Januari 2015 uitgerekend!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Zyndi, 29 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stephanie86

stephanie86 Fanatiek lid

11 jun 2012
    1.140
    0
    36
    zuid holland
    Dank jullie wel. Weet je al meer moontje?

2. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    Ik hoop dat je al meer weet Moontje. En dat het goed is natuurlijk..

3. moontje86

moontje86 Actief lid

4 mei 2014
    334
    0
    0
    Hoi meiden,

Net terug van de echo!
    Er waren 2 vruchtzakjes te zien, 1 leeg en de ander gevuld.
    Echter was alles nog zo klein dat er niet heel veel te zien is, dus kon ze ook nog niet zeggen of het goed zit. Ze dacht wel wat beweging te zien en het vruchtzakje voldeed wel aan de gemiddelde afmetingen.

Het 2e vruchtzakje was leeg en een stuk kleiner, dit zou de pijn en bruinverlies kunnen verklaren maar dat is niet met zekerheid te zeggen.

Ik kreeg over een week (bij de 1ste intake) een nieuwe echo en dan moeten we zien dat het vruchtje gegroeid is. We moeten dus afwachten nu, hopen dat ik geen bloedverlies meer krijg en dat de kramp nu wegtrekt

4. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Dat is op zich toch best goed nieuws, hopelijk volgende week een mooi knipperend hartje!

5. Mamma32

Mamma32 Bekend lid

12 feb 2014
    758
    0
    0
    Werk part-time
    Gelderland

Dank je meis!
    Ik kom er steeds niet aan toe om even achter de laptop te kruipen.

Hier problemen met sommige broeken en ben bang dat het met 8 weken toch echt wel te zien zal zijn achter de kassa.
    Geen klachten verder dan een opgezette buik.

6. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dubbel zo'n bericht. Zeker omdat je weet dat het er 2 zijn en er eentje niet sterk genoeg is. Anderzijds erg fijn om te horen dat het andere vruchtje er goed uitziet. Was dat bij jou dat Tweelingen veel voorkomen in de familie?

7. Mamma32

Mamma32 Bekend lid

12 feb 2014
    758
    0
    0
    Werk part-time
    Gelderland
    Die van mij is 3,3 jaar oud.

Misschien leuk de leeftijd er bij te zetten op de lijst??
    Ik ben 33.
    En idd grappig allemaal voor de 2e.
    Gezellig dames!!! 😃

8. moontje86

moontje86 Actief lid

4 mei 2014
    334
    0
    0
    Ja klopt! Aan mijn moeders kant (moeder is ook een tweeling) en ook aan mijn schoonmoeders kant komen tweelingen voor.

Ben in iedergeval opgelucht dat het vruchtje op de juiste plek zit, dat het geen bbz is. Was ook wel geruststellend dat het vruchtzakje de juiste grootte heeft. Nu alleen afwachten of we volgende week ook een kloppend hartje zien.

9. Missmystique

Missmystique Niet meer actief

Fijn dat het vruchtje inderdaad op de juiste plek zit Moontje.
    Hopelijk volgende week een kloppend hartje.

10. Mamma32

Mamma32 Bekend lid

12 feb 2014
    758
    0
    0
    Werk part-time
    Gelderland
    ♡ Uitgerekend Januari 2015 ♡

Nail87 :
    2e k - 15 Jan '15

Podiki :
    2e k - 18 Jan '15 (4-6 1e echo)

Stephanie86 :
    2e k - 23 Jan '15

Beertje13 :
    2e k - 24 Jan '15

[COLOR=darkslateblue][B][COLOR=Purple]mama Jlyn :[/COLOR]
    [COLOR=seagreen]2e k - [COLOR=magenta]25 Jan '15[/COLOR][/COLOR][/B][/COLOR]

Mamma32 (33jr) :
    2e k - 26 Jan '15 (1e echo 10-6)

Setnil :
    2e k - 28 Jan '15

Wil je ook op de lijst?
    Meld dan in kleur je naam, leeftijd, ? kindje en uitgerekende datum!
    Datum van echo's zetten we er ook bij en geslacht baby. (Als we het geslacht weten kleurt je naam roze of blauw, Blijft het geheim dan blijft je naam gewoon hetzelfde).

Heb de woorden iets afgekort en onder de naam gezet.
    Voor een mooiere lijst en beter overzicht.

Ik hoop dat we een lekker gezellig clubje worden en veel steun aan elkaar hebben.

Betreft klachten: voel me net een lekkende fabriek hier jullie??

11. mamaEef

mamaEef Lid

16 mei 2014
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Moontje, op zich goed nieuws dus! al is natuurlijk 1 leeg vruchtzakje verdrietig nieuws :(
    Ik hoop voor je volgende week mooi kloppend hartje en dan ben je ook bijna 8 weken dus dan gaat het al mooi de kant van 12 weken op!

12. MamEllen

MamEllen Actief lid

18 sep 2013
    148
    0
    0
    Fijn moontje dat het tot zover in ieder geval goed zit! Nu nog het hartje volgende week! Was het een inwendige echo?

13. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    Wel een beetje opgelucht Moontje? Ondanks dat 1 vruchtzakje niet goed was? Ben benieuwd hoe het volgende week gaat! Ik hoop voor je dat de krampen wat afzakken..

14. mama Jlyn

mama Jlyn Actief lid

4 mrt 2014
    205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb voorlopig niet de beschikking over een laptop alleen iPad en iPhone misschien dat iemand het voor mij kan aanpassen? ;) ik ben 30 jaar en mijn eerste echo is 16 juni. Ik heb nu tegen de avond best een opgezette buik, zullen m'n darmen wel zijn, had ik ook bij mijn eerste. Mijn dochter is 2 1/2 jaar en zei net mama baby in buik, terwijl we het er niet over hebben als zij erbij is. We willen het haar pas vertellen als we de eerste echo hebben.

15. Mamma32

Mamma32 Bekend lid

12 feb 2014
    758
    0
    0
    Werk part-time
    Gelderland
    ♡ Uitgerekend Januari 2015 ♡

Nail87 :
    2e k - 15 Jan '15

Podiki :
    2e k - 18 Jan '15 (4-6 1e echo)

Stephanie86 :
    2e k - 23 Jan '15

Beertje13 :
    2e k - 24 Jan '15

[COLOR=darkslateblue][B][COLOR=Purple]mama Jlyn (30jr) :[/COLOR]
    [COLOR=seagreen]2e k - [COLOR=magenta]25 Jan '15 [COLOR=DarkOrange](16-6 1e echo)[/COLOR][/COLOR][/COLOR][/B][/COLOR]

Mamma32 (33jr) :
    2e k - 26 Jan '15 (
    [B][COLOR=seagreen][COLOR=magenta][COLOR=DarkOrange]10-6 [/COLOR][/COLOR][/COLOR][/B]1e echo)
    Setnil :
    2e k - 28 Jan '15

Wil je ook op de lijst?
    Meld dan in kleur je naam, leeftijd, ? kindje en uitgerekende datum!
    Datum van echo's zetten we er ook bij en geslacht baby. (Als we het geslacht weten kleurt je naam roze of blauw, Blijft het geheim dan blijft je naam gewoon hetzelfde).

16. Mamma32

Mamma32 Bekend lid

12 feb 2014
    758
    0
    0
    Werk part-time
    Gelderland
    Hier meestal na het eten ook een opgezette buik.
    Moet even kijken welke broeken ik beter aan kan want die van vandaag deed de knoop van zeer.
    Hier mn dochter ook maar niet naar mij toe maar om een oud buurmeisje: mama van snoepjes eten krijgen je kindje in de buik he!?
    En dan zeg ik nee joh. Maar vertel het ook pas zo laat mogelijk.
    Morgen ff 2 bh's halen van een cup groter misschien dat die beter passen.
    Ik zit achter de kassa en heb het vermoeden niet lang mn buik te kunnen verstoppen.
    Verder heb ik hier weinig klachten dan gapen en gauw moe zijn.
    O ja en lekken dat ik doe bah, weet dat het erbij hoort maar had het met de eerste niet zo veel.

17. Lizzy1987

Lizzy1987 Actief lid

9 apr 2014
    121
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik wil ook graag op de lijst!
    Lizzy1987

1e kindje 26 jaar 24jan uitgerekend. 13 juni 1e echo

18. demi84

demi84 Actief lid

12 mei 2014
    245
    0
    0
    hallo allemaal. Mag ik er nog bij? Ik heb afgelopen donderdag positief getest! Vorige ronde een vm gehad, dus een beetje zenuwachtig. Afgelopen zaterdag een beetje bloed verlies. Maar dat was gelukkig snel voorbij. Gelukkig lopen de testen ook nog steeds op... Ik ben 25 januari uitgerekend van ons 2e kindje. Mijn zoontje wordt in juni 1 jaar. Op 12 juni echo en intake vk.

19. moontje86

moontje86 Actief lid

4 mei 2014
    334
    0
    0
    Echo was inwendig, geloof dat ze dit altijd doen bij een vroege echo, anders kan je het vruchtje helemaal niet goed zien.

Ben opgelucht dat het vruchtje op de juiste plaats is, blijf toch nog even voorzichtig tot ik een kloppend hartje zie. Dan pas kan ik echt zeggen dat ik ben gerustgesteld.

Van het lege vruchtzakje weet ik niet zo goed wat ik moet denken... Is er aan het begin al fout gegaan en heeft er geen vruchtje gezeten of is het vruchtje verloren gegaan en heeft me lichaam dit al afgestoten en komt daar die krampende pijn vandaan?

Gelukkig heb ik na die ene keer in iedergeval geen bloed meer verloren en hoop dat dit ook zo blijft. De kramp in mijn buik is al minder dan voorheen, alleen mijn rug is nog erg pijnlijk

20. mama Jlyn

mama Jlyn Actief lid

4 mrt 2014
    205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thx voor het aanpassen mama32! Bij mij ook echt een cup gegroeid, dus ook snel even nieuwe bh's shoppen!!

Deel Deze Pagina