Welkom luckymom! Ik twijfel nog waar ik wil bevallen maar neig op dit moment naar ziekenhuis. Gelukkig kan ik er nog even over nadenken
In onze slaapkamer kan ik niet bevallen, er is maar 20 cm ruimte tussen de muur en ons bed, daar kan de vk haar kont niet keren. Maar misschien met een ander bed in de woonkamer en anders ziekenhuis, zonder medische indicatie wordt het door onze ziektekostenverzekering wel vergoed, daar hebben we goed naar gekeken toen we hem afsloten.
Bij mijn eerste ben k in het ziekenhuis bevallen omdat meneer 5 weken te vroeg was,de tweede moest ik in het ziekenhuis vanwege een urineweginfectie en dat was maar goed ook want mijn placenta kwam er niet vanzelf uit en moest operatief verwijdert worden waardoor ik 3 liter bloed ben verloren,bij deze bevalling wil en moet ik dus ook naar het ziekenhuis.vandaag zoooo moe ppff,halve nacht wakker geweest en om half 7 er weer uit voor voetbal toernooi van de oudste,zo lekker even eten en dan ff helemaal niks ,morgen half 6 me bed weer uit en aan het werk
Komende week echt ontzettend veel werken, maandag, dinsdag en daarna nog bijscholing transfer, vrijdag, zaterdag en zondag! Pffff, gaat de tijd wel sneller tot aan de echo!
Noralie, dat is inderdaad wel erg weinig ruimte. Poedie, jouw 2de was dus geen fijne ervaring. Lijkt me akelig. Wel fijn dat je in goede handen was. Ik kan alleen maar duimen op een herhaling van de 1ste keer. Pamela, dat is idd veel werken. Ik moet 3 dgn werken, waarna een lang weekend volgt. Donderdagavond ga ik iets doen wat ik gezworen had nooit te gaan doen, naar de Toppers. Gratis kaartjes, dus dan vind ik het wel leuk om alleen al mensen te kijken. Hopelijk trek ik het een beetje met de misselijkheid. En dan hoop ik dat de weergoden ons gunstig gezind zijn, want wil ons weekendje Zeeland overdoen, maar nu 3 dgn ipv 1. Slaap lekker allemaal voor straks!
Hier al weer flinke bruine afscheiding maar was ook al een tijdje niet gaan plassen, zat niks in de slip. Alleen bij afvegen, beetje vreemd. Denk dat ik morgen tot even de vk bel.
Goed dat jullie naar de zorgverzekering hebben gekeken Noralie. Wij zouden in eerste instantie later dit jaar pas beginnen dus had er nog niet bewust op gelet. Pamela, hier hetzelfde hoor. Moe en morgen weer om 7 uur aan het werk. En ook veel werken.. Maar bekijk het inderdaad zo dat de tijd dan sneller gaat! Rot van je bruinverlies.. Als het je meer zekerheid geeft zeker even bellen!
Pamela, groot gelijk dat je even gaat vellen. Zorgverzekering, had me al uitgebreid verzekerd voor de vorige x. Heb toen niks geen rekening gezien. En zelfs de lactatiedeskundige kreeg ik vergoed. Zo nu echt bedtijd na een speurtocht naa spullen die zl had verstopt.
Ahhh nee loesje! Wat k*t!! Sterkte meid!! Hier vanmorgen de clear blue gedaan en er kwam 2-3weken uit! Klopt dus wel aardig met wat ik dacht! Morgen ga ik de vk bellen voor een afspraak! Wij vertellen het de opa's en oma's denk wel binnenkort. Volgende week ofzo, maar verder wacht ik graag op de eerste echo...
Vandaag mijn ouders en schoon ouders verteld!! Ze waren super blij met het nieuws!! Hoop dat ik nu lekker zou slapen! Welterusten
Dank jullie wel meiden! Ik had het nieuws al wel voorzichtig aan mn moeder verteld, maar erbij vermeld dat ik twijfel if het goed zat ivm lichter wordende testen. Fijn om nu ook iemand te hebben waar je dingen aan kunt vragen, ze heeft het zelf helaas 6 keer mee moeten maken, vroege miskramen en ook nog bij 16 weken ongeveer. Jullie iig een hele fijne zwangerschap toegewenst en dat er maar veel gezonde kindjes geboren mogen worden in januari! Geniet ervan!
Sterkte loesje! Balen zeg! Indy: ons zoontje is 13 maanden . Dit is alweer 2e nacht dat hij van half 12 tot half 4 elk uur wakker word...pff hopelijk gaat hij snel weer veter slapen
Oh sterkte loesje Wel 'fijn' dat je echt wat aan je moeder hebt! Hoop dat je snel een plak beebje mag hebben!! Heel veel liefs. Grappig stephanie, ons zoontje is 12,5 maand.. Dus klopt wel dat ze redelijk gelijk op gaan met kiezen krijgen en nacht spoken Hoop ook voor jullie dat het snel over gaat! Hier voor t eerst in een week weer een goede nacht gehad. Hopen dat ie daar nog even mee doorgaat. Ik heb het gister wel aan een vriendinnetje verteld. Ook een beetje om de reden, als het nou niet goed gaat dan vind ik het ook fijn om mn verhaal even bij iemand kwijt te kunnen.. Maar ouders zullen echt nog even moeten wachten tot ik mn thesis ingeleverd heb
Vanmorgen e-consult ingevuld bij vk. Hopelijk snel antwoord! Voel mij vandaag bleh! Moe en misselijk! Moet nog wel een paar uurtjes werken!
Hoi dames!! Als eerste wil ik loesje veel sterkte wensen! Voor alle meiden gefeliciteerd! Ik ben ook zwanger van onze 2e en uitgerekend op 15 januari! Ik heb een clubje opgericht: mama's uitgerekend jan/feb/mrt 2015! Hebben jullie zin om je aan te melden? Kunnen we lekker met zijn alle kletsen en blijft het overzichtelijk! Liefs
Overzichtelijk? Met mama's van kindjes uit 3 verschillende maanden? Nou ik pas, sorry. Ik vind het tempo hier precies goed zo, ik hoef nu tenminste geen 20 pagina's terug te lezen als ik hier weer op ZP kom kijken
Sh*t, VK geprobeerd te bellen vanmorgen, (er staat op de site dat ze maandagochtend telefonisch bereikbaar zijn, maar er werd niet opgenomen. Ze bellen z.s.m terug. Ik heb de verloskundige maar onder 'annie' in mijn mobiel gezet, ik laat mijn mobiel nog al eens her en der slingeren en een beetje lullig als iemand ineens ziet dat 'Verloskundige' belt haha
Hoi dames, een kleine update vanaf deze kant; Contact gehad met vk ivm negatieve test, zei adviseerde me afgelopen zaterdag om deze ochtend opnieuw te testen...gedaan...toch weer positief!! Snap er niks meer van maar ze gaf aan dat ik mezelf wel als zwanger moet beschouwen. Al met al toch al een beetje goed nieuws!
Fijn nieuws demel. Ik zei toch, als je geen bloeding ofzo hebt gehad, dan kan het bijna niet anders dan dat je zwanger bent.. Gefeliciteerd! @dames, ik wil jullie best vertellen wat ik allemaal heb gehad, maar dan wel via PB. Anders word ik te snel herkend..