Ja helemaal waar Schmidt, alleen ben ik nog wel eens zo'n persoontje wat iets gewoon niet doet als ze het nog nooit gedaan heeft hihi.. Maar ik heb gebeld, wordt morgen uiterlijk dinsdag gebeld door iemand van de verzekering over de verdere afhandeling. Had wel gelijk foto's genomen als bewijs gelukkig. Was ook een heel meelevend vrouwtje, dat is ook wel fijn. Probeer me er verder maar vooral niet druk over te maken, lekker ontspannen een zelfgebakken stuk appeltaart eten om mezelf wat af te leiden is nooit mis Fijne avond ladies
De nachten worden er niet beter op helaas! Veel last gehad van maagzuur vannacht en flink verkouden! Ben er maar uit gegaan! Ook wat last van mijn darmen, pff! Laat die baby maar komen begin er toch wel genoeg van te krijgen nu! Hier ligt nu wel een sneeuwlaagje buiten!
Ohhh joyyke wat een pech, en dat allemaal doot zo'n stom tablet... Pamela herkenbaar dat slechte slapen, maagzuur, pijn etc. Van mij mag de kleine nu ook wel komen, allee n liever niet de 31ste of de 1ste, lijkt me zo vervelend voor het kindje en zn verjaardagen in de toekomst. Vanmiddag weer controle gyn, ben benieuwd hoe de kleine het doet. Denk goed want hij is nog lekker levendig
Oh wat ontzettend balen Joyyke! Gelukkig doet de verzekering niet moeilijk.. Schmidt, ben benieuwd wat het CB zegt! Dan doet hij er wel lang over om te drinken.. Rot die slechte nachten, hier ook weer.. Vanaf 4:45 uur wakker.. Pff. Starry, sportbeha's is een goede. Ga ik ook nog op m'n lijstje zetten voor snachts. Voor na de bevalling heb ik voedingsbeha's voor de bv. Hier elke nacht lekkende borsten.. Heel vervelend. Dus maar een paar makkelijke beha's kopen voor snachts. Waar ik een wattenschijfje of een zoogkompres in kan doen..
Joyyke wat vervelend zeg van je laminaat wij hebben een paar jaar terug lekkage gehad boven (laminaat lag er net een jaar in) na een week begon het echt te stinken door de onder vloer moest alles er weer uit hopelijk word het gauw opgelost. Hier ook vannacht weer vaak eruit geweest om te plassen en ik lag me toch te zweten bah! Om half 7 opgestaan om brood klaar te maken voor manlief want die moest weer gaan werken nadat hij een weekje vrij was daarna toch nog even terug naar bed gegaan maar niet kunnen slapen maar voel me toch iets fitter net de wasmachine aangezet en zo dan ECHT aan de badkamer beginnen.
❤️Januari 2015 mama's ❤️ 02-1 MiekieLief, 1e kindje 03-1 Michieltje, 1e kindje 07-1 Ellis2014, 1e kindje 08-1 Noralie87, 1e kindje 09-1 KS2011, 2e kindje 11-1 Starry, 2e kindje 11-1 Katharina, 1e kindje 14-1 Pamela1203, 4e kindje 15-1 Nail87, 2e kindje 15-1 MamavanDaisy, 3e kindje 15-1 Joy86, 2e kindje 18-1 Love2Live, 1e kindje 20-1 Mommychar, 2e kindje 20-1 Boerderijmama, 3e kindje 21-1 Lusvi, 1e kindje 22-1 Julia88, 1e kindje 23-1 DanielleJ, 2e kindje 24-1 Joyyke, 2e kindje 25-1 BeebieBeeb, 2e kindje 26-1 LoveLaughLive, 1e kindje 27-1 Anieska, 3e kindje 29-1 MamaLindaaa, 2e kindje Afspraken december: 30-12 LoveLaughLive liggingsecho 30-12 Starry controle vk 30-12 Pamela controle vk 31-12 Noralie87 controle gyn Afspraken januari: 02-01 MiekieLief controle vk 02-01 MamaLindaaa controle vk 05-01 Mommychar controle vk 05-01 BeebieBeeb controle vk 06-01 Boerderijmama controle gyn 08-01 Anieska controle vk 12-01 Mommychar controle vk 19-01 Mommychar controle vk Bevallen: 07-12 Schmidt van zoontje Robert 23-12 Mamatje van dochtertje ? Totaal: ❤️ Jongen (10) ❤️ Meisje (8) ❤️ Verrassing/Weten we nog niet (5)
Gelukkig hebben we bijna allemaal last van dezelfde kwalen Ik had hier gisteravond een dochter die niet wilde slapen..ja pas om 10u pffff. En ik lag zelf ook al zo lekker om 8u vanmorgen lekker tot half 9 in bed gelegen met babytv aan voor de kleine meid. Ik moest gisterenavond ook nog ineens rennen naar de wc voor weer een overgeefsessie ondanks de medicijnen tegen maagzuur en misselijkheid..... Bah! Is het al eind januari???? Baby heeft wel erg vaak de hik hier zeg! Vind het soms gewoon irritant en het is ook erg druk met trappelen en bewegen. Ik voel elke keer die kont heen en weer gaan joh!
Hè wat rot die nachten! Herkenbaar, weer flink last van maagzuur gehad en net wakker en buik voelt zo gespannen Was het maar al dinsdag, dan wist ik meer wat me te wachten staat. Ze beweegt gelukkig wel goed.. Van mij mag ze over een weekje toch ook wel geboren worden als ze er klaar voor is, genieten wordt steeds moeilijker
Ik geloof niet dat ik het heel erg zal vinden als onze kruimel de 31ste of 1ste komt! Begin er echt genoeg van te krijgen! Hier ook al een gespannen buik de hele ochtend en heb totaal geen energie! Daarnet wel maar een wasmachine aangezet!
Pamela, idd op een gegeven moment ben je er gewoon klaar mee. Net de huisarts gebeld. Morgenochtend langs, want Robert heeft zeker te weten reflux.
Ach jeetje ook dat nog Schmidt.. is dat wel goed te behandelen? Lijkt me heel zwaar, voor het kindje maar zeker ook voor jezelf want dan huilen ze ook veel toch?
Ohhhh Schmidt ja erg is dat he? Zl had dat ook ivm koemelkallergie. ... erg zwaar voor mama en zielig voor kleine. Hoop dat je snel resultaat zult zien en dat de rust wat gaat komen. Vanmorgen met zl naar blokker gegaan, kreeg ie me daar toch een driftbui..... pffff en dan maar je geduld bewaren en daar staan met je dikke buik terwijl allemaal mensen je aankijken. Het is een fase..... Toch gek Hoe je je halverwege de zwangerschap niet kunt voorstellen dat je op het eind blij bent als ie er uit is
Bah schrik me steeds kapot als er weer een brok ijs/sneeuw van het dak af glijdt en op de dakramen vd aanbouw terecht komt
Hoi allemaal, hier ben ik ook weereens. Ik was zo druk met afsluiten op mijn werk dat ik de eerste 2 weken van mijn verlof nog een heleboel moest regelen. Tussendoor wel soms meegelezen maar ik wist mijn wachtwoord niet meer dus vandaar geen reacties. Wat mooi dat er al twee kindjes geboren zijn! Van harte gefeliciteerd mama's 😃 Ben benieuwd wie de volgende is... Ik ben 3 januari uitgerekend en hoop echt dag het sowieso 2015 wordt. Voor 2014 ben ik nog niet aanvullend verzekerd en ik wil in het ziekenhuis bevallen. Als ik in 2014 beval worden de kosten alleen vergoed als ik voor een ruggeprik kies. Krom is dat hè! Verder gaat alles goed hier. Ik ben het nog niet beu eigenlijk. Vind het zo spannend dat straks alles anders is. Merk dat ik het liever nog even voor me uit schuif. Ik wens jullie alvast een gezellige jaarwisseling!
❤️Januari 2015 mama's ❤️ 02-1 MiekieLief, 1e kindje 03-1 Michieltje, 1e kindje 07-1 Ellis2014, 1e kindje 08-1 Noralie87, 1e kindje 09-1 KS2011, 2e kindje 11-1 Starry, 2e kindje 11-1 Katharina, 1e kindje 14-1 Pamela1203, 4e kindje 15-1 Nail87, 2e kindje 15-1 MamavanDaisy, 3e kindje 15-1 Joy86, 2e kindje 18-1 Love2Live, 1e kindje 20-1 Mommychar, 2e kindje 20-1 Boerderijmama, 3e kindje 21-1 Lusvi, 1e kindje 22-1 Julia88, 1e kindje 23-1 DanielleJ, 2e kindje 24-1 Joyyke, 2e kindje 25-1 BeebieBeeb, 2e kindje 26-1 LoveLaughLive, 1e kindje 27-1 Anieska, 3e kindje 29-1 MamaLindaaa, 2e kindje Afspraken december: 30-12 LoveLaughLive liggingsecho 30-12 Starry controle vk 30-12 Pamela controle vk 31-12 Noralie87 controle gyn Afspraken januari: 02-01 MiekieLief controle vk 02-01 MamaLindaaa controle vk 05-01 Mommychar controle vk 05-01 BeebieBeeb controle vk 06-01 Boerderijmama controle gyn 08-01 Anieska controle vk 12-01 Mommychar controle vk 19-01 Mommychar controle vk Bevallen: 07-12 Schmidt van zoontje Robert 23-12 Mamatje van dochtertje Sophia Totaal: ❤️ Jongen (10) ❤️ Meisje (8) ❤️ Verrassing/Weten we nog niet (5)
Nou m'n badkamer is schoon oftewel het douche gedeelte heb zelfs de voegen met een tandenborstel schoon gemaakt. Nu alleen nog even boven stofzuigen en dan vind ik het wel weer genoeg..tussen door ook nog gewassen, derde was zit er inmiddels in die moet ik straks nog even ophangen. Ik ga weer ff verder na m'n break
Aawwhh nee toch Joyke, wat vervelend hopelijk snel opgelost! Schmidt wat naar voor jou ventje, hartstikke vervelend voor hem Julia daar zeg je wat, ga maar even in mijn lades kijken wat ik aan voedingsbeha's nog heb. Joy, herkenbaar mijn zoontje deed het in de action paar weekies terug, ik zei ja doe maar hoor blijf maar lekker liggen en toen was het over, hihi.. Michieltje ook ik ben nog niet klaar met de zwangerschap hoor, ondanks alle drama ben ik zo dankbaar voor het zwanger zijn dat ik denk aghh binnenkort is daar baby in mijn handjes, we doen het voor de goede zaak. Hier ook volop aan de voorbereidingen, ga maar aan de vluchtkoffer beginnen, wieg is opgemaakt, twijfel of ik nog een voetenzak ga kopen voor de reiswieg/maxicosi, dat is zo besteld dus komt goed.. ik ga weer de was ophangen. Fijne dag nog verder dames