Ouders en schoonouders weten het M'n schoonzus een paar collega's en m'n bedrijfsleider. Heb me bij een aantal collega's versproken zonder het door te hebben hi hi Vind niet erg. Bij de eerste heb ik het ook al vlug doorgegeven. Het is dat m'n borsten vol zijn en de tepels zeer doen anders zou ik bijna zeggen "ben ik wel zwanger" omdat ik weinig klachten heb. Ben niet onzeker maar snap dat sommige daardoor wel even in de stress schieten.
Ik dacht dat ik ook rond die tijd een echo zou krijgen. Maar toen ik maandag de arts vertelde dat ik zwanger was, zei zij dat ze pas echo maken tussen de 7 en 8 weken . Ieder zkh heeft dus weer een andere procedure.
@julia88 : jaaa! Vreselijk dat lange wachten Ik heb een vraag in het algemeen! Ik heb maandag 19 mei een clearblue test gedaan, die gaf aan : zwanger 1-2 Natuurlijk moest daar gisteren 23 mei nog een test tegenaan gegooid worden om mezelf te overtuigen dat ik toch echt weer zwanger ben...! Je raad het al...negatief wat nu? Was het toch nog te vroeg om te testen? De tweede (negatieve test) was een goedkope van het merk NedacSorbo Ik ben natuurlijk nog niet zo lang zwanger (week of 4-5) en de clearblue was een vroege zwangerschapstest Help!!! Maak me nu toch wel een beetje zorgen
@lusvi : heb daar zelf ook aan gedacht, die nedacsorbo test kwam van de plaatselijke emte supermarkt haha! Ik rijd zometeen even naar de DA drogist, daar heb ik 2 tests voor de prijs van 1 clearblue Ik hou jullie op de hoogte
Niet gelijk opgeven. Hij gaf aan dat je zwanger bent. Als je geen bloedingen ofzo hebt gehad, lijkt me dat je nog steeds zwanger bent meis
Ja dat klopt ppfff al 2 op het werk en toen had ik iets wijds aan,andere kleding zoals op de foto draag ik alleen als ik thuis ben hoor
Wow poedie, das een beste buik! Mijn schoonzus en een collega weten het al. Vanavond komt mijn moeder oppassen en blijft dan slapen. Zondag krijgt onze zoon dit tshirt aan, kijken hoelang het duurt voordat ze het doorheeft...
Mamma ja als het goed is wel,vorige cyclus was wel vaag en maar 1 dag ongesteld en paar dagen minimaal bloedverlies maar wel allemaal neg testendus ga ervan uit dat ik gewoon goed zit nueven mijn echo afwachten en dan ga ik niet zoveel moeite meer doen om het te verbergen hoor,kan bijna niks normaals aan omdat die buik dan uitpuilt hahaha
Ja maandag gaf de clearblue duidelijk zwanger aan, ook zijn er wat kwaaltjes bij ingeslopen zoals misselijkheid (niet braken) gevoelige borsten en snel geprikkeld en geirriteerd...ook geen bloedingen gehad, wel af en toe een zeurend gevoel in mijn buik en een opgezette buik (vooral einde van de dag)
Net weer een testje gedaan, van DA huismerk. Gek genoeg was dat dezelfde test als van nedacsorbo, helaas dus weer met hetzelfde negatieve resultaat. Inderdaad toch straks weer een clearblue ophalen, ik stop niet met testen tot er weer zwanger in beeld staat!
Ik het andere forum was dit geen goed nieuws en eindigde dit in een miskraam. Hopelijk voor jou niet maar het klinkt niet positief dat je nu negatieve testen hebt.
Wow peetje, ik ben benieuwd hoe lang dat duurt voor ze het door hebben van dat shirt! Ik moest echt even goed kijken hoor Ik ben vandaag al de hele dag niet lekker hoofdpijn, snipverkouden en een weeig gevoel. Word ik ziek of is het mijn beebje die veel van mij vraagt? Straks maar even de paracetamol om hulp vragen Heb vanmorgen zo'n clearblue test gekocht met zo'n indicator hoe lang je zwanger bent. Morgenochtend ga ik denk weer testen! Als ik die test nu doe, met middagurine, heb ik toch meer kans dat hij niet helemaal het juiste aangeeft dan als ik het in de ochtend doe?
Hey dames, Net opnieuw een clearblue test gedaan, uitslag negatief! Baal als een stekker!!! Gelijk de vk gebeld, moet het weekend afwachten en als dan de menstruatie niet op gang is gekomen dan maandag verwijsbrief halen voor bloedprikken in het ziekenhuis zie het niet meer positief in
Hoi ladies! Ik kom hier ook meekletsen met jullie als dat mag vandaag precies 4weken, maar officieel is morgen pas mn nod. Testjes lopen goed op dus hopen dat er niet alsnog een ongesteldheid komt!
Hoi danes heb alles wel gelezen maar niet de puf om uitgebreid te reageren. Demel, op jou wil ik wel even reageren. Snap dat je onzeker word, zal ik ook worden. Persoonlijk doe ik na 1 positieve test geen test meer omdat het mij onzeker kan maken. Dat beide testen niet positief zijn is vreemd. Dan ga je inderdaad denken dat het niet goed zit. Ik kan alleen maar duimen en vanuit mijn verleden 1 tip geven. Krijg je veel pijn bel dan de vk en zegt zij wachten op naar de HAP. Want die signalen moet je heel serieus nemen. Ik hoop uiteraard op een wonder, maar ben er bang voor. Heel veel sterkte en hopelijk wil je ons de komende dagen toch nog even op de hoogte houden.