Hihi Miekielief! Dat zou niet zo grappig zijn voor jou.. Mamalindaaa, bij je eerste dochtertje overtijd? Weet niet of dat enig verband heeft.. Hier wel voorwerk, denk ik.. Om de haverklap een harde buik en pijnlijk in mijn onderbuik, straalt uit naar rug en bovenbenen... maar ik heb weeën nooit gevoeld, dus weet ook niet zo goed hoe t voelt en wat ik zou moeten voelen... lastig..
Gefeliciteerd Noralie als je nog meeleeft. . Ben eens benieuwd hoe alles gegaan is! Ik heb die streep dit x niet gekregen, gek eigenlijk? Gaat je van navelpiercing is idd ook wat verder uitgerekt en is helemaal droog nu.. Hoop dat de schade beperkt blijft! Miekielief hoop toch niet voor je dat je als laatste gaat bevallen hihi.. ik hoop zelf ook echt niet over de 40 weken te gaan. Bij zoontje was ik 40.2w dit was op zich nog wel oké maar niet langer dan dat please! Denk dat als het nog erg lang duurt ik ook wel wat meer striemen ga krijgen snik.. Voel wel dat ze ingedaald is, haar voetjes zitten nu meer onder mn middenrif ipv altijd rechts. Qua maagzuur maakt het helemaal niks uit want dat heb ik gisteren weer flink gehad blehh.
Hey allemaal, Ik wacht vol spanning wanneer de eerste baby's geboren worden😃 Hoop dat niemand over tijd gaat.... Vandaag lekker naar de kapper geweest, dus mijn haar zit weer netjes in de plooi,hihi. Ik wil straks even een poging doen om me even helemaal te scheren, maar dat gaat niet mee vallen, ben ik bang. Verder geen nieuws hier.
Hai dames, Mamalinda blij om te lezen dat alles goed was. Noralie, gefeliciteerd als dit nog leest!! Miekie hihi dat zou niet zo leuk zijn hoor! Anieska heerlijk hoor haartjes weer in model! Hier kom ik er elke nacht meestal maar 1 keer uit om te plassen dus ben blij. Joy ja, was idd niet zo leuk, maar vandaag een betere dag gelukkig. Was lekker wezen wandelen met gezin, wel wat regen maar dat kon de pret niet onderdrukken. Heb hier wel een peuter die nu geen dutjes bijna meer wilt doen en heel vaak uit zijn bedje komt en niet wilt slapen, pff hopelijk snel weer over. Fijne nacht!
Mommychar, heel herkenbaar! Mijn dochter is een paar maandjes ouder dan jouw zoontje, en wil ook soms ineens de middagdutjes overslaan! en san zijn ze eind vd middag ook zo lekker gezellig he? en idd ook een paar ieer uit bed savonds...ik moet op de wc plassennn...ik wil nog nijntje lezennnn...ik heb vieze luierrrr....jaaa daaag! Anieska, lekker de kapper!! Ik ga ook deze week weer even denk ik! Ik heb ook een mooie bruine streep op mijn buik! Wel alleen van navel tot tiet en niet onder mijn navel en hier ook een lelijk navelpiercinggaatje.. Over een paar weken piercing er weer in en je ziet er niks meer van Miekielief, jij gaat echt heeeeel binnenkort bevallen en hopelijk natuurlijk. Ik ga denk ook wel de 41 weken halen is mijn gevoel dus dan heb jij allang een paar weken een geweldig mooi kindje in je armen!
goede avond! weer thuis. nadat tante klaar was met strijken was het nog best gezellig! met zn alle nog daar gegeten. valt me.allemaal tegen deze zwangerschap.. 2e is echt zwaarder ben kapot weer! bij dochter had ik echt wel mee energie op het laatst mja wat die je eraan. zo maar weer naar bed! dochter was trouwens mooi op tijd op de uitgerekende datum.. mja wil denk niks zeggen over deze keer. we gaan het meemaken he wss gaat deze week de ene naar andere baby geboren worden. tenminste zo.n gevoel heb ik. vraagje heb laatste week bijna geen eetlust.. ben natuurlijk ook ziek geweest/nog verkouden dus dat zal er zeker ook.mee te maken hebben maar herkent iemand dat van het einde van de zwangerschap? fijne rustige avond/nacht moeders
Ik ben inderdaad 31-12 om 11.04 u. bevallen van een prachtige dochter ze heet Féline Bregje Minke, was 2815 gram en 49 cm. Alles gaat heel goed met ons en 1 jan. mochten we al naar huis. We genieten ontzettend van ons mooie meisje en de kraamtijd!
Gefeliciteerd noralie!!!!!! Wat een mooi meisje zeg!! Daar kun je zeker trots op zijn!!! Is de bevalling goed gegaan?
Gefeliciteerd noralie! Mooie namen heeft ze. Hier nog hartstikke rustig. Gisteravond een flinke jankpartij gehad. Ik zit er flink door heen. Maak me ook zorgen om de stomste dingen. Bijv of ik het kindje wel voel terwijl die erg actief is. Ik maak mezelf gewoon gek. Zo af en toe voel ik wel wat menstruatiepijn of steekjes, maar het verdwijnt ook weer heel snel. Ik heb echt niet het gevoel dat het snel komt. Dat irriteert me nog het meeste. Ik wacht nog ongeduldig af... (Sorry voor het depri bericht)
Gefeliciteerd Noralie! Wat een prachtig meisje hebben jullie gekregen zeg. Heel veel geluk samen! MiekieLief de kleine zal nu echt snel gaan komen, nog even volhouden. Herken je gevoel, heb ik bij de eerste gehad. Dat wachten. .... en dan al dat lichamelijke gedoe... maar juist toen ik er Door heen zat begonnen de weeën, dus wie weet? ! Heel veel sterkte ig en weet dat er nu meerdere in de zelfde situatie zitten🙇 Denk ook dat deze week de baby boom gaat beginnen, ben benieuwd naar alle verhalen
Heel logisch miekielief dat je je zo voelt. Je kindje zit gewoon nog veel te lekker in je warme buik.. nog even volhouden.. max 12 dagen.. lijkt een eeuwigheid, maar voordat je t weet heb je hem of haar in je armen en ben je alles vergeten! Dikke knuffel!
Ik dacht gisteren dat t zou gaan doorzetten, maar helaas... vannacht weer rustig en nu weer af en toe oefenweeen, maar niet genoeg om te denken dat t doorzet.. verrassend goed geslapen... ben nu 2 dagen aan de omeprazol voor t maagzuur en het helpt!! Had n lijstje gemaakt om uit te testen en dit was t eerste hihi Fijne zondag dames
Wat een plaatje noralie, fijn dat alles goed is gegaan en jullie kunnen genieten van jullie kraamtijd! Miekielief, het beste is toch om afleiding proberen te zoeken, als je zo gaat focussen dan wordt je gek denk ik.. alhoewel ik me precies kan voorstellen hoe je je voelt hoor! Het is gewoon niet fijn niet te weten wanneer het gaat gebeuren en al helemaal als je het zat bent. Ik ben moe, slaap ontzettend slecht.. Ga vandaag zwemmen met zoonlief en vriend. Uhm als ie wakker wordt tenminste want heb hem net al 3x gewekt. Zoonlief ook 1 x sus kleed me zo aan en gaan dan richting gulpen, mosaqua. Ben benieuwd hoe dat gaat met mn dikke buik maar het is de laatste dag vakantie van mn kereltje dus wil wel wat leuks ondernemen.