Vandaag al weer 6+5, de tijd gaat snel maar ook weer niet! Nu even paar uurtjes werken en straks bijscholing transfers! Vanmorgen smaakte de koffie niet echt meer, voel mij ook niet zo lekker vanmorgen! Dadelijk proberen een droog koekje te eten!
Ja aan de ene kant gaan de dagen snel, maar als je elke dag met je zwangerschap bezig bent gaat het ook weer langzaam.. Word je misselijk Pamela? Hier vannacht goed geslapen, maar ik voelde me vanmorgen alsof ik een nacht flink had gefeest.. Haha. Niet zo fit dus.
Zag ook net dat morgen al de eerste echo is Dan wordt het echt écht! Bij ons is MvM net langs geweest. Toch maar weer meedoen... Leuk dat jullie al zulke positieve reacties krijgen Ik heb wel een aantal keer gelezen dat dat bij een tweede een stuk lauwer gaat zijn. Had me daar ook al een beetje op voorbereid.. Maar tot nu toe dus vooral hele blije reacties? @mama32: sterkte bij de tandarts!! Nooit leuk.. Maar als je gewoon niet gaat gaat het nog veel meer pijn doen @Anne: Wat super leuk dat jullie binnenkort gaan trouwen!!! Fijn dat jullie voor die tijd nog een echo kunnen hebben. Hopelijk een hele goede echo en bij terugkomst een mooi kloppend hartje als huwelijkskado
bij mij is MvM ook net langs geweest en had hele mooie urine test. dus tot nu toe gaat het goed. o spannend STAR84!
Hoe doen jullie dat met MvM? Word dat elke dag opgehaald of 1x in de week? Ik ben zo bang dat de buurt dan in de gaten krijgt wat er gaande is
Goedendag Kan ik nog mee doen hoop het . Ik ben pascalle 1ste kindje rond 24 januari uitgerekend.en heb op 14 juni de eerste echo. Verheug me er op om lekker mee te kunnen praten Groetjes Pascalle
je kan er voor kiezen dat het 1 keer per week opgehaald word (dat is hier op maandag) word hier opgehaald door dhl. Ik heb er voor gekozen om het elke zondag weg te brengen. dat is bij iemand thuis, kan het dan gewoon in haar tuin zetten en nieuwe flessen mee nemen.dit doe ik omdat ze niet kan zeggen hoelaat het ongeveer opgehaald word en heb geen zin om de hele maandag thuis te zitten daarvoor. heb trouwens ook mooie zachte witte badcape gehad van MvM
Heerlijk he dat zwanger zijn . Gister na het werk werd ik bij elke rotonde die ik reed (waren er veel) steeds misselijker. Avond was verschrikkelijk. Nu voel ik me ook niet best. Net de huisarts maar gebeld of ik iets tegen de misselijkheid kan krijgen. Vanmiddag moet ik terugbellen en hoor ik wat ik krijg. Wil ook weer van dingen kunnen genieten.
Hallo dames, Ik ben een weekendje weggeweest en ondertussen weer een beetje bijgelezen haha, wat een berg berichten zeg. We zijn met vrienden een weekendje naar Duitsland geweest erg gezellig hebben hun het wel verteld, aangezien ik normaal een drankje mee doe kon dat dit weekend niet meer. En ik rookte maarja nu dus ook niet meer. 1 en 1 is 2 natuurlijk, dus we hadden zo iets van we gaan het hun wel vertellen. Mijn buikje is ook al aardig in zicht hoor! Schrok er zelf een beetje van toen ik in de ramen van de winkels keek haha. Over het moe zijn heb ik ook best behoorlijk last van. Ik slaap wel goed alleen ben al tussen 07.00 uur en 08.00 uur wakker en dat terwijl in normaal gesproken echt lang kan uitslapen haha, ach zo heb je nog wat aan je dag! Spannend dat de eerste echo's onderweg zijn, wij moeten nog wachten tot volgende week dinsdag ik verheug me er ontzettend op en hoop dat alles goed zit.
Stefke, hopelijk komt dat kunnen uitslapen nog even terug voor je, want over een week of 33 is dat helemaal over Spannend hoor de eerste echo's! Ik dacht dat ik het deze week wel zou gaan vertellen op mijn werk, wegens bepaalde situaties daar, maar ik wacht er lekker nog even mee. Ik heb er nog helemaal geen zin in en ik wil eigenlijk gewoon eerst onze ouders op de hoogte brengen over een paar weekjes. Hier is (en blijft) het dus voorlopig nog helemaal geheim
uitslapen gaat hier zoiezo al ruim en jaar niet meer. meneer is meestal om 7 uur wakker. ik heb het van de week wel aan een vriendin verteld. kon het niet voor me houden haha
Hi Dames, hier ook weer een berichtje van mij. Fijn al die goede echo's! Ik mag vanmiddag voor een echo, heb verder weinig last van kwaaltjes behalve dat ik erg moe ben en gevoelige borsten. Bij mijn vorige zwangerschap was ik er niet zo mee bezig maar merk dat ik het nu wel spannend vind en hoop dat alles goed is. De laatste tijd zoveel miskramen in mn omgeving dat ik me daar nu meer zorgen over maak. Maar nog 2,5 uur geduld en hopelijk ben ik dan wat meer gerust gesteld
Hai allemaal! Wat leuk zo'n clubje! Ik ben 25 januari uitgerekend van ons eerste kindje maar heb pas 1-7 de termijn echo! En 18-6 bij de VK. Bij mij deden ze niet eerder de echo maar bij de meeste is hij al 2 weken eerder zag ik in de lijst. Andere ook wel eens echo met 10 weken gehad ipv 8?
hey dames, na lang twijfelen toch maar een berichtje van mij hier Volgens eigen berekening 27 januari uitgerekend. Ik durf nog niet te veel mee te schrijven, toch ergens bang dat het weer mis gaat... Kijk heel erg uit naar mn 1e echo, ik mocht een vroeg echo van de vk (met 6 weken) maar helaas ben ik dan op vakantie. Als ik terug ben ben ik 7,6 weken en dan krijg ik een echo! Ergens ook wel fijn om op vakantie te gaan, lekker afleiding! Fijn dat sommige meiden al een goede echo hebben gehad! Ik duim voor ons allemaal dat we goed de eerste 3 maanden doorkomen
Hier helemaal niet zo'n super knal test bij MvM.. Zal proberen om m erbij te krijgen.. Ze zei dat het wel klopte omdat ik nog niet zo ver was (het schijnt niet zo'n gevoelige test te zijn..). Ik weet niet hoe ver jij bent stephanie? Maar denk dat je wel iets verder bent dan dat ik ben of niet? Bij ons is het zo dat je de flessen eens per week weg moet brengen naar een centraal inleverpunt. De krat past precies mooi in een big shopper dus we kunnen die gewoon meenemen op de fiets in een albert heijn tas. Heeft niemand door. Wel relaxed eigenlijk als het gewoon opgehaald wordt. Ben wel bang dat iemand ons herkend en zelf weet dat daar het inleverpunt is en vervolgens zn conclusies trekt.. Maargoed. Ik denk dat ik het gewoon 's avonds laat in ga leveren als het donker is Ben trouwens ook wel moe hoor! Meestal val ik eind van de ochtend begin van de middag wel even in slaap. Kan dan echt niet meer wakker blijven. Gelukkig werk ik veel thuis aan mijn scriptie en doen mn zoontje nog een middagslaapje. Dus meestal gaan we tegelijkertijd op bed @Stefke: leuk dat jullie een weekendje weg zijn geweest Valt wel op dan he? Wij gaan met pinksteren naar een festival met vrienden.. Normaal gesproken houd ik ook best van een drankje en op festivals ook nog wel eens een sigaretje ofzo.. Dat gaat m nu ook niet worden. Had voor de drank een antibiotica kuurtje bedacht maar vermoed eigenlijk dat als ik dan ook geen sigaretjes hoef dat ze dan ook wel weer weten hoe laat het is haha @Gabri: hier is het ook de gewoonte om met tien weken pas de intake en de eerste echo te doen hoor. Op zn vroegst op 9.5
Ja onze ouders weten het wel. En een nu dan een aantal vrienden maar voor de rest weet nog niemand het. Ik zeg dat ik ben aangekomen omdat ik gestopt ben met roken, tsja moet toch wat verzinnen haha. We willen toch graag wachten met het vertellen tot de 12 weken. Ja zodra je gestopt bent met roken vraagt gelijk iedereen zich af of je zwanger bent. Ik moet zeggen dat ik het tot nu toe nog niet gehad heb hoor. Ondanks ik een stevige roker was.
INDY: mijn eerste dag van laatste mentruatie was 19 april (cyclus van 28 dagen)zou nu dus 5weken + 3 dagen zijn. ik had echt knal test dat zij dacht dat ik al verder was. maar clearblue gaf vorige week 2-3 aan dus 4-5 weken (maar dit was met middag urine) JIj ben iets minder ver toch? ze zij ook van te voren maak je niet druk als er niks te zien is dan kom ik volgende week gewoon terug is nu nog vrij vroeg