Mooi kamertje en mooie buik starry. Hier vandaag 37 weken! Kan niet wachten om hem in mijn armen te sluiten.. vind het nu wel onwijs spannend! Morgen controle vk.
Ik heb last van menstruatiekrampjes, zou dit het begin zijn?? Of misschien toch teveel gedaan vandaag want voel ook m'n rug.. Afwachten maar..ben nu bezig met het eten en daarna maar ff lekker een hete douche nemen.
Mooi Starry! Klinkt wel als een beginnetje maar zou ook zomaar loos alarm kunnen zijn! Ben benieuwd.. Hier geen gerommel, behalve af en toe een harde buik en druk vanonder en op mijn stuitje.. Fijn Schmidt dat je zo snel doorverwezen bent, hopen dat het probleem snel opgelost is
mooi kamertje!! die menstruatiepijn zijn voorweeen. maar zeggen nog weinig. allemaal voorwerk. Vandaag een extra controle gehad. van het weekend veel vocht vast gehouden en weer hoofdpijn. dat had ik een week geleden ook en toen was mijn bloeddruk iets verhoogd. nu ook weer verhoogd, maar niet zorgwekkend. ze hebben vandaag gekeken naar de ontsluiting en zit op 1 cm. beginnetje is er. Maar kan nog erg lang duren zei ze. ik word vrijdag sowieso geprimt als de kleine zich voor die tijd niet meld. Dan ben ik 41 weken. Vandaag een accupunctuur behandeling gehad. Dat was erg fijn. ik werd er heel rustig van en voel me erg ontspannen. ik kan het echt aanraden.
Ik denk dat het hier is begonnen, weeën komen toch wel om de 5 à 10 minuten en houden bijna een minuut aan en licht bloed verlies...hou jullie op de hoogte of dit gaat doorzetten of niet.
spannend starry!!! klinkt wel als het echte werk!! in ieder geval heel veel succes!! bijna is jullie baby'tje er !!!
spannend! Hoop voor je dat het door zet! Ben benieuwd! Heel mooi kamertje trouwens en super mooie buik!!
Oh zo spannend! Zet hem op Starry, dit zal wel doorzetten! Begin toch wel de zenuwen te krijgen nu hoor.. of ik het allemaal wel ga redden als baby er eenmaal is. Spannende tijden dit, nu zal het wel snel gaan. De een na de ander hihi
Owww starry spannend! Word er zelf al zenuwachtig van haha. Laat je wat horen? Ik lig lekker op de bank. Leuk dagje gehad met zl en mn zusje en vanavond 14 mensen te eten gehad voor mn verjaardag. Alles weer opgeruimd dus nu mag de kleine wel komen 😀
Jaaa spannend hoor! Morgenochtend gauw ZP-en om te kijken of er wat geboren is! Ik ben wel een beetje jaloers hoor, ik wil ook van die buik af! ......en al die rotkwalen