Fijn dat alles goed gaat Schmidt.. Leuk dat je zoontje helpt. Fijn weer alles goede controles. Als het goed is zegt het indalen nog helemaal niets hoor over wanneer de bevalling begint.. Pamela wat rot van je harde buiken. Heb je veel rust genomen vandaag? Mommychar ben je nog steeds aan het werk? Wow wat knap! Laatste weekje? Hier veel last van m'n heupen tijdens en na het wandelen.. Baal wel want heb toch een hond die overdag door mij uitgelaten moet worden..
Onverwacht n middagje opgelet op de kleine van vrienden. Gelukkig was vl ook thuis �� Indalen denk ik dat nu gebeurd is.. zou de krampen en harde buiken verklaren van afgelopen 2 dagen.. gevoel is nu pas minder.. morgen VK dus dan hoor ik t... ben benieuwd! Idd knap Mommychair.. zult wel aan t aftellen zijn... Julia dat is balen.. wordt natuurlijk steeds zwaarder... Zo naar bed! Goede nacht dames
Indalen zegt idd niks over wanneer baby zich aandient. Wel fijn als het al ingedaald is, hier ook gebeurt Ik heb gisteren de ondersteek en klossen gehaald bij uitleenpunt. Weer een dingetje van het lijstje. Verder kan ik dekentje en lakentjes voor het wiegje van een vriendin lenen zolang. Scheelt toch weer in de kosten. Hoop eind vd week een proefdruk je van het geboortekaartje te krijgen. Had ze de tekst doorgemaild maar nog geen reactie.. zullen het wel gewoon drukken ofzo. Hoe gaan jullie versieren als de baby er is? Ik wil van de week ofzo ook dat gaan regelen. Wil voor voor het raam een geboortebord met de naam en dan slingers enz. Duik ook mn nestje maar weer in. Slaap beter nu vriend even paar dagen weg is
Hier word versieren door de familie gedaan. Ik hoop in huis niet te veel gekkigheid want de kat is al een beetje van slag door de veranderingen in huis qua box en babykamer. Hier rommelt het vandaag al een beetje. De baby is erg actief. Bekken/schaamstreek geregeld krampjes/steekjes te voelen.Ook in de zij zo af en toe. Ik ben erg benieuwd. Vriend had de laatste weken twijfsels over de jongensnaam. Vandaag samen gekeken en hebben nu eindelijk een definitieve naam. Meisjesnaam hadden we al vrij snel. Baby mag ook wel komen. Ik ben benieuwd wanneer hij of zij komt.
Goedemorgen dames, hier meteen bij het opstaan weer die zeurende pijn in de onderbuik en liezen! Ga maar een plasje wegbrengen om een blaasontsteking uit te sluiten! Anders toch maar even de vk bellen aangezien wij morgen voor een weekend naar zeeland vertrekken!
34 weken!!! Jeej @versiering heb al het een en ander gehaald. Een ooievaar,raam stickers,vlaggetjes , ballonnen,een grote vlag me ouders gaan het ophangen dus hoe het wordt is nog een verrassing haha vanmiddag gaat dochter naar opa en oma ze gaat daar spruitjes eten dat wil ze graag! Dus lekker middag voor mezelf. Ga nog even dochter haar plakboek afmaken alweer een hele tijd niks aangedaan en wil het graag nog afmaken voordat de baby geboren word! Fijne dag!
Spannend miekielief! Ben benieuwd! Pamela, balen.. Rustig aan! Hier vandaag 35 weken! Jeej! Nog 2 weekjes voor ik thuis mag bevallen. Joyyke, misschien dat we zelf een slinger ophangen voor het raam. Het is eigenlijk gebruikelijk dat familie of buren dat doen hier. Al betwijfel ik of dat hier gaat gebeuren.
Goedemorgen, Pamela, verstandig! Miekelief, jeetje jij mag gewoon al thuis bevallen!Fijn dat jullie nu uit de naam zijn! Julia88, joepie 35 weken! Mamalindaa, jeej 34 weken! Hier alles redelijk...lopen gaat nog erg moeizaam.Op advies van de vk heb ik de chiropractor gebeld, daar has zij goede ervaringen mee. Kan maandag terecht, iemand ervaring?
Vk gebeld! Advies: neem maar 2 paracetamol en een warme douche! Mochten het indalingsweeen of voorweeen zijn zakken ze af! Is dit niet het geval en komt er regelmaat in weer bellen! De 2 paracetamol zitten erin, kijken wat ze gaan doen!
Vandaag laatste dag werken *slik* Hier een geboortesticker op het raam van Studio Haikje. Ik hou niet van slingers, ballonnen en ooievaars. O, en heb nog van die papieren lampionnen kleur roze en witte uit de kerstcollectie van de Hema gekocht. Kaartje is hier zelf ontworpen en al klaar
Die zeurende pijn is gelukkig weg aan het trekken alleen de harde buiken blijven wel aanwezig! Ik ga toch maar iets doen in huis! Vanmiddag maar even uurtje gaan liggen!
Vandaag controle gehad. Bloeddruk was iets verhoogd. Toch bloed en urine moeten afgeven om te kijken of het evt ijzer te kort is of zwangerschapsvergiftiging. Tussen de middag krijg ik uitslag. Baby was goed ingedaald. Groeiecho doen ze niet meer omdat de baby te groot is en daardoor moeilijk te meten. Verder zag alles er goed uit. Het gerommel kan al voorweeen zjjn en het voorbereiden voor de bevalling. Baby is ook erg actief. Normaal is die sochtends heel rustig. Maar nu schopt ze me alle kanten op en drukt ook lekker op de bekken en dergelijke. We zullen zien wat de kleine doet.
Hier ook sinds gisterenavond veel krampen en scherpe steken die naar me rug toe gaan,uiteindelijk in slaap gevallen maar vannacht rond 1.00 weer wakker geworden van de pijn,stond op het punt de verloskundige te bellen maar eerst maar even gaan douchen.ook veel slijm verlies.krampen zijn al minder dus ik kijk het vandaag nog maar even aan
Hier vanmorgen mijn slijmprop verloren, heb totaal het gevoel nog niet dat ze binnenkort gaat komen. Zal 2015 wel worden denk ik...
Hè spannend al die voortekens! Oke ja hier zal ook.mijn vriend ofzo het moeten gaan ophangen lijkt me maar als ik het al in huis heb is het halve werk al gedaan. Wil een naambord van geboorteexpress.nl. Had ik bij mijn zoontje ook en die heeft 7 jaar op zijn slaapkamer gehangen Hier geen krampjes/steekjes voor de verandering. Sinds doe laatste krampen heb ik wel meer last van afscheiding. Check dan ook elke wc beurt mijn slip haha, hoezo paranoïde
Hallo allemaal! Paar hectische dagen gehad.. vandaag doe ik eens rustig aan. Vannacht wakker geworden van steken in mijn liezen.. Gelukkig nu geen last meer.. @pamela gelukkig dat de zeurende pijn is afgenomen, ik zou wel rustig aan doen met harde buiken. @miekielief hoop dat de uitslag die je vanmiddag binnen krijgt goed is. Spannend! @geboortekaartje: hebben wij tijdje geleden al uitgezocht: Vintage geboortekaartje voor Jongen met een Uil Vind hem zo schattig, en past bij ons thema met uiltjes. @versiering: wij hangen in de woonkamer honey combs in blauw tinten en neutrale tinten.. In verschillende groten en maten bij elkaar, en we maken een slinger voor kaarten/pakjes aan te hangen.. Voor de rest willen wij niks in de woonkamer, woonkamer versieren we ook zelf. De voordeur/iets voor het raam mogen de ouders versieren.
Wij hebben wel al de slingers etc in huis! Wij willen voor op het raam weer een sticker! Geen geboortebord dus aan de gevel! Heb vandaag niet al te veel gedaan. Heb mijn tas wel al ingepakt en dadelijk nog even naar de kruidvat voor de laatste spulletjes! Het wordt nog even spannend met welke auto dat wij gaan. Wij hebben zelf een ford fiesta van 26 jr oud en konden de Mercedes van mijn zusje gebruiken de aankomende tijd. Gisteren een nieuwe accu erin gedaan en weg gebracht voor te keuren, helaas afgekeurd maar op punten die je zelf kunt doen als je er handig in bent. Mischa kan dat dus niet. Zwager komt vandaag thuis van Frankfurt dus heel misschien kan hij er nog wat aan doen en anders moeten wij met ons fordje gaan! Dat wordt wel erg krapjes aan met alle tassen etc.
Owww Pamela dat is wel minder van die auto, hoop dat ie nog voor het weekend opgelapt kan worden. Anders idd gewoon proppen... maar je neemt de maxi cosi ook mee( Just in case)? En 3 kids op de achterbank? Gelukkig zijn je buikkrampen verminderd. @buikpijn/krampen: hier ook veel last gehad, in het weekend echte voorweeen en laatste dagen ook veel buikpijn in bovenbuik en misselijkheid. Hoop dat het nog gaat zakken en niet zo aanhoudt tot aan DE dag Jo5: succes met je laatste werkdag, daarna lekker genieten. LLL: superlief geboortekaartje en lampions. Geboortekaartje hebben we nu ook definitief via kaartje2go. Gaan een geboortebord/spandoek bestellen met de opdruk van dat kaartje. Vorige keer een sticker gehad op de raam maar je ziet de afdruk bij regen of Veel stof op het raam nog steeds. Dus dat is een beetje jammer. Morgen weer afspraak bij gynaecoloog, hoop dat alles weer goed is en dat kleine tot na de jaarwisseling blijft zitten.