Januari 2015 uitgerekend!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Zyndi, 29 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Hier een redelijke nacht gehad!
    Vanmorgen wat last van een onrustige buik, kan er mijn vinger niet opleggen wat het is! Kindje wordt nu weer wat drukker. Keuken opgeruimd en de strijk gedaan. Heb dadelijk nog wat te strijken want wasmachine en droger lopen nog!
    Vriend heeft straks een voetbaltoernooi! Even kijken wat mijn buik gaat doen nog vandaag!

2. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    ❤️Januari 2015 mama's ❤️

02-1 MiekieLief, 1e kindje
    03-1 Michieltje, 1e kindje
    07-1 Ellis2014, 1e kindje
    09-1 KS2011, 2e kindje
    11-1 Starry, 2e kindje
    11-1 Katharina, 1e kindje
    14-1 Pamela1203, 4e kindje
    15-1 Nail87, 2e kindje
    15-1 MamavanDaisy, 3e kindje
    15-1 Joy86, 2e kindje
    18-1 Love2Live, 1e kindje
    20-1 Mommychar, 2e kindje
    20-1 Boerderijmama, 3e kindje
    21-1 Lusvi, 1e kindje
    22-1 Julia88, 1e kindje
    23-1 DanielleJ, 2e kindje
    24-1 Joyyke, 2e kindje
    25-1 BeebieBeeb, 2e kindje
    26-1 LoveLaughLive, 1e kindje
    27-1 Anieska, 3e kindje
    29-1 MamaLindaaa, 2e kindje

Afspraken januari:

05-01 Mommychar controle vk
    06-01 Joy controle gyn
    06-01 LoveLaughLive controle vk
    06-01 Elis controle vk en strippen
    07-01 Pamela controle vk
    08-01 Anieska controle vk
    08-01 Joy controle gyn
    08-01 Starry controle vk
    08-01 Beebiebeeb controle vk
    09-01 Boederijmama controle vk
    12-01 Mommychar controle vk
    19-01 Mommychar controle vk

Bevallen:

07-12 Schmidt van zoontje Robert
    23-12 Mamatje van dochtertje Sophia
    31-12 Noralie van dochtertje Féline

Totaal:

❤️ Jongen (10) ❤️ Meisje (8) ❤️ Verrassing/Weten we nog niet (5)

3. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Joepie :) vandaag 39 weken zwanger! Nog max. 3 weken en dan is ons mannetje er eindelijk! Ben nu wel nieuwschierig en begin ongeduldig te worden, van mij mag hij komen!! Volgens manlief gebeurd het dinsdag we zullen het zien.

Vandaag de flessen en spenen uitgekookt kan ik dat ook weer van m'n lijstje afstrepen. Kleertjes heb ik op de commode klaar gelegd, mochten we naar het ziekenhuis moeten dan kan manlief dat nog even in de koffer stoppen. Moet nu alleen de voeding nog in huis halen.

4. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Starry, alweer 39 wkn heerlijk.

Joyyke, hopelijk is het zwemmen nog doorgegaan.

Pamela, blijft spannend. Alles wat je in je buik voelt. Is het een teken of niet. Ik weet dat Robert bij mij tijdens de bevalling heel druk was en de dag ervoor was het normaal. Had alleen minder pijnklachten die dag.

Ik kan vannacht pas om 2u Robert wegleggen na de late avondvoeding. Pfff. Net alweer bezoek gehad en einde van de middag weer. Nu even plat. Morgenochtend meteen proberen er bij de ha doorheen te komen voor een afspraak. Verder komen morgen de ouders van ml. Zullen wss een tijdje hier zijn waardoor ik dan niet plat kan. Verder wel leuk dat ze komen. Wonen nl niet om de hoek.

5. MiekieLief

MiekieLief Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.171
    0
    36
    ♡
    ☆
    Dank je dames.
    Hier nog steeds rustig en ik ben zelf ook rustiger.
    Afleiding moet ik idd meer gaan zoeken. Gelukkig zit het weer mee vandaag. Mooie dag. Ik denk dat ik straks even een rondje ga waggelen.

6. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Hier lijkt de buik weer rustiger! Heb wel de benedenverdieping helemaal gezogen daarna de babykamer, Imre en onze slaapkamer! Nu is het tijd voor bankhangen! Oudste is bij een vriendinnetje spelen en de 2 jongste zijn boven spelen. Vriend is naar voetbaltoernooi!
    Die belt als hij klaar is en dan kan ik aan het eten beginnen! Heerlijk stroganoff!

7. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Ellis, fijn dat de omeprazol helpt! Ik slik het voornamelijk tegen misselijkheid en ik merk dat als ik een of twee dagjes oversla dat ik er meer last van heb. :)

@Miekie, ach meid toch, ik herken je gevoel ook zooo erg van mijn eerste zwangerschap!!! Wat kan je je op zo'n moment rot voelen!! Je wilt gewoon je baby eruit en niet meer al die goedbedoelde opmerkingen horen van, ja er is er nog nooit een blijven zitten en je krijgt er echt wat moois voor terug je geduld wordt vanzelf beloond. Bleeeehhhhhh allemaal dooddoeners!!
    Kom eruit babymiekielief!!!!!!! :) zet hem op meid, hopelijk duurt het niet al te lang meer....

Hier ook wel een productieve dag gehad trouwens...vanmrgen ook even een huilbui. Mijn mannetje zou eruit gaan voor dochterlief zodat ik ook een keer kon blijven liggen. Nadat ze 10 min. had lopen gillen dat ze naar beneden wilde, ging hij er maar uit met als gevolg dat ik ook klaar wakker was ;) toen hoorde ik haar beneden ook nog 10 min. gillen omdat ze haar zin niet kreeg, toen ben ik er maar boos uit gegaan. :(
    Daarna even bij schoonouders koffie gedronken en vanmiddag de kerstboom eruit gedonderd! Heeeerlijk opgeruimd weer!!! Manlief heeft de box ook opgezet en geholpen met opruimen dus ik zit nu heerlijk op de bank te genieten van mijn schone opgeruimde woonkamer :)

8. anieska

anieska Actief lid

24 apr 2014
    447
    0
    0
    Miekielief, ja wachten duurt lang he?Pfff, ik heb bij de eerste een keizersnee gehad met 38,4 w maar bleek al drie cm ontsluiting te hebben. Dus hij was ws ook rond die tijd gekomen als het geen keizersnee werd. Ik ging er dus vanuit dat ik bij de jongste rond 38 weken zou bevallen, NOT! Ik was precies 41 weken, dus het wachten duurde laannngggg! Maar toch ondanks dat ik er zo mee bezig was, herkende ik het niet toen de bevalling begon, werd wakker van de rugpijn, dacht dat ik verkeerd gelegen had, en ben toen weer naar bed gegaan, bleken dus rugweeen. Moraal van het verhaal, het komt wanneer het komt, wachten duurt lang, en als het komt is het alsnog een verassing ;)

Pamela, fijn dat het weer wat rustiger is in je buikkie!Of niet natuurlijk...

Beebiebeeb, heerlijk he, een opgeruimd huis!Kan ik ook zo van genieten!

Morgen de vakantie alweer voorbij, op zich lekker als alles wer gewoon is, maar die wekker..grrrr!Ik slaap nog steeds erg slecht maar vaak tegen de ochtend dat ik dan 2a3 uur achter elkaar slaap, dus tot ongeveer half 9, dat is natuurlijk voorbij.

Zijn jullie al helemaal klaar voor de baby?Ik bedoel gevoelsmatig?
    Aan de ene kant denk ik, kom maar op, ben zooo nieuwsgierig heb er zin in..maar aan de andere kant, mag ze nog wel een half jaar blijven zitten haha!

9. MommyChar

MommyChar Actief lid

14 jul 2014
    291
    0
    0
    Part-time werkster and believer!
    Noord-Holland
    Beebiebeeb ja ooh drama he!!
    Heerlijk trouwens zo opgeruimd, ml hier heeft een lijst gemaakt zag ik dat hij nog de keukenkastjes wilt schoonmaken en de badkamer en de kinderwagen nakijken etc... dacht dat ik last had van nesteldrang.

Noralie, wat een pracht meisje Gefeliciteerd nogmaals!!

Starry ik geef je tot morgen, haha ik had met 39 weken weeen en 39+1 was baby er :D

Oja de bruine streep heb ik dit keer weer trouwens, geen straie.

Anieska ja, ik ben helemaal klaar voor de baby, al hoop ik wel dat hij op ze minst tot 39 weken weer blijft zitten. Wel heel nieuwsgierig naar dat mannetje dat daar 9 maanden zit...

10. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik heb gelukkig nooit lang hoeven wachten, al moet ik zeggen dat een geboorte met 36 wkn ook niet ideaal is. Maar over de 40 gaan lijkt mij ook geen pretje. Steeds het idee, zal het nu wel of niet doorzetten en het wordt steeds zwaarder. Poeh, sterkte dames

11. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Ik ben met 38.6 weken bevallen, ze was mooi op tijd!

12. poedie

poedie Actief lid

8 jul 2013
    142
    0
    0
    NULL
    NULL
    @noralie,gefeliciteerd en wat een pracht van een dochter zeg:)

Hier ook veel last van me buik,en veel slijm verlies.afgelopen dagen was ze veel rustiger dan voorheen,en nu op het moment erg druk.ook voel ik dat ze heel erg laag ligt,ben ook erg benieuwd hoelang het nog gaat duren,al denk ik zelf niet zo heel lang meer.vandaag 38 weken alweer.

Gr

13. LoveLaughLive

LoveLaughLive Bekend lid

3 aug 2014
    573
    139
    43
    Vrouw
    zuid-limburg
    Hallo allemaal!
    Al een paar dagen door drukte niet meer hier gereageerd. Wat is er onwijs veel geschreven! Hier is het al sinds gister onrustig in mijn buik.. harde buiken, menstruatie achtige krampen, en pijn steken in mijn vagina. (Indalingspijn!?) Dinsdag naar de vk.

@noralie gefeliciteerd met jullie dochtertje.. wat een mooi meisje en mooie naam! Geniet van jullie kraamtijd!

@miekelief nog even geduld en je kunt je kindje in je armen houden. Sterkte met de laatste loodjes.

@starry spannend 39 weken! Goed dat je schrijft over flesjes en speentjes uit koken, moet ik ook nog doen!

Ik plof nu op de bank met vl en proberen op tijd naar bed. Fijne avond allemaal.

14. Joyyke85

Joyyke85 Bekend lid

18 mei 2014
    682
    0
    0
    NULL
    Zuid limburg
    Hoi meiden!

Hier ook productief dagje gehad, lekker gaan zwemmen en voel me ook wel lekker nu. Aardig wat bewogen, deed me ook wel weer goed. Zoonlief ligt voldaan en uitgeteld op bed, morgen begint het leven van structuur weer:).

Had hier laatst ook al 2 flesjes uitgekookt voor de zekerheid, mocht het niet lukken met de bv..

Heb echt de drang nog alles te poetsen, na het eten dan ook gedweild overal en ben druk bezig met de was wegwerken en strijken etc. Vriend had de banden van de kinderwagen opgepompt. Die waren hartstikke leeg na zolang stilgestaan te hebben. Heel fijn..

Vraagje voor de dames met slijmverlies, wat verstaan jullie daaronder? Meer afscheiding?
    Ik had hier net namelijk (sorry voor details) een dikke sliert slijm, stond er echt van te kijken en herken het eigenlijk alleen van als ik bijna de eisprong had. Net eiwit zeg maar.. ben eens benieuwd wat dat dan is..

15. Ellis2014

Ellis2014 Bekend lid

7 mei 2014
    903
    238
    43
    Hier niet echt productief.. 2 keer n uurtje geslapen.. 3 hemden gestreken en even n warme choco gaan drinken in t zonnetje.. tot meer niet in staat.. onrustige buik blijft en grummel is heel hard aan t duwen vandaag met de billen tegen mijn ribben..pfff...
    Overmorgen al strippen... hoop stiekem dat t strippen niet nodig zal zijn,..
    Joyyke, kan de slijmprop zijn.. ik had vorige week ook een flinke witte klodder (klinkt vies) verloren.. maar VK zei ook dat dat niks wil zeggen.. kan zelfs weer opnieuw aangemaakt worden...

16. Joy1986

Joy1986 Actief lid

19 jun 2014
    225
    0
    0
    NULL
    NULL
    @LLL spannend al die rommelingen in je buik he? Zeker omdat je steeds niet weet of het doorzet. Kan me nu ook niet meer herinneren hoe de vorige keer de weeën begonnen dus denk ook niet dat ik het zou herkennen.

@afscheiding/slijmvlies: wisselt beetje, ook geen bepaalde structuut. Is iedere dag anders.

Ik ga zo maar eens naar bed, altijd jammer als het weekend weer voorbij is. Vond het juist zo fijn dat ml zo veel thuis is geweest de afgelopen weken Door de feestdagen. Heerlijk vind ik dat! Maar ja na de keizersnede gaat hij ook 3 weken thuis blijven om te helpen met de zorg ivm herstel van de wond. Ben ik heel erg blij mee dat dat kan met zn werk😊

Morgen lekker op stap met mn zusje en zl om mn verjaardag te vieren, laatste verjaardag als mama van 1 kindje (of er moet vannacht opeens wat gaan gebeuren...)

17. Joyyke85

Joyyke85 Bekend lid

18 mei 2014
    682
    0
    0
    NULL
    Zuid limburg
    Alvast gefeliciteerd joy, en een fijne dag morgen.

@ Ellis spannend.. Hoop voor je dat het doorzet op de natuurlijke manier. Dat duwen herken ik ook wel, voelt heel vreemd zo onder de ribben. Bij zoontje heb ik dit volgens mij niet gehad..
    Klopt idd dat de slijmprop weer aangemaakt kan worden, zegt helaas niks..

Vanavond is het wel volle maan dus dames wie weet..

18. Ellis2014

Ellis2014 Bekend lid

7 mei 2014
    903
    238
    43
    Joy fijn hoor dat je man dat zo geregeld krijgt.
    Veel plezier alvast voor morgen.

Joyyke we gaan ervoor!! Hihi

19. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    Spannend! Het zijn echt de laatste loodjes en komen allemaal steeds dichterbij de geboorte van onze kindjes!

Joy, gefeliciteerd! Fijne dag vandaag!

Ellis, spannend weer een strippoging!

Joyyke, missvhien wel iets van de slijmprop? Heb zelf nog niets verloren wat slijmprop betreft.

Hier veel last van nesteldrang. Gisteren na een nachtje voorweeen het bed maar op klossen gezet. Wel een opluchting hoor. Weer wat om van het lijstje af te strepen.

20. Joy1986

Joy1986 Actief lid

19 jun 2014
    225
    0
    0
    NULL
    NULL
    En Julia, niet uit bed gevallen tijdens een van de nachtelijke toiletbezoekjes omdat je vergeten bent dat het bed zo hoog staat? Gebeurde mij de eerste nacht 😂

Pffff wat een prutnacht, erg slecht geslapen.

Deel Deze Pagina