dat is wel lekker he peetje nog ff middag dutje doen. doe ik af en toe ook. slaap momenteel erg slecht helaas. (had ik met vorige zwangerschap ook) er onrustig. zins vanmiddag ook wat gerommel en steken in buik . ook steekjes in liezen maar die vermoeidheid vind ik momenteel het rotste
gefeliciteerd en welkom, key! Wat goed nieuws, Schmidt. Stelt zo gerust om je kleintje op scherm te zien! Julia, kun je niet met 8 weken bij de vk terecht? Dat is hier namelijk standaard... hier verder alles goed. Alleen borsten al flink gegroeid en in de avond een opgezette buik. Ik ga misschien bellen of ik iets eerder kan. Vriendlief heeft een paar dagen eerder een operatie. Ben bang dat hij anders niet mee kan....
Dankje demi! Ik kwam er vandaag achter dat hier waar ik woon (buitenland) de eerste echo al met een week of vijf is. Zodat ze kunnen zien of het vruchtje op de goede plek zit. Heel bizar! Gelukkig heb ik een lieve schoonmoeder die me een beetje wegwijs kan maken want er gaan wel meer dingen anders hier!
Ja ik hoop het ook een beetje bij te kunnen houden zo met alle drukte En gewoon een hoop ongeduldige dames dus hier Ik ga maandag de VK bellen. Spannendddddddd! Ik heb nog eens op hun site gelezen en de eerste afspraak+echo is met 8-9 weken. Daarna rond 11/12 weken de termijnecho. Met 20 weken de uhhh 20weken echo , met 30 weken een groeiecho en ik dacht met 34/36 weken zoiets nog een liggingsecho. (Wat ik me kan herrinneren van de eerste zwangerschap) Ik hoop dat ik in de week van 18 juni langs kan komen. Ik ga de week erna op vakantie en zou graag willen weten of het goed zit. 'Gelukkig' heb ik een onregelmatige cyclus dus ik kan er ook wel een weekje bij smokkelen haha! Maar ik wil ook weer niet te vroeg, want des te minder valt er te zien. Als ik het voor mijn vakantie mag komen, zal ik rond de 8/9 weken zijn gok ik... Dan moet je het toch wel goed kunnen zien??? Ik lees dat een hoop van jullie erg moe zijn.. Ik zit ook de hele dag door maar te gapen! Maar ik had meer het idee dat het lag aan het vroeg wakker zijn en drukke dagen, maar even vergeten dat de zwangerschap er eventueel ook mee te maken heeft. Ik vind het wel fijn dat ik niet zo geobsedeerd ben als in het begin van mijn eerste zwangerschap. Is dat herkenbaar voor jullie? Niet meer 100000000 sites lezen over elk kwaaltje of dingetje en de tijd gaat een stuk sneller tot nu toe. Toen leken die eerste 4 weken wel maaaaanden te duren. Nu kon ik 'ineens' alweer testen
Ik ben inderdaad ook niet meer alles aan het opzoeken. Bij de eerste, zat ik zo'n beetje elke week op internet te lezen wat er bij die zwangerschapsweek hoorde haha. Nu heb ik dat minder, maar nu heb ik wel eerder symptomen. Bij de eerste heeft het even geduurd eer ik een beetje misselijk werd en dat heeft welgeteld een week geduurd, verder heb ik de hele zwangerschap nergens last van gehad, alleen op het laatst fysio gehad om dat ik last had van mijn rug, maar dat heb ik zonder zwangerschap ook Vandaag trouwens de vk gebeld en kan 12 juni terecht, dat zijn dus nog 3 heeele lange weken
Iedere week??? Ik iedere dag!! Haha! Soms las ik stukjes elke dag weer opnieuw hetzelfde Misschien herken je de symptonen nu beter? Ik kan nog niet echt iets opvallends ontdekken.. Vorige zwangerschap voelde ik het direct aan mijn borsten! Groter en gevoeliger. Nu nog niks...helaas haha wat voller zou niet erg zijn. mijn man zei nog vanavond, grote borsten zijn weer helemaal in hoor deze zomer (haha de grapjas)
Vanavond na het plassen wat roze afscheiding, ondanks mijn bloedingen in de 3 andere zwangerschappen toch wel angstig nu! Ben maar alvast naar bed gegaan en hopelijk kan ik slapen! Als het morgen nog is dan maar even vk bellen.
@Smidt: wat fijn dat alles er goed uit ziet! @Pamela: vervelend, snap dat je je zorgen maakt. Zou even rustig aan doen en als je twijfelt inderdaad even de VK bellen. Rustig aan!
Pfff, moet nog tot 25 juni wachten ben dan 10+1. Nog weinig last van kwaaltjes had ik bij mijn vorige zwangerschap ook niet. Alleen af en toe steekjes in me borsten en sliep vorige week echt heel slecht gemiddeld 4 uur per nacht. Gaat gelukkig weer beter. Ook paar steekjes in de liezen gehad.
Pamela, snap dat het niet fijn is en het je onzeker maakt. Idd wanneer het blijft (ook die onzekerheid) bellen hoor. Key, fijn dat je schoonmoeder je wegwijs kan maken. Ik vanavond de slotavond van een cursus. Ze vinden dat ik flink was afgevallen. Zie deze mensen niet meer snel dus heb opgebiecht zwanger te zijn. Zeker omdat we nog wat gingen borrelen.
Goeiemorgen dames, Zijn jullie in de ochtend ook zo vroeg wakker? (en een uitgeslapen gevoel?) Ben nu al 3 ochtenden om 05.00 al helemaal wakker Verder heb ik alleen een opgezette buik en ik meen wat grotere borsten...Verder niks!
Vanmorgen nog iets roze afscheiding in inlegkruisje maar met afvegen niks meer. Straks paar uurtjes werken en dan weekend! Vanmorgen misselijk, pijn aan de borsten en wel een gevoelige onderbuik!
Hè dames, Geen tijd om bij te lezen was om 21:30 thuis met een harde buik na het werken. Nog weinig klachten gelukkig. Ik haat m'n broeken na wat te hebben gegeten pffff. Vanavond vul ik de lijst even aan! Nu geen tijd voor moet zo weer werken dan weekend.
Goede morgen, Gister bloedtest gehad in het VU, mijn hcg was 445 wat heel netjes is voor 4w2d. Ik moet daar 16 juni voor een echo... pfff... dan ben ik bijna 8 weken... Wij gaan daarvoor een week naar Rome, en daarvoor was geen plek. Is mij veel te lang! Elke keer als ik naar de wc ga is een beproeving... ben als de dood om bloed te zien.. Zou willen dat ik er wat meer ontspannen van zou kunnen genieten
Weinig hevige kwaaltjes. Wat steekjes in mijn borsten, lichte misselijkheid, wat bandenpijn en lichte rugpijn. Wat spannend he meiden! Eerste echo is aanstaande maandag bij 6+1. Hoop zo dat we een kloppend hartje zien
Goedemorgen allemaal,zie dat er al een paar zijn met een goeie echohier moet ik nog 1,5 week wachten,maar de dagen gaan wel redelijk snel vind ik zelf. Pamela wat vervelend van dat rozige afscheiding,hoop dat het niks ernstigs is.hier nog niet misselijk maar meestal kwam dat na 6 weken hihihi,verder wel pijnlijke borsten,en steken in de liezen oja en vreselijk honger gevoel,lege maag Zo lekker nog 3 dagen vrij en dan 2 werken en dan weer 3 vrij
Dat is vroeg voor een echo Key! Maar wel fijn om te weten of het vruchtje op de goede plek zit! Pamela, gelukkig niets meer bij het afvegen. En anders inderdaad de vk bellen als je het niet vertrouwt of als je krampen krijgt.. Poedie dan heb jij ook al vroeg een echo En leuk om het nu al aan sommige mensen te vertellen! Voor diegene die het al hebben gedaan dan bij ons weten onze ouders het nog niet eens. Hier met 5 weken en 1 dag nog steeds geen last van misselijkheid. Wanneer begon dat bij jullie?
Ik krijg met 7 weken mijn eerste echo ivm miskraam en buitenbaarmoederlijke zwangerschap.hier weet ook allen mijn zusje het en 2 collega's van me werk,puur omdat die het zagen verder ga ik het pas vertellen na mijn echo,als ik het vol kan houden wil ik wachten tot 10 weken ongeveer,dan gaan we met naasten Fam. Naar de Efteling voor vaderdag