Januari 2015 uitgerekend!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Zyndi, 29 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    Haha Starry, hier met hetzelfde bezig geweest. Ben bijna een uur bezig geweest met alleen de douchecabine schrobben. Inderdaad ook de voegen met een oude tandenborstel.. En toen de rest nog.. Meer werk dan ik verwachtte :p

Wat rot Schmidt dat Robert reflux heeft.. Hopelijk heeft de huisarts er een middeltje voor.

Controle vk was hier weer goed. Kindje is al helemaal ingedaald. En waarschijnlijk rond de 6 pond bij de geboorte. Helemaal prima :)

2. Ellis2014

Ellis2014 Bekend lid

7 mei 2014
    903
    238
    43
    Haha Starry en Julia, heb ik gister gedaan ... geweldig...
    Balen Schmidt! Maar wel fijn dat jullie t nu weten... was je gevoel toch goed...

Ook vannacht een bagger nacht gehad.. kotsmisselijk van t zuurbranden bah.. ook wakker gelegen doordat ik niet meer wist waar de akte van erkenning ongeboren vrucht lag.. vanmorgen gaan zoeken..niks... stress!! Dus nieuwe halen bij de gemeente.. mevrouw vond t zo vervelend dat we niet hoefden te betalen hihi.. we waren immers al extra de stad in gekomen..

Wat denk je... ik kom thuis en valt me in waar het ligt.. foei foei, nu heb ik er dus 2 haha.
    Boodschapjes gedaan en nu lekker met n kop thee op de bank!

Morgenvroeg naar de VK, benieuwd of grummel nu goed ligt...

3. anieska

anieska Actief lid

24 apr 2014
    447
    0
    0
    Hey,

Schmidt, wat sneu voor je mannetje zeg!En ook voor jullie natuurlijk. de oudste had hier een koemelk allergie, was ook erg pittig....en voordat je daar dan achter bent..

Meiden wat zijn jullie goed aan het poetsen zeg..zwanger? ;)

Hier verder weinig nieuws, ook een slechte nacht gehad. Morgen gaan we met vrienden een dagje naar een overdekt speelparadijs, is denk ik de laatste x zonder baby.

Ben vandaag achter mijn kraampakket aangeweest, ik krijg hem niet van de verzekering dus moest het zelf regelen.Maar omdat ik een keizersnee krijg, heb ik geen volledig pakket nodig.
    Er staat ook een navelklem, maar vind het een beetje raar, die krijgt je beebje toch in het zh en dan niet meer? Heb het ook niet kunnen vinden trouwens..moet alleen nog celstofmatjes, en gaasjes en dan weer iets van mijn lijst afgestreept:)

4. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Hier niet veel gedaan vandaag! Heb 2 wasmachines aangezet en 2 maal de droger!
    Heb het hele huis afgezocht naar intake formulier van de kraamzorg. Dat moest ik onder het aankleedkussen leggen maar kan het nergens meer vinden! Morgen maar even mailen dat ik het kwijt ben!
    Dadelijk de meiden ophalen en dan deze week nog genieten van het weekje vakantie!
    Morgenvroeg op controle bij de vk en ik vind het spannend na de controle van vorige week! Zou nu alles weer goed zijn?! Wij gaan het zien!

5. MiekieLief

MiekieLief Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.171
    0
    36
    ♡
    ☆
    Ik slaap goed de laatste dagen. Gelukkig. Maar blijf overdag nog wel moe. Laatste lootjes zijn echt zwaar. Hier af en toe gerommel. Maar de kleine zit nog goed. Ik denk dat ik het nieuwe jaar wel haal.
    Ik heb een aantal dagen last van maagzuur. Nu eindelijk rennies gehaald. Hopelijk trekt de misselijkheid ook wat weg.

6. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Anieska, navelklem krijgen ze idd in het zkh. Is alleen voor als je toch thuis
    Mocht bevallen, wat bij jou niet zo zal zijn

7. LoveLaughLive

LoveLaughLive Bekend lid

3 aug 2014
    573
    139
    43
    Vrouw
    zuid-limburg
    @schmidt vervelend voor jullie kereltje, wel fijn dat jullie het nu weten.

@ellis nu ik jouw bericht lees.. heb ik ook geen flauw idee waar onze akte van erkenning is gebleven.. volgens mij nog in het dashboardkastje van de auto, morgenvroeg even kijken..

Vandaag 36 weken! Sinds een week merk ik dat ik veel last heb van indalingspijn.. scherpe steken in mijn vagina. Vandaag in de supermarkt moest ik mij echt even ergens aan vast houden door de pijn. Morgen weer controle vk. Ben momenteel ook zo moe.. Sinds een week slaap ik iedere avond/nacht pas rond 01:30. Val zo moeilijk in slaap, en als ik eindelijk slaap moet ik weer plassen. Zo vervelend! Overdag probeer ik dan maar wat slaap in te halen door een uurtje te liggen..

8. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Lovelaughlive, mooie foto. Jaloers hoor 😉.

Wat een nesteldranf bij jullie. Hier gebeurt momenteel bar weinig in het huishouden. Robert en Alexander zijn nu veel te belangrijk.

Ben benieuwd wat morgen de huisarts zegt. Onze eigenste is er niet. Maar alle tekenen zijn daar. Dan duurt het nog ong 2 wkn voor de medicatie werkt. Maar komt goed. Dan de darmkrampjes nog 😉

9. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Pfff die driftbuien komen me hier bekend voor! Mijn dochter ging ook midden in de supermarkt liggen vandaag :(
    Op een gegeven moment stond ze op en rende langs de kassa richting uitgang :$ er was een hele lieve mevrouw die vroeg of ze er voor mij achteraan moest :) Gelukkig keek ze om en zag ze mijn hele boze gezicht en bleef ze op tijd staan :)
    maar vond het zo lief van die vrouw dat ze erachter aan wilde gaan! waarschijnlijk zag en hoorde ze mij zuchten en puffen :)

10. MamaLindaaa

MamaLindaaa Actief lid

27 jan 2011
    163
    0
    16
    NULL
    NULL
    hey moeders,

even een kort berichtje van mij
    ben ziek! blehh!! gisteren heel de dag op de bank gelegen.. vandaag helaas wel wat aan de was moeten doen maar vriend heeft me vanmorgen wel lekker laten liggen en heeft samen met dochter beneden opgeruimd en beetje schoongemaakt. erg lief!! lig nu alweer meer als n uur lekker op bed samen met dochter..die is ook niet helemaal lekker!

@schmidt aah wat vervelend voor jullie manneke!!

@LLL mooie foto s weer!!

@de rest alweer vergeten sorry 😆

ga proberen wat te slapen.. morgenochtend n crematie van de vriend van vriends oma. zie het niet echt zitten mja daarba maar weer plat

fijne avond welterusren

11. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Vanavond de raamsticker besteld en het geboortekaartje zover ingevuld! Nu alleen nog wachten op de datum etc!
    Mamalinda, beterschap!
    Ik lig er ook weer in! Hopen op een betere nacht maar ben bang van niet! Voel het maagzuur al weer komen! Morgen anders maar even antagel halen!

12. anieska

anieska Actief lid

24 apr 2014
    447
    0
    0
    mamalindaa beterschap!
    pamela vervelend van het zuur!

13. Ellis2014

Ellis2014 Bekend lid

7 mei 2014
    903
    238
    43
    Beterschap mamalindaaa, nu al helemaal niet fijn..

Net n uur geslapen en nu weer wakker.. warme melk gemaakt en gaviscon, hopen dat ik nu wel kan slapen..
    Echt vies he Pamela...

14. Joyyke85

Joyyke85 Bekend lid

18 mei 2014
    682
    0
    0
    NULL
    Zuid limburg
    Beterschap mamalindaa, en dames met zuur.. wat een shit zooi is dat he! Heb er ook veel last van gehad afgelopen dagen pff, doet pijn gewoon.

Hier komt net mn kat prompt bovenop mn buik liggen.. dacht gelijk wat is dit dan.. voorteken hihi.. Nee zal wel niet maar wel apart dat heeft ie de hele zwangerschap nog niet gedaan de gekkerd.

Zo ook maar eens proberen te slapen maar de nachten zijn hier drama, doe geen oog dicht.

Fijne avond dames

15. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    Haha, we hebben allemaal last van nesteldrang geloof ik..

Maagzuur is echt heel vervelend! Gelukkig helpen hier rennies wel.

Lovelaughlive, herkenbaar het slechte slapen en de steken.. Bij mij was de baby dus wel ingedaald. Ben benieuwd wat de vk morgen zegt bij jou!

16. Ellis2014

Ellis2014 Bekend lid

7 mei 2014
    903
    238
    43
    Gaviscon helpt dus ook niet meer...
    Morgen VK nog maar eens vragen wat ik nog kan doen...

Boerderijmama, welk middel had jij ook alweer, kan het niet zo snel terug vinden..

17. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Mijn nachtrust word mij niet gegund!
    Om 22.30 uur komt vriendlief naar bed, wakker! Om 23.30 uur begint de kleine man te huilen omdat hij koude voeten heeft, wat dus eigenlijk betekent groeipijn! Na een zetpil en 2 uur huilen verder ligt hij nu nog lekker in ons bed te slapen! Vriend is net gaan werken! Ik draai mij nog eens om en probeer nog wat te slapen!

18. Ellis2014

Ellis2014 Bekend lid

7 mei 2014
    903
    238
    43
    Hier ook een slechte nacht...
    Misselijkheid werd pas tegen half 2 minder, toen ben ik in slaap gevallen tot 6... vriendje ging werken en een half uur later ben ik maar opgestaan.. bah.. zo naar VK en hopen dat ik straks nog n beetje kan slapen...

19. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wat een Nachtbrakers zijn wij allemaal 😉. Het is dat ik zo naar de huisarts moet met Robert maar pfff. Afgesproken daarna met mijn moeder wat te gaan shoppen. Denk dat het niet de stad wordt maar het winkelcentrum. Te moe. Daarnaast moet ik ook langs de garage. Gisterochtend ineens mega herrie in huis. Heel het huis trilde. Is de sneeuw van het dak komen schuiven bovenop mijn auto. Schade leek mee te vallen, maar helaas. Heel de motorkapningedeukt.

20. ks2011

ks2011 Bekend lid

2 okt 2013
    598
    0
    16
    @schmidt wat vervelend voor je ventje zeg! Hoop dat de ha kan helpen!
    @LLL prachtige buik meid!!
    @maagzuur. Kan me voorstellen dat het echt heel rot voelt! Ik heb het vooral als ik teveel gesnoept/snackt heb. Hoop voor jullie dat de vk nog een wondermiddeltje heeft!

Hier alles goed. Slaap nog goed snachts gelukkig! Ben wel erg moe overdags. Het slapen smiddags schiet er vaak bij in helaas heb het zo nodig! :(
    Mijn dochtertje staat net niet fit op. Wat koorts en buikpijn dus die blijft lekker thuis vandaag!

Deel Deze Pagina