@Indy hoop dat de test niet goed z'n best heeft gedaan. Snap je onzekerheid. Wanneer heb je je eerste echo? @Poedie, zeker geen straf om je echo eerder te hebben, poehh ik moet nog 2 1/2 week wachten..
Ha meiden! Wat wordt er al veel gekletst zeg!! Moest flink wat teruglezen... Ik heb mijn eerste echo gehad ik denk zelf dat ik 6+2 ben. De vk dacht rond de 12 weken vanwege laatste menstruatie, maar ik ben zeker van eisprong. Bleek dus dat ik inderdaad nog niet zover ben. Maar al wel een kloppend hartje gezien zoooo blij!! Ze kon alleen niet goed meten hoever ik was. Volgens de meting 5+2. Eenmaal thuis dacht ik dat dit nooit kan kloppen want dan zou ik 3dpo al positieve test hebben gehad! Dus ben benieuwd wat er bij de volgende echo uitkomt. Die heb ik 18 juni alweer!
@ poedie, fijn dat je eerder kan komen! Hopelijk voor jou ook een mooie echo! @indy, ohjee dat klinkt niet echt goed meis....ik ga heeel hard voor je duimen!!
@star, gefeliciteerd een kloppend hartje! Op naar de volgende echo dan weet je vast wat meer hoeveel weken je zwanger bent.
Ooh dat is zeker spannend Indy22! Hoop voor je dat het niks is. Maar mag ik vragen waarom je weer getest hebt? Had je een voor gevoel? @mamma32 zou ik misschien ook nog mee kunnen doen met de lijst? 😁 ben zwanger van ons eerste kindje en 25-1 uitgerekend en 1-7 hebben we de termijnecho
Fijn zeg moontje86! Een mooie echo en een kloppend hartje! Zal een opluchting zijn Sweetygirl, ik moet even lang als jou wachten op een echo.. Ook pas met 10 weken.. Duurt nog zo lang he voor ons allemaal natuurlijk..
Star84, gefeliciteerd met het kloppende hartje!!!! Een hartje gaat toch meestal bij 6 weken kloppen? Dan zou 5 weken zwanger zijn ook wel bijzonder zijn toch? Ze kunnen ook maar weinig ervan zeggen geloof ik he rond zo'n termijn? Ik ben benieuwd wat je volgende echo zegt!
Lucht zeker op! We zijn zo blij! Ze zei voor de echo dat het hartje nu moest kloppen en dat het anders niet goed zou zijn, werd daardoor nog nerveuzer ook als je dan ziet hoe klein en kwetsbaar het nog is. Maar gelukkig zag ze al heel snel een hartje kloppen, zo bijzonder om te zien. Ze snapte nu ook meteen waarom haar collega vorige keer zo'n moeite had om de kleine in beeld te brengen, ligt helemaal langs de kant Vanmiddag meteen het nieuws verteld aan onze beste vriend en vriendin en morgen nog naar een andere vriendin (die is ook zwanger) om het te vertellen. Voor de rest houden we het nog even geheim
Hoi dames allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Na acht maandjes kan ik me dan ook aansluiten. Heb nogal een onregelmatige cyclus dua was in begin van de maand na de dokter gegaan ze gaf me duphaston mee moest gelijk slikken haha geen uitleg niks woon in koeweit. En tot me verbazing vrijdag een test gedaan en ja hoor een dikke streep ben O blij kan t niet geloven. Maar is het normaal om gelijk een dikke strewp te hebbwb? Xx doedie
Goedemorgen meiden, Moontje wow wat een mooie echo, op de echo was je dus precies 7 weken? Dan weet ik ongeveer wat ik kan verwachten morgen bij mijn eerste echo, ik ben dan (volgens mijn eigen berekening) 6 weken en 6 dagen. Ik weet dat er dus een hartje moet kloppen anders is het niet goed. Welkom Doedie en van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Is dit je eerste zwangerschap? Het kan natuurlijk zijn dat je al even wat verder bent dan je zelf denkt?.. Ik had zelf 4 dagen voor mijn menstruatie ook een duidelijke streep staan. Hoe gaat het met de andere meiden en kwaaltjes? Jullie nog plannen vandaag met Hemelvaartsdag?
Nee geen plannen vandaag. Lekker samen met ml en de hondjes. Laatste dagen minder fit dus beetje rusten. Wat drukker weekend in vooruitzicht Jij wel plannen?
Ja dat bedacht ik me later ook dat het pas vanaf 6e week gaat kloppen. Het is inderdaad heel moeilijk om goed te meten bij deze termijn dus we wachten gewoon af. Ik ga op mijn eigen gevoel af omdat ik zeker was van mijn eisprong.
Hier geen plannen voor vandaag! Straks gaat zoonlief met oma, zijn tante en 2 nichtjes met de camper weg tot zondag en de meiden gaan vanavond om 18 uur naar hun vader tot zondag! Ik mag vanaf morgen 5 dgn werken! Energie sparen ga ik vandaag doen en van de zo'n genieten hopelijk, hij schijnt al lekker.
@Star84: Gefeliciteerd met je goeie echo!! Wat fijn om al een hartje gezien te hebben Hoop dat je 18 juni weer zo'n mooie echo hebt en dat ze dan beter het termijn kunnen bepalen.. @Gabri: Had flinke buikpijn en voelde nog helemaal geen 'band' met het kindje.. Was ook minder misselijk dan een paar dagen daarvoor.. Voelde me bij mijn vorige zwangerschap volgens mij wel meteen echt zwanger. Dus daar maakte ik me opeens druk om en toen heb ik die test gedaan. Vanochtend nog een keer met ochtend urine en toen gaf ie weer zwanger 2-3 aan. Zou vandaag officieel vijf weken moeten zijn dus zou je eigenlijk een 3+ verwachten. Maar misschien is het allemaal wel in orde en heb ik over een paar dagen gewoon zwanger 3+. Misschien ook niet en dan merk ik het ook vanzelf. Heb in elk geval even besloten om geen testen meer te doen want ik wordt er echt ongelofelijk onzeker van Ben gewoon heel hard aan het hopen dat die uitslag gek was omdat ik veel gedronken had ofzo en dat alles nog gewoon in orde is. Maar ben wel een stuk onzekerder dan een paar dagen terug..
♡ Uitgerekend Januari 2015 ♡ Stefke23 : 1e k - 11 Jan '15 (3-6 1e echo) Podiki : 2e k - 18 Jan '15 (4-6 1e echo) Poedie : 3e k - 18 Jan '15 (30-6 1e echo) Star84 : ♡ 2e k - 20 Jan '15 (18-6 2e echo) Sweetygirl84 : 2e k - 20 Jan '15 (18-6 intake/25-6 1e echo) Laura2015 : ?e k - 20 Jan '15 (17-6 1e echo) Peetje83 : 2e k - 21 Jan '15 (12-6 1e echo) Stephanie86 : 2e k - 23 Jan '15 (23-6 1e echo) Beertje13 : 2e k - 24 Jan '15 Lizzy1987 : 1e k - 24 Jan '15 (13-6 1e echo) mama Jlyn : 2e k - 25 Jan '15 (16-6 1e echo) Beebiebeeb : [COLOR=seagreen]2e k - [COLOR=magenta]25 Jan '15 [COLOR=DarkOrange](9-6 intake/17-6 1e echo)[/COLOR] [COLOR=purple]Demi84 :[/COLOR] [COLOR=seagreen]2e k -[/COLOR] 25 Jan '15 [COLOR=darkorange](12-6 1e echo) [COLOR=Purple]Gabri :[/COLOR] [COLOR=SeaGreen]1e k -[/COLOR] [COLOR=Magenta]25 Jan '15[/COLOR] (1-7 1e echo)[/COLOR] [/COLOR][/COLOR] Mamma32 : 2e k - 26 Jan '15 (10-6 1e echo) Anne1977 : 3e k - 26 Jan '15 (3-6 1e echo/16-6 2e) Bllondiie : 3e k - 27 Jan '15 (19-6 1e echo) R1985 : 1e k - 27 Jan '15 Setnil : 2e k - 28 Jan '15 Foekje : 2e k - 28 Jan '15 (14-6 1e echo) Indy22 : 2e k - 28 Jan '15 (20-6 1e echo) Key : 1e k - 31 Jan '15 Ailya : 1e k - 31 Jan '15 Aantal dames: 23 Hier onze lijst. Naam,? kind en uitgerekende datum. Tussen haakjes de datum van de echo. ♡ als je op de echo een hartje hebt gezien. Als je het geslacht weet veranderd je naam in die kleur en mocht je het niet willen weten dan blijft je naam paars.
Indy als je nu wel weer 2-3 hebt zou ik me niet druk maken hoor! Dan was die andere test gewoon fout of teveel gedronken. Hij zegt echt niet 2-3 als je minder dan 2-3 aan hcg in je lijf hebt en officieel zou die vanaf 6 weken pas 3+ horen te zeggen geloof ik!