Januari 2015 uitgerekend!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Zyndi, 29 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Gabri, ik kreeg bij mijn eerste zwangerschap een echo met 8,10 en 12 weken. Die eerste was nog erg vroeg en die met 12 weken was om echt de termijn te bepalen. Geen idee waarom ik die met 10 weken ook nog kreeg, maar ik vond het prima :D Jammer dat je zo lang moet wachten, maar uiteindelijk zie je wel een stuk meer dan met 8 weken!

Wat goed dat jullie met MvM meedoen! Ik twijfel nog :) ik ben vorige keer zo verrot ziek geweest, dat ik dat plassen in potjes echt niet zag zitten.. Ik kon niks verdragen. En heel gek, maar ik zit daar eigenlijk een soort van weer op te wachten... :)

Ik las in de voorwaarden dat je aan bepaalde eisen moet voldoen, bijvoorbeeld nooit een bloedtransfusie hebben gehad. Ik heb ooit een zware operatie gehad, hoe weet je eigenlijk of je zoiets wel of niet hebt gehad? Ik was erg lang van de wereld, dus kan me er weinig van herinneren eigenlijk :)

2. violetta

violetta Niet meer actief

Welkom loesje.
    Zeker spannend. Maar ook lekker er even uit.

3. Loesje9

Loesje9 Actief lid

18 nov 2013
    292
    0
    0
    NULL
    NULL
    dankjulliewel voor het welkom!

vrijdag ga ik op vakantie, daarna hoop ik lekker met jullie mee te kunnen schrijven!

4. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Linda, is het goed gegaan?

Loesje, welkom, gefeliciteerd en alvast een fijne vakantie. Waar ga je naartoe?
    Ik heb net gebeld wat ik van de ha krijg, en dat zijn weer andere medicijnen. Ik zie het straks wel.

5. Loesje9

Loesje9 Actief lid

18 nov 2013
    292
    0
    0
    NULL
    NULL
    we gaan naar Cuba :D zo'n zin in!

6. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Hoi meiden,

Hier voel ik me de ene dag iets beter dan de andere dag maar toch als ik me 'goed' voel, voel ik me toch niet mezelf...heel raar gevoel. Hebben jullie ook een soort van maagzuur gevoel wanneer je honger krijg/heb? Ik wel en vindt dat zo niet fijn..
    Vrijdag de echo en ik hoop dat alles goed is, manlief gaat ook mee vindt ik toch wel fijn, als de echo goed is gaan we het aan onze ouders vertellen, manlief kan niet wachten, het liefst wil ik nog wachten want mochten we een goede echo krijgen, het is geen garantie..

7. MamaSmurf

MamaSmurf Niet meer actief

Hallo toekomstige januari mama's,

ik kom me hier voorzichtig melden. Afgelopen dinsdag een pos test gehad, maar pas sinds gister begin het een beetje te bezinken dat ik zwanger ben. Ik heb in januari een miskraam gehad met een flinke nasleep dus vl en ik zijn erg voorzichtig. Maar aangezien op de cb gister zwanger 2-3 stond beginnen we het beetje te geloven.

ivm de eerdere miskramen (ook eentje voordat ons zoontje werd geboren) mogen we al op 10.6 naar de vk. Ik ben dan als het goed is precies 7weken. Bij onze vk mag je normaal met 9/10 weken komen dus ben wel blij dat we over 2 weken al mogen.

Hoe voelen jullie je? Hier erg moe en af en toe misselijk!

liefs,
    Mamasmurf

8. linda83

linda83 Actief lid

Jeej...echo gehad en alles was ok..hartje klopte ook mooi:)
    Nu wordt t wel echie allemaal.
    Volgens deze echo ben ik 09-01 uitgerekend maar ze zei dat het slecht te meten is en pas met 11 wkn definitief een datum wordt gegeven.

9. Gabri

Gabri Actief lid

16 mei 2014
    423
    4
    18
    NULL
    NULL
    Ooh blij om te horen dat het niet 'laat' is beebiebeeb en indy22! :) maar het is nog wel lang wachten hoor! Hoop dat deze 5 weken snel voorbij gaan. Ben zo nieuwsgierig of het allemaal goed is.
    Ik heb me via de VK aangemeld bij mvm en wordt waarschijnlijk volgende week hierover gebeld. Vind het wel een fijn dat ik zo wat terug kan doen. Tot zover loopt alles zo soepel dus dit is wel het minste wat ik kan doen.
    Ik voel me eigenlijk wel heel erg goed! Ik ben deze week wel moeier dan normaal alleen mijn borsten zijn pijnlijk. Maar zolang ze in een bh zitten heb ik daar ook niet heel veel last van!
    Hoop dat jouw misselijkheid snel over is mamasmurf en een spannende tijd voor je! Fijn dat je al snel terecht kan!

10. moontje86

moontje86 Actief lid

4 mei 2014
    334
    0
    0
    Gefeliciteerd met de mooie echo's vlindertje en Linda!

Pamela en Schmidt sterkte! Hopelijk voelen jullie je snel een stuk beter.

Welkom Loesje!
    Wat fijn dat je vrijdag lekker op vakantie gaat, heb je een goede afleiding tot de echo! Fijne vakantie alvast!

Starry ik herken het gevoel wel om je niet helemaal lekker te voelen, gevoel dat een beetje moeilijk te omschrijven is.
    Had gisteren ook voor het eerst heel erg veel honger en wat ik ook at me maag bleef voor mijn gevoel leeg en rommelen. Na nog wat gegeten te hebben zat ik ineens propvol en kon ik niet plat in bed liggen omdat ik dan het gevoel had dat alles weer omhoog kwam

Morgen eindelijk weer een echo. Ben zo nerveus... Hoop echt dat het hartje nu klopt en dat de kleine gegroeid is. Het zit me toch niet lekker dat we de vorige keer geen kloppend hartje zagen, ook al weet je dat het misschien nog net te vroeg was.

11. Vinexkindje

Vinexkindje Fanatiek lid

2 jul 2012
    2.271
    1.099
    113
    Ik moest één keer overgeven maar zat er vooral constant tegenaan. Voelde me zo beperkt in wat ik kon doen, vooral stilzitten en niet teveel bewegen.... Ik zag zo op tegen een dag werken of voor mn zoon zorgen, laat staan leuke dingen. Overigens vroeg de assistente daar helemaal niet naar en kreeg ik het recept zo mee. Hoefde me dus niet te verantwoorden hoe erg het was oid. En het bleek ook nog vergoed te worden dus hoefde ook niet te betalen. En je kunt best een dagje het gebruiken en dan weer een paar dagen niet dus kan het ook alleen op de werkdagen gebruiken zodat je er even doorheen komt. Kortom, ik ben fan haha ;):D Maar goed, het blijft natuurlijk wel medicatie dus als het anders kon, had ik het liever niet genomen hoor. Maar voor nu is dit de beste oplossing.

12. mama Jlyn

mama Jlyn Actief lid

4 mrt 2014
    205
    0
    0
    NULL
    NULL
    @mamasmurf, ik kan me voorstellen dat het dan extra spannend voor je is. Fijn dat je snel terecht kan voor een echo.

Mijn symptomen zijn nu;heel moe, elke nacht een paar keer wakker 's nachts om te plassen, opgezette buik (rommelende darmen), pijnlijke/ gevoelige borsten ze zijn zeker al een maat gegroeid!

13. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Cuba, wil ook!!! Leuk!!! Have fun!

Linda, fijn dat de echo goed was.

Medicijnen halen viel vies tegen. Moet noort overwerken, vandaag wel. Apotheek net dicht. Ik baar de dienstdoende apotheek in het zkh, moet u toch even in overleg met de dokterspost, maar moet u eerst een tel. afspraak maken. Balie was 10m verderop. Ik erheen. Uitgelegd en ze gingen aan het werk. De medicatie die was voorgeschreven wordt nooit aan zwangere vrouwen voorgeschreven dus hun in overleg met de dienstdoende arts. Uiteindelijk iets anders gekregen. Al met al is het gelukt. Was al op, maar nu helemaal . Was dat ik een belangrijk gesprek op het werk had, dus ben ik gebleven. En morgen moet ik een examen afnemen, dat is ook de reden dat ik zoveel moeite voor de medicatie heb gedaan.

Slaap lekker allemaal!

14. Mamma32

Mamma32 Bekend lid

12 feb 2014
    758
    0
    0
    Werk part-time
    Gelderland
    Wat ben ik blij dat ik de bh thuis uit kan doen poeh!

Welkom nieuwe dames.

Morgen vul ik de lijst aan.

15. Mamma32

Mamma32 Bekend lid

12 feb 2014
    758
    0
    0
    Werk part-time
    Gelderland

Hier zelfde symptonen ...
    Morgen kroon weer erop en gaatje vullen 😱
    Ik haat de tandarts brrrrr
    Ook meer last van m'n Rosacea helaas....

16. indy22

indy22 Fanatiek lid

20 okt 2012
    1.829
    25
    38
    Waaaauuuw Stephanie!! Das echt ECHT een knaltest:D Super fijn!!
    Maakt wel dat ik nog een beetje meer onzeker ben over dat halfslachtige streepje van mij:p
    Maargoed, ze zei zelf: een streepje is een streepje.. Hoop dat ze gelijk heeft:)

Hier trouwens nog geen last in de boob department gelukkig;)
    Heb ook tot twee maanden geleden nog borstvoeding gegeven dus hoop stiekem ook een beetje dat ik überhaupt niet zo'n last ga krijgen omdat het een beetje aan de gang blijft en niet helemaal opnieuw weer op gang moet komen..

17. stephanie86

stephanie86 Fanatiek lid

11 jun 2012
    1.140
    0
    36
    zuid holland
    Komt vast goed indy! Ie bent ook iets minder ver dan mij en bij mij vroeg ze af of ik niet verder was. Dus zij was ook verbaasd

18. mama Jlyn

mama Jlyn Actief lid

4 mrt 2014
    205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sterkte morgen bij de tandarts..

19. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Schmidt, wat een toestand zeg. Hopelijk helpen ze je een beetje!
    Hier al weer vroeg wakker, even geplast, was in droger gedaan en nog een was aangezet! Daarna weer lekker in bed gekropen, hoeven er pas om 7 uur uit!

20. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    Welkom Loesje!

Fijn dat de echo goed was Linda.

Moontje86, succes vandaag! Spannend!

Deel Deze Pagina