Januari 2015 uitgerekend!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Zyndi, 29 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MiekieLief

MiekieLief Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.171
    0
    36
    ♡
    ☆
    Mooie collage!!

Iedereen een fijn en gezond 2015. Ons kleintje is er nog niet. Wij moeten nog even geduld hebben. Dat er nog heel veel mooie en gezonde babys mogen komen.

2. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    Voor iedereen alvast een gelukkig nieuwjaar allemaal met allemaal mooie baby's!

Mooie collage LLL!

Spannend Miekielief! Je bent gewoon bijna uitgerekend!

Als hier baby nog niet was ingedaald had ik niet hoeven te gaan liggen hoor als de vliezen breken. Heeft de vk niks over gezegd bij de belinstructies.

Zo nog even de jaarwisseling afwachten en daarna lekker naar bed!

3. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Gelukkig nieuwjaar!
    Ik ga lekker mijn ogen sluiten na een gezellige avond!

4. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Ook vanuit hier (niet bepaald limburg ;)) allemaal een gelukkig nieuwjaar met een gezonde baby!

Mijn kindje is ook nog niet ingedaald, en ik heb idd ook de instructie gekregen gelijk plat te gaan ivm afgeknelde navelstreng!
    Julia, waarschijnlijk heb jij die instructie niet gekregen omdat het toen nog niet aan de orde was? Ik heb vorige week bevallingspraatje gehad en toen kwam het pas aan de orde. Bij mijn dochter was dit ook al zo, dus het is niks nieuws.. :)

Gisteren overdag een drukke dag gehad, en ik had me savonds toch een zere buik! Ik kon niet eens meer rechtop staan...uberhaupt staan..mijn buik voelde helemaal strak getrokken, alsof ik vel te kort kwam :) ik ben lekker vroeg plat gegaan, want het voelde echt vervelend!

5. anieska

anieska Actief lid

24 apr 2014
    447
    0
    0
    Gelukkig nieuwjaar allemaal!

Hebben jullie een leuke jaarwisseling gehad? wij hadden het lekker rustig...de oudste mocht opblijven maar is toch tegen 23.00 op de bank in slaap gevallen,hihi.
    De jongste hebben we om 23.45 wakker gemaakt om naar het vuurwerk te kijken....ik denk de jongens slapen wel lekker uit, we lagen er om 2.00 in, maar helaas om 7.00 waren ze beide alweer wakker😳
    Nou ja vanavond maar op tiet op berre,zoals wij hier zeggen( dat is vast geen Limburgs,haha)
    Wel is er nog iets vervelends gebeurd,de oudste heeft vuurwerk tegen zijn gezicht gekregen,ondanks dat hij een vuurwerkbril droeg, en op flinke afstand stond...het is een lelijke wond in zijn gezicht. Hoop dat het wel mooi geneest!

Gisteren had ik eigenlijk de hele dag door harde buiken en ook wat pijnlijk, ook lage rugpijn, ik davht al, het zal toch niet?Maar niks aan het handje, wel is mijn buik weer gevoelig vanmorgen een helder moment...ik dacht kan natuurlijk ook een blaasontsteking zijn, ben ik nogal gevoelig voor, dus morgen maar een potje urine naar de huisarts brengen!
    Vandaag verder geen plannen, even vuurwerk vegen, en verder de kerstspullen opruimen...ook wel weer fijn vind ik altijd!

6. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    Hier een rustige jaarwisseling gehad.

Wat rot Anieska dat je zoon vuurwerk tegen zijn gezicht heeft gekregen! Gelukkig had hij een beschermbril op. Hopelijk geneest het goed!

7. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Hier ook een fijne jaarwisseling gehad!
    Vannacht om 4.30 uur wakker met buikkrampen maar buiten een leegloop niks aan de hand! Had stiekem wel een beetje hoop dat er iets ging gebeuren!
    Anieska, vervelend van dat vuurwerk! Hopelijk geneest het goed en zie je er niks meer van!

8. Ellis2014

Ellis2014 Bekend lid

7 mei 2014
    903
    238
    43
    Gelukkig nieuwjaar dames!!

Anieska, shit dat vuurwerk! Mijn vriend kreeg n pijl op zijn kop en toen hij naar binnen kwam bleek zijn trui verbrand te zijn... fijn.. korstje op zijn koppie en trui in de vuilnisbak (net nieuw)
    Heb t er echt niet op..

Het worden nu wel 2015 kindjes vanaf nu hihi... spannend...

Vandaag naar schoonouders en lekker rustig aan.. heb overal pijn.. net n oud wijf haha
    Fijne dag dames!

9. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Beste wensen allemaal!!!

Anieska, zo dat is schrikken! Hoe gaat het nu met hem?

Hier een gezellige avond gehad. Helaas wel tot 4.30u met Robert in de weer geweest.

10. Joyyke85

Joyyke85 Bekend lid

18 mei 2014
    682
    0
    0
    NULL
    Zuid limburg
    Beste wensen allemaal!

Yessss dit is onze maand dames! Nu echt afwachten wanneer de eerste januari baby geboren wordt..

Hier is alles nog rustig, ook een rustige jaarwisseling gehad. Hele dag in de weer geweest om boodschappen in huis te halen om er wat speciaals van te maken. Bakplaat aangezet en lekker gegeten, moest vriend opeens ''even'' de deur uit.. Even een biertje doen.

Vond het al niet leuk maar goed, is uiteindelijk 2 uur lang naar de kroeg gegaan en ik zat hier. En ík ben uiteraard degene die raar is en zeurt want tja hij ging toch alleen maar even een drankje doen, poeh poeh! Ben het zo beu:( Was dan ook niet zo heel gezellig hier.

Wat eng zeg van dat vuurwerk in het gezicht van je zoontje! Vind dat sowieso wel eng eigenlijk. Hopen dat het mooi geneest!

Hier de box die we gekregen hebben willen opzetten, is er geen mogelijkheid om hem in hoogte te verstellen. Het is een ronde bopita box en de plank zit nu helemaal beneden. Dat is dus geen doen met een klein baby'tje.. Kan dus halsoverkop nog voor een andere gaan kijken. Het schiet niet echt op..

11. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Joyyke, balen he alleen met oud en nieuw...

Ik was ook alleen maar ik was zo moe dat ik om 12u wakker schrok op de bank van het aftellen op tv en na een half uurtje voor het raam gezeten te hebben om te kijken naar wat vuurwerk, ben ik lekker naar bed gegaan :) vond het wel saai maarja, ik was zo moe...mijn lijf wilde niet meer, dus was blij dat ik niet weg hoefde!

Weet je trouwens zeker dat die box niet omhoog kan? Zitten er geen schroefgaten wat hoger in de box-zijkanten? Misschien mis je alleen de schroeven?
    Of heb je een box met ronde spijlen? Dan kan het zijn dat je de blokjes mist die je erop moet schroeven, zodat de 'ligplank' daar op kan steunen... :)

12. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Joyyke, als ik op google zoek naar ronde bopita box, dan zal je waarschijnlijk de steunen missen! Zijn een soort blokken die je aan de zijkant zet zodat de ligplank daar op steunt.
    Misschien daar nog even voor op marktplaats kijken of naar bopita mailen? Altijd goedkoper lijkt me dan een nieuwe box..?

13. MamaLindaaa

MamaLindaaa Actief lid

27 jan 2011
    163
    0
    16
    NULL
    NULL
    gelukkig nieuwjaar allemaal!!

oow dat was zeker schrikken van het vuurwerk! hopelijk geneest het snel en netjes.

hier ook niet echt n leuke oud en nieuw. zo ziek als iets.. dochter ook ziek...koorts
    hadden afgesproken met zn 3en thuis te blijven maar uiteindelijk toch bijna heletijd alleen gezeten. om 12 uur was hij er wel samen met 2 broertjes van hem. met zn 4en afgeteld en geproost en daarna zijn ze allemaal weer naar buiten vertrokken. zelf 10 minuten bij de voordeur gestaan en rest van de tijd alleen binnen gezeten half 2 ging ik naar bed. hadden we afgesproken dat hij er vanmorgen eruit zou gaan voor dochter, heeft hij ook gedaan maar blijkbaar had ik naar zijn zin te lang op bed gelegen want was goed chagerijnig toen ik beneden kwam. rest van de middag was niet veel beter en nu is hij weg..naar zn moeder dus wss blijft hij daar de hele middag hangen. net lekker potje zitten janken. voel me al zo belabberd,huis is ook een grote bende en dan dat gezeur erbij heb het helemaal gehad!!
    lag lekker op de bank maar dat is nu ook over al 4 keer omhoog gemoeten voor dochter dus blijf wel gewoon omhoog en ga dan maar opruimen ofzo
    je moet toch altijd maar door he als moeder

vraag me op zulke momenten wel echt af hoe het straks gaaf met 2 kinders... wordt af en toe echt zwaar voor mij ben ik bang...

vandaag 36weken!! morgen controle

14. Joyyke85

Joyyke85 Bekend lid

18 mei 2014
    682
    0
    0
    NULL
    Zuid limburg
    Dankje voor het meedenken beebiebeeb, miss idd de steunen want het zijn ronde spijlen... Ga eens even rondkijken en anders maar een 2ehandsje. Lang leve marktplaats.

Hehe jullie ook alleen, op zich kan ik er wel mee leven want ben natuurlijk hoogzwanger maar de manier waarop. Ik hou altijd rekening met hem maar andersom..
    Heb straks echt 3 kinderen ipv 2.. vervelend ook voor jou mamalindaa, je mag toch ook wel eens uitslapen. Wij zijn zwanger, niet hun:)

Hier ligt mijne nog steeds in bed! Heb alles alleen opgeruimd en bezig geweest met zoonlief. Vannacht heel gesprek maar is blijkbaar niet belangrijk voor hem wat ik vind/voel.

Ga ook proberen me er niks van aan te trekken alhoewel ik echt bang ben dat ik dit niet lang trek zo.. het kan niet altijd maar van 1 kant komen zucht..

Net een mooi filmpje kunnen maken van de bewegingen van baby! Zo moeilijk vast te leggen maar tis gelukt:-D

15. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Joyyke en mamalinda, noet leuk zo'n begin. Snap dat jullie er de balen van hebben. De heren mogen toch echt wel rekening met jullie houden. Jaarwisseling is iets speciaals en wil je als gezin kunnen meemaken. Helaas denken mannen er soms anders over. Piets ze maar flink bij.

Hier net nog even plat gelegen met Robert. Andere 2 mannen liggen nu nog plat. De oudste is vannacht ook pas heel laat gaan slapen. Vond het vuurwerk te eng. Zo komen mijn ouders en gaan we groumetten. Ben blij dat ze komen anders zou ik ook even in een dip komen na zo'n nacht. Net spuugde Robert weer alles onder tijdens het verschonen terwijl ik hem 10 min heb laten liggen.

16. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Pfffff, ik voel mij lekker belabberd!
    Vanmiddag uurtje op de bank gaan liggen en daar pijnlijke harde buiken of iets in de trant! Daarnet eten gemaakt maar kon niet veel op! Buik blijft aanwezig! Ik denk voorwerk of iets onder de leden te hebben!

17. Joy1986

Joy1986 Actief lid

19 jun 2014
    225
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ahhh dames dat is niet fijn als jullie vriend zo weinig begrip toont. Zeker met die hormonen en vermoeidheid en lichamelijke klachten komt alles ook nog eens veel erger aan.... waarschijnlijk wilde ze nog 1 laatste keer genieten van hun ' vrijheid' want dat zal er de komende tijd niet echt meer inzitten 😊

Schrikken Anieska met dat vuurwerk, ik vind het ook altijd maar eng.

Wij hebben het Tot 2u volgehouden bij vrienden, Was erg gezellig. Alleen jammer dat zl al om 6u wakker Was. Gaan zo meteen maar lekker alle 3 tegelijkertijd naar bed, heerlijk.

18. Ellis2014

Ellis2014 Bekend lid

7 mei 2014
    903
    238
    43
    Joyyke en mamalindaa wat vervelend dat jullie mannen niet zo meeleven! Beetje begrip mag je toch verwachten... niet zo leuk om zo t jaar te starten, dat geloof ik graag.. hoop dat het allemaal een beetje bedaard is...

Hier net t bezoek de deur uit.. waren gelukkig goede vrienden die t goed snappen.. ik heb lekker op de bank gelegen hihi..

Veel plezier Schmidt!
    Heerlijk Joy, lekker vroeg naar bed..

Hier darten kijken en ik lekker met een boek relaxen en zeker ook vroeg naar bed.. morgen moet Vl weer om 6 de deur uit en dan lekker 3 dagen samen vrij ��

Fijne avond dames!

19. MamaLindaaa

MamaLindaaa Actief lid

27 jan 2011
    163
    0
    16
    NULL
    NULL
    goedeavond!!

vriend is uiteindelijk meer dan 2 uur weggeweest maar kwam in ieder geval gezelliger thuis. hebben niet gepraat ofzo maar merkte wel dat hij zich schuldig voelde dus dat is voor mij voldoende.
    heb nog beetje opgeruimd alleen het hoognodige viel me tegen maar toch altijd fijn om weer aan kant te zijn. en nog filmpje gekeken op de bank. dochter was in slaap gevallen, toch nog ziek. ligt nu ook alweer op bed en ga zelf ook zo!

Joyke wel fijn om te lezen dat ik niet de enige ben... ken je toch medelijden met jezelf hebben he

baal er ook echt van dat ik nog niet in orde ben.had Zoveel op de planning:kerstzooi opruimen, box neerzetten, lekker mn huisje shoppen,bedje enzo opmaken... gewoon lekker alles klaar maken.. mja we zullen zien wordt wss om te beginnen in etappes de kerst opruimen.. elke dag n beetje doen.. wil met 37 weken wel klaar zijn met mn 'lijst'

mja eerst maar lekker slapen.welterusten

20. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Pamela, vervelend dat je zo'n kast van je buik blijft houden.

Ellis, heerlijk dat je bezoek had die het begrijpen.

Hier klaar aan het maken voor de nacht. Zie er als een blok tegenop. We begrijpen niet dat iedereen er zo makkelijk mee omgaat. Gesproken over de medici. Hij is wel een maand te vroeg geboren en je wordt zo aan je lot overgelaten. Het brengt sowieso extra opstartproblemen met zich mee. En dan de opmerking van de waarnemende arts eergister. Moeten zeker weten dat alles geprobeerd is om de reflux pijntjes weg te benen voordat we doorverwijzen. Nee lig voor mijn lol elke nacht met Robert op mijn borst met mijn hoofdeind rechterop te slapen en las grote pauzes in tussen het drinken en verschonen om te voorkomen dat hij gaat spugen. Grr. Sorry moest het even kwijt. Ben nu aan het kolven en Robert ligt te huilen omdat ue pijn heeft.

Deel Deze Pagina