Januari 2015 uitgerekend!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Zyndi, 29 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poedie

poedie Actief lid

8 jul 2013
    142
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoihoi,wat vervelend hè dat maagzuur,ik had antagel maar werd er op een gegeven moment erg misselijk van,dus nu maar gewoon weer aan de rennies.

Snachts ook paar x wakker steeds met krampen als gevolg,om 5.00 maar onder de douche gaan staan.vannochtend ook niet lekker,misselijk met overgeven als gevolg blehhh.zou het gaan beginnen??bij mijn vorige bevalling ook misselijk en overgeven :(

Vandaag weer controle bij verloskundige,Miss dat ze even wil kijken of er al ontsluiting is:)

Morgen ook op advies naar de gynaecoloog vanwege gbs bacterie aangezien ik met infuus moet gaan bevallen

Gr

2. Ellis2014

Ellis2014 Bekend lid

7 mei 2014
    903
    238
    43
    Oeh spannend Poedie!!
    Schmidt, hoop dat t snel beter gaat met Robert.. en de auto kan er dan ook nog wel bij he..pfff...

Net terug van de VK. Helaas geen wondermiddel meer.. maar Grummel ligt wel vast in t bekken ����
    Mocht volgende week nog niks gebeurd zijn gaan ze strippen.. ben benieuwd..

3. Joyyke85

Joyyke85 Bekend lid

18 mei 2014
    682
    0
    0
    NULL
    Zuid limburg
    Pff dat is balen Schmidt!

Fijn dat baby ingedaald is en vastligt! Kun je tenminste gewoon bevallen:)

Hier net bericht van de verzekering.. Of ik even enkele bewijsstukken wil opsturen waaronder een rekening van de laminaat, een verklaring van de reparateur waarin staat hoe het heeft kunnen gebeuren, een verklaring dat het niet nog eens kan gebeuren....... Hoe lever ik dit in godsnaam aan, woon hier nu 4 jaar en die rekening heb ik niet meer duhh.. en wat betreft reparateur? Bij wie klop je aan als je laminaat nat is geweest dan:(

Schiet me gelijk weer het lood in mn schoenen, heb hier zo geen zin in he pff:( Wil gewoon alleen maar ontspannen en niks doen tot baby komt maar moet nog zoveel onzinnige rotdingen regelen. Gisteren hele dag alleen maar gehuild, voelde me zo rot.. en vandaag begint alweer niet al te best.

Straks dat onderzoek in het ziekenhuis mbt vruchtwater.

Fijne dag dames

4. boerderijmama

boerderijmama Bekend lid

6 jun 2011
    926
    46
    28
    NULL
    België
    Ellis, ik gebruik Maalox (met sinassmaak ;) ) en dat helpt me nog steeds heel erg goed!

Jullie tellen duidelijk allemaal af, die laatste loodjes wegen toch het zwaarst...
    Ik vind het wel spannend om totaal niet te weten wanneer de baby zich gaat aandienen, zeker omdat de vorige een geplande KS was (wat overeenkwam met MORGEN in deze termijn van de zschap), ook omdat de laatste details nog steeds niet klaar zijn hier... Deze dagen zijn weer erg druk met oudjaar en nieuwjaar, vandaag feest bij schoonouders, morgen bij vrienden oud op nieuw gaan vieren, 1 januari bij mijn grootmoeder overdag en s avonds bij mij thuis.... Dus vrijdag uitblazen van alle drukte en nog wat verder voorbereiden is de planning ;) .
    En dan begint maandag de school weer, daar zie ik wel tegen op. s Morgens weer de drukte van snel snel klaarmaken, pfffff... In de vakantie wordt er nu geslapen tot half 9, dan zal het een 1.5uur vroeger opstaan zijn...

En slapen lukt hier -net zoals ik bij jullie lees- ook niet meer goed, veel plassen, veel zweten en dorst, veel rondwoelen omdat ik niet goed kan liggen...

Een hele klaagzang dus :D !

5. Ellis2014

Ellis2014 Bekend lid

7 mei 2014
    903
    238
    43
    Joyyke, dat is minder.. kun je niemand om je heen vragen?
    Ik heb bijv een rekening liggen van laminaat. Hierop staat alleen 'geleverd laminaat' a 400 euro.. zou deze kunnen inscannen voor je... maar kan je niet de originele rekening geven omdat ik m nodig heb voor t bouwdepot....

Boerderijmama, ok ik ga op zoek! Thanks

6. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Joyyke85, toen wij hier lekkage in huis hadden ooit, hebben we de rekening van de loodgieter en de timmerman opgestuurd naar de verzekering. Ik weet even niet meer hoe je lekkage is ontstaan, maar anders even een loodgieter bellen. Voor de schade aan je vloer zou ik een timmerman/bedrijf bellen. Die leggen ook laminaatvloeren en hebben hier vaak wel ervaring mee. Die kunnen vast zeggen wat je kunt doen, of kunnen een brief of rekening voor je opstellen.
    Sterkte ermee, echt waardeloos en zeker nu! En gewoon lekker even uithuilen is helemaal niet erg hoor! Heeft iedereen hier wel eens last van (gehad) denk ik :)

Ellis, ik slik omeprazol tegen het maagzuur en misselijkheid. Dat zijn echt voorgeschreven pilletjes door de gyn, maar misschien dat de huisarts of de vk ze ook kan voorschrijven? Helpt beter dan de huis, tuin en keuken middeltjes en is niet schadelijk voor de baby..

7. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Vanmorgen op controle geweest en weer goed gekeurd! Mijn hele buik zit vol met baby waardoor er actie reactie ontstaat. Daardoor dus de vele harde buiken en gespannen buik steeds!
    Kindje ligt al vast in het bekken dus hoef niet plat bij breken van de vliezen! Ze waagde zich niet aan een voorspelling helaas!
    Daarna boodschappen gaan doen en dit ging allemaal niet meer zo soepel! Ben kapot!

8. Ellis2014

Ellis2014 Bekend lid

7 mei 2014
    903
    238
    43
    Dankjewel beebiebeeb.
    Is gewoon niet te doen nu.. gevoel is nog niet weg geweest vandaag.. vriendje neemt een milkshake mee als hij klaar is met werken, werkt tijdelijk.. kan ik misschien even een dutje doen..

Fijn Pamela, we hebben er vanmorgen ook nog hard om gelachen met de VK, stel je voor ik moest haar bellen dat ik bij de melk in de plus lag haha.. vond het maar een akelig idee dat grummel niet vast lag.. jij ook?

9. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Nee, eigenlijk niet! Ik ga er niet vanuit dat het begint met het breken van de vliezen! Ik verwacht netjes eerst weeën te krijgen! Het begint vaker met weeën dan met gebroken vliezen!

10. Joy1986

Joy1986 Actief lid

19 jun 2014
    225
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn dames dat jullie baby al vast zit, geeft je toch wat meer vrijheid. Hier nog totaal niet ingedaald en gaat ook niet gebeuren, past gewoon niet. Die als vliezen breken wel meteen plat en mag niey verder dan 30 min van huis omdat ik in ziekenhuis keizersnede krijg.

Controle gisteren Was goed, volgende week weer retour. Hoop eerlijk gezegd dat ik me al voor die tijd mag melden 😊 meende gisteren dat het ging beginnen. 1 u lang weeën gehad die ik ook gedeeltelijk weg moest puffen. Helaas weer gezakt.

Joyyke idd anderen vragen voor een rekening. Zijn altijd wel mensen die nog een rekening hebben liggen. Maar echt balen dat je je dat nu mee bezig moet houden.

Wat hebben jullie allemaal voor plannen voor morgen avond? Waarschijnlijk geen ouderwetse stapavond met die dikke buiken 😂

11. Joy1986

Joy1986 Actief lid

19 jun 2014
    225
    0
    0
    NULL
    NULL
    Weet niet wat ik verkeerd doe maar krijg mn afspraken niet op de lijst gezet. 6 en 8 januari controle gynaecoloog

12. LoveLaughLive

LoveLaughLive Bekend lid

3 aug 2014
    573
    139
    43
    Vrouw
    zuid-limburg
    Hallo allemaal, fijn om te horen allemaal goede controles!

Vandaag controle gehad vk. De baby was flink ingedaald en zat al zo goed als vast. Mijn bloeddruk was goed, en alles zag er prima uit.

06-01 weer controle vk!

Wij hebben morgen een redelijk rustig avondje.. vl en ik koken morgen samen een pasta, gaan even een uurtje naar vrienden, en ploffen daarna lekker samen op de bank.

Fijne avond allemaal! Liefs!

13. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Wij gaan gourmetten met ons gezin en moeder en vriend!

14. Joyyke85

Joyyke85 Bekend lid

18 mei 2014
    682
    0
    0
    NULL
    Zuid limburg
    Alles was gelukkig goed bij de echo, ze is niet zwaar maar dat hoeft ook niet. Wordt gewoon een fijn kindje, en wat betreft vruchtwater het is weinig maar niet té.. Mag dus gewoon relaxen en wachten tot de bevalling zich aandient..

Wat betreft verzekering.. ik heb op dit moment niet het geld om een timmerman/bedrijf voor te schieten om dit achteraf terug te krijgen van de verzekering. Ik laat het maar even zo voor nu zucht..
    Lief van je dat ik de rekening ingescand van je kan krijgen, mocht dit nog nodig zijn zal ik hier zeker op terugkomen. Ik hoop maar vooral dat het niet gaat schimmelen onder de laminaat, dan ben ik al heel blij voor nu.

Nog een paar daagjes en dan mag ik ook gewoon bevallen zonder problemen, waar dit gaat zijn laat ik van het moment afhangen, ben echt benieuwd wanneer ze komt.

Oud op nieuw doen wij niks speciaals, haal wel wat lekkers in huis en voor zoonlief wat flikkersterren ofzo maar verder lekker rustig aan.

Hier zijn vandaag de geboorteslingers en versiering binnengekomen, ook dat weer geregeld. De geboortezegels heb ik ook online besteld bij tnt, wat een kostenpost weer maar goed ze zullen toch grotendeels op de post moeten.

Fijne avond

15. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Joyyke, fijn dat alles goed was en je gewoon op je bevalling kan wachten!

16. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    Ellis, wat spannend dat ze volgende week gaan strippen!

Fijn dat alle controles weer goed waren!

Joyyke, wat rot van de verzekering zeg! Echt irritant.. Hopelijk hoef je het niet allemaal zelf te regelen..

Hier iets te veel gedaan vandaag, merk het aan m'n bekken. Maar wel alle klossen etc in huis! Weer wat om af te strepen :)

17. anieska

anieska Actief lid

24 apr 2014
    447
    0
    0
    Hey allemaal,

Fijn alle goede controles!
    Joyyke85 fijn dat alles goed is!En idd fijne kindjes moeten er ook zijn.

Wij zijn vandaag een dagje uit geweest met vrienden, was erg gezellig. ben nu wel moe, maar heb ook een beroerde nacht achter de rug..niks aan.
    Heb vandaag de adapters gekregen voor de maxi cosi voor op de quinnie zapp, heb ze via mp gekocht, dus ook weer een punt van mijn lijstje afgewerkt,hihi.
    Wil van de week mijn vluchttas nog klaarmaken, you never know...
    En zo streep je dingen van je lijstje, maar bij mij komen er ook elke x weer dingen bij, hmmm ik doe toch wat verkeerd haha!

Fijne avond!

Oh ja, joepie 36 weken!

18. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Joyyke, weet biet waar jullie verzekerd zijn, maar als ik dat zo hoor ben ik o zo blij met onze firma.

Wij gaan morgenavond bij de buurtjes gezellig eten enzo.

Vandaag bij de ha geweest (was een waarnemer) zijn er niks mee opgeschoten. Moet toch echt wacht op mijn eigen ha na het weekend. Wel contact met bhet bureau gehad. Zij zei ook dat we naar een kinderarts moeten die kan het beoordelen en medicatie voorschrijven. Daarnaast is meneer extreem veel aangekomen. Mag met bv maar werktet zijn klachten niet bevorderlijk. Nu in overleg met lactatiedrskundige een plan van aanpak gemaakt. Een heel werkje, maar alsnhet helpt.

19. Ellis2014

Ellis2014 Bekend lid

7 mei 2014
    903
    238
    43
    Joyyke, fijn dat alles goed was. Denk dat je niet hoeft voor te schieten, maar een offerte kunt aanvragen en die kunt gebruiken voor de verzekering...

Haha Anieska!! Houdt je bezig ��

LLL, ook weer goed nieuws! Fijn!

Julia, lekker rustig aan nu dan! Ja echt spannend nu.. ben blij dat ze al vroeg strippen, maar komt nu echt dichtbij...

Schmidt, het is voor n goed doel zeggen we dan maar! Komt goed.

Wij waren oppas vanaf 4 uur. Oppas van vrienden had t laten afweten.. mijn ouders waren hier, dus konden die meteen oefenen haha... ze ligt nu lekker te slapen, mijn ouders naar huis en wij lekker op de bank!
    Fijne avond dames!

20. Joyyke85

Joyyke85 Bekend lid

18 mei 2014
    682
    0
    0
    NULL
    Zuid limburg
    Heerlijk he, als je dingen van het lijstje kunt strepen! Moet hier echt mijn hersens laten kraken, heb geloof ik echt alles in orde nu..

Net nog even die hoes van de maxi cosi eraf gehaald, past zo lelijk. Koeka voetenzak erin dus ze zal lekker warm liggen als we haar moeten vervoeren.

Heb er ook zo een zin in, lekker zo een klein baby'tje tegen je aan... Is zo lang geleden!
    Vandaag bij de echo vertelde de echoscopiste dat ze haartjes kon zien, wist niet eens dat dit mogelijk was bij een gewone echo maar we weten iig dat ze niet kaal ter wereld komt hihi.

Fijn dat alle controles verder goed waren. Schmidt, wat een gedoe he.. nog maar even wachten op je eigen huisarts dan maar. Dan komt het hopelijk wel goed.

Deel Deze Pagina