Januari 2015 uitgerekend!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Zyndi, 29 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ellis2014

Ellis2014 Bekend lid

7 mei 2014
    903
    238
    43
    Lovelaughlive heerlijk begin van de week!! Gefeliciteerd met de 34 weken!

2. anieska

anieska Actief lid

24 apr 2014
    447
    0
    0
    Hey ik mag vanavond naar de fysio, hopen dat het helpt!

3. Mamatje89

Mamatje89 Bekend lid

5 nov 2012
    541
    0
    16
    Vrouw
    Mama :)
    Z-holland
    Als mn zoontje smiddags op bed ligt ga ik ook lekker bankhangen idd hihi.

Lovelaughlive fijn dat de controle weer goed was!
    Starry veel plezier met shoppen als je nog gaat.
    Anieska fijn dat je zo snel terecht kan bij de fysio, ik mag morgen avond weer. De massages die je daar krijgt zijn ook wel fijn dan kun je er even tegen aan.

Hier lijken de 36 weken echt voorbij te zijn gevlogen(misschien omdat het een 2e is?)
    Maar nu de bevalling dichterbij komt knijp ik m een beetje, hebben meer dit?
    Mijn vorige bevalling is in razend tempo gegaan maar ik verloor heelveel bloed erna waardoor ik met spoed naar de OK moest..het ging bijna fout! Nu gaan ze deze keer beter op me letten dmv een infuus voordat ik daadwerkelijk beval zodat er medicijnen doorheen kunnen mocht dat nodig zijn. Ook krijg ik een injectie voor de baarmoeder ofzo en ik haat prikken :x

4. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Als ik denk aan de bevalling krijg ik een soort van zenuwachtig gevoel, heel apart..ik wil er eigenlijk nog niet aan denken maar het komt inderdaad wel erg dichtbij..ik hoop dat hij deze week nog even blijft zitten want dan mag ik thuis bevallen :) heb ik het van beiden mee mogen maken..ik vraag me alleen af hè, stel je scheurt uit of word ingeknipt doet de vk je dan hechten? Of wat als de placenta niet los komt, hoe ga je dan naar het ziekenhuis? Want dan loop je toch met de navelstreng tussen je benen?

5. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Hechten doet de vk gewoon thuis! Als de placenta niet los komt zul je denk ik met de ambulance naar het zkh worden gebracht!

6. LoveLaughLive

LoveLaughLive Bekend lid

3 aug 2014
    573
    139
    43
    Vrouw
    zuid-limburg
    #4386 LoveLaughLive, 15 dec 2014
    Laatst bewerkt: 15 dec 2014
    Dankjewel :)

Fotocollage gemaakt van fototjes van vandaag, was me aan het vervelen.. :)

@starry Inderdaad wat Pamela zegt, hechten doet de vk thuis, en mocht de placenta blijven zitten wordt je per ambulance naar het ziekenhuis vervoerd.
    @mamatje Ik ben ook wel al zenuwachtig als ik aan de bevalling denk, ik laat het gewoon maar op me af komen. Kan me voorstellen na zo een eerste ervaring dat je extra zenuwachtig bent. Fijne dag allemaal! X

7. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Wauw gave buik zeg!

8. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    Mooie buik lovelaughlive!

Schmidt, fijn dat Robert in ieder geval goed heeft gedronken. Hoop dat hij snel weer op z'n geboortegewicht zit!

Hier vandaag een middagje stad gedaan met een vriendin. Helaas geen succes, welgeteld 2 winkels in geweest.. Erg veel last van m'n rug en ribben. Dus dat ga ik niet meer doen!

Noralie hoe gaat het met je? En de draaipoging?

9. Joyyke85

Joyyke85 Bekend lid

18 mei 2014
    682
    0
    0
    NULL
    Zuid limburg
    Hele mooie buik lovelaughlive! Zeker veel foto's van maken;)

Hoe is het nu Noralie?

Voor de dames waar het verlof van is begonnen, geniet ervan!
    Ik heb echt nesteldrang sinds ik verlof heb, maak de gekste dingen school en ga zelfs met de tandenborstel in de weer.. Is wel lekker fris straks hihi.

Heb een goede nacht gehad, eens vast geslapen. Wel vroeg wakker om te plassen maar als dat alles is..
    Heb de babykamer eens goed onder handen genomen en het wiegje staat ook met de standaard op onze slaapkamer nu.

Moet nog wat dingetjes, wiegdekentje en laken, geboortebord voor voor het raam. Vlaggetjes, ballonnen enz. voor als beebje geboren wordt.

Ga morgen even langs de uitleen in het zh voor de ondersteek en klossen hebben we dat ook weer gedaan.

Fijne avond ladies

10. poedie

poedie Actief lid

8 jul 2013
    142
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoihoi,gisteren alweer de 35 weken gepasseerd,en ik moet zeggen heb de laatste tijd veel last van me buik,veel harde buiken en slijm verlies.morgen weer naar de verloskundige voor controle en voor mijn liggingsecho,ben benieuwd of ze nog steeds in stuit ligt,noralie hoe heb jij de versie ervaren???

Slapen gaat hier gelukkig weer veel beter,pijn in me ribben is ook weer bijna weg ppfff.

Toen ik zwanger was van de tweede,werd ik ook wel wat zenuwachtig voor de bevalling,Miss omdat je weet wat er nu gaat komen haha.
    Uiteindelijk ook veel bloed verloren(3liter)en placenta operatief verwijderd,dus nu ook standaard aan het infuus.

Gr

11. MommyChar

MommyChar Actief lid

14 jul 2014
    291
    0
    0
    Part-time werkster and believer!
    Noord-Holland
    Hai dames,

Kan weer even schrijven.
    LLL gecondoleerd en wat een verlies in één keer. Mooie collage trouwens.
    Schmidt hopelijk gaat het nu met de andere voeding beter en is Robert snel op het geboortegewicht.

Mamalinda prachtbuikkie!
    Heerlijk, vele van jullie hebben al verlof, ik nog een paar daagjes ben ik er ook bij. Hier ook al een beetje voorweeen best eng, ik wil ook weer thuis bevallen dus wil graag de 37 wkn halen.

Druk met werken maar afgelopen zaterdag verrast met een babyshower Hightea. (Fotootje bijgevoegt)

Controle heb ik op 22-12, 05-01, 12-01 en 19-01 @Starry
    Fijne avond...

Bijgevoegde bestanden:

12. DanielleJ

DanielleJ Actief lid

2 jan 2014
    114
    0
    0
    Pedagogisch Medewerker
    Vlaardingen
    Ik staat er nog niet bij
    23-01 verwacht ik een jongen :) tweede kindje
    18-12 afspraak gyn + groeiecho

13. DanielleJ

DanielleJ Actief lid

2 jan 2014
    114
    0
    0
    Pedagogisch Medewerker
    Vlaardingen
    wat een supermooie foto's zeg

14. Joyyke85

Joyyke85 Bekend lid

18 mei 2014
    682
    0
    0
    NULL
    Zuid limburg
    Hier opeens flinke kramp... heb ik laatst ook al eens gehad. Zakt vooralsnog niet weg, ben maar in bed gaan liggen met het voedingskussen.

vriendlief is ook nog niet thuis stel dat er iets begint. Maar hopelijk niet, is het nog wat te vroeg voor

15. Joy1986

Joy1986 Actief lid

19 jun 2014
    225
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauw LLL wat een prachtige buik foto's idd. Hoe gaat het nu met je tante?

Joyyke kramp Nog gezakt?

Wat betreft bevalling: begint nu idd dicht bij te komen. Van de ene kant kijk ik er wel naar uit want de zwangerschap begint nu echt zwaar te worden met steeds meer kwaaltjes en zo. Maar bevalling/keizersnede is ook best heftig. Kan me weinig van de vorige keer herinneren, dus misschien dat ik er te makkelijk over denk? Ik weet alleen dat de eerste 3 maanden na mn bevalling een hel waren. Had een postnatale depressie en heb me nog nooit zo slecht gevoeld als toen. Hoop echt dat me dat deze keer niet Nog s overkomt. En als het wel gebeurd weet ik iig dat het ook wel weer goed komt.

Vandaag lekker niets gepland. In huis wat rommelen samen met zl en lekker rustig aan doen.

Voor de dames die nog werken:Nog even volhouden.

16. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Hier nog geen kramp of iets dergelijks gehad! Bij Imre wel 1 dagje een onrustige buik gehad en hij was daarna ingedaald!
    Heb ook nog nooit valse start gehad, hier beginnen de bevallingen meteen!
    Ik kijk uit naar de bevalling en ben er niet bang voor! Het enige waar ik bang voor ben is dat het overdag begint en vriendlief niet op tijd is!
    Alle 3 de bevallingen zijn in de nacht begonnen en ga er maar vanuit dat dat nu ook weer gebeurt.

17. Joyyke85

Joyyke85 Bekend lid

18 mei 2014
    682
    0
    0
    NULL
    Zuid limburg
    Kramp gelukkig gezakt, ben in slaap gevallen. Vreemd toch weer die kramp want ze was al ingedaald..
    Merkte ook dat ze ontzettend druk werd tijdens de krampen.

Zal wel ergens goed voor zijn hihi

18. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Hier wel met 30 weken een onrustige buik gehad maar ik geloof dat de baby toen gedraaid is!
    Vandaag weer verder in huis en nog wat vakantiewas klaar leggen!
    Vrijdag als de kindjes de school uit hebben om 12.15 uur vertrekken wij! Heb er nog niet echt zin in. Ben niet iemand die graag op vakantie gaat en met deze termijn al helemaal niet!

19. Joyyke85

Joyyke85 Bekend lid

18 mei 2014
    682
    0
    0
    NULL
    Zuid limburg
    Hm ja het was echt helemaal onderin mijn buik, zoals menstruatiekrampen maar dan flink wat heftiger.

Kan me voorstellen dat je niet graag weggaat nu nog maat even uitwaaien aan de zee is ook wel lekker toch. Als je alles bij je hebt voor het geval dat, komt het helemaal goed.

Hier nog even lekker rusten, gisteren huisje goed onder handen genomen dus dat hoeft nu niet😊

20. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    Wat leuk Mommychar! Een babyshower! Flink verwend?

Joyyke, oh jee.. Hoe gaat het nu met je?

Joy1986, een postnatale depressie lijkt me een hel! Hoop dat het je dit keer bespaart blijft!

Hier ook steeds meer kwaaltjes helaas.. Vandaag lekker wassen, opruimen etc.

Deel Deze Pagina