@Smidt: het is inderdaad heel vervelend dat je nog niks mag zeggen. Zie op fb ook steeds meer berichten van mensen die zwanger zijn verschijnen. Ben nu toch wel blij dat ik nog niks gezegd heb, anders zouden de mensen om je heen constant vragen hoe het gaat en alles. Sterkte vanmiddag en succes morgen! @Starry, fijn dat je zo snel een echo kan krijgen! Ik heb zojuist voor het eerst sinds een paar dagen weer steekjes in me lies gehad Ben daar zo blij mee! Geeft toch een soort gevoel dat de kleine lekker aan het groeien is. En ook geen kramp meer in buik. Nog wel in rug maar dit is minder heftig dan de afgelopen dagen.
Gelukkig dat je niet meer zo'n erge kramp hebt Moontje! Dat is toch positief! En die lichte steekjes mogen er zijn toch ?
♡ Uitgerekend Januari 2015 ♡ Nail87 : 2e k - 15 Jan '15 Podiki : 2e k - 18 Jan '15 (4-6 1e echo) Peetje83 : 2e k - 21 Jan '15 Stephanie86 : 2e k - 23 Jan '15 (23-6 1e echo) Beertje13 : 2e k - 24 Jan '15 Lizzy1987 (26jr): 1e k - 24 Jan '15 (13-6 1e echo) [COLOR=darkslateblue][B][COLOR=Purple]mama Jlyn (30jr) :[/COLOR] [COLOR=seagreen]2e k - [COLOR=magenta]25 Jan '15 [COLOR=DarkOrange](16-6 1e echo) [COLOR=Purple]Beebiebeeb : [COLOR=SeaGreen]2e k - [COLOR=Magenta]25 Jan '15 [/COLOR][/COLOR] [/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/B][/COLOR]Mamma32 (33jr) : 2e k - 26 Jan '15 ([B][COLOR=seagreen][COLOR=magenta][COLOR=DarkOrange]10-6 [/COLOR][/COLOR][/COLOR][/B]1e echo) Loesje86 : ?e k - 26 Jan '15 Setnil : 2e k - 28 Jan '15 Wil je ook op de lijst? Meld dan in kleur je naam, leeftijd, ? kindje en uitgerekende datum! Datum van echo's zetten we er ook bij en geslacht baby. (Als we het geslacht weten kleurt je naam roze of blauw, Blijft het geheim dan blijft je naam gewoon hetzelfde).
Vanochtend echo gehad. En het zit op de goede plek en was hart activiteit te zien ben nu 6w5d. Was apart om te zien weer stapje dichter bij alles. Nu duimen goed ga verder..over ruim3weken nog echo bij gyn en dan kijke ze of ik na VK mag of bij gyn blijf.. Was nu 7mm.. Blijkt wel een hematoom te zitten dus is me geadviseerd komende 3 weken rustig aan te doen. Vind het wel eng idee. En als je hematoom hebt krijg je dan altijd bloedverlies? Of kan dit ook gewoon in je lijf "oplossen"? Iemand ervaring mee?
Hoi dames! Ik kom me hier ook voorzichtig melden heb sinds 9 dpo streepjes op mn testjes, vandaag een echte duidelijke! Ik ben nog een klein beetje huiverig want zondag is pas mijn NOD, maar de testjes lopen goed op! Als ik uit ga van mn eisprongdatum ben ik uitgerekend op 31-01-2015
Violetta, wat fijn dat er al hartactiviteit is! Geen idee wt betreft het hematoom! Ik weet wel dat dit idd kan zorgen voor bloedverlies maar of dat altijd is, geen idee!
Jippie! Ik mag er ook bij Foekje-2e kindje-28 januari uitgerekend-14 juni eerste echo Allemaal nog van harte gefeliciteerd!
Violetta, wat fijn dat je een goede echo had! Wat betreft de hematoom, die kunnen vanzelf oplossen in het lichaam, Althans dat was bij een vriendin van mij het geval. Key, gefeliciteerd!
Violetta, jij hebt toch icsi gehad? Hebben we dan dezelfde dag een punctie gehad? ik ben ook 6+5 Ik heb maandag de echho..zo spannend!!
Yesss ik mag erbij!!! Ben vanaf zaterdag positieve testen, maar had vandaag of gister mijn nod.. Iedereen gefeliciteerd!!! bllondiie 3de kindje 27 januari 2015
Ik heb 18-4 punctie gehad (op m'n verjaardag) en 21-4 tp (2de paasdag) Daarvan hebben ze in zkh 2 weken erbij geteld Ook spannend voor jou dan! Ik was vanochtend bet zo zenuwachtig as voor punctie. Haha...
Welkom loesje, jij ook gefeliciteerd! 2,5 kilo aankomen? Dat is een droom voor mij ik kwam 20 kilo aan gelukkig nu weer 25 kilo eraf maar des te meer denk ik nu ohhhh als ik maar niet weer zo zwaar wordt! Ben bang dat dit me geen tweede keer zo makkelijk gaat lukken!
hoi hoi. Ik mag me hier ook melden! Joepiee. Zwanger van een 2e kindje, uitgerekend op 25 januari. Tot nu toe nog niet zoveel klachten. Wel onzeker door iets bloed verlies. Testen lopen wel iets op. 12 juni eerste echo en intake. Zaterdag doe ik nog een cb om te kijken of hij iets langer aangeeft. Mijn kleine man is nu 11 maanden. Leuk om alles te delen!!
Violetta, fijn die goede echo! Hoop dat die hematoom vanzelf oplost. Voorzichtig gefeliciteerd Key! Ik testte ook al positief op 3 dagen voor NOD.
Welkom en gefeliciteerd Demi en Demel! Ik word ook elke nacht badend in het zweet wakker Niks aan. Succes en veel plezier met je echo morgen Schmidt! Edit: haha vergeet ik gewoon mijn lieve vriendin Key welkom te heten! Welkom meis! En nogmaals gefeliciteerd!! xxx
Hallo dames mag ik ook op jullie lijst? 30 jaar, 2e kindje, 20 januari En ik heb 28 mei al eerste echo! Wel spannend zo vroeg maar ze doen dat omdat laatste menstruatie begin maart was en ik dan dus al 10 weken zou zijn. Ik weet zeker dat dit niet klopt maar ze willen toch kijken. Ik heb niet echt klachten, alleen moe. En onze ouders weten het ook al!