Januari 2015 uitgerekend!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Zyndi, 29 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaLindaaa

MamaLindaaa Actief lid

27 jan 2011
    163
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ego berichtje...

Zit bij mn schoonmoeder. Tis 10 voor 8 en nog niks gegeten. Ook vanmiddag niks lekkers op tafel ofzo. Geen snoepjes in huis voor dochter. Die heeft net wel 6 frietjes op(schoonmoeder voor haar maar wel even alvast wat gemaakt) maar is veelste moe om te eten... echt zielig!
    Wordt zelf zwaar chagerijnig hier. Ene helft zit op zn telefoon andere helft is allemaal druk aan het doen met stoeien met elkaar en weet ik het allemaal. De hond druk aan het maken die toch al de hele tijd irritant voorbij loopt (is geen klein hondje)pfff heb het helemaal gehad hier!!! Blij als ik hier weg kan bleehh maar aangezien we nog moeten beginnen met eten duurt het nog wel even.......

#klaagmodusuit (nu nog mn best doen mn gezicht beetje gezellig te houden)

2. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Sterkte ermee mamalinda! Hopelijk kom je de avond een beetje door!
    Schmidt, gek idee ja! Alweer 3 weekjes oud, wat gaat die tijd snel!
    Nieuwste berekening geeft 10-30 cm sneeuw! Grrrr!

3. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    MamaLinda, lang leve de kerst. Hier was het vandaag ook bijna in de soep gelopen en dat terwijl we met ons gezinnetje waren. Hopelijk loopt het daar dadelijk een stuk beter, net als hier 😉.

Pamela, idd en zul je zien dat er uiteindelijk niks valt 😉.

4. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Wij hebben meestal in zuid Limburg de pech dat het wel valt!
    Wij wachten maar even af wat het gaat doen en hoe het gaat lopen!
    Meer kan je toch niet doen!

5. Joyyke85

Joyyke85 Bekend lid

18 mei 2014
    682
    0
    0
    NULL
    Zuid limburg
    Spannend ja met die weersvoorspelling. Vriendlief is weer voor een dagje of 2 niet thuis, vind het wel steeds spannender worden. Verwacht niet dat er wat gaat beginnen dit weekend.

Vandaag is beebje lekker druk, voelt ook gelukkig niet zo onprettig als eerst. Lekker op de bank met zoonlief home Alone kijken en dan zit de kerst er alweer op.
    Hebben vandaag ook een chill dagje gehad, naar de bios geweest dus geen familiedag vandaag. Vind t ook wel goed zo, kerstavond en gisteren was meer dan genoeg.
    Kan haast niet wachten tot ons meisje er eindelijk is, word met momenten zo ongeduldig! Maar als ik dan naar mijn zoon kijk vliegt de tijd juist zo snel voorbij, heel bizar..

Fijne avond dames

6. Ellis2014

Ellis2014 Bekend lid

7 mei 2014
    903
    238
    43
    Grrrr balen mamalindaa... hoop dat t nog een beetjemeegevallen is uiteindelijk...

Schmidt, rare gedachte he! Wie had dat gedacht,....

Sneeuw.. kan me er niet zo druk om maken.. 20 cm is nog niks.. zitten winterbanden op de auto, dus komt helemaal goed.

Hier n heerlijke avond gehad.. laatste kerst met z'n tweetjes hihi..

Joyyke85 dubbel he.. ik begin nu ook wel ongeduldig te worden.. 2014 of 2015 kindje..hihi..

Miekielief, fijn dat je nog niet ingeleid hoeft te worden.. hopen dat de kleine zichzelf aandient..

7. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    Boerderijmama, wat rot dat je bent gevallen! Gelukkig voel je de baby goed! Lekker rustig aan doen!

Miekielief, fijn dat je nu niet ingeleid hoeft te worden.. Maar het komt nu wel echt dichtbij natuurlijk:)

Schmidt, wat een vermoeiende nacht lijkt me dat! Hooelijk vannacht iets beter gegaan?

Mamalindaa wat frustrerend zeg! Daar zou ik nu echt niet tegen kunnen! Later een betere avond gehad?

Hier nu een slechte nacht.. Hopelijk zo nog wat slapen. We krijgen nog veel bezoek vandaag.

Heb het idee dat de baby aan het indalen is. 1e kerstdag anderhalf uur lang bijna om de paar minuten een harde buik gehad en gisteren een paar uur steken in m'n liezen/ onderbuik. Ik hoor het wel op de controle bij de blz

8. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Goedemorgen meiden,

Er zijn dus geen kerstkindjes geboren :D ik ben daar zelf best blij mee en hoop ook echt dat dit mannetje pas na 3 januari komt deze periode lijkt me gewoon niet leuk om een verjaardag te moeten organiseren want iedereen is druk met kerst en oud en nieuw. Hebben jullie dat ook?

Ik zag weer hele mooie buikfoto's voorbij komen, zal er gauw ook weer 1 maken en plaatsen, ik vergeet dat namelijk elke keer.

MiekieLief, wat fijn zeg dat je niet word ingeleid, ben benieuwd wanneer jullie baby zich aandient aangezien jij de eerste op de lijst bent :)

Hier is manlief ook even werken, ging al om 06:00 uur de deur uit maar verwacht hem ieder moment eigenlijk. Vandaag ff wat boodschappen halen en ik wil eigenlijk naar de Primark zag daar laats sportbh's voor een leuke prijs voor na de bevalling. Hier ook sneeuw dus dochter wil graag een sneeuwpop gaan maken.

9. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    ❤️Januari 2015 mama's ❤️

02-1 MiekieLief, 1e kindje
    03-1 Michieltje, 1e kindje
    07-1 Ellis2014, 1e kindje
    08-1 Noralie87, 1e kindje
    09-1 KS2011, 2e kindje
    11-1 Starry, 2e kindje
    11-1 Katharina, 1e kindje
    14-1 Pamela1203, 4e kindje
    15-1 Nail87, 2e kindje
    15-1 MamavanDaisy, 3e kindje
    15-1 Joy86, 2e kindje
    18-1 Love2Live, 1e kindje
    20-1 Mommychar, 2e kindje
    20-1 Boerderijmama, 3e kindje
    21-1 Lusvi, 1e kindje
    22-1 Julia88, 1e kindje
    23-1 DanielleJ, 2e kindje
    24-1 Joyyke, 2e kindje
    25-1 BeebieBeeb, 2e kindje
    26-1 LoveLaughLive, 1e kindje
    27-1 Anieska, 3e kindje
    29-1 MamaLindaaa, 2e kindje

Afspraken december:

30-12 LoveLaughLive liggingsecho
    30-12 Starry controle vk
    30-12 Pamela controle vk
    31-12 Noralie87 controle gyn

Afspraken januari:

02-01 MiekieLief controle vk
    02-01 MamaLindaaa controle vk
    05-01 Mommychar controle vk
    06-01 Boerderijmama controle gyn
    08-01 Anieska controle vk
    12-01 Mommychar controle vk
    19-01 Mommychar controle vk

Bevallen:

07-12 Schmidt van zoontje Robert
    23-12 Mamatje van dochtertje ?

Totaal:

❤️ Jongen (10) ❤️ Meisje (8) ❤️ Verrassing/Weten we nog niet (5)

10. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Hier nog geen sneeuw maar wel regen! Ben eens benieuwd of het nog overgaat in sneeuw!
    Hier net wakker maar was vannacht al eens wakker om 5 uur!
    Hier dadelijk even het dorp in voor wat boodschapjes! De Peetoom van Mischa en zijn vrouw komen vanavond nog even op bezoek voor de kerst!
    Vriend is werken tot 15.30 uur!
    Gisteren al alles opgeruimd van kerstspullen! Baby kom maar!

11. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    ❤️Januari 2015 mama's ❤️

02-1 MiekieLief, 1e kindje
    03-1 Michieltje, 1e kindje
    07-1 Ellis2014, 1e kindje
    08-1 Noralie87, 1e kindje
    09-1 KS2011, 2e kindje
    11-1 Starry, 2e kindje
    11-1 Katharina, 1e kindje
    14-1 Pamela1203, 4e kindje
    15-1 Nail87, 2e kindje
    15-1 MamavanDaisy, 3e kindje
    15-1 Joy86, 2e kindje
    18-1 Love2Live, 1e kindje
    20-1 Mommychar, 2e kindje
    20-1 Boerderijmama, 3e kindje
    21-1 Lusvi, 1e kindje
    22-1 Julia88, 1e kindje
    23-1 DanielleJ, 2e kindje
    24-1 Joyyke, 2e kindje
    25-1 BeebieBeeb, 2e kindje
    26-1 LoveLaughLive, 1e kindje
    27-1 Anieska, 3e kindje
    29-1 MamaLindaaa, 2e kindje

Afspraken december:

30-12 LoveLaughLive liggingsecho
    30-12 Starry controle vk
    30-12 Pamela controle vk
    31-12 Noralie87 controle gyn

Afspraken januari:

02-01 MiekieLief controle vk
    02-01 MamaLindaaa controle vk
    05-01 Mommychar controle vk
    05-01 BeebieBeeb controle vk
    06-01 Boerderijmama controle gyn
    08-01 Anieska controle vk
    12-01 Mommychar controle vk
    19-01 Mommychar controle vk

Bevallen:

07-12 Schmidt van zoontje Robert
    23-12 Mamatje van dochtertje ?

Totaal:

❤️ Jongen (10) ❤️ Meisje (8) ❤️ Verrassing/Weten we nog niet (5)

12. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Hier ook de kerstdagen weer overleefd gelukkig. Ik vond het wel vermoeiend hoor :) Wij waren 3x pas rond 1u snachts thuis, en dan smorgens er toch weer vroeg uit, omdat mijn dochtertje toch weer op tijd wakker is. Gelukkig kon ik wel steeds lekker een middagdutje doen!

Met de baby gaat hier volgens mij ook alles goed! Bijna geen voorweeën of whatever. Af en toe een kortdurend krampje, maar verder is het echt te verwaarlozen. Wel af en toe een harde buik, maar dat heb ik vaak omdat ik toch te veel doe. Vooral mijn dochtertje tillen gaat bijna niet meer. Ik merk ook dat als ik een tijdje heb gezeten, dat ik dan echt moet opstarten en de eerste paar stappen echt waggel! Hebben jullie dat ook?

En ja dan is het nu weer weekend! Voor als je verlof hebt maakt het allemaal niet zo uit. Wat ik wel leuk vindt is dat mijn mannetje nu lekker veel dagen thuis kan zijn!
    Fijn weekend allemaal

13. ks2011

ks2011 Bekend lid

2 okt 2013
    598
    0
    16
    Kerstdagen weer voorbij. Erg gezellig gehad maar ook niet erg dat het weer klaar is!

Hier is het helemaal wit! Vind het heel erg leuk voor mijn dochter maar voor mezelf met die dikke buik wel eng! Moeten vanavond ook nog uit eten dus ben benieuwd hoe dat gaat.

30 december weer controle bij de vk! Hier nog weinig gerommel. Wel vaak harde buiken maar die horen er gewoon bij hihi. Ben zo benieuwd wanneer ze gaat komen!

14. MamavanDaisy

MamavanDaisy Fanatiek lid

28 mei 2012
    1.051
    0
    0
    huismoeder
    Dokkum
    Miekelief fijn dat je niet werd ingeleid.

Zoo kerst weer voorbij... het was echt super maar kan t n u flink merken in mn bekken... De startpijn blijft veel langer aanhouden deze ochtend. Missch toch iets te.enthousiast meegedaan met bowlen??... Mja alles gezamenlijk ook natuurlijk niet niks voor het lichaam nu. Heb natuurlijk wel ff iedereen poepie laten ruiken met bowlen ;) uiteindelijk tweede geworden met 2 pnt verschil van de eerste :p
    Vandaag maar lekker rustig aan.. schoonzus komt waarsch vanmiddag eventjes langs, zijn hier bij jaar schoonfam en in de buurt zijn ze niet vaak. .. dus das wel even leuk! Ook heeft ze een tas vol jongens kleertjes voor ons van haar zoontje ...lief!

15. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Zo, wat een sneeuw. Succes dames vandaag. Haal niet al te gevaarlijke kapriolen uit.

16. Ellis2014

Ellis2014 Bekend lid

7 mei 2014
    903
    238
    43
    Goedemorgen dames!

Bah regen ����

Het is te merken dat het drukke dagen waren.. heb flink pijn in mijn onderrug en (raar) in mijn billen.. lopen doet gewoon pijn.
    Van het kerstgeld wil ik een strijkijzer met stoomgenerator kopen.. wilden eigk bij de media markt gaan kijken, maar met deze pijn gaat dat niks worden.. zo maar eens in bad en kijken of dat helpt..

Ik ben ook erg blij dat het geen kerstkindje is geworden en hoop ook op na 3 januari..

Fijne dag dames!

17. boerderijmama

boerderijmama Bekend lid

6 jun 2011
    926
    46
    28
    NULL
    België
    Hier ook een wit sneeuwtapijt, de kinderen hebben juist al even buitengespeeld -maar kwamen snel terug binnen met blozende wangen en ijskoude handen :)
    Wij moeten vanmiddag naar kerstfeest op half uurtje rijden, in dit weer niet mijn favoriet... En ik kan nog niet goed zelf autorijden met die wond onderaan mijn voet, maar heb wel liever zelf controle in de auto ;)

Spannend of er nog 2014-kindjes geboren zullen worden...

18. MiekieLief

MiekieLief Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.171
    0
    36
    ♡
    ☆
    Hier goede nacht gehad. Al wel last van menstruatiepijn en gisteraaf harde buiken. Het rommelt. Hopelijk zet het door. Als het vrijdag er niet is dan wil ik vragen of ze me kunnen strippen of dergelijke.

19. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Hier blijft het gelukkig niet liggen...
    Heb een heerlijke nacht gehad was 10.00 u. pas wakker en 1x wezen plassen maar. Zulke nachten wil ik wel meer...

20. anieska

anieska Actief lid

24 apr 2014
    447
    0
    0
    Goedemorgen,

Hier ook de kerstdagen weer voorbij!Was gezellig maar ook lekker dat het voorbij is...
    Noralie, heerlijk een goede nacht!
    Miekielief, hopen dat het doorzet!

Sneeuw, hier hebben we niks!Ben er blij om, ben niet zo'n held met sneeuw.

Gisteren de kinderwagen gekregen van mijn schoonzus, en een leuke mobiel voor in de box, het wordt nu wel heel echt,haha!

Eindelijk een bijpassende voetenzak bij mijn maxi cosi gevonden, die kwam vanmorgen met de pakjesdienst, helemaal leuk!
    Straks maar even boodschappen doen, verder beetje rondlummelen.Fijne dag!

Deel Deze Pagina