Hey meiden, veel van jullie hebben het zuur he? Heb je dan ook echt het idee dat je moet spugen? Of móet je ook spugen als je er niks tegen inneemt? Ik zie even door de bomen het bos niet meer hier hoor... Misselijk, spugen, zuuraanval... Ik weet niet meer waar ik nu last van heb. Ik hing net weer boven de wc Het houdt echt maar niet op. Straks maar weer met omeprazol beginnen...
Hier vanochtend op controle geweest bij de vk en alles is nog steeds helemaal goed volgende week mag ik weer. Vandaag de matrasbeschermer gewassen die we afgelopen zaterdag hebben gekocht bij de Ikea, kan ik die morgen op m'n bed doen wanneer ik hem morgen ga verschonen. Beneden lekker gestofzuigd en gedweild en nu zo ff boodschappen doen en ff langs de Action heb nog een mandje nodig en vind de Action nooit vervelend om naar toe te gaan.
@beebiebeeb ik word er wel misselijk door en denk dat ik moet spugen, maar zo ver komt t bij mij gelukkig niet.. denk dat ik vooral misselijk wordt en dat t omhoog komt doordat ik lig... @starry fijn! Ik mag morgenvroeg weer ��
❤️Januari 2015 mama's ❤️ 02-1 MiekieLief, 1e kindje 03-1 Schmidt, bevallen op 7-12 tweede kindje, Robert 03-1 Michieltje, 1e kindje 07-1 Ellis2014, 1e kindje 08-1 Noralie87, 1e kindje 09-1 KS2011, 2e kindje 11-1 Starry, 2e kindje 11-1 Katharina, 1e kindje 12-1 Mamatje 89, 2e kindje 14-1 Pamela1203, 4e kindje 15-1 Nail87, 2e kindje 15-1 MamavanDaisy, 3e kindje 15-1 Joy86, 2e kindje 18-1 Love2Live, 1e kindje 20-1 Mommychar, 2e kindje 20-1 Boerderijmama, 3e kindje 21-1 Lusvi, 1e kindje 22-1 Julia88, 1e kindje 23-1 DanielleJ, 2e kindje 24-1 Joyyke, 2e kindje 25-1 BeebieBeeb, 2e kindje 26-1 LoveLaughLive, 1e kindje 27-1 Anieska, 3e kindje 29-1 MamaLindaaa, 2e kindje Afspraken december: 23-12 Beebiebeeb controle vk + bevallingsgesprek 24-12 Pamela controle vk 30-12 LoveLaughLive liggingsecho 30-12 Starry controle vk Afspraken januari: 05-01 Mommychar controle vk 06-01 Boerderijmama controle gyn 12-01 Mommychar controle vk 19-01 Mommychar controle vk Bevallen: 7-12 Schmidt van zoontje Robert Totaal: ❤️ Jongen (10) ❤️ Meisje (8) ❤️ Verrassing/Weten we nog niet (5) Moeten er nog afspraken bij gezet worden meiden?
Fijn dat alles goed was bij de vk Starry! Hier ook bij de vk geweest en ook alles goed. Mooie liggingsecho gehad. Goed bezig Joy, om alvast de matrasbeschermer erop te leggen. Ik doe dat vanaf 1 januari. Ben dan 37 weken.
❤️Januari 2015 mama's ❤️ 02-1 MiekieLief, 1e kindje 03-1 Schmidt, bevallen op 7-12 tweede kindje, Robert 03-1 Michieltje, 1e kindje 07-1 Ellis2014, 1e kindje 08-1 Noralie87, 1e kindje 09-1 KS2011, 2e kindje 11-1 Starry, 2e kindje 11-1 Katharina, 1e kindje 12-1 Mamatje 89, 2e kindje 14-1 Pamela1203, 4e kindje 15-1 Nail87, 2e kindje 15-1 MamavanDaisy, 3e kindje 15-1 Joy86, 2e kindje 18-1 Love2Live, 1e kindje 20-1 Mommychar, 2e kindje 20-1 Boerderijmama, 3e kindje 21-1 Lusvi, 1e kindje 22-1 Julia88, 1e kindje 23-1 DanielleJ, 2e kindje 24-1 Joyyke, 2e kindje 25-1 BeebieBeeb, 2e kindje 26-1 LoveLaughLive, 1e kindje 27-1 Anieska, 3e kindje 29-1 MamaLindaaa, 2e kindje Afspraken december: 23-12 Beebiebeeb controle vk + bevallingsgesprek 24-12 Pamela controle vk 30-12 LoveLaughLive liggingsecho 30-12 Starry controle vk 31-12 Noralie87 controle gyn Afspraken januari: 05-01 Mommychar controle vk 06-01 Boerderijmama controle gyn 12-01 Mommychar controle vk 19-01 Mommychar controle vk Bevallen: 7-12 Schmidt van zoontje Robert Totaal: ❤️ Jongen (10) ❤️ Meisje (8) ❤️ Verrassing/Weten we nog niet (5)
- maxi cosi: ik vind dat wel handig, zoon heeft er tot 14 maand in gelegen (maar is ook best klein), kinderwagenbak is wel beter voor langere wandelingen. - maagzuur: dan werpt je eten wat op, en 'brandt' het zo wat in je keel, moet je telkens slikken... ik heb niet echt een 'spuug'gevoel met mijn maagzuur? - ik snak stilaan wel eens terug naar een lekker glas wijn of een biertje, hebben jullie dat ook zo? Niet dat ik zo'n drinker ben, maar s avonds lust ik wel eens een glaasje zoete wijn of porto, ... en dat is nu al zo lang geleden Tafelbier heb ik al wel meegebracht van de AH, vind ik dan echt genieten, zo één ijskoud glas s avonds! Vandaag de laatste kerstcadeaus gehaald, pfff! Blij dat ik daar weer vanaf ben! Enkel nog kleinigheidjes voor broer en zus inpakken voor tijdens mijn ziekenhuisverblijf. Ik wil graag voor elke dag daar, een kleinigheidje inpakken zodat ze iets hebben om op bezoek bij mij mee te spelen of een boekje om te lezen... Het wordt voor hen ook een drukke en vermoeiende tijd, afwisselend bij de ene en andere grootmoeder slapen, ... . - vocht vasthouden: hier ook echt weer aanwezig mijn voeten en vingers zijn best opgezwollen, draag ook enkel nog ballerina's. ik kan met de feestdagen dus ook niks anders aan...
Hoi dames, vandaag controle gehad..alles was goed. Kleintje sabbelde op dr armpje. Zo mooi te zien. We moeten vrijdag op de 2e kerstdag terug komen. Omdat mijn bloeddruk aan het stijgen is. De volgende afspraak zou 2 jan zijn als ik 40 weken ben. Dat vond ze te lang tussen zitten. Mocht mijn bloeddruk vrijdag te hoog zijn word ik zaterdag ingeleid. Spannende tijd voor ons. Zelf denk ik dat we oud en nieuw nog wel halen en dat ik niet ingeleid word. Dat is puur eigen gevoel. Vandaag veel last van nesteldrang. Berg boodschappen gedaan en alles moet nu schoon. Want stel dat de kleine toch komt en het huis vies is. Haha.
Oke dus bij jullie is maagzuur niet echt een reden om gelijk te kotsen.. Dan zijn het bij mij toch nog steeds de hormonen Miek, lekker bezig geweest dus in huis! Soms wel even lekker he die nesteldrang!! Ik zou het inleiden trouwens lekker tegen niemand vertellen. Hoe leuk is het als je je (schoon)ouders kunt verrassen met de mededeling, onze kanjer is geboren, jullie zijn (weer) opa en oma!!! Ik vind het erg jammer dat wij het aan minstens 1 iemand moeten vertellen van te voren, omdat we ons dochtertje moeten onderbrengen ten tijde van de bevalling. Ik vond het zo speciaal de eerste keer om onze dierbaren zo te verrassen omdat ze nog niks wisten! (Ik had gezegd dat ik 3 dagen later ingeleid zou worden, niemand die me meer wat vroeg hihi )
Hier weet ook bijna niemand het. Ik wil dat ook niet. Qua verassing niet maar ook niet vanwege de spanning die het geeft. Ik zit er ook niet op te wachten dat ik elke keer geappt word met nieuwsgierige berichten. Daarmee bedoel ik vooral mijn moeder mee. Haha Hier trouwens ook vocht vast houden. Afgelopen dagen/tijd niet zo veel gehad. Vandaag heb ik worstenvingers/pootjes...
@starry fijn dat alles goed was bij de vk! @maagzuur geen last van.. @miekielief gelukkig dat alles goed was..spannend ben benieuwd!! Vandaag de laatste kerstcadeaus gehaald en boodschappen.. Wat ben ik blij dat dat achter de rug is. Vandaag met vl en de schoonouders afgesproken dat we 1 januari bij ons thuis grote schoonmaak houden, o.a kerstboom afbreken, bedklossen onder het bed zetten, box op zetten, voorraadhok uitruimen, keukenkasten, bad kamer.. Heb er raar genoeg nu al zin in, een lekker opgeruimd en georderd huis. Oja! Vandaag trouwens een 35 weken dansje. Kan niet wachten tot ons knulletje komt.. Fijne avond allemaal! X
Wij zijn weer thuis! Zit nu lekker op mijn eigen bankje en straks heerlijk mijn eigen bed in! Wasmachine draait al op volle toeren! Zijn nog in Vlissingen geweest en naar een of ander ding met Lego en lekker naar de haven! Het waaide wel behoorlijk! Hebben nog kleren gekocht voor de kerstdagen voor de kids! Sale bij H&M!
Wauw mooie foto!! Leuk gedaan ook 😊 en wat fijn dat ze je komen helpen met schoonmaken. Wat een luxe hoor!! Pamela fijn weer lekker thuis! Toch nog wel een beetje naar je zin gehad?? Miekielief spannend!! Hier ook alle kerst cadeaus en boodschappen in huis.. jeej eindelijk.klaar met alles! Heb er wel best zin in! @ maagzuur heb wel dat het echt naar boven komt maar echt misselijk wordt ik er niet van. Mja ben deze zwangerschap ook nog geen elke dag misselijk geweest of hoeven.spugen . Dat was de eerste keer wel anders haha
Ja, heb het wel naar mijn zin gehad maar was liever thuis gebleven! Maagzuur, als ik er last van heb word ik er ook misselijk van!
He allemaal, Miekelief,spannend zeg komt nu wel heel dichtbij! Pamela,fijn dat je weer thuis bent. Lll mooie foto! Joepie alweer 35 weken! ik morgen. Maagzuur krijg er ook steeds meer last van, maar niet dat ik er misselijk van ben, of moet overgeven. Vanmorgen bij de gyn geweest, alles was goed!Moet pas over 2,5 week terug.... hier vanaf 37 weken pas elke week. Vanmiddag bij de chiropractor geweest, een uur lang allerlei testen en oefeningen gedaan, hij denkt dat hij me kan helpen.Woensdag weer terug, en dan starten met de behandeling. Vanavond fysio gehad, had de afspraak nog staan..ze heeft me flink onder handen genomen, niet prettig maar hopen dat het helpt!