Veel plezier Pamela. En idd lekker uitwaaien en daarna het warme zwembad in om het zand van je af te spoelen. Ellis, koop niet meteen een grote verpakking gaviscon, heb ik bij de vorige zwangerschap ook gehaald maar vond het zo vies dat ik er van moest braken. Dus misschien eerst ff klein flesje om te proberen? Zo maar s opstaan. Veel plannen maar ben benieuwd wat er van terecht komt 😂
Hier in Goes komt er echt een bak met regen naar beneden. Is wel al een tijd bezig. Dus hoop dat het vanmiddag en de rest van het weekend dan lekker droog blijft in Zeeland/Domburg. In ieder geval heel veel plezier!!!
Pamela, veel plezier! Hier in Drenthe is het ook barre slecht weer! Ellis, he bah dat maagzuur, heb er ook af en toe wat last van, maar zakt ook zo weer af, gelukkig. Voorweeen ken ik niet...bij beide jongens niet gehad. Gisteren drukke dag gehad, met smiddags kerstfeest in de kerk van de jongens. s avonds kerstdiner op school, maar wel erg leuk! De jongste heeft nu lekker vakantie, dus we hangen voor de tv, heerlijk.De oudste moet nog een halve dag, en dan ook vakantie...ff 2 weken geen wekker, heerlijk!
Zitten er ook aan te denken lekker even erop uit te gaan. Meestal vertrekken wij rond deze periode naar een warm oord, maar dat zit er de komende maandjes niet in
❤️Januari 2015 mama's ❤️ 02-1 MiekieLief, 1e kindje 03-1 Schmidt, bevallen op 7-12 tweede kindje, Robert 03-1 Michieltje, 1e kindje 07-1 Ellis2014, 1e kindje 08-1 Noralie87, 1e kindje 09-1 KS2011, 2e kindje 11-1 Starry, 2e kindje 11-1 Katharina, 1e kindje 12-1 Mamatje 89, 2e kindje 14-1 Pamela1203, 4e kindje 15-1 Nail87, 2e kindje 15-1 MamavanDaisy, 3e kindje 15-1 Joy86, 2e kindje 18-1 Love2Live, 1e kindje 20-1 Mommychar, 2e kindje 20-1 Boerderijmama, 3e kindje 21-1 Lusvi, 1e kindje 22-1 Julia88, 1e kindje 23-1 DanielleJ, 2e kindje 24-1 Joyyke, 2e kindje 25-1 BeebieBeeb, 2e kindje 26-1 LoveLaughLive, 1e kindje 27-1 Anieska, 3e kindje 29-1 MamaLindaaa, 2e kindje Afspraken december: 22-12 Starry controle vk 22-12 Julia controle vk + liggingsecho 22-12 Anieska gyn 22-12 Mommychar controle vk 24-12 Pamela controle vk 30-12 LoveLaughLive liggingsecho Afspraken januari: 05-01 Mommychar controle vk 12-01 Mommychar controle vk 19-01 Mommychar controle vk Bevallen: 7-12 Schmidt van zoontje Robert Totaal: ❤️ Jongen (10) ❤️ Meisje (8) ❤️ Verrassing/Weten we nog niet (5) Moeten er nog afspraken bij gezet worden meiden?
Veel plezier Pamela! Inderdaad lekker uitwaaien! Hier is het ook erg slecht weer helaas.. Joy, succes bij de gyn! Hier heb ik het idee dat hij gedraaid is, voel hem ook niet zo erg meer. Maar kijk het even aan.. Misschien dat ie straks nog lekker druk wordt.
Hier is het inmiddels ook bar slecht weer! Het komt met bakken uit de hemel! Danke allemaal, wij gaan genieten hoe dan ook! Vriend is nu de hond wegbrengen en ik ga de laatste spulletjes inpakken!
Ik heb nog een afspraak.. 23/12 bevallingsgesprek + controle vk Hier ook nooit voorweeen gehad bij de eerste. Ik heb het idee dat ik toen zelfs bijna nooit een harde buik heb gehad voordat ik ging bevallen Ik heb ze nu regelmatig als ik echt teveel doe bijv. en dat herkende ik helemaaaal niet van mijn eerste keer. Ik moet er wel bijzeggen dat mijn bevalling toen met 41 weken is ingeleid en er ook echt nog niks aan de gang was. Op zich wel lekker hoor geen voorwerk, al duurde de bevalling daardoor wel weer ellendig lang en was nogal heftig. Een beetje het alles of niks verhaal Dus doe mij maar af en toe wat voorwerk nu, dat scheelt in de bevallingsuurtjes misschien! Ik heb geen zin om mijn 21 uur te gaan overtreffen (vooralsnog niks geen voorwerk hier, maar ben ook nog geen 35 weken natuurlijk) Mijn dochter heb ik net weer naar de opvang gebracht, dus ik ga weer aan het poetsen in huis nu. Kan ik mijn lijstje weet een beetje inkorten! Fijne dag vandaag allemaal
Heb geloof ik alweer een paar dagen niet gereageerd, lees wel iedere dag even bij. Geboortekaartje: wij bestellen hem bij kaartje2go voor 1,99 per stuk (heb dan nog wel postzegels nodig) maar wij hebben niet zoveel kaartjes nog max. 45 stuks Versieringen: ik hou daar zelf niet zo van dus heb ook niets gekocht en ga er ook niet vanuit dat familie m'n huis gaat versieren..misschien alleen een slinger voor het raam. Onrustige benen: helaas heb ik er ook last van en dan voornamelijk s' avonds, ook af en toe last van maagzuur, ik neem dan gewoon een Rennie in. Hier heeft dochter nu vakantie dus zitten we nog lui in ons pyama, het is hier ook echt rot weer en moet straks toch echt naar buiten dus hopelijk is het straks even droog want heb vandaag de auto niet en m'n paraplu is laatst kapot gegaan. Verder maar lekker in huis bezig zijn en vanavond bij m'n schoonmoeder eten zoals iedere vrijdag.
Hallo dames, Ik heb niet alles teruggelezen, ben de hele week afwezig geweest. Ik hoop dat het met jullie voorspoedig gaat de laatste loodjes. Hier inmiddels een veel te hoge bloeddruk in combinatie met veel vocht vasthouden. Ik heb dus "bedrust" en mag vrijwel niets meer doen. Ik kom zo af en toe nog wel even om het hoekje kijken, maar voor nu is 't weer op de bank kruipen, met de beentjes omhoog
Vervelend Lusvi, beterschap en rustig aan doen! Pamela heel fijn weekend gewenst ondanks het weer. Ik neem tegen het maagzuur omeprazol, maar op die momenten helpt zelfs dat niet.. Het is gewoon een teveel aan zuur ofzo, weet niet goed hoe ik het moet omschrijven. Nu met zoonlief naar de tandarts, hij gaat proberen een kiesje te redden die helemaal kapot is Zo rot voor hem, hoop dat het goed gaat. Is gelukkig niet heel bang voor de tandarts.
Sterkte lusvi, lijkt me heel erg vervelend om continue plat te moeten... Hoop dat bloeddruk zo onder controle blijft en vochtophoping niet te extreem wordt
Thanks voor de tip Joy1986, zal ik zeker doen! rennies helpen mij niet meer, dus hoop dat het ermee gaat lukken.. Sterkte Lusvi!!
@pamela fijn weekend, geniet er van ondanks het weer! @lusvi sterkte!! Nadat zaterdag mijn oom is overleden, is gisteravond ook mijn tante overleden.. Na 5 dagen zijn ze eindelijk weer samen! morgen worden ze samen gecremeerd. Dat was hun laatste wens.. ben blij dat die wens nog in vervulling gaat.. Alvast een fijn weekend allemaal. X
Ohhhh LLL gecondoleerd, wel fijn voor je tante dat het zo snel is gegaan. Sterkte! Net bij gyn geweest. Alles goed met kleine dus dat is altijd fijn om te horen. Was alleen nog totaal niet ingedaald en ivm grootte vd bink advies gekregen om niet verder dan 30min rijden van huis te gaan voor het geval de vliezen breken. Anders brengt de ambulance me niet naar mn eigen ziekenhuis voor de keizersnede. Dus ff regio gebonden.
@ LLL gecondoleerd! Wel fijn dat hun laatste wens in vervulling gaat. Is wel snel geregeld allemaal dan als tante morgen ook al gecremeerd wordt! @lusvi sterkte de komende weken! Hopelijk helpt de bedrust wel en zakt je bloedruk! @ joy ga zelf zwz ook echt niet ver meer van huis hoor ! Me nichtje ging met 34 weken nog en en is vervolgens is een totaal andere plaats bevallen! Wel.goed verhaal.voor later maar ik wil echt dat onze kleine gewoon in Breda geboren wordt! Pff wat een weer indd en ik moet er zo ook doorheen om.de kleine weg te brengen 😢 mja Gisteren de laatste kerstcadeaus gehaald dus daar zijn we iig klaar mee!! En ook nog een hele hoop foto.s ingeplakt maar toch te lang door gegaan met gevolg dat ik nou ontzettend last van me rug heb. Wilde vanmiddag nog veder gaan maar gaat m wss niet meer worden. Alleen even n klein strijkje weg werken en dan op de bank. Rust voor 3 uurtjes 😆
Ja maar wilde graag naar diploma uitreiking van mn zusje in Utrecht en een vriendin heeft een huisje in Nijmegen gekregen. Maar ja dat doen we dan maar niet haha. En Was ook graag 2de kerstdag even naar de eifel of ardenne gegaan maar ja stel je voor:1 kind met Nederlands paspoort en 1 duits/Belgisch 😂😂😂 moet er niet aan denken Geniet van je rust Mamalindaa!