Januari 2015 uitgerekend!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Zyndi, 29 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anieska

anieska Actief lid

24 apr 2014
    447
    0
    0
    Dan ook gesprek/uitleg over keizersnee.

2. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    Miekielief, wat spannend!! Hopelijk blijft je bloeddruk goed.

Lovelaughlive, mooie buik! En wat heerlijk dat ze komen helpen opruimen en alles klaarmaken voor de laatste loodjes!

Fijn dat alles goed was bij de gyn Anieska!

Fijn om weer thuis te zijn Pamela! Nou wel rustig aan doen he en lekker bijkomen.

Hier ook controle vk gehad en ook hier was alles goed. Moet vanaf nu elke week terugkomen denk ik. Heb iig volgende week weer een afspraak.

3. Joyyke85

Joyyke85 Bekend lid

18 mei 2014
    682
    0
    0
    NULL
    Zuid limburg
    Spannend Miekielief! Idd hopen dat je bloeddruk goed blijft zodat je niet ingeleid hoeft te worden. Lijkt mij niet prettig.

Lekker weer thuis Pamela, home sweet home!
    LIL Mooi buikje heb je hoor!

vandaag lekker wat babykleertjes geshopt bij een boetiekje. Was alles van Name It 50% afgeprijsd. Had nog niet zoveel kleertjes dus superlieve shirts en broekjes gescoord. Ben zo benieuwd hoe ons kindje eruit zal zien.

morgen naar de vk voor controle + liggingsecho. Ben eens benieuwd. Zal dan ook wel horen of ik dan elke week moet komen.

4. Joyyke85

Joyyke85 Bekend lid

18 mei 2014
    682
    0
    0
    NULL
    Zuid limburg
    Heb trouwens toch nog de koeka voetenzak gescoord, ben er super blij mee en denk dat beebje er heerlijk warm in zal liggen 💟

5. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Dan denk je lekker te kunnen gaan slapen, begint zoonlief met spugen! Hopelijk is nu gedaan maar ben er bang voor!

6. Ellis2014

Ellis2014 Bekend lid

7 mei 2014
    903
    238
    43
    Ojee Pamela, nog n beetje kunnen slapen?

Leuk Joyyke85, succes zo bij de VK, ik ga ook nu..

Belachelijk veel moeten plassen afgelopen nacht... vermoeiend...

7. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Ja, wij zijn net op! Tot 2 uur was het onrustig maar hij voelt zich nog niet lekker!

8. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Een ziek kind is nooit leuk en handig maar ik moet vandaag de klossen halen, kerstkado's halen en boodschappen doen! Imre gaat vanmiddag even een uurtje naar oma en dan kan ik iig de kado's gaan halen!

9. anieska

anieska Actief lid

24 apr 2014
    447
    0
    0
    Hey,

Pamela, nee zieke kindjes zijn idd nooit leuk!het gaat vreselijk rond he?
    Joyke, heerlijk geshopt dus..hihi altijd leuk!

Even een vraagje, ik krijg dus een keizersnee, en ga er vanuit dat ik ong 4 dagen in het ziekenhuis moet blijven, maar wat moet ik aan?
    De eerste dag lig je in zo'n oncharmant operatie shirt, maar de dagen erna?Het is natuurlijk bloedheet in het zh dus dacht, kan dan mijn zwangerschaps thirts wel aan, maar wat doe ik eronder?Weet dat je zo'n lullig netbroekje aankrijgt.
    Maar soms is het gewoon erg warm onder een deken, dan wil je ook niet dat iedereen je ziet in zo'n netbroekje;)
    Ik dacht een beetje een hippe joggingbroek, voor als je uit bed kan. maar wat aan in bed?Tips?

10. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Anieska, misschien van die bigshirts om aan te doen!
    Mij lijkt een broek niet prettig zitten na een keizersnede op de wond.

11. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Anieska, ik heb ook al eerder gehoord dat een joggingbroek niet echt een pretje is met een wond van een keizersnede. Ik zou voor een nachtjaponnetje gaan!
    Ik heb geen keizersnede gehad bij de eerste, maar ik droeg ook steeds lekker een jurkje/nachtjaponnetje :) niet te warm en als je uit bed ging was alles bedekt en makkelijk op te trekken!
    Ik heb nooit een netbroekje aangehad, had gewoon onderbroeken of boxershortjes aan met heel veel kraamverband erin :p maar ook dan is het fijn als je bips bedekt is hihi

Joggingbroek zou ik wel meenemen voor het geval dat, en als je weer naar huis mag. Ik zou er dan wel eentje mee nemen die lekker los kan van boven!

12. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Hier weer een rotbegin van de dag! Weer de hele ochtend misselijk met als klap op de vuurpijl wéér spugen. ;) bleh ik ben het letterlijk en figuurlijk kotsbeu ;)
    Het is nu wel weer een beetje gezakt gelukkig. Helaas geen tijd voor een middagdutje want ik moet naar de vk.. Vanmiddag maar weer rustig aan doen dan, hopelijk kan mijn dochter zich vanmiddag weer even zelf vermaken.

13. Joyyke85

Joyyke85 Bekend lid

18 mei 2014
    682
    0
    0
    NULL
    Zuid limburg
    Morning dames..

Even ego berichtje..

Niet zo hele leuke liggingsecho gehad.. beebje ligt mooi laag met haar hoofdje maar mijn vk maakt zich zorgen over de buik doorsnede. Moet vanmiddag naar het ziekenhuis voor een uitgebreide echo.

Baby werd maar op 2 kilo geschat, zou betekenen dat ze met de geboorte 2800 gram weegt. Kan een klein kindje zijn maar ze wil het liever zeker weten.

Reageerde in 1e instantie vrij nuchter maar begint toch een beetje de zenuwen te krijgen nu:( Als het niet goed is betekent het dus dat mijn placenta de baby niet meer genoeg voedingsstoffen geeft en zit de kans erin dat ze eerder gehaald wordt.

Wel blij dat ze dit nu ontdekt hebben, lees zulke enge verhalen over stillbirth enz blegh. Zal het vanmiddag wel horen

14. MamaLindaaa

MamaLindaaa Actief lid

27 jan 2011
    163
    0
    16
    NULL
    NULL
    Joyke dat is minder nieuws.. hopelijk geeft de echo vanmiddag toch nog goed nieuws! Weet wel dat het maar een schatting is he ze er best wel eens naast kunnen zitten. Maar goed ongerust maar je je toch wel! Succes vanmiddag! Enne niet teveel lezen!! Helpt niks en al die stress van wat je leest is ook niet goed (ja makkelijk gezegd I know)

Anieska mss is een zwangerschaps joggings broek een idee?? Die zit toch lekker los en soepel en kan je tot boven de wond trekken.. ja het is maar een gedachte..heb er zelf geen ervaring mee

Pamela beterschap voor de kleine, hopelijk knapt hij snel op! Wel fijn dat hij even naar oma kan. Kan jij even wat doen!

Heb alle was en strijk klaar en ga zo na de boterham even het huis schoonmaken is dat allemaal lekker klaar voor de kerst!

15. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Joyyke, geen leuk nieuws meid! Hopelijk wordt je vanmiddag gerustgesteld!
    Zoonlief is toch echt ziek, verhoging, niet eten (zelfs geen lekkers) en alleen maar hangen!
    Schoonvader heeft daarnet eindelijk de kapstok boven de commode opgehangen!
    Vakantiewas: nog 2 of 3 wasmachines en dan is het al weer gedaan! Alleen nog vouwen en strijken want dat komt er nu niet van met zieke zoonlief!

16. anieska

anieska Actief lid

24 apr 2014
    447
    0
    0
    joyyke, he bah dat is schrikken, hoe is het gegaan vanmiddag???

Mmalindaa, ja zwangerschapsjoggingbroek zat ik zelf ook al te denken...

17. MiekieLief

MiekieLief Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.171
    0
    36
    ♡
    ☆
    Ik heb zon zwangerschapsjoggingpak van bonprix. Die kan je heerlijk hoog optrekken. Zitten niet strak bij de buik. Een fijn pakje.

18. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Joyyke hoe is het gegaan vanmiddag? Hopelijk geen slecht nieuws, maar gewoon een klein kindje??? In het ziekenhuis kunnen ze vaak wel preciezer meten...

Hier vandaag controle bij vk gehad. Mini lag gelukkig nog met hoofd naar beneden, maar was nog alles behalve ingedaald. Jammer, maar zo voelde het ook al. Het zit nog erg hoog. Bevallingspraatje ook weer gehad. Beetje standaard allemaal. Heb alleen gezegd persee in het ZH te willen bevallen en dat ik absoluut niet langer dan 41w doorloop.
    Hebben jullie verder nog speciale wensen w.b. de bevalling????

Ik heb waarschijnlijk wel ook nog ijzertekort erbij. Vingerprik was te laag dus morgen even bloedprikken.. ach misselijkheid, suiker en nu ijzertekort.. kan er ook nog wel bij. Mijn lijf weet gewoon niet meer wat het met een zwangerschap aan moet... ;)

19. Jo5

Jo5 Niet meer actief

Hier na een perfecte zwangerschap een domper: beeb is met ruim 36 wk al net zo groot als een baby van ruim 41 wk. Kortom, morgen met spoed naar het zh. Geen diabetes, gewoon een baby die t 'te goed heeft in mijn buik' Terwijl ik zelf amper 50 kg weeg normaal... Hoor morgen wanneer in te leiden. En ik had zo gehoopt op een thuisbevalling *snik*

20. MiekieLief

MiekieLief Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.171
    0
    36
    ♡
    ☆
    Spannend jo. Voor jullie beide beter om ingeleid te worden. Zal dat op korte termijn zijn?

Beeb, ik wil geen stagiaires enzo erbij. Ik ben erg gevoelig voor drukte. Verder zie ik het wel.

Deel Deze Pagina