverwege de nacht tussen ons inliggen op een aankleedkussen. Hij slaapt dan rustig dus wij ook. Straks even met ml een boodschap doen. Zl is een dagje bij opa en oma. Kraamhulp is dan bij ons thuis en dan kan ik er heel even uit. Robert mag pas naar buiten wanneer hij weer op zijn geboortegewicht zit. Dit zou uiterlijk a.s. zondag moeten zijn (binnen 2 wkn moeten ze weer op hun geboortegewicht zitten). Nu ga ik weet even lekker verder knuffelen.
Starry, ik heb 24-12 controle vk! schmidt, krijgt Robert nu flesvoeding of afgekolfde melk? Knuffel maar lekker met je kleine ventje! Wat betreft Noralie, draaipoging is niet gelukt en ze moest een nachtje ter observatie blijven. Misschien komt ze haar verhaal nog wel doen hier! Helaas blijven de harde buiken hier aanwezig, dan maar een rustdag op de bank vandaag!
Starry voor op de lijst, 17-12 controle vk. pff ik slaap al weken zo slecht snachts echt niet leuk meer of ik wordt ineens wakker met het gevoel dat mn blaas uit elkaar knalt! Zie dan maar even snel je bed uit te rollen met die bekkenklachten haha.
voor op de lijst 16 december - groei/ligging echo hier ook doodmoe 😴😴😴 dochter werkt ook heerlijk mee lekker hyper!! zo maar eens douche en naar de winkel....... succes vandaag allemaal.haha
❤️Januari 2015 mama's ❤️ 02-1 MiekieLief, 1e kindje 03-1 Schmidt, bevallen op 7-12 tweede kindje, Robert 03-1 Michieltje, 1e kindje 07-1 Ellis2014, 1e kindje 08-1 Noralie87, 1e kindje 09-1 KS2011, 2e kindje 11-1 Starry, 2e kindje 11-1 Katharina, 1e kindje 12-1 Mamatje 89, 2e kindje 14-1 Pamela1203, 4e kindje 15-1 Nail87, 2e kindje 15-1 MamavanDaisy, 3e kindje 15-1 Joy86, 2e kindje 18-1 Love2Live, 1e kindje 20-1 Mommychar, 2e kindje 20-1 Boerderijmama, 3e kindje 21-1 Lusvi, 1e kindje 22-1 Julia88, 1e kindje 24-1 Joyyke, 2e kindje 25-1 BeebieBeeb, 2e kindje 26-1 LoveLaughLive, 1e kindje 27-1 Anieska, 3e kindje 29-1 MamaLindaaa, 2e kindje Afspraken december: 16-12 Starry controle vk 16-12 MamaLindaaa groei-echo/liggingsecho 17-12 Anieska controle vk + groei-echo 17-12 Mamatje controle vk 18-12 Boerderijmama controle gyn 18-12 Elis controle vk 22-12 Anieska gyn 24-12 Pamela controle vk 30-12 LoveLaughLive liggingsecho Afspraken januari: Bevallen: 7-12 Schmidt van zoontje Robert Totaal: ❤️ Jongen (10) ❤️ Meisje (8) ❤️ Verrassing/Weten we nog niet (5) Moeten er nog afspraken bij gezet worden meiden?
Goedemorgen dames, Matrasbeschermer van Ikea.. even kijken of ik vl zo ver krijg om mee te gaan haha.. dan moeten we weer naar Heerlen.. Warmte idd bekend haha heerlijk eigk.. iedereen heeft t koud... Anieska denk eigk een spier die vastzit, ook een paar keer gehad.. Mamatje89 slecht slapen hoort er helaas bij.. af en toe een goede nacht en overdag een dutje en je kunt er weer tegenaan.. Schmidt, gaat dus vooruit! Top. Hier een goede nacht gelukkig.. was ook wel nodig na de 3 uur slaap van gisteren.. vandaag een beetje rustig aan.. wasjes draaien en 9maanden boekje bijschrijven .. lig weer 4 weken achter... einde van de middag naar magisch Maastricht met vrienden... Fijne dag !
30-12 liggings echo vk. Net terug van de vk, baby is al flink in aan het dalen. Lag al diep met het hoofdje in de bekken. Mijn bloeddruk was goed. fijn nieuws op de maandag morgen. Vandaag precies 34 weken.
Ik zit nog steeds in mijn pyama, ga me zo wel ff douchen en aankleden en even de wasmachine aanzetten..daarna ff naar buiten (als het droog blijft) om voor m'n dochter nieuw ondergoed te kopen en pyjama's.