Hier gewoon beschuit met muisjes. Voor de kinderen op school uit te delen wilde ik geboortekoekjes bestellen! Beschuit en muisjes nog even halen van de week en de geboortekoekjes bestellen!
Ik ben 16 januari uitgerekend en zit te denken aan lange vingers met muisjes zoals hieronder. Bij de Hema hebben ze trouwens ook leuke geboortekoekjes. Die ga ik gewoon op tafel zetten voor erbij.
Wat zit er op die lange vingers? boter of slagroom? dit vind ik wel een leuke traktatie voor op school te trakteren en niet moeilijk om te maken en te verpakken Hier zijn we vanmiddag even snel naar de winkels gegaan, heb een slaapzak gekocht voor de baby 60 cm en een geboorteslinger voor het raam en daar blijft het bij.. Voor dochter nog even vitaminen gekocht bij trekpleister de tweede was voor de helft en dat scheelt toch wel (dagravit) bij bristol leuke laarzen voor haar gekocht en ze had zelf een broek en een truitje uitgekozen, leuk met 50% korting nu wel last van mijn rug..dus even lekker rustig aan en zo maar eens beginnen met het eten.
Ja die zijn ook leuk die lange vingers, maar hebben vrienden van ons nu ook... Ik heb de gordijnen van de woonkamer eindelijk omgenaaid.. Nu douchen en straks naar de bios met 8 vriendinnen.. ben er niet helemaal gerust op.. buikje is erg onrustig, maar niet te druk maken en genieten van de avond. Vl is werken tot vannacht, dus fijn om ff weg te gaan.. Pamela kan me voorstellen dat je ook weer blij bent om thuis te zijn! Fijne avond dames
Dit zijn lange vingers gedoopt in botercrème met muisjes erop. Maar kan ook met witte chocolade etc. Ja ook leuk om op school te trakteren, knoeit voor de kids ook niet zo als een beschuit met muisjes.
Leuk die lange vingers, wij doen gewoon beschuit met muisjes. Hier ook even de stad in geweest vanmiddag. Nog wel even naar een voetenzak gekeken, maar uiteindelijk niet gekocht. Hoe lang kunnen ze eigenlijk in een maxicosi? Ik was namelijk van plan om vooral de kinderwagen te gebruiken met de reiswieg. En maxicosi alleen voor in en uit de auto. Supermarkt zit hier op loopafstand... Maar misschien vergis ik me in de handigheid hoor. Hoor graag ervaringen.
@kraamvisite: beschuit met muisjes, negerzoenen met muisje, en halen wat chocolade kransjes waar van die blauw/witte korreltjes op zitten, lekker voor bij de koffie/thee/warme chocomel. @vocht geen last van.. @starry 37 weken jippie! Nu gaat het echt snel er op aan komen.. @schmidt wat een mooi mannetje! @ellis veel plezier vanavond! Welke film ga je naar toe? Vandaag naar de kerstmarkt geweest met mijn schoonmoeder, even er op uit.. Merk dat het lopen wat zwaarder begint te worden. Fijne avond allemaal, ik ga zo lekker de bank op, filmpje kijken. X
Wauw wat is er weer veel geschreven. Ik had geboden op een koeka voetenzak maar mevrouw reageert nergens meer op dus ben bang dat ik hem niet ga krijgen. Nieuw is ie me toch echt te duur. Heb nu wel zo een zak met mouwen en muts voor in de maxi cosi, op zich ook wel goed maar vind die roze met grijze teddyvoering gewoon zo mooi Wat betreft kraamvisite doe ik ook gewoon beschuit met muisjes. Voor zoonlief z'n klasje had ik niet over nagedacht. Dan zijn idd die lange vingers een erg leuk idee! Ja Schmidt hij is wel een beetje getint idd hihi, mooi hoor. Heb het geboorte bord voor voor het raam inmiddels ook besteld. Slingers moet ik nog halen. Broekje van zoon geruild, helaas wel andere kleur maar wel zelfde model. Wilde nog even kijken voor iets goedkoopste voor mezelf voor kerst maar helaas niks te vinden. Miss etam positie mode viel zwaar tegen en hier in de stad is er verder weinig positiemode.
Iedereen is vandaag maar druk geweest. Lekker hoor. Mijn moeder vierde vandaag haar verjaardag voor ons gezin, was gezellig. Maxi-cosi, wij wonen overal dichtbij, maar vooral in de winter ga je met wat regen enzo, sneller met de auto. Maxi-cosi vind ik persoonlijk erg praktisch. Ze mogen er uiteraard niet teveel in, maar wanneer hij er lekker in ligt te slapen haal ik hem er zeker niet uit. De oudste (erg groot voor zijn leeftijd) heeft tot ruim 7 mnd in de maxi-cosi gezeten. 8 mnd is volgens mij redelijk normaal en sommige kunnen er nog een stuk langer in. Pamela, fijn dat je morgen weer lekker naar huis kunt.
Nou ik wil de maxi cosi ook alleen gebruiken voor in de auto en de bak zoveel mogelijk gebruiken. Maar als je bijvoorbeeld even naar de stad gaat is het wel makkelijk om even de maxi cosi erop te klikken. dochter paste tot 6 maanden in de wandelwagen.en tot ongeveer 11 maanden in de maxi cosi
Hier weer veel last van pijnlijke harde buiken en pijn in de onderbuik! Net 2 paracetamol genomen en hopelijk gaat het afzakken nu! Morgen staat nog een dagje Vlissingen op het programma, iets met Lego! Als ik er morgen nog zo'n last van heb ga ik liever meteen naar huis! Vanavond wel al alles ingepakt voor zover mogelijk! Ik begin er langzaam genoeg van te krijgen en hoop dat ik dit niet nog weken heb!
Pamela, weet niet wat ik moet zeggen. Echt mega vervelend. Kunnen jullie morgen niet in 1 auto alvast naar huis rijden? Echt, denk aan jezelf. Jij en de kleine in je buik zijn belangrijk. Maxi cosi, iedereen gebruikt hem op zijn eigen manier. Robert heeft weer 36,5. Hij heeft echt nog steeds hulp nodig om op temp. te blijven. Ik ga ervanuit dat dit voor een prematuur goed is, maar mail morgen denk toch even het buro.
Hm vervelend pamela, hopen dat het nog niks betekent dan. Zou inderdaad vervelend zijn als het nog weken zo blijft. maxi cosi lijkt me ook erg handig. Mag natuurlijk niet te lang maar voor korte stukjes en even de stad in is het ideaal.
Het is gelukkig met 2 paracetamol afgezakt! Buik voelt wat beurs nu! Ik ken dit helemaal niet van de andere zwangerschappen, nooit geen last gehad van voorweeen. Als het morgen niet gaat dan rijden wij gewoon al naar huis, geen probleem! Ik ga slapen!
Het was weer een kort nachtje! Vandaag naar huis, jeej! Ben er zo aan toe! Ik zou het niemand aanraden om zo laat in de zwangerschap nog op vakantie te gaan! Hier waait het weer stevig! Gisteren is een oud collega bevallen van een meisje, op de kop af 37 weken!
Goede terugreis Pamela, lekker je eigen huisje en bed! Schmidt Ik hoop dat Robert snel zichzelf op temperatuur kan houden, hoe zit ie nu qua gewicht? Hier al vroeg wakker Door zl. Is geloof ik wakker geschrokken vd wind en nu geen zin meer om te slapen vanaf 6u. Dat wordt een middag dutje voor mama 😊 Vind het nu wel steeds spannender worden zo richting het einde. Ben zo benieuwd hoe de keizersnede deze keer verloopt, wat voor een mensje de 2de is, hoe dat samen gaat met zn oudere broertje, hoe wij als ouders zijn etc. Vind het ook wel jammer dat dat getrappel straks voorbij is, is toch wel heel erg gezellig
Fijn dat je weer naar huis kunt Pamela, en mij lijkt het ook niks nu nog zo ver van huis te zijn. Slaap al licht dus mijn eigen bed is toch wel een must. Hier weer een rot nacht gehad. Vriend is weer terug, heeft daar mogelijk mee te maken, snurkt ademt zwaar en op de een of andere manier komt ie steeds dichter mijn kant op terwijl ik net de ruimte nodig heb om eens met mn been opgetrokken te slapen aangezien ik een buik slaper was. Cv monteur stond net al aan de deur dus dat was wat minder. Misschien zo nog even een uurtje slaap pakken maar zie wel.
Goedemorgen, Zo jullie hebben druk geshopt en gewandeld dit weekend. @Voetenzak hier ook aan het kijken naar de Koeka, maar wil daar ook een wiegdeken van dus twijfel de twijfel ,want zoveel geld heb ik niet hihi. Schmidt wat een knapperd, vervelend nog steeds geschommel in temperatuur, hopelijk is het vandaag al beter. Pamela lijkt mij ook niks hoor vooral met de rugpijntjes etc, goede reis terug! Mamalinda en Julia ja heerlijk kan ik ook even genieten nog... Vanmiddag hier naar de vk en net klaar met ontbijten dus ga maar weer eens een was aanzetten. Fijne dag nog...
Goedemorgen! LLL Gooische vrouwen! Was echt leuk! Veel vriendinnen zijn al mama en die hebben mijn onzekerheid om ver van huis te gaan weg kunnen nemen.. harde buiken en krampjes zijn nu eenmaal voorwerk en echte weeën merk ik heus wel.. dus gisteren alles los kunnen laten en een heerlijke avond gehad. Wel weer een zuuraanval gehad, maar gaviscon helpt!! ������ Herkenbaar Joykke helaas.. als je erop gaat letten gaat het alleen maar meer irritaties opleveren.. Vandaag lunch met mijn nichtjes en voor de rest lekker niks.. Fijne dag dames
Zo lekker productief bezig. Waterdichte hoes zit r eindelijk op. Is vd action, kraakt totaal niet. Moest alleen de topper onder de matrassen leggen, Was wel even een klus. Maxi cosi hoes er maar eens vanaf gehaald en ook de voetenzak zit nu in de wasmachine. Alles lekker fris zo meteen. Alleen bed nog op klossen gaan zetten. Denk met de kerst, kunnen mn vader en zwagers helpen😃 Fijne dag allemaal