Joy, de maxi cosi blijft thuis! Mocht ik daar bevallen komt mijn moeder toch oprijden en neemt zij hem mee! Mijn buik blijft wat onrustig en pijn doen maar niet meer zo erg als vanmorgen. Hoop niet dat dit nog weken aanhoudt.
Hallo dames, Versieringen: geboortebord maakt de vrienden groep.. ik heb de borden tot nu toe voor de beebs gemaakt, nu zijn zij aan de beurt hihi.. ik heb zelf een geboortekrans gemaakt en slingers en ballonnen gekocht. Zo naar VK, ben benieuwd wat ze zegt over t indalen.. en of mijn gevoel klopt..
Spannend zeg! Al die voortekenen! Hier nog helemaal niets wat dat betreft.. Maar hij moet ook nog even een paar weekjes blijven zitten! Vandaag de enveloppen voor de geboortekaartjes geschreven en alle kleertjes die ik had gewassen, gestreken en in de kast gelegd.. Weer wat om af te strepen dus Ellis hoe was het bij de vk?
Onze grummel is idd ingedaald.. ligt nog niet vast, maar dat wilt niks zeggen. Harde buiken zijn geen probleem, kunnen overgaan in weeën maar dat mag nu, dus geen zorgen. De 23e weer terug! Vl heeft vanavond kerstuitje vh werk.. ik ga de laatste enveloppen schrijven.. moet er nog 100 haha... Fijne avond dames
Wordt allemaal spannend nu he!!! @ noralie bij de eerste heb ik sochtend me bloedprop verloren en ook.helemaal niet het idee/gevoel dat ze al zou komen maar toch die nacht bevallen!! Ben benieuwdd!! Pamela fijne vakantie
Hier nog steeds gerommel, maar wel wat minder. Ik ben niet gebeld voor de uitslag. Geen bericht zou goed bericht zijn. Dus dat is fijn. Ijzer is dus goed en geen vergiftiging. Maandag weer een controle. Ivm feestdagen wat eerder.
Het wordt allemaal wel steeds spannender. Natuurlijk is het beter wanneer de kleintjes nog even blijven zitten, maar het komt allemaal wel dichtbij. Noralie, spannend. Misschien heb ik het gemist, maar is de draaipoging wel gelukt? Weet alleen dat je een nachtje hebt moeten blijven. Pamela, fijne vakantie. Lijkt me heel dubbel om in dit stadium nog weg te gaan. Hier gaat het best goed. Moest alleen het huis ontvluchten, want het drukvat van de ketel moest vervangen en dat is niet ideaal met onze kleine man. Was al extreem moe door alles. Gister ben ik getipt door iemand die een cursus verzorgd heeft rondom het rekenen over een vacature. Zij heeft haar naam groot te houden dus wel een eer dat ze mij hiervoor benaderd. Het is precies wat ik wil, dus heb gereageerd. Al zou het iets worden gooi ik wel een zekerheid weg, maar soms moet je risico's nemen. Zeker nu ik op het kraambed zo gestalkt ben door mijn werk komt zo'n vacature mooi uit. Heb netjes mijn leidinggevende benaderd of zij referentie wil zijn en dat was geen enkel probleem. Ze heeft al eerder gezegd dat ik juist nu mijn ogen en oren moet openhouden om de baan te krijgen die ik wil. Al was het schrijven van een brief nu wel erg lastig.
Och ja, heb trouwens last van mega lekkende borsten. Congressen kan ik blijven vervangen. Lekker natte shirts. Heel irri.
Schmidt, het is ook heel dubbel om met deze termijn nog weg te gaan! Eerlijk gezegd blijf ik liever thuis om verder te broeden! Moet er niet aan denken dat er op vakantie iets gebeurd en ik daar in een vreemd ziekenhuis terecht kom! Laten wij hopen dat alles goed gaat en het weekend zo om is!
Mooie kans Schmidt! Super toch? Zo zie je maar, het komt vanzelf op je pad als het voor je weggelegd is. Hier kun je misschien meer je ei in kwijt en met een goed gevoel. Vervelend dat je zo lekt hihi, het werkt gelukkig wel goed zo moet je maar denken! Ik word gek van de kriebelbenen, het maagzuur en de slapeloze nachten.. Heb het weer ff gehad hoor, hoop echt dat het niet al te lang meer duurt allemaal. Blijf in bad gaan, dat geeft tenminste even wat verlichting wbt kriebelbenen en ik ontspan dan goed. Net weer een flinke wee gehad, hield wel ff aan. Daarna weer helemaal niks! En zo hobbelen we maar door hihi, voorwerk zullen we maar zeggen
Pamela, waar in Zeeland gaan jullie naartoe? (Was toch Zeeland) Joyyke, blehh vervelend. Heb helaas weinig tips.
vervelend he Joyyke.. Vk zei vandaag tegen mij dat ik tegen het zuurbranden het beste gaviscon kon nemen. werkt en beschermt beter dan bijv Rennies. Kriebelbenen heb ik niet, maar heb wel vaker gehoord dat magnesium verlichting kan bieden. Voorwerk moet helaas gebeuren.. de een heeft er meer last van dan de ander.. succes!
Ja idd voorwerk is er niet altijd. Bij de eerste totaal geen last van gehad en nu vanaf 34 weken al behoorlijk. Al moet ik zeggen dat ik vandaag wel een redelijke dag heb gehad. Merk het ook aan mn energie: lig nu klaarwakker in bed terwijl ik afgelopen weken iedere avond als een blok in slaap viel. Morgen controle gyn, altijd weer spannend. Hoop stiekem een van de laatste keren 😄 Pamela fijn weekend. Probeer er toch wat van te genieten. Komende tijd is het gedaan met de 'rust' 😉 Schmidt: wauw wat super, is altijd als je er niet actief naar op zoek bent..... wat betreft dat lekken: ben stiekem wel jaloers 😀 zelf nooit gehad dat ze lekten.
Ik heb bij de 3 andere geen last gehad van voorwerk! Steeds mooi een bevalling die meteen doorzetten! Bij Imre ook maar 1 dag last gehad van indalingsweeen en nu al 2 dagen last van gehad! Hopelijk dit weekend minder last ervan! Ik neem de paracetamols maar mee mocht ik er daar ook last van krijgen dan kan ik die nemen. Heeft gisteren gelukkig goed geholpen! Ik lag al een tijdje wakker in bed en ben daarnet maar opgestaan! Nu met kopje koffie kijken naar serious request! Geen idee of wij wifi hebben op het vakantiepark en anders kom ik soms even spieken of er al nieuws is! Wij vertrekken toch pas tegen 14 uur vandaag!
Ook hier na lang woelen en draaien maar opgestaan.. lang leve serious request nu haha.. Fijn weekend Pamela. Joy86 suc6 bij de gyn Straks gaviscon halen en hopen dat dat beter werkt
Oh, ik ben zo blij dat ik vooralsnog geen last heb van maagzuur! Dat was in de zwangerschap van Imre wel anders! Daar bracht ik het meerendeel van de nachten op de bank door vanwege het maagzuur! Dit hield zelfs na zijn geboorte nog aan! Dat is zo vies dat maagzuur! Danke ellis! Straks de kindjes naar school, hond naar mijn zusje brengen, hopelijk hun auto meenemen. Dan om 12.15 uur de kindjes weer uit school halen en gezamenlijk eten bij schoonouders en dan vertrekken met zijn allen!
Bah ja dat maagzuur.. hoop dat ik het onder controle krijg door gaviscon en anders dat ik na de bevalling snel ervan af ben.. Pamela, Hoop dat je beter weer hebt dan die regen en harde wind hier...
Het schijnt aan zee toch flink te blijven waaien! Ach ja, wij zitten op een vakantiepark dus zullen er opzich weinig last van hebben! Is wel lekker om even over het strand te wandelen en dan een flinke wind door de haren! Komt vast goed! Hier nu ook flinke wind maar regen amper!