Januari 2015 uitgerekend!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Zyndi, 29 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joyyke85

Joyyke85 Bekend lid

18 mei 2014
    682
    0
    0
    NULL
    Zuid limburg
    Wat een poepie Schmidt! Mooi manneke

Ja wel vervelend maar gelukkig is het morgen koopzondag, kan dan nog even kijken of het lukt om de broek te ruilen.

Heb een ontzettende opruimtik, kapstok net helemaal uit gesorteerd. Hing zo vol hihi, kon echt niet meer. Heb me opeens ook energie.. Wel lekker op zich.

Halen jullie ook een maxi cosi voetenzak gezien het seizoen? Ik wil graag de voetenzak van Koeka, met teddy stof van binnen. Lijkt me zo lekker warm voor de baby

2. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ik heb een 'normale' voetenzak van maxi cosi die er bij past ( heb ik bij mijn dochter ook gebruikt )

Ik hang een beetje op de bank, dochter ligt allang op bed en manlief is naar een concert dus heerlijk 'alleen' geen tv alleen iPad..

3. Joy1986

Joy1986 Actief lid

19 jun 2014
    225
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohhhh Schmidt wat een ventje is het al! Snap dat je moe bent, kan ik me ook nog herinneren...

Vocht is nog minimaal. Zl is in juli geboren, toen veel meer last gehad van dikke voet en.

Ik heb ook de standaard voetenzak vd maxicosi. Als het erg koud is evt extra dekentje er over heen of zo'n fleece wikkeldoek er onder.

Hier ook even op de bank gehangen, zo lekker naar bed toe, ben best wel moe. Al moet ik zeggen dat het sinds 3 dagen een heel stuk beter gaat: minder rug en heup pijn, geen krampen in de buik, minder maagzuur, betere nachten..... oftewel mn positief allemaal. Herkennen jullie dit ook, zo'n verbetering op het laatst?

4. Bloempje34

Bloempje34 Bekend lid

10 dec 2013
    795
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat een knapperd Schmidt!

Ik denk idd dat ik maar gewoon platte schoenen ga aandoen, sochtends al..en dan niét meer uitdoe voor ik ga slapen. Of ik zoek m'n ballerina's nog ergens op..maar denk dat die niet zullen staan onder mijn outfit. Maarja jammer dan hoor, volgend jaar nieuwe rondes.

5. Joyyke85

Joyyke85 Bekend lid

18 mei 2014
    682
    0
    0
    NULL
    Zuid limburg
    Kan het me niet meer herinneren van mijn vorige zs maar zou wel fijn zijn! Zo zijn de dagen beter door te komen dan met al die kwaaltjes die je teisteren.

Hier is vriendlief ook weg, heb alle kaarsjes gezellig aan en zoonlief net op bed gelegd. Lekker even chillen, alleen is ook wel eens lekker eigenlijk.

6. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Joyyke, ik zit ook te twijfelen over die koeka voetenzak of de koeka wrapper. Zo'n wrapper lijkt mij ideaal, omdat die om je kleintje heen blijft als je hem/haar uit de autostoel haalt. Bijv. als je de baby overlegt in de kinderwagen, maar ik vraag me af of het even warm is. Ik ga binnenkort even in een winkel checken :)
    Mijn dochter is met heel warm weer geboren dus toen het eenmaal koud was, was ze groter en hebben we de voetenzak van de kinderwagen in de maxicosi gelegd. Ging op zich ook wel, maar ik wil nu gewoon iets nieuws ;)

Joy1986, ik heb ook sinds een week meer energie, maar heel heel heel toevallig is toen ook mijn verlof begonnen. Toeval? ;)
    Ik heb verder gelukkig nog weinig krampjes en pijntjes gehad, alleen mijn misselijkheid wordt wel weer erger helaas. Moet nu echt weer dagelijks flink mijn best doen om niet te spugen :( maar dat zal wel komen omdat mijn maag verdrukt wordt ofzo..

Schmidt, echt een heel mooi mannetje heb je!

Hebben er hier nog meer meiden last van dat hun maag verdrukt lijkt te worden? Of heb ik echt zo'n kort bovenlijf? Af en toe lijkt de baby echt zo hoog te zitten..

7. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
  8. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Goedemorgen, ik heb de tweede nacht ook weer overleefd hier op vakantie! Gelukkig wel beter geslapen! Helaas begon nu alles pijn te doen! Die matrassen zijn allemaal doorgelegen! Nog 1 nacht en ik kan weer in mijn eigen bedje liggen!

9. poedie

poedie Actief lid

8 jul 2013
    142
    0
    0
    NULL
    NULL
    @joyyke85:ik heb ook gekozen voor de koeka voetenzak,alleen heb ik niet met de teddy uitvoering maar gewoon de normale,baby heeft bij mij ook nog een dik jasje aan en ben bang dat het dan wel erg warm gaat worden.ik vind het wel handig want je kan die voetenzak/slaapzak ook in de wagenbak doen en in de buggy.mocht het toch erg koud worden dan heb ik altijd nog een dekentje voor in de wagenbak.

Hier morgen ook ff lekker shoppen,moet nog de kerstinkopen doen,gelukkig lijstjes gemaakt,en ff shoppen voor wat leuks voor mezelf en de kids,eerste kerstdag gaan we met ze alle naar me broer dus wil ik er toch wel een beetje feestelijk uitzien.tweede kerstdag zijn we gewoon lekker thuis.

Vannacht weer 2x wakker geworden van de pijn,krampen onderin me buik wat naar me rug toe ging,niet normaal.gelukkig zakte het af pfff.
    Vandaag denk toch mar even me koffertje alvast inpakken:)

10. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Hier doe ik mijn 37 weken dansje :) en...ik mag nu thuis bevallen mits er geen complicaties zijn natuurlijk.

Hier een slechte nacht achter de rug :( vaak opgestaan en erg vroeg wakker denk dat ik zo maar ff terug ga, manlief is ook sinds een uurtje thuis oftewel die ligt net pas op bed..

11. anieska

anieska Actief lid

24 apr 2014
    447
    0
    0
    @voetenzak, ik heb 1 van maxi cosi. Ik heb de maxi cosi zelf via mp, met een heel leuk printje, rood/roze met een soort van balletjes.
    Ik kwam hem via via al vroeg tegen dus nooit aan een voetenzak gedacht, die zat er niet bij. Kijk al heel lang naar een bijpassende voetenzak in precies hetzelfde printje(zijn niet meer te koop) maar eindelijk vrijdag via mp gevonden, joepie!Ze zou hem dinsdag opsturen!

Mijn vriend was vannacht om 4.00 thuis van zijn avondje stappen, dus die ligt nog wel even denk ik.vandaag geen plannen.. lekker rustig dagje.
    Morgen naar de gyn, en s middags voor het eerst naar de chiropractor, ben benieuwd....de hele erge helse pijn met lopen is voorbij, maar het doet nog wel pijn, loop nog als een oud wieffie ;)

Enne nog even wat, ben echt al weken zo niet maanden verkouden, hoesten, snotteren, verstopte neus...hoe zou dit komen?verminderde weerstand?Heb het nog nooit zolang gehad, terwijl ik echt wel extra vitamines slik, en veel fruit enzo eet!
    Mijn moeder begint zich er zorgen over te maken, ze vind het wel erg lang duren....

12. Ellis2014

Ellis2014 Bekend lid

7 mei 2014
    903
    238
    43
    @voetenzak, ook ik heb de voetenzak van koeka gekocht met teddyvoering. Lekker warm en multifunctioneel.

@vocht heb ik al sinds maand 4 last van. Ringen heb ik sindsdien al niet meer aan en schoenen zijn een ramp. Heb nu idd leuke enkel laarsjes met voering.

@schmidt wat wordt hij al groot ...

@bakken ook helemaal mijn ding. Helaas nog niet veel gedaan sinds mijn verlof. Collega's van vl vragen zich al af wanneer er weer van alles hun kant op komt haha

Wat doen jullie qua kraamvisite, beschuit met muisjes of iets anders?
    Ik ga waarschijnlijk voor zelfgemaakte koeken met witte chocopasta en muisjes en negerzoenen met muisjes...

Een goede nacht achter de rug. 4 keer op geweest om te plassen, maar steeds weer in slaap gevallen. Ben wel stijf van t liggen..

Fijne zondag dames

13. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Anieska, vervelend dat je zo verkouden blijft. Idd verminderde weerstand.

Ellis, wij hebben gewoon beschuit met muisjes. Vind ze zelf gewoon te lekker.

Vannacht Robert zijn slaapplek helemaal kunnen verschonen.'spugen, niet normaal. Temperatuur was gisteravond ok aan de lage kant. Toch oversnij in de gaten te houden. Moet denk toch nog sterker worden

14. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    Wat een mooi mannetje Schmidt!

Vocht vasthouden hier lichtelijk last van. Meer dat m'n ring strak zit of inderdaad m'n sokken erg strak zitten. Maar niet extreem gelukkig.

Mommychar, fijn dat dinsdag eindelijk je laatste werkdag is! Dan ben je er ook echt wel aan toe!

Voetenzak voor de maxicosi heb ik niet. Ik dacht gewoon een dekentje te gebruiken?

Jullie mannen zijn wel 'laat' /vroeg thuis zeg Anieska en Starry! Mijn vriend had vrijdagavond een kerstborrel en ik vind het vreselijk als hij dan rond 3 uur snachts thuiskomt en ik in de alcohollucht moet liggen. Gelukkig viel het mee vrijdag.

Lopen gaat hier steeds slechter, baal echt. We hebben een energieke hond en normaal wandelen we daar veel mee. Nu in het weekend kan ik m'n vriend op pad sturen, maar doordeweeks kan dat smiddags niet..
    Heb zoveel last van m'n heupen/onderrug tijdens het wandelen en ben zo stijf als ik uit bed kom of een tijdje gezeten heb.. Maar nog een paar weken! (Zo nu gaat de klaagmodus uit hoor ;) )

15. poedie

poedie Actief lid

8 jul 2013
    142
    0
    0
    NULL
    NULL
    Over die verkoudheid,dat heb ik dus ook al ruim 4 a 5 weken,zat al bijna 3 weken aan de neusspray(heb ook bronchitis dus als me neus dan ook nog eens dicht gaat zitten heb ik het helemaal benauwd)vandeweek toch maar weer de dokter gebeld,heb nu een andere neusspray,1 die ik wel mag gebruiken en ontstekkingsremmend en die begint eindelijk te helpen nu.

16. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Zak maxi-cosi, ben er in de winter erg blij mee. Hebben al een paar x tijdens een boodschap gehad dat het regende. Houdt de nattigheid toch beter tegen dan een dekentje.

17. MamaLindaaa

MamaLindaaa Actief lid

27 jan 2011
    163
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ Voetenzak heb een bijpassende van maxi cosi. N dekentje is inderdaad met nat weer is zo geschrikt. + in het begin liggen ze nog wel stil maar maar gaan toch al gauw met hun voetjes schoppen en moet je telkens de deken goed leggen.

@anieska vervelend dat je zo verkouden bent!! Mss even langs de huisarts.
    Ben zelf altijd erg vatbaar voor ziekte en verkoudheid maar juist tijdens me zwangerschap nog helemaal nergens last van gehad

@mommychar jeeej bijna verlof. Heerlijk voor je!

@beschuit met muisjes..hier iig wel gewoon. Lekker makkelijk ook. Heb dan weinig zin om van alles te gaan maken. Dus gewoon paar pakken beschuit en muisjes in huis halen en die kan vriend/moeder/kraamhulp smeren dan 😆

@ vocht. Ook gelukkig nog geen last van.

Wilde vanmorgen de kerst boodschappen gaan doen.. bleek de winkel gesloten!! Winkelcentrum zit hier vlak naast het voetbalstadion en bij n risico wedstrijd gaan de winkels dicht en dat was dus vandaag! Balen!!! Kon natuurlijk ook naar n andere winkel gaan maar vind het toch het fijnst in me 'eigen' winkel. Nja nu gaan we maar morgenavond...
    Wel even bij de ikea geweest (ook ontzettend druk!!) En komen net terug uit het bos .. was ook geen succes haha bij de eerste modder plas zakte ik bekant tot me knieeen in de modder en ook dochter is 4x gevallen dus iedereen lekker vies en nat. Thuis maar lekker warme choco gaan drinken

18. MamaLindaaa

MamaLindaaa Actief lid

27 jan 2011
    163
    0
    16
    NULL
    NULL
    En schmidt wat een lekker manneke!! Ook best bruin he?!

Oooh kan ook niet wachten tot de kleine er is!

19. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Mamalindaa, balen dat de winkel dicht is. Ikea is het op de zondagen idd altijd druk. Sowieso wil ik er de komende 2 wkn niet komen. Leuk dat je opvalt dat hij best donker is. Laat het mijn moeder niet horen want die gaat van blijdschap stuiteren. Eindelijk weer iemand in de familie die wat donkerder is. Komt in bijna elke generatie in de familie voor en mijn moeder heeft het ook). Zou leuk zijn wanneer dit zo blijft dat hij idd wat donkerder is 😉

20. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Vocht, al een poos last van! In de avond merk ik het wel aan mijn voeten!
    Wij hebben een voetenzak van maxi cosi zelf voor erin!
    Vandaag weer veel last van pijn in de onderbuik en pijnlijke harde buiken. Kindje ligt volgens mij ook veel met het hoofdje te bewegen wat bijzonder onprettig aanvoelt. Krijg soms van die steken in de vagina!
    Vriend, schoonmoeder en kindjes zijn zwemmen! Schoonzus met gezin zijn winkelen en ik zit met schoonvader in het huisje! Heerlijk rustig!
    Om 18 uur gaan wij uiteten met de hele bubs! Morgen naar huis en oh wat ben ik blij! Lekker in mijn eigen bedje slapen! Die matrassen hier zijn door gelegen!
    Straks na het uiteten alvast alles inpakken, hoef ik dat morgenvroeg niet meer te doen! Dan alleen nog de bedden afhalen!

Deel Deze Pagina