Januari 2015 uitgerekend!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Zyndi, 29 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ellis2014

Ellis2014 Bekend lid

7 mei 2014
    903
    238
    43
    Succes Starry!

Hier blijft t bij voorwerk.. morgenvroeg strippen, hoop dat dat gaat helpen!
    Nu gaat t bij ons allemaal snel denk ik...

2. MommyChar

MommyChar Actief lid

14 jul 2014
    291
    0
    0
    Part-time werkster and believer!
    Noord-Holland
    Joy nog gefeliciteerd!!

Starry dat klinkt als het echte werk, spannend!!
    Wat een gepoets dames, doen jullie wel rustig aan.

Ellis heel veel succes en hopelijk zet het door.

Controle was trouwens goed. Nu afwachten...
    Hier ga ik nu dweilen, iedereen ligt op bed dus heerlijk rustig.

Fijne nachtrust!

3. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ellis, ik hoop het ook voor je.

Ik hoop dat iedereen die bevalt ook af en toe tijd heeft om hier nog mee te kletsen. Ben zo benieuwd uiteraard naar de bevallingsverhalen (hopelijk gaan er snel een paar komen) en hoe het allemaal verloopt met de kleine.

Joyyke, eenmaal bevallen komt het allemaal goed. Toevallig zei de ha vandaag nog, moet je zien wat een nieuwe aanwinst in het gezin met de man doet, hij is zelf 1,5 maand terug voor de 5de x vader geworden. Ml ook, die zo zorgzaam voor Robert, net als hij voor Alexandet is. En er kan een hoop spelen, op dat moment zijn alleen de kinderen belangrijk. Oh en hij is super lief voor mij 😉

4. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik ga trouwens ook een poging tot slapen doen. Robert lijkt op dit moment rustig te slapen. Hopelijk houdt ie dat nog een uurtje of 2 vol 😉. Daarna zien we wel weer. Ben zo blij dat er morgen eindelijk naar een arts kunnen.

5. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Slaap lekker schmidt en heel veel succes morgen bij de kinderarts!
    Hier nog even het tweede deel van bones afkijken en dan naar bed!
    Vanavond wat last van voorwerk maar na een douche is het weer rustig! Jammer!

6. Joyyke85

Joyyke85 Bekend lid

18 mei 2014
    682
    0
    0
    NULL
    Zuid limburg
    Tnx voor de peptalk Schmidt, hoop ook dat we hier onze draai erin vinden en niet alleen ik..
    Veel succes morgen, ben eens benieuwd.

Jammer Pamela, ben het hier ook wel zat. Maak me soms wat zorgen over beebje, zie elke keer die "ademhalingsbeweging" van baby.. dan gaat mn buik zo ritmisch op en neer. Voelt alsof ze het benauwd heeft maar dat kan natuurlijk niet aangezien ze zuurstof door de navelstreng krijgt maar toch.. vind het er maar eng uitzien

7. Ellis2014

Ellis2014 Bekend lid

7 mei 2014
    903
    238
    43
    Fijn Schmidt! Hoop dat er morgen wat duidelijkheid gaat komen!

Ik heb t slapen weer ff opgegeven... stiekem nerveus denk ik...

Joyyke maak jezelf niet gek... komt allemaal goed!

8. Joyyke85

Joyyke85 Bekend lid

18 mei 2014
    682
    0
    0
    NULL
    Zuid limburg
    Hoe is het nu Ellis? Rommelt het nog?
    Ik ga net mn bed in, hoop op een goede nacht.

9. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Hier een goede nacht achter de rug! Er maar 1x uit geweest voor te plassen en daarna weer lekker in slaap gevallen!
    Nu de kindjes klaar maken voor school, vriend is al naar zijn werk vertrokken! Wasmachine draait al weer dus hoef mij vandaag niet te vervelen!
    Starry, ik ben benieuwd hoe het met je gaat? Is de beeb er al?

10. Ellis2014

Ellis2014 Bekend lid

7 mei 2014
    903
    238
    43
    He Joyyke, heeft de hele nacht wel gerommeld maar ging op en neer.. niet constant.. we hebben allebei slecht geslapen hier.. stom he.. beeb kan sowieso ieder moment komen en over t strippen maken we ons zorgen.. vannacht paar keer liggen kletsen met z'n twee hihi.. maar de nacht is om.. nu douchen en dan naar VK. Hoe gaat het met jou??

Starry spannend...

11. Love2Live

Love2Live Fanatiek lid

18 okt 2013
    1.786
    722
    113
    Misschien een rare vraag, maar wat bedoelen jullie met 'rommelen'?

12. Joy1986

Joy1986 Actief lid

19 jun 2014
    225
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohhh spannende dag voor jou dUs Ellis, ben benieuwd of het nu doorzet na het strippen. Starry ook bij jou spannend!

Pamela fijn dat je lekker geslapen hebt. Kan ik hier niet bepaald zeggen. 3x plassen en 4x eruit voor zl die lag te huilen. Drukte van mn verjaardag heeft toch zn nasleep. ...

Nu snel opstaan en zo controle gyn

13. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dames, spannend allemaal.

Hier weer een ramp nacht

14. Joy1986

Joy1986 Actief lid

19 jun 2014
    225
    0
    0
    NULL
    NULL
    Succes zo meteen bij de kinderarts Schmidt

15. Joyyke85

Joyyke85 Bekend lid

18 mei 2014
    682
    0
    0
    NULL
    Zuid limburg
    Dat is ook spannend Ellis, en het heeft ook wel wat toch om nog even lekker samen gekletst te hebben! Lekker met z'n 2tjes. Succes met de strippoging strakjes!

Hoe is het met Starry?

Hier rustige nacht gehad, wel wat menstruatiekrampen waar ik af en toe wakker van werd maar wel redelijk geslapen.

@rommelen, dit zijn menstruatiekrampen/voorweeën, bloed/slijmverlies en steken van onder.. Denk dat ik alles dan wel gehad heb

16. anieska

anieska Actief lid

24 apr 2014
    447
    0
    0
    En Starry???????Spannend!
    Ellis, succes!!!!
    Schmidt succes vandaag!

Hier ook een bagger nacht....
    Ik viel voor het eerst sinds lange tijd vrijwel meteen in slaap, na een uur werd de jongste wakker, was flink aan de diarree!
    Daarna nog een paar x dus bah!
    vanmorgen ging het wel, goed en hij heeft gegeten en wilde ook gewoon naar school.
    Ga zo even ons hondje trimmen, zo geen zin in, maar wil graag dat ze weer kort is....normaal laat ik het doen, maar degene die het doet heeft een hernia, dus moet nu zelf aan de slag!

Meiden waarbij het rommelt, succes!

Hier is buikje af en toe onrustig, maar volgens mij zijn het dan de bewegingen van de beeb die zeer doen, trekt van onderen door naar mijn rug, herkenbaar?

17. anieska

anieska Actief lid

24 apr 2014
    447
    0
    0
    Oh ja joepie, 37 weken!!!!!:):):):):):):):)

18. Joyyke85

Joyyke85 Bekend lid

18 mei 2014
    682
    0
    0
    NULL
    Zuid limburg
    @ anieska ja dat herken ik wel... Alsof baby zich strekt en dan de baarmoeder uitrekt ofzo.. Voel ook af en toe een vervelend gevoel echt van onderen/binnen. Denk dat het hoofdje dan beweegt, echt een snijdende pijn.

Vervelend van je zoontje, hoort er helaas ook bij. Wel fijn dat ie zich goed genoeg voelde om naar school te gaan

19. MamaLindaaa

MamaLindaaa Actief lid

27 jan 2011
    163
    0
    16
    NULL
    NULL
    @schmidt succes bij de kinderarts!!

@ elllis succes met strippen. hopelijk zeg het daarna door! waarom maak je er zorgen over?

hier n goeie nacht, wel verslapen voor psz dus dat is minder gelijk haasten op de 1e dag. dochter had er zin in maar had toch moeite haar achter te laten. ze stond vrolijk te zwaaien maar ik kon wel janken haha hormonen zullen we maar zeggen!

@starry wss heeft t doorgezet want anders had je vanmorgen wel berichtje gezet dat het vals alarm was... spannend hoor hopelijk verloopt het allemaal goed en mss is de beeb er al 😃

hier eigenlijk weinig last van gerommel nog... bij dochter eigenlijk ook weinig gehad. toen 1x voorweeen 2 weken voordat de echte bevalling begon...

ga even de woonkamer en keuken doen en de ramen zemen.. jeej favoriete bezigheid mja moet toch gebeuren...

fijne dag!

20. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Nog geen baby geboren?????????? :D:D

Hier prima geslapen, wilde er echt niet uit vanmorgen maarja daar had mijn dochter niks mee te maken :D

Wat een gerommel bij jullie zeg! Ik heb wel eens krampen, menstruatiepijntjes, steken of andere pijntjes, maar wil het nou niet echt voorweeën noemen. Als ik het woord weeën hoor, denk ik toch aan iets heel anders..pijnlijkers :D komt waarschijnlijk omdat ik bij de eerste alleen maar een uuuurendurende weeënstorm gehad heb :D
    Ik hoop wel dat ik ook voorweeën krijg. Dan heb je iig meer kans dat er wat gaat gebeuren.. Beter dan helemaal geen voorwerk en dan ingeleid moeten worden omdat er nog niks aan de gang is en je anders de 45 weken gaat halen :D hihi

Deel Deze Pagina