Hey dames, ik wil ook wel gezellig meekletsen. Eergisteren een heel vaag licht streepje gezien op een actiontest en gisteren met kv getest en die was duidelijk genoeg. 2e kindje, 21 jan. uitgerekend. Ik voel nog totaal niks, alleen iets gevoeligere borsten heb ik het idee.
♡ Uitgerekend Januari 2015 ♡ Nail87 : 2e k - 15 Jan '15 Podiki : 2e k - 18 Jan '15 (4-6 1e echo) Peetje83 : 2e k - 21 Jan '15 Stephanie86 : 2e k - 23 Jan '15 Beertje13 : 2e k - 24 Jan '15 Lizzy1987 (26jr): 1e k - 24 Jan '15 (13-6 1e echo) [COLOR=darkslateblue][B][COLOR=Purple]mama Jlyn (30jr) :[/COLOR] [COLOR=seagreen]2e k - [COLOR=magenta]25 Jan '15 [COLOR=DarkOrange](16-6 1e echo)[/COLOR][/COLOR][/COLOR][/B][/COLOR] Mamma32 (33jr) : 2e k - 26 Jan '15 ([B][COLOR=seagreen][COLOR=magenta][COLOR=DarkOrange]10-6 [/COLOR][/COLOR][/COLOR][/B]1e echo) Setnil : 2e k - 28 Jan '15 Wil je ook op de lijst? Meld dan in kleur je naam, leeftijd, ? kindje en uitgerekende datum! Datum van echo's zetten we er ook bij en geslacht baby. (Als we het geslacht weten kleurt je naam roze of blauw, Blijft het geheim dan blijft je naam gewoon hetzelfde). [/QUOTE]
Welkom LIZZY en PEETJE! Wees gezegend met weinig klachten want voor je het weet zijn ze er....of niet. Hier geniet ik ff van de weinig klachten.
Thx! Als deze zwangerschap net zo gaat als mijn eerste, heb ik niks te klagen...Maar ja het kan nog alle kanten op he.
Ja ben ook wel benieuwd wat er wel en niet volgt. Vraagje heb jij de angst dat het mis kan gaan? Ik lees het vaak en moet zeggen dat ik er niet zo'n last van heb...gelukkig.
Dat valt eigenlijk wel mee. Je leest het inderdaad zo vaak dat je er bijna vanzelf angst voor zou krijgen. Ik realiseer me dat het mis kan gaan, maar echt angst kan ik het niet noemen.
Zie dat er bij mij niet meer bij staat wanneer ik echo heb.das 23 juni. Alleen iets misselijkmaar alsik dan wat eet trekt dat wel weer weg. Wel onwijs moe. Ons zoontje is nu 13 maanden. Bij hem echt 7 maanden misselijk geweest dus nu hopelijk niet zo erg
Ik ben van het lijstje gevallen zo te zien Mag ik er weer op? (25 januari ongeveer, 2e kindje) Ik heb nog geen kwaaltjes o.i.d. Vandaag pas eerste test gedaan en ik was zo van slag dat ik van van alles last had! Misselijk, buikpijn, moe alles haha maar ben nu weer een beetje bijgekomen en alles is weer rustig hier Mijn vorige zwangerschap was ik van 6 tot 16 weken doodziek elke morgen, ik hoop dat dat me bespaard blijft.
Goedemorgen, vannacht weer een mindere nacht gehad! Hoop toch wel dat ik snel weer gewoon mijn nachtjes kan gaan door slapen! Slecht slapen icm werken en al 3 kids is pittig!
♡ Uitgerekend Januari 2015 ♡ Nail87 : 2e k - 15 Jan '15 Podiki : 2e k - 18 Jan '15 (4-6 1e echo) Peetje83 : 2e k - 21 Jan '15 Stephanie86 : 2e k - 23 Jan '15 (23-6 1e echo) Beertje13 : 2e k - 24 Jan '15 Lizzy1987 (26jr): 1e k - 24 Jan '15 (13-6 1e echo) [COLOR=darkslateblue][B][COLOR=Purple]mama Jlyn (30jr) :[/COLOR] [COLOR=seagreen]2e k - [COLOR=magenta]25 Jan '15 [COLOR=DarkOrange](16-6 1e echo) [COLOR=Purple]Beebiebeeb : [COLOR=SeaGreen]2e k - [COLOR=Magenta]25 Jan '15 [/COLOR][/COLOR] [/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/B][/COLOR] Mamma32 (33jr) : 2e k - 26 Jan '15 ([B][COLOR=seagreen][COLOR=magenta][COLOR=DarkOrange]10-6 [/COLOR][/COLOR][/COLOR][/B]1e echo) Setnil : 2e k - 28 Jan '15 Wil je ook op de lijst? Meld dan in kleur je naam, leeftijd, ? kindje en uitgerekende datum! Datum van echo's zetten we er ook bij en geslacht baby. (Als we het geslacht weten kleurt je naam roze of blauw, Blijft het geheim dan blijft je naam gewoon hetzelfde). Zo dames sorry dat het een en ander er af was. Zo moet hij weer kloppen. Hier gelukkig niet misselijk maar ja dat kan nog komen. Bij mn dochter had ik dat van 8wk tot 16wk. En ben de hele zwangerschap maar 2,5 kg aangekomen. Hopelijk nu weer zo'n zwangerschap.
Wow, dat is helemaal niet veel! Ik ben toen 18 kg aangekomen en daarna zijn er 20 vanaf gegaan. Ik was overigens maar een weekje misselijk. Wel vaak een leeg gevoel in de maag maar met steeds kleine beetjes eten was dat ook snel over.
Hoi dames, gefeliciteerd allemaal! Hier eergisteren een positieve test, ik weet niet meer precies wanneer de eerste dag van mijn laatste menstruatie was maar de clearblue gaf aan : zwanger 1-2. Ik kom dan zo rond 24 januari 2015 uit. is ons tweede kindje, ons zoontje word 29 januari 2015, 2 jaar! Lekker gepland dus haha!
Welkom en gefeliciteerd, demel89 en demi84! Vervelend Pamela dat je nog steeds slecht slaapt. Is er niet een ander moment op de dag dat je even een uurtje kan gaan liggen? Ik werd vannacht wakker en was doorweekt door het zweet Zo smerig, alles was nat. Alles van bed afgetrokken en schoon beddengoed erop gegooid met een slaapdronken hoofd (gelukkig hebben mijn vriend en ik beide een eigen dekbed en matras dus hij kon blijven liggen). Heb maar een handdoek bovenop mijn matras gelegd om die te beschermen. Hoop dat het eenmalig was, is zo naar om zo wakker te worden.
Moontje, ik word iedere ochtend badend in het zweet wakker! Nu vooral omdat het binnen ook warmer is!
Beide Demi's welkom en gefeliciteerd. Nachtbrakers, hoe vervelend is dat. Ik slaap wel heel onrustig. Word vaak wakker, ben dan misselijk, maar weet gelukkig redelijk snel weer in slaap te vallen. Wat moeilijk om hier vandaag mijn mond te houden. Net kwam een collega met er pasgeboren baby en maakt een opmerking dat ik zo slank geworden ben sinds zij thuis zit. Weer een andere collega blijkt 3 mnd zwanger, dus gefeliciteerd. Ik wil het van de daken schreeuwen. Zo nog een les geven en dan op naar Utrecht voor een crematie . Morgen eindelijk de echo.
Meiden ik mag volgende week vrijdag voor de eerste echo om 12:00 uur. Ik ben dan volgens mij eigen berekening 6 weken en 6 dagen de verloskundige zei dan moet er een hart activiteit zijn dus dan heb ik meteen duidelijkheid..vindt het wel spannend want ben zo bang dat het niet goed zit o.i.d.
Gefeliciteerd nieuwe dames! Het was ook warm vannacht, ook al zo slecht geslapen en om 6 uur de wekker weer. Schmidt, frustrerend he? Je wil het gewoon zo graag vertellen! Sterkte straks en succes morgen met de echo!