Januari 2015 uitgerekend!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Zyndi, 29 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jo5

Jo5 Niet meer actief

Ik doe t niet, want ik hou kerst gewoon lekker thuis relaxed met de kids. Maar ga je op chiq zou ik t wel doen je krijgt per slot maar 1x de kans om met bolle buik te shinen tijdens de kerst!

Overigens bij Mamalicious 30% korting op de afterbirth jeans (na aanmaken account) heb er net maar 3 besteld want die maat 36 zie ik voorlopig nog niet zitten met 25 kg extra....

2. MiekieLief

MiekieLief Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.171
    0
    36
    ♡
    ☆
    Hier ook niet. Ik vind het zonde van het geld. Je kan ook een leuk blazertje kopen die er feestelijk uit ziet en die je kan dragen na de bevalling. De rest basic houden en opvrolijken met sieraden of sjaaltje etc.
    Ik ga me misschien nog wel in een jurk wurmen die ik hiervoor ook droeg. Voor mijn zwangerschap was ik veel afgevallen. Zit nu op mijn "oude" gewicht.

Ik heb de laatste week snel last van mijn bovenrug. Herkennen jullie dit?

3. Ellis2014

Ellis2014 Bekend lid

7 mei 2014
    903
    238
    43
    Dankje Boerderijmama! Mocht gaviscon niet helpen..
    Gisteren geen last gehad natuurlijk.... typisch

Ik heb wel n jurkje gekocht van noppies met voedingsfunctie zodat ik t na de zwangerschap nog even door kan dragen..
    Maar we gaan uit eten, dat speelt ook mee..

Bovenrug minder, vooral onderrug..

4. Joyyke85

Joyyke85 Bekend lid

18 mei 2014
    682
    0
    0
    NULL
    Zuid limburg
    Nee dat herken ik niet.. Vannacht wel weer die bekende kramp.. Had het even niet meer en werd licht panisch, dacht ooooh als dit is hoe ik ga bevallen dan weet ik het zo net nog niet met natuurlijk bevallen:-O Heel erg felle kramp, wat mijn liezen intrekt.

Herken het totaal niet van bij zoonlief.

Maargoed, nu even de stad in. Zal wel hartstikke druk zijn maar moet toch wat kerstinkopen doen.
    Jurkje voor de kerst weet ik nog niet, als ik iets zie wat goedkoop is misschien wel.

5. Joy1986

Joy1986 Actief lid

19 jun 2014
    225
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat betreft kerstkleding: tijdens mn vorige zwangerschap had ik 3 bruiloften dus heb nog wel wat sjieke zwangerschap jurken hangen. Maar anders gewoon simpel zwart stretch jurkje kopen met mooi blazertje of colbertje? En dan evt riempje en bloem in zelfde kleur. Sta je er meteen mooi op en kun je het erna nog s dragen. Maar nu is idd ook uitverkoop, dus voor klein prijsje leuke kleding.

Rugklachten: herkenbaar, afwisselend boven en onderrug.

Pamela Hoe is het op vakantie?

6. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Ik pas mijn 'kerstjurk' van vorig jaar nog :D
    Alleen bij mijn buik zit ie nu mooi gestroomlijnt hihi, vorig jaar zat de jurk los zat zeg maar. En als hij uit rekt hierdoor is het jammer, dan is ie voor de zak van max :)
    Als ik dat jurkje niet meer zou passen, had ik nog wel wat gekocht denk ik. Alleen niet te duur. Ik wil er ook graag leuk en feestelijk uit zien en niet in mijn zw.jeans erbij zitten :) hier vieren we 3 dagen kerst, dus kan hem iig 2x aan.
    Ik zou ook eens kijken bij gewone jurkjes voor niet zwangeren waar lekker wat stretch in zit. Misschien zit daar wat leuks bij, want mijn ervaring is dat zw.kleding toch wel wat duurder is..

Of kijk eens op marktplaats of misschien iets lenen van een vriendin?
    (Mijn vriendin had ooit een hele mooie zw.jurk gekocht voor 1 bruiloft, en heeft hem daarna meteen op marktplaats gezet voor een mooie prijs! Dus maar 1x gedragen.. Wie weet?)

7. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    Poeh veel geschreven alweer :) hoop dat ik op de meeste mensen reageer.

Kerstkleding koop ik niet speciaal. Heb nog wel een mooi rekbaar jurkje die denk ik nog wel past.

Miekielief, ja ik heb ook veel last van mijn bovenrug. Een beetje tussen m'n schouderbladen, alleen meestal links. Heb het vooral als ik te lang sta of verkeerd zit.

Lovelaughlive, gecondoleerd en sterkte! Wel fijn dat ze nu samen zijn..

Schmidt, fijn dat het zo goed gaat met Robert nu. En fijn dat jij ook je goede momenten hebt. Maar lekker rustig aan doen nog als dat kan!

Fijn alle goede controles, wij mogen maandag weer.

En denk dat ik afgelopen nacht voor het eerst last van voorwerk heb gehad. Veel harde buiken en menstruatie achtige pijn.. Maar heb gewoon slecht geslapen. Dus misschien merkte ik het alleen omdat ik wakker was.

Hier eten bij ouders en schoonouders met kerst. Niks bijzonders dus. En verder lekker rustig aan!

8. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Snap dat het een lastige keuze is voor kerst. Zelf geen zwangere buik meer maar wel een maatje meer, ga niet speciaal iets kopen (zoals ik er nu over denk)

9. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Hier geen speciale kleding voor de kerst!
    Vakantie, ontzettend vermoeiend vind ik het! Ook het gehuil van de kinderen van mijn schoonzus, pfffff!
    Vanmorgen strandwandeling gemaakt en vanmiddag wezen zwemmen (al heb ik langs de kant gezeten)! Zo dadelijk gourmetten!

10. boerderijmama

boerderijmama Bekend lid

6 jun 2011
    926
    46
    28
    NULL
    België
    Ik heb nog wel twee nieuwe jurkjes gekocht, niet te duur, maar wij hebben dan ook familiefeest op kerstavond, bij ouders op kerstdag, 28/12 in NM feest grootouders manlief en s avonds een burenfeest, 31/12 oudjaar met vrienden, 1/1 bij mijn grootmoeder, 4/1 bij schoonouders... En daarna in januari nog eens een keertje met mijn petekind en andere grootmoeder... Dus gelegenheden genoeg om te dragen!

H&m ben ik ook geweest voor kleedjes, maar wat een 'zak' als je dat aantrekt! Pfff, echt niet flatterend hoor!

Vandaag nog 3 kerstcadeautjes via bol.com ontvangen, :D ! Maandag nog voor de laatste stuks op pad in de drukte, pfff...

11. MiekieLief

MiekieLief Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.171
    0
    36
    ♡
    ☆
    Julia, idd tussen de bladeren. Vooral bij verkeerde houding. Fijn dat je het herkend.

Gister en vandaag flink aan het bakken geweest. Vriendins dochter viert morgen de verjaardag. Heerlijk in mijn bak element. Maar ook dood op. Nu beentjes omhoog en niksen.

12. MamaLindaaa

MamaLindaaa Actief lid

27 jan 2011
    163
    0
    16
    NULL
    NULL
    #4532 MamaLindaaa, 20 dec 2014
    Laatst bewerkt: 20 dec 2014
    Heb toch nog wat gekocht. Soort tuniek/jurkje was 25 euro dus valt nog wel mee! Wel positie daar komt je buik altijd zo mooi in uit vind ik. 'N zwarte legging en colbertje van me eigen en zie er toch netjes uit weer. Eten wel gewoon thuis bij de familie maar iedereen is altijd wel netjes gekleed en vriend en dochter hebben ook nieuwe kleren aan. Dus toch wel blij☺

voor dochter ook zo schattig setje gekocht van de week met 50%korting bij bristol

Even een fototje erbij van me eigen kleding geen foto haha

Bijgevoegde bestanden:

13. MommyChar

MommyChar Actief lid

14 jul 2014
    291
    0
    0
    Part-time werkster and believer!
    Noord-Holland
    Hai dames,

Hier weer druk, ja mijn laatste daggie is dinsdag, kan niet wachten!

LLL wil je nog even sterkte en gecondoleerd wensen, lijkt mij heel dubbel allemaal zo in jou zwangerschap.

Schmidt moet nog steeds wennen dat jij al bevallen bent, blij om te lezen dat het goed gaat.

Pamela veel plezier, geniet er nog van!

Hier met 2e kerst naar mij moeder toe, ml werkt de 1e kerstdag, voor de rest niet teveel, kerstavond misschien nog weg maar dat zien we nog.
    Geen extra kleding gekocht dit keer , shop nog steeds alleen maar voor de jongens haha.
    Ben best wel moe deze laatste weken, komt natuurlijk door het werken en actieve peuter maar hopelijk komt daar deze week verbetering in. Klossen vandaag trouwens opgehaald en bijna klaar met de wasjes.

Fijn weekend nog dames

14. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ik ben van de week leuk geslaagd voor een zwart jurkje met gouden rits op schouders en rug bij de Primark :D voor 17€ helemaal leuk en met een dikke zwarte panty en hakken een netjes gezicht ;) eerste kerstdag doen wij niets en tweede kerstdag naar m'n ouders en gaan we daar gezellig courmetten (we doen niet aan cadeau's) dus ben blij dat ik daar niet voor de stad in hoef. Oudejaarsavond gaan we naar mijn schoonmoeder (heel schoonfamilie komt dan) dus gezellig daar.

15. Bloempje34

Bloempje34 Bekend lid

10 dec 2013
    795
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb wel jurkjes die passen/heel goed mee rekken voor de kerst. Maar ik zit vooral met de schoenen...heb ineens veel vocht dus pas helemaal geen hakken meer maar alleen van die lompe platte schoenen die niet passen onder het soort jurkjes dat ik heb.. Hebben jullie daar helemaal geen last van?

16. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Heb je geen enkellaarsjes ofzo bloempje? Kijk, niks zo charmant als een goed stel hakken, maarja je kan niet alles hebben :)

Ik draag onder mijn jurkje nette korte zwarte enkellaarsjes (wel plat ja). Het oogt iets stoerder, maar heb ook geen poepsjiek jurkje. :)

Mommychar succes met je laatste werkdag volgende week. Of sterkte :) je bent er bijna vanaf! :)

Miekielief, lekker hoor al dat gebak!! :) ik heb het in mijn eerste zwangerschapsverlof ook veel gedaan, maar ik vind er nu maar weinig aan omdat ik het zelf nauwelijks mag eten ;)
    Vond het echt heerlijke bezigheidstherapie, ondanks dat ik totaal geen keukenprinses ben en normaal echt nooit iets bak!
    Heeeerlijk zelfgemaakte cake, kwarktaart en het lekkerste vond ik nog de marsepeintaart of cake!!!
    Heb je de stroopwafelcake van koopmans al een keer uitgeprobeerd? Die is echt zooo lekker!!!!!

17. Joyyke85

Joyyke85 Bekend lid

18 mei 2014
    682
    0
    0
    NULL
    Zuid limburg
    Vervelend lijkt me dat, vocht vasthouden.
    Heb ik geen last van, in mijn vorige zwangerschap ook niet eigenlijk. Je ziet wel eens waar de rand van mijn sokken zat maar dat is niet echt noemenswaardig, dat heb ik ook wel eens als ik niet zwanger ben.

Heb echt nog geen idee wat ik ga aandoen. Gaan 1e kerstdag misschien even langs mijn oma om de beste wensen te brengen en dan later op de dag bij mijn vader en zijn vrouw onder ons kerst vieren.
    Misschien op kerstavond samen een hapje eten met mijn moeder maar dat is nog niet zeker.

Vandaag lekker geshopt, zoonlief weer in het nieuw. Helaas bij thuiskomst ontdekt dat de jeans beschadigd is dus die moet nog geruild grr.. Was de laatste in zijn maat dus schiet lekker op.

Heb voor beebje een boxkleed via marktplaats gevonden eindelijk, heb een ronde box dus was nog even speuren naar iets leuks.

18. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Vocht vasthouden, daar wordt je niet vrolijk van. Ik had (heb) nieuwe schoenen nodig maar bewust voor de zwangerschap niks gekocht.

Bakken, ben niet echt van het bakken, maar ben meer van het opeten.

Ben erg moe. Heb flinke hoofdpijn gehad. Ben benieuwd of ik zo aan slapen toekom, want zl is deze avond van het clustersrinken.

19. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
  20. anieska

anieska Actief lid

24 apr 2014
    447
    0
    0
    Schmidt, wat een knapperd!!!

Kerstkleding, heb ik eigenlijk niet, ook niet van plan om te kopen eigenlijk.
    Vocht vasthouden, s avonds heb ik het idee dat mijn ringen iets strakker zitten, maar valt nog mee!

Joykke balen dat je dan weer terug moet om te ruilen he?

Vl is vanavond op stap, ben benieuwd hoe hij thuis komt (hij lust wel een biertje ;) )

Deel Deze Pagina