Hallo dames, Kerstdagen weer erop zitten gelukkig! Was gezellig maar ook prima dat het achter de rug is. Hier niet zo geweldige nacht gehad, maagzuur heeft me uit mijn slaap gehouden. Moest er zelfs van overgeven. Wat betreft krampjes is het rustig. Heb wel in de nacht flink last van een gespannen buik, ook met omdraaien. Wat jullie zeggen van die opstartproblemen heb ik ook, doet anders pijn bij mijn schaambot. Vandaag 36 weken! Heerlijk
hallo!! bij schoonmoeder..tja heb er maar t beste van gemaakt en na het eten snel naar huis! dochter was ook doodop!! hier wel n dik pak sneeuw! vanmorgen al even met dochter en vriend gaan sleeen. dochter vond het wel leuk.maar erg koud allemaal haha en toen ze viel was ze er gelijk helemaal klaar mee. vriend wel ook zo blij als n kind, en vind het zelf ook wel gezellig! vandaag wasje draaien en boodschappen doen en heb naar gauw even gereageerd op skipak voor dochter (oude werd toch beetje te klein) veder beetje aanrommelen en vanavond een 3e kerstdag restjes menu klaarmaken voor ons 3 vriend gaat naar n feest en zal laat (lees vroeg) thuis komen. hij gaat eigenlijk bijna nooit meer maar dit is verlopig wel zn laatste kans. z.n broertjes gaan ook mee dus gezellig.voor hem. ik vind het niks maar ja ach komt wel weer goed! fijne dag allemaal
Mamaatje gefeliciteerd met jou dochtertje! Miekie blij dat jij niet ingeleid werd. Zag ook weer mooie buikkies voorbij komen. Hier helaas geen sneeuw, had het wel leuk gevonden voor zk. Hier lekkere dagen achter de rug, heerlijk genoten van mama's eten. Ook een optreden van mijn zusje in de kerk. Bijna 37 weken bevalling komt zo dichtbij...spannend ben benieuwd wie de volgende gaat zijn.
Niet fijn Mamalindaa, dat je vriend nu nog weggaat naar zo'n feest. Hopelijk de laatste keer voor de bevalling! Ik hoop ook dat vriend hier z'n alcoholgebruik wat mindert. Niet dat hij zoveel drinkt. Maar als die naar een feestje gaat wel. Gelukkig is dat niet zo vaak. Hier wel veel sneeuw gehad. En een drukke dag vandaag. Nu even een paar dagen rust hopelijk!
Pffff, wat een prutnacht! Kan de slaap niet zo goed vatten en ben onwijs verkouden aan het worden! Dan maar op het bankje ploffen! Dat wordt een middagdutje vanmiddag!
Goedemorgen allemaal, Mamaatje gefeliciteerd!!!! Allemaal leuke kerstdagen gehad lees ik,hier ook gezellig geweest,en tweede dag lekker thuis gebleven. Afgelopen dagen veel last van mijn buik,gisteren wilde ik persee zelf nog even de laatste spulletjes halen( voeding,doosje voor billendoekjes)en dat had ik beter niet moeten doen.veel pijn en harde gespannen buik tijdens het lopen en de uren erna ppfff.maar goed alles is nu klaar,tas gepakt,flessen uitgekookt,box weer neergezet Wel is er bij mij vorige week het gbs bacterie ontdekt (streptokokken b) en zit nu dus aan de antibiotica,en moet ook bevallen met een infuus antibiotica,alleen lees ik dat je minimaal 4 uur aan het infuus moet liggen voordat het kind geboren wordt,alleen duren mijn bevallingen Max 2.5 uur dus even vragen aan de. Verloskundige hoe dat zit. Pamela wat vervelend die verkoudheid,ik heb er ook weken last van gehad,gelukkig nu aan het weggaan dankzij neusspray van de dokter. Vandaag 37 weken!!!!! Je mag van mij wel komen nu
Poedie, poeh vervelend. Idd goed navragen hoe ze dat willen doen. Pamela, balen. Hier ook een hele slechte nacht. Ml ging naar een feestje en ik zou er vroeg ingaan. Mega hoofdpijn. Al snelwerkend Robert wakker. Hij was zo zielig met zijn krampjes. Voor mijn gevoel is hij heel de nacht aan het persen kreunen en soms schreeuwen geweest. Heb dit met zl ook gehad, hoop toch dat dit maar tijdelijk is.
Hoi meiden, Vandaag 38 weken zwanger nooit gedacht tot zover te komen. Gisteren niet meer wezen kijken bij de Primark voor sportbh's misschien straks even, wel ff naar de V&D geweest en twee nieuwe jassen voor dochter gekocht, ze had er maar 1 en die is met dons en moet dus na het wassen in de droger en die heb ik niet dus nu twee die gewoon zonder droger kunnen worden gedroogd. Voor de kleine man ook nog een leuk jasje gekocht waar ook voeten aan zitten (weet ff niet hoe dat heet) van Nijntje. Wil vandaag eigenlijk beneden goed schoonmaken en de badkamer maar heb nog geen energie we zien wel..
Gelukkig op de bank nog even een uurtje geslapen vanmorgen! Zometeen maar eens heerlijk warm douchen! Zoonlief is vandaag met oma op stap dus het is heerlijk rustig hier vandaag!
Goedemorgen dames, fijn he Starry! Gefeliciteerd Hier gelukkig wel weer eens n goede nacht, naast het plassen om de 2 uur haha. Vandaag ook veel minder pijn.. samen met Vl badkamer schoonmaken en strijken. Hij moet om 3 uur weer gaan werken.. �� Fijne zondag
Vanochtend even met zl wezen sleeën. We zeiden bog tegen elkaar. Fijn dat ik dit weekend niet bevallen ben. Het is hier een ijsbaan! Nu even plat en straks naar Utrecht voor een verjaardag. Fijne zondag allemaal!!!
Daarnet even geslapen op de bank! Ben nu nog suffer als ervoor! Verder hangen wij wat op de bank en achter de laptop (vriend)!
Hey allemaal, Vervelend al die slapeloze nachten erg herkenbaar helaas. Ook verkoudheid is herkenbaar,zit er al zo lang mee...maar huisarts doet er verder niks aan. Grappig dat het zo verschilt met de sneeuwval, hier ligt gewoon helemaal niks. Had vandaag een productief dagje, alle ramen gewassen, lekker in de tuin geweest, het is hier stralend weer. Denk ook wel gezond om even buiten bezig te zijn...merk dat mijn neus dan opengaat. De kids zijn ook al de hele dag buiten,heerlijk.... Verder weinig te melden, iedereen succes met de laatste loodjes!
Eindelijk de sportbh's in huis heb er twee gekocht en hoop dat ik na m'n bevalling gauw weer m'n eigen bh's aan kan want vind dit toch wel afschuwelijk, heb met mezelf afgesproken dat wanneer ik mij weer helemaal goed voel en m'n borsten weer terug heb ik ga shoppen voor een paar mooie setjes lingerie. Ook nog twee shirts gekocht voor na de bevalling + joggingsbroek lang leven de Primark
Nou hier vandaag op zich ook een lekker productief dagje, even met zoonlief gaan jatsen.. Bij thuiskomst wasje aangezet met anti kalktablet in de wasmachine en vervolgens beneden de boodschappen ingeruimd in de koelkast.. zie ik opeens water door het plafond komen. Ik naar boven, blijkt het kalktabletje mijn wasmiddelbakje te blokkeren en al het water is zo mijn gang en de babykamer ingelopen.. onder de laminaat in zucht....................
Aaaahhhhh Joyyke neeeee... balen!!! En nu??? Herkenbaar Starry. Heb ik ook mezelf beloofd! Hier productief geweest tot half 3 en toen niks meer haha... Voor kapot op de bank.. lezen en filmpje kijken... Fijne avond
Joyyke, nee dat meen je niet. Meteen de verzekering bellen hoor! Hopelijk is het snel opgelost. Drukmproduktief dagje geweest voor vele. Hoezo nesteldrang? Wij zijn weer thuis uit Itrecht. Net toch maar even het buro gemaild met wat vragen. Aangezien Robert zo'n krampjes heeft (wat vaker voorkomt) vaak beetjes spuugt. Het drinken er regelmatig via zijn neus uitloopt en hij ruim een uur erover doet om te drinken met flinke pauzes tussendoor. Is dat prematuurgedrag? We horen het wel, maar willen er eventueel oprijd bij zijn aangezien onze andere zoon toen reflex bleek te hebben en de juiste medicatie flinke verlichting bracht.
Nee joyyke! Veel schade? Ik lig erin en hoop op een betere nacht dan de afgelopen nacht! Slaap lekker allemaal!
Laminaat in de gang is goed nat... de naden staan omhoog. Babykamer kan ik nog niet goed zien. Verder is het beperkt gebleven. Heb nog nooit de verzekering hoeven bellen voor iets maar eens even uitzoeken hoe dat werkt hihi.
Hier heeft ml vorig jaar een fles zonnebloemolie van de trap laten stuiteren. Heb toen pas na een maand gebelt. Ze hebben me op het hart gedrukt vooral meteen te bellen. Baadt het niet schaadt het niet 😉. Heb toen een vergoeding gehad. Zelfs iemand om het op te knappen 😉