Januari 2015 uitgerekend!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Zyndi, 29 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MiekieLief

MiekieLief Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.171
    0
    36
    ♡
    ☆
    Gefeliciteerd met jullie dochter, mamatje!

2. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Mamatje, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter. Fijn dat het goed gaat. Natuurlijk noet leuk om in het ziekenhuis te moeten blijven, maar wel gied dat ze jullie goed in de gaten houden.

Ellis, mooie buik. 37 weken alweer. Heerlijk.

Robert heeft hoer duidelijk ook zin in een kerstman. Wil bijna steeds
    Drinken en knuffelen. Hopelijk gaat hij morgen wel gewoon in bedje slapen wanneer we met de Fam. eten 😉.

3. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!

4. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    ❤️Januari 2015 mama's ❤️

02-1 MiekieLief, 1e kindje
    03-1 Michieltje, 1e kindje
    07-1 Ellis2014, 1e kindje
    08-1 Noralie87, 1e kindje
    09-1 KS2011, 2e kindje
    11-1 Starry, 2e kindje
    11-1 Katharina, 1e kindje
    14-1 Pamela1203, 4e kindje
    15-1 Nail87, 2e kindje
    15-1 MamavanDaisy, 3e kindje
    15-1 Joy86, 2e kindje
    18-1 Love2Live, 1e kindje
    20-1 Mommychar, 2e kindje
    20-1 Boerderijmama, 3e kindje
    21-1 Lusvi, 1e kindje
    22-1 Julia88, 1e kindje
    23-1 DanielleJ, 2e kindje
    24-1 Joyyke, 2e kindje
    25-1 BeebieBeeb, 2e kindje
    26-1 LoveLaughLive, 1e kindje
    27-1 Anieska, 3e kindje
    29-1 MamaLindaaa, 2e kindje

Afspraken december:

25-12 MiekieLief controle vk
    30-12 LoveLaughLive liggingsecho
    30-12 Starry controle vk
    31-12 Noralie87 controle gyn

Afspraken januari:

02-01 MiekieLief controle vk
    02-01 MamaLindaaa controle vk
    05-01 Mommychar controle vk
    06-01 Boerderijmama controle gyn
    08-01 Anieska controle vk
    12-01 Mommychar controle vk
    19-01 Mommychar controle vk

Bevallen:

07-12 Schmidt van zoontje Robert
    23-12 Mamatje van dochtertje ?

Totaal:

❤️ Jongen (10) ❤️ Meisje (8) ❤️ Verrassing/Weten we nog niet (5)

5. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Gefeliciteerd meid!

6. Ellis2014

Ellis2014 Bekend lid

7 mei 2014
    903
    238
    43
    Gefeliciteerd mamatje!!!

7. Joyyke85

Joyyke85 Bekend lid

18 mei 2014
    682
    0
    0
    NULL
    Zuid limburg
    Fijne kerstdagen dames, en Mamatje gefeliciteerd met de geboorte van de kleine meid! Geniet ervan

8. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Dan zit je al weer wakker op de bank!
    Gisteravond bij schoonouders geweest! Het was niet zo gezellig helaas! Na een weekend al bij elkaar geweest te zijn en nu weer met de hele schoonfamilie! Straks de meiden halen bij hun vader en dan ontbijten bij schoonouders (schoonzus en gezin zijn er dan niet). Daarna naar mijn moeder en daar kerst vieren!
    Ik heb er niet zo'n zin! Blij dat ik morgen gewoon thuis ben!

9. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Ik was maar even op de bank gaan liggen en ben nog in slaap gevallen tot daarnet! Volgens mij beginnen langzaam die nachten op de bank weer!

10. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    Ellis, mooie buik hoor! En de taart ziet er goed uit!

Mamatje89, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!

Poeh kort nachtje Pamela! Gelukkig nog even kunnen slapen op de bank.. Maar niet prettig!

11. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Julia, ik heb tijdens de zwangerschap van Imre ook heel wat nachten op de bank geslapen! Nog 1 drukke dag en dan weer rust in huis! Ben er ook zo aan toe!
    Maandag laat terug van vakantie, dinsdag alleen maar met de was bezig geweest en gisteren de boodschappen en de controle bij vk en de extra echo! Dat heeft nogal wat energie gevreten! Dan de slechte nachten nog erbij, pffff!
    Voor op de lijst: ik heb 30-12 weer controle vk!

12. anieska

anieska Actief lid

24 apr 2014
    447
    0
    0
    Goedemorgen allemaal,

vrolijk kerstfeest!!!
    Pamela, vervelend zeg....morgen maar genieten van een rustige dag!

Hier voor het eerst sinds weken weer eens 4 uur achter elkaar doorgeslapen!Van 0.15 tot 4.15 en toen weer van 5.00 tot 8.30!Heerlijk dat was echt lang geleden!
    Zo meteen lekker een kerstontbijt maken voor ons viertjes, lekkere warme broodjes hmmmm.
    Vanavond komen mijn moeder en broertje eten, maar heb lekker makkelijk gisteren al chinees besteld voor vandaag;)
    als toetje lekker vienetta ijs na, en dat was ons kerstdiner,haha!
    Morgen even langs mijn oma, en dan eten bij bij schoonfamilie.
    Fijne dagen allemaal

13. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Pamela, balen. Zo'n korte nacht. Toch fijn dat je op de bank nog wat geslapen hebt.

Anieska, lekker dat je goed geslapen hebt.

Hier ging meneertje al vrij vroeg in de nacht drinken. Had ie darmkrampjrs bij. Hadden het bedje nog niet tussen ons in gemaakt. Uiteindelijk heb ik Robert op mijn borst gelegd en zijn zo lekker in diepe slaap gevallen. Al slaap ik nu (logisch) nooit langer dan 2,5 uur achter elkaar.

14. Joy1986

Joy1986 Actief lid

19 jun 2014
    225
    0
    0
    NULL
    NULL
    Das minder Pamela, morgen naar genieten van je rust. Wat een luxe Anieska, 4u achter elkaar slapen zonder te plassen en dan uiteindelijk pas om 8.30 u wakker worden . Heerlijk! Hier Was onze kleine vent al om 6u weer wakker en daarna begon de kleine in mn buik. Wordt vanmiddag weer een dutje doen 😊

Ja Schmidt, kan het me ook nog goed herinneren iedere 2.5 u wakker. Vermoeiende tijd. Wel fijn dat ie lekker op jouw buik heeft geslapen. Naar dat soort momenten kijk ik ook wel weer uit, dat slechte slapen is minder. Al moet ik zeggen dat sinds we een zoontje hebben wel gewend zijn aan gebroken nachten dus die overgang zal minder heftig zijn dan bij de eerste...

Jo en Joyyke: hoop dat jullie nog een beetje rust gaan vinden al begreep ik dat het uiteindelijk gelukkig wel allemaal mee lijkt te vallen? Klein kindje kan ik niet over meepraten, grote bink heb ik ook. Liep 3 weken geleden al 3 weken voor. Nu gaan ze niet meer meten omdat ie te groot is om er iets betrouwbaars over te zeggen en ik toch een keizersnede krijg.

Ow ja Anieska, wat betreft kleding: ik heb idd ook paar nachtjaponnen voor in het ziekenhuis. Lang genoeg om die sexy onderbroek te verbergen maar een broek zie ik echt niet zitten in de warmte en met die wond is dat ook minder.

Gisteren schoonouders te eten gehad en vanavond bij mijn ouders. Zo even naar mn zusje, die heeft kadootjes voor onze zoon onder de kerstboom liggen.morgen lekker dagje niks, heerlijk!

15. LoveLaughLive

LoveLaughLive Bekend lid

3 aug 2014
    573
    139
    43
    Vrouw
    zuid-limburg
    @mamatje gefeliciteerd met jullie dochter. Ben benieuwd hoe ze heet!

@ellis, mooie buik en taart!

@ anieska, fijn dat je goed hebt geslapen.

@pamela, vervelend dat je zo slecht hebt geslapen, morgen lekker thuis rustig aan doen!

Hier gister drukke dag gehad.. gaan eten met vl, mijn moeder, broers en zussen, en savonds om 22:00 nog naar schoonouders kunnen gaan, cadeaus uit pakken met hun gezin, aangezien vl zijn broer op het laatste moment besloot om van ochtend met zijn vriendin naar duitsland te gaan voor een paar dagen.. Lag pas om 02:00 in mijn bed..

Vandaag weer lange dag vanmiddag lunchen bij vl zijn oma, vanavond eten bij schoonouders, morgen lunchen bij mijn oma en opa, en savonds eten bij mijn vader.. Door alle drukte ben ik zelf altijd blij als deze dagen voorbij zijn..

Iedereen nog fijne dagen gewenst! Liefs!

16. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    LoveLaugLufe, poeh wat een drukte. Zou er met een hoogzwangere buik niet tegen kunnen.

Joy, je kunt er idd Beyer tegen, al hebben we met zl sinds vorig jaar kerst gelukkig maar weinig gebroken machten gehad. Het slapen met de kleine op de borst is zo lekker. Bij nr 1 vond ik dat nog eng en nu geniet ik er alleen maar van. En je merkt wat het met ze doet. Robert wordt er zo rustig van. Met pijntjes wil je toch lekker geknuffeld worden? Ben alleen hel benieuwd hoe het vanavond tijdens het kerstdiner gaat.

17. Ellis2014

Ellis2014 Bekend lid

7 mei 2014
    903
    238
    43
    Goedemorgen dames,

Vrolijk Kerstfeest!!

Ook een hele slechte nacht achter de rug.. maar van 6 tot 10 geslapen, dus toch nog voldoende slaap..
    Wij hebben vandaag rondje heuvelland hihi.. op visite bij oma, dan peetoom en tante en afsluitend uit eten met mijn ouders in België.. spannend hihi..

18. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Allemaal gezellige dagen toegewenst! 🎄

Mamatje gefeliciteerd met jullie dochter! Hopelijk ben je gauw weer op de been en mag je naar huis!

Hier nu lekker op de bank na het kerstontbijt. Dochterlief ligt alweer 2,5u op bed! Lekker even rust voor ons ook! En zij is iig lekker uitgeslapen voor het volgende vreetfestijn haha. Vanavond bij ouders eten, lekker relaxed :)

19. Joy1986

Joy1986 Actief lid

19 jun 2014
    225
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ow zie nu dat ik je helemaal.niet gefeliciteerd heb mamaatje. ...😯 van harte gefeliciteerd met jullie dochter, hoe heet ze? Veel geluk samen!

20. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Weer thuis na een lange en drukke dag! Kindjes zijn weer verwend en er lag een pakje voor onze kruimel onder de boom! Zal morgen even een foto plaatsen van het pakje!
    De kindjes zijn nog even aan het spelen en gaan zo naar bed en deze mama volgt niet veel later!

Deel Deze Pagina