Januari 2015 uitgerekend!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Zyndi, 29 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Het pakje! Ik heb ongeveer dezelfde gekocht maar dan aan 1 stuk!

2. MamavanDaisy

MamavanDaisy Fanatiek lid

28 mei 2012
    1.051
    0
    0
    huismoeder
    Dokkum
    Gefeliciteerd mamaatje!
    Hopelijk gauw samen lekker thuis, geniet er van!

Hier vandaag 37weken! :D ♡
    Doe hier ff mn dansje en natuurlijk weer even een buikfoto...
    ;)
    Verder niet zo heel actief meer hier, ga mn best doen dat weer op te pakken. Wilde iedereen iidg een hele fijne kerst toewensen! Xxx

Bijgevoegde bestanden:

3. MamaLindaaa

MamaLindaaa Actief lid

27 jan 2011
    163
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mamaatje GEFELICITEERD!! met de geboorte van je
    dochtertje!

Hier een gezellige eerste kerstdag gehad! Vanmorgen eerst de cadeautjes thuis onder de boom. Dochter vond het geweldig, daar doe je het toch allemaal voor! Nog even gespeeld met de cadeaus en ontbeten met alleen maar lekkere (ongezonde) dingen taart,koek en chocolaatjes.
    smiddags bij mn moeder geweest
    Cadeautjes en lekker 5 gangen diner. Was erg gezellig!!
    Wel vervelend met de diabetes... had er van te voren nog met de vk over gehad en die had gezegd dat 1 dag slechte dingen echt niet zo erg is en einde van de dag was mn suiker 6.4 dus viel me helemaal niet tegen.. maar toch voel je je de hele dag schuldig..... mja morgen bij schoonmoeder is het wss allemaal veel minder. Heeft nooit zoveel op tafel staan (en kan ook niet zo lekker koken hihi) dus makkelijker om mezelf in te houden.
    net nog gezellig op.de bank gehangen all you need is love van gisteren af gekeken en nu lekker naar bed.
    welterusten!!

Vandaag trouwens 35 weken.. + fototje

Bijgevoegde bestanden:

4. MiekieLief

MiekieLief Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.171
    0
    36
    ♡
    ☆
    Hier een 39 weken dansje. Vandaag naar het zh voor me bloeddruk meting. Ik ben erg benieuwd en zenuwachtig. Bij te hoge word ik ingeleid vh weekend.
    Hier met suiker ging het goed. Savonds wel thuis paar foute dingetjes gehad.

5. Joyyke85

Joyyke85 Bekend lid

18 mei 2014
    682
    0
    0
    NULL
    Zuid limburg
    Spannend miekielief ben eens benieuwd dan! Zo komt het wel heel dichtbij ineens.

Mooi buikje mamalinda en Mamavandaisy

Heb leuke kerstdagen gehad, morgen niks speciaals. De dag rustig samen beginnen, met zoonlief naar de bios naar Meeskees op de planken. En dan later zet ik de bakplaat aan met de restjes biefstuk enz van kerstavond. Dan hebben we die dagen ook weer overleefd.

6. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Succes vandaag in het ZH miekie! Ben benieuwd! :)

Hier al sinds 6.45u wakker. Niet door mezelf dit keer, maar mijn dochter wilde echt niet meer slapen :( pffff had zo graag nog even mijn ogen dicht willen houden in mijn warme bedje! Nu maar met een kleedje op de bank en dochterlief voor de tv :)
    Mijn mannetje ligt nog lekker in coma in bed, vanmiddag dus maar weer een middagdutje doen dan :)

7. Joy1986

Joy1986 Actief lid

19 jun 2014
    225
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk hè zo'n vroege vogel. .. Gisteren optijd naar bed maar kleine in mn buik Was enorm druk. Denk rond 24u in slaap gevallen, erg onrustig en om 6u zl weer wakker. Liggen nog in bed te spelen/tv te kijken maar kan zelf zo in slaap vallen. ..

Succes vandaag miekie, ben benieuwd

Mooi al die buiken!

8. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Mooie buikjes dames!
    Succes in het zkh miekie!
    Hier om 5 uur wakker maar ben na een half uurtje weer in bed gekropen en net pas wakker! Vriend en kindjes slapen nog!
    Om 10.30 uur worden de meiden weer opgehaald en gaan wij met ons drieën ontbijten en verder lekker hangen vandaag thuis!

9. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    Succes vandaag in het ziekenhuis miekielief. Wat spannend zeg!

Mooie buiken Mamalindaa en mama van Daisy!

Poeh het is wat al die slechte nachten.. Hier de afgelopen nachten wel redelijk geslapen. Moet er alleen wel 4 keer uit om te plassen. Nou ja zo lang ik daarna weer in slaap val vind ik het niet zo erg.

Vandaag gourmetten bij m'n ouders en dan de kerstdagen weer achter de rug..

10. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Miekelief, succes vandaag. Echt spannend!

11. anieska

anieska Actief lid

24 apr 2014
    447
    0
    0
    Miekielief!Succes!!!

12. MamavanDaisy

MamavanDaisy Fanatiek lid

28 mei 2012
    1.051
    0
    0
    huismoeder
    Dokkum
    Succes vandaag miekelief!

Hier de nacht wel aardig goed doorgekomen. Had voor eerst weer iets minder last van t bekken! Hopelijk blijft t zo dan is t goed te doen. ;)

13. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    MamavanDaisy, gelukkig maar.

Hier een dramanacht. Voor ik erin lag. Alexander was behoorlijk de weg kwijt omdat hij eerst bij opa en oma te slapen was gelegd en daarna thuis. Vervolgens heb ik het idee dat ik elk uur aan het voeden ben geweest. Af en toe al voedend in slaap gevallen.

14. Joy1986

Joy1986 Actief lid

19 jun 2014
    225
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ahhh Schmidt dat is niet fijn. Sterkte vandaag en hoop dat je wat kunt uitrusten overdag...

15. Ellis2014

Ellis2014 Bekend lid

7 mei 2014
    903
    238
    43
    Succes miekielief!!
    He Schmidt, dat is minder.. hoop dat je vandaag rustig aan kunt doen..

Hier weer n mindere nacht achter de rug maar wel op de bank gehangen tot 11, vl is werken gegaan om 6 en toen was ik echt wakker.. maar ja.. hij is bijna klaar!
    Ik heb de 2e machine draaien, hele huis gestofzuigd en opgeruimd... (beetje veel van t goede, nu pijn in mijn rug .... hoezo eigenwijs...)
    Zo borrelen bij vrienden en straks lekker voor ons 2. Gourmetten, lekker rustig aan ��

Fijne 2e kerstdag dames

16. MiekieLief

MiekieLief Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.171
    0
    36
    ♡
    ☆
    Ik word niet ingeleid morgen. Bloeddruk was hetzelfde als van de week. Vrijdag weer controle. Als ik last kreeg van andere kwaaltjes dan vocht vast houden en hoofdpijn dan moest ik bellen. Ik heb nu last van die kwaaltjes. Verder alles rustig in de buik. Ik denk dat ik het nieuwe jaar wel ga halen. Ik gok nog steeds op 5 jan.
    Ze gaven wel aan dat ik met 41 weken sowieso word opgenomen. Wel spannend dat het zo dichtbij komt.

17. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Miekelief, fijn dat je niet ingeleid hoeft te worden.

18. boerderijmama

boerderijmama Bekend lid

6 jun 2011
    926
    46
    28
    NULL
    België
    Mamatje89; PROFICIAT met jullie MEISJE!!

Miekielief, erg spannend hoor, dat de datum zo dichtbij komt...
    Het kan echt nog 2014 of toch 2015 zijn bij jou... Ben benieuwd!!

Hier drukke kerstdagen achter de rug, vandaag een rustig dagje thuis gehad (spelletjes spelen met de kids :) ) en morgen weer familiefeest en burenfeest op het programma...

Met kerstavond ben ik nog van de trap gevallen bij mijn ouders, gelukkig achterover ipv voorover. Voet wel erg bezeerd, bloedde hevig want heel wat huid is 'weggeschraapt' (onder voet en tussen tenen, auw!) dus nu mank ik er nog lekker bij :(... Ben wel heel blij dat ik de baby daarna direct voelde bewegen, iedereen bij ons thuis was ook erg bezorgd. Tja, mijn evenwicht is wel echt minder met die dikke buik, maar extra opletten in het vervolg!

Baby is hier nog niks ingedaald trouwens, maar dat deden de vorige twee ook niet. Dus dat zal pas voor met de bevalling zijn, verwacht ik. Alleen wel terug wat 'schrik' voor als mijn water breekt, hopelijk niet op één van de familiefeesten of op een andere plaats dan thuis ;). (bij dochter was dit s nachts in bed)

19. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Hier vandaag een erg rustig kindje! Ik heb het kindje wel gevoeld maar met lange tussenpozen. Ook veel afscheiding vandaag, amper harde buiken!
    Worden jullie ook zo zenuwachtig van de weersvoorspelling? Hier voorspellen ze 20 cm sneeuw en vriend moet morgen werken! Hele dag pakketten rond brengen, brrr vindt het maar een akelig idee! Mocht de bevalling beginnen dan moet iemand eerst oprijden en dan kan hij pas naar huis rijden en dat met zoveel sneeuw! Ik ga er overigens vanuit dat kruimel wel blijft zitten maar je weet maar nooit!

20. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Boerderijmama, jeetje, van de trap vallen in sowieso al niet fijn, maar nu al helemaal niet. Gelukkig is het goed afgelopen.

Pamela, ik zou ook niet al te lekker zitten met al die sneeuw. Wss gebeurt er dan niks, maar alleen al het idee.

Hier een vreemd idee. Wanneer Robert er nog niet was geweest zou ik morgen ingeleid worden. En dan is hij alweer bijna 3 wkn oud.

Deel Deze Pagina