Idd Joy een postnatale depressie lijkt me echt sh*t.. zou en fijne periode moeten zijn! Hopen dat het dit x niet zo is. @julia, alles is weer rustig. Zal toch wat voorwerk geweest zijn. Wel opeens flinke last van afscheiding (sorry voor details) na de krampen van gisteren. Fijne dag dames
joy dat lijkt inderdaad een hel..is ook iets waar ik altijd bang voor ben omdat ik depressief gevoelig ben. bij dochter de eerste dagen ook wel licht last van gehad al was dat niet echt n depressie ofzo maar voelde eigenlijk niet veel ... liet veel ook door andere doen verschonen enzow vond het wel best bv liep ook helemaal niet goed en voelde me.elleindig als.ik het moest doen... gelukkig is dat gevoel snel weggegaan. ben benieuwd hoe dat deze keer is. hier net de kleine naar psz gebracht ga even aan de poets.. heb hoop krampen beneden bij me blaas.. merk echt dat de baby er flink tegenaan duwt.. ook moeite met ontlasting (sorry😐 dus zal er ook wel mee te maken hebben. vanmiddag de echo jeeej heb er zin in!
Goedemorgen, @postnatale depressie lijkt me vreselijk!Hopelijk blijft je dat nu bespaard! @Pamela, probeer er toch lekker van te genieten! Ben gisteren bij de fysio geweest, en het is een ischias, precies waar ik al bang voor was. Ze kan niet echt wat voor me doen, heb wat oefeningen meegekregen, en verder goed naar mijn lichaam luisteren.Dus zelf proberen de balans te vinden tussen bewegen, en rusten.Nu heb ik geen zit billen dus baal flink!Vanmorgen op de fiets naar school geweest, en dat gaat beter als met de auto! vandaag 34 weken!!!
@Anieske balen! Maar ze weten gelukkig wel wat het is en hoop dat de oefeningen een beetje verlichting geven. @ Mamalindaa heb ik al de hele zwangerschap last van.. hoort er helaas bij... Ik heb weer een slechte nacht achter de rug... misselijk en veel last van het zuur.. nu al de hele tijd een soort menstruatiepijn gevoel in mijn buik... raar. Ik ga zo naar de kapper en daarna koffie drinken bij een vriendin.. op het gemakje dan... fijne dag dames
❤️Januari 2015 mama's ❤️ 02-1 MiekieLief, 1e kindje 03-1 Schmidt, bevallen op 7-12 tweede kindje, Robert 03-1 Michieltje, 1e kindje 07-1 Ellis2014, 1e kindje 08-1 Noralie87, 1e kindje 09-1 KS2011, 2e kindje 11-1 Starry, 2e kindje 11-1 Katharina, 1e kindje 12-1 Mamatje 89, 2e kindje 14-1 Pamela1203, 4e kindje 15-1 Nail87, 2e kindje 15-1 MamavanDaisy, 3e kindje 15-1 Joy86, 2e kindje 18-1 Love2Live, 1e kindje 20-1 Mommychar, 2e kindje 20-1 Boerderijmama, 3e kindje 21-1 Lusvi, 1e kindje 22-1 Julia88, 1e kindje 23-1 DanielleJ, 2e kindje 24-1 Joyyke, 2e kindje 25-1 BeebieBeeb, 2e kindje 26-1 LoveLaughLive, 1e kindje 27-1 Anieska, 3e kindje 29-1 MamaLindaaa, 2e kindje Afspraken december: 16-12 Starry controle vk 16-12 MamaLindaaa groei-echo/liggingsecho 17-12 Anieska controle vk + groei-echo 17-12 Mamatje controle vk 18-12 Boerderijmama controle gyn 18-12 DanielleJ controle gyn + groei-echo 18-12 Elis controle vk 22-12 Anieska gyn 22-12 Mommychar controle vk 24-12 Pamela controle vk 30-12 LoveLaughLive liggingsecho Afspraken januari: 05-01 Mommychar controle vk 12-01 Mommychar controle vk 19-01 Mommychar controle vk Bevallen: 7-12 Schmidt van zoontje Robert Totaal: ❤️ Jongen (10) ❤️ Meisje (8) ❤️ Verrassing/Weten we nog niet (5) Moeten er nog afspraken bij gezet worden meiden?
Zo, net de badkamer even flink onder handen genomen en helemaal gesopt! Van plafond tot alle tegels! Zometeen even naar mijn zusje en dan plof ik op de bank!
Hey meiden, Mag ik vragen wat jullie geboortekaartjes kosten? En dan per stuk zegmaar? De meiden die hun kaartje van internet hebben moeten dat zo wel weten toch? Ik heb nu online hele leuke kaartjes gezien die 1,99 p.st. zijn, maar heb geen idee of dat duur is of niet... Ik weet het ook echt niet meer wat het bij mijn dochtertje gekost heeft. We hebben er wel een stuk of 120 nodig, dus duur wordt het toch wel, maargoed ben nu benieuwd of het per stuk ook duur is...
Wij hebben via poobies. 1,34 per stuk volgensmij. Met aanbieding. Terwijl op andere sites ze duurder zijn. Kijk ook op andere sites of ze ergens anders goedkoper zijn. Het is net wat je er aan wilt uitgeven.
Ik ben naar een drukkerij gegaan, vind ik toch prettiger. Kan dan persoonlijk aangeven wat mijn wensen zijn, wat betreft tekst kleur en indeling. Het kaartje kost zelf 1,49, maar er komt nog vanalles bovenop. Bijv. een toeslag van 6,50 omdat ik maar heel weinig kaartjes nodig heb. Een toeslag van 25 euro als ik de tekst in het roze wilde, iets anders zou gewoon niet mooi staan. En de drukkosten er nog bij. Ik ben met een aantal van 35 kaartjes straks 160 euro kwijt. Het moet maar, zucht.. Is wel het kaartje wat ik heel erg mooi vond en ja dat is toch ook wel iets..
Wij 182 euro voor 100 kaarten. Ik vind de service super. Alles kan worden aangepast en doen totaal niet moeilijk. De communicatie gaat wel digitaal. Maar moest 1x bellen omdat er iets mis ging. Ik had meteen een hele vriendelijke vrouw aan de lijn. Het was zo opgelost. Er ging wat mis met het reageren. Dat kon ineens niet. Ze passen binnen een dag alles aan. Ik had via een drukker contact gehad over hetzelfde kaartje. Dat ging bij ons niet fijn. Niet vriendelijk en véél duurder. Ik denk dat het persoonlijk is en erg afhangt wie je krijgt. Als het een bekend kaartje is dan kan er kosten in verschillen heb ik gemerkt.
Hmmm ik heb eens doorgeklikt en hoe meer kaartjes, hoe goedkoper het wordt. Uitgerekend dat de kaartjes met envelop en alle drukkosten incl. dan ongeveer op 1,49 per stuk uitkomen, totaal 178,95 voor 120 kaartjes.. Dat valt dan weer mee als ik jullie zo lees.. Ik wil nog wel insteek kaartjes voor het kraamfeest, maar die zijn nauwelijks te vinden op internet. Ik heb nu een site en daar kost het dan ongeveer 55 eu. Dus dan zou ik totaal op 233,95 uitkomen
Geboortekaartje heb ik nog niet gezocht, meestal komt iedereen bij gewoon langs haha. Pamela lijkt mij wel leuk even zo voordat baby komt, maar natuurlijk ook spannend zo tegen het einde. Die postnatale depressie lijkt mij ook echt tien keer niks. Mamalinda hoe is jou echo gegaan? @Julia ohh ben verwend hoor, nou de tafel was het voor mij al, maar baby heeft inderdaad leuke dingetjes erbij gehad. Hier al boodschapjes gedaan, wassen gister gedaan en stofzuigen, dus vandaag wat rustiger aan. Ga maar even zl uit bed halen. Fijne avond...
Beeb. Kan je ook niet zelf kaartjes laten printen? Wij hadden laatst ook kraamfeest kaartjes bij een geboorte kaartje wat zelf was afgedrukt. Op leuk gekleurd papier ben je zo klaar en is veel goedkoper.
Dat valt inderdaad wel mee Beebiebeeb! Ik betaal geloof ik 116 euro voor 45 kaartjes.. Weet even niet meer of daar de postzegels ook bij zitten. Is van de plaatselijke drukkerij.. Starry, ik heb 22-12 controle vk en liggingsecho..
Op naar de laatste voetbaltraining van dit jaar!! Het is dat de kindjes graag willen, voor mij hoeft het allemaal niet meer zo!
goedeavond! net klaar met eten.. beetje laat geworden want de verloskundige liep erg uit en me moeder kwam nog voor een bakkie. nu zo alle zooi weer opruimen 😦 vriend is weer laat voor de zoveelste keer. mja overwerken dus allemaal extra centjes! zwz hij neemt het er nu nog van want straks als de baby er is zal dat niet zo makkelijk meer. echo was goed! baby was al heel diep ingedaald dus ze konden het gezichtje niet meer zien. groei en vruchtwater was allemaal harstikke goed. baby weegt nu 2221 gram. verloskundige was dik tevreden! @ geboortekaartjes ik ben 57 euro kwijt voor 35 kaartjes. is 1.64 per kaartje maar komen geen drukkosten of wat dan ook meer bij. kon ook alles helemaal aanpassen zoals ik het wil hebben en tekst in kleur laten drukken. met postzegels erbij kom ik uit op 85 euro. bij dochter waren we wel veel meer kwijt maar vond dit gewoon een mooi kaartje zeker voor dat bedrag. bij de eerste heb ik samen met vriend een gipsbuik gemaakt wil ik deze keer weer gaan doen dus binnenkort even spullen voor kopen! morgen ga ik even de stad in voor kerstinkopen. voor dochter heb ik alles al maar nog cadeautje voor vriend en hebben lootjes getrokken bij me moeder thuis. hoop dat het droog is morgen... hebben m meevallertje gekregen (uitgekeerde schade is veel hoger dan we gedacht hadden) dus gelijk zin om te shoppen hahaha VROUWEN! Fijne avond!
Kaartje is hier ook vastgelegd, tekstje voor kraamfeest wordt gewoon bij een gedeelte op de linkerflap gedrukt. Bij de anderen blijft dit leeg, zo geen extra mini-kaartjes nodig. Jullie zijn allemaal nog rustig daarbij, dat wou ik écht al wel klaar hebben !! Ik kijk eigenlijk de hele zwangerschap al héél erg uit naar de bevalling Ik wil het deze keer dan ook 'goed' doen (ipv KS van vorige keer ). KS is natuurlijk ook goed hé, maar het is gewoon mijn gevoel... Ik verwacht dan ook dat dit goed gaat lukken ! De placenta komt waarschijnlijk niet vanzelf mee, dat is het enige waar ik tegenop kijk. Wie had er nog een operatieve verwijdering vorige keer? Hoe verliep dit juist? Bij mij alleszins een verplichte ruggeprik bij de bevalling om na de beeb eerst een manuele verwijdering van de placenta te proberen, als dit niet (volledig) lukt, een curretage met een klein 'roesje'. Dus hopelijk ben ik snel terug bij de baby <3 ! Babywasjes zijn nog volop aan het draaien, vluchtkoffer voor mij is bijna klaar, voor baby nog niet... Broer en zus krijgen ook een koffer met spulletjes voor als ze naar mijn ouders of schoonouders gaan, maar is nog wat snel op voorhand om er al kledij in te steken. Ik blijf een 4-tal dagen in ziekenhuis normaalgezien, dus ze hebben wel wat nodig (en mijn man weet niks liggen in huis ). Nog 3 dagjes school en de vakantie is weer begonnen voor 2 weken, joepie!!
Mamalindaa, fijn dat de echo goed was!En idd vrouwen en shoppen,hihi!Maarre geef je groot gelijk Boerderijmama, geen ervaring mee. Is dat de reden dat je ook 4 dagen in het zh moet blijven?
In België is dat de standaardtijd, je mag eventueel sneller naar huis, maar ik blijf hier gewoon de normale termijn. Als ik thuis kom, sta ik er zo goed al alleen voor, ook voor de twee andere kinderen, dus ik geniet van mijn tijd met baby alleen, goed verzorgd in het ziekenhuis ! (na KS blijf je hier sowieso 7d in ziekenhuis trouwens)