Januari 2015 uitgerekend!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Zyndi, 29 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Goedemorgen, allemaal lekker genoten van de vrije dag gisteren?
    Hier begint de obstipatie geloof ik toe te slaan. Ik was zo blij dat ik er tot nog toe geen last van had!

2. Mamma32

Mamma32 Bekend lid

12 feb 2014
    758
    0
    0
    Werk part-time
    Gelderland
    #842 Mamma32, 30 mei 2014
    Laatst bewerkt: 30 mei 2014
    Ik lees vanavond even alles door.

Hier voor het eerst ochtendmisselijkheid!
    Alleen het gevoel en gelukkig nog niet boven de wc.
    Maar het zegt genoeg bah.....

Heb de lijst aangevuld.

3. Mamma32

Mamma32 Bekend lid

12 feb 2014
    758
    0
    0
    Werk part-time
    Gelderland
    ♡ Uitgerekend Januari 2015 ♡

Stefke23 :
    1e k - 11 Jan '15 (3-6 1e echo)
    Podiki :
    2e k - 18 Jan '15 (4-6 1e echo)
    Poedie :
    3e k - 18 Jan '15 (30-6 1e echo)
    Star84 :
    ♡
    2e k - 20 Jan '15 (18-6 2e echo)
    Sweetygirl84
    :
    2e k - 20 Jan '15 (18-6 intake/25-6 1e echo)
    Laura2015 :
    ?e k - 20 Jan '15 (17-6 1e echo)
    Peetje83 :
    2e k - 21 Jan '15 (12-6 1e echo)

Stephanie86 :
    2e k - 23 Jan '15 (23-6 1e echo)
    Beertje13 :
    2e k - 24 Jan '15
    Lizzy1987 :
    1e k - 24 Jan '15 (13-6 1e echo)

mama Jlyn :
    2e k - 25 Jan '15 (16-6 1e echo)
    Beebiebeeb :
    [COLOR=seagreen]2e k - [COLOR=magenta]25 Jan '15 [COLOR=DarkOrange](9-6 intake/17-6 1e echo)[/COLOR]
    [COLOR=purple]Demi84 :[/COLOR]
    [COLOR=seagreen]2e k -[/COLOR] 25 Jan '15 [COLOR=darkorange](12-6 1e echo)
    [COLOR=Purple]Gabri :[/COLOR]
    [COLOR=SeaGreen]1e k -[/COLOR] [COLOR=Magenta]25 Jan '15[/COLOR] (1-7 1e echo)[/COLOR] [/COLOR][/COLOR]
    Mamma32 :
    2e k - 26 Jan '15 (
    10-6 1e echo)
    Anne1977 :
    3e k - 26 Jan '15 (3-6 1e echo/16-6 2e)

Bllondiie :
    3e k - 27 Jan '15 (19-6 1e echo)
    R1985 :
    1e k - 27 Jan '15
    Setnil :
    2e k - 28 Jan '15
    Foekje :
    2e k - 28 Jan '15 (14-6 1e echo)
    Indy22 :
    2e k - 28 Jan '15 (20-6 1e echo)
    Hope1985 :
    2e k - 29 Jan '15
    Key :
    1e k -
    31 Jan '15
    Ailya :
    1e k - 31 Jan '15

Aantal dames: 24

Hier onze lijst.
    Naam,? kind en uitgerekende datum.
    Tussen haakjes de datum van de echo.
    ♡ als je op de echo een hartje hebt gezien.
    Als je het geslacht weet veranderd je naam in die kleur en mocht je het niet willen weten dan blijft je naam paars.

Welkom Hope en graag gedaan Gabri.

4. Sweetygirl84

Sweetygirl84 Actief lid

29 okt 2011
    369
    28
    28
    NULL
    NULL
    Ze zeiden toen dat het indalingsweeen waren. Maar lees op internet dat het misschien ook al bandenpijn kan zijn. Het is ook niet elke dag hoor.

5. Stefke23

Stefke23 Lid

16 jan 2014
    30
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Peetje83, ja in 1x gestopt met roken. Heb het zo nu en dan echt heel moeilijk hoor, zeker toen dat weekendje weg met onze vrienden. Dat zijn 2 kettingrokers dus ik ben wel eerlijk en heb af en toe een peukje gerookt. Maar nu weer gestopt. Onze vrienden reageerde echt heel erg leuk, terwijl hun al een aantal jaar bezig zijn om zwanger te worden en dat wil niet lukken was het des te moeilijker om het hun te vertellen maar gelukkig reageerde ze positief.

Ik ken het ook de nachtdiensten ik werk in de zorg en draai ook zo nu en dan slaapdiensten, heel erg vermoeiend! Vind het momenteel erg zwaar op mijn werk.. ben ook heel veel moe. Ben al een tijdje opzoek naar ander werk en nu zeker ik wil straks geen slaapdiensten meer draaien als de kleine er eenmaal is. Wil gewoon overdag werken en in de avond en nachten lekker thuis :). Maarja ander werk is makkelijker gezegd dan gedaan helaas...

Ik had ook nog een vraag in het algemeen, is er toevallig iemand uit dit onderwerp die ook een paard heeft?
    Ik namelijk wel en heb gister toch een soortje van besloten om hem weg te doen na 8 jaar. Heb het er erg moeilijk mee, maar financieel en tijd worden toch wel een dingetje straks.. Ik zou hem zo graag willen houden maar ik moet ook realistisch blijven hierin. Bedoel straks kan ik er zowiso niet meer op rijden en na de bevalling gaat het ook wel even duren.. en dan heb je alle tijd nodig voor je kindje. Hoe denken jullie hier over?

6. indy22

indy22 Fanatiek lid

20 okt 2012
    1.829
    25
    38
    Financieel gezien weet ik het natuurlijk niet.. En ik heb zelf geen paarden dus wat dat betreft ook geen ervaring.

Ik weet wel dat mijn zusje enorm van paardrijden houd maar geen geld heeft om te lessen. Zij rijd nu al bijna een jaar op een paard van een vrouw met twee kleine kindjes:)
    Ze maakt wel drie of vier keer in de week een rit door het bos.. Dus die paarden hebben genoeg beweging zonder dat de bazin van het paard daar iets voor hoeft te doen.

Als je bang bent voor tijd tekort zou je natuurlijk altijd op zoek kunnen naar iemand die jong is en van rijden houdt en die je daarin kunt vertrouwen. Denk dat er meiden genoeg zijn, want rijlessen zijn echt duur! Misschien is dat wat?

Wordt trouwens al en hele lijst:) Gezellig!

@Sweetygirl, het zou inderdaad ook gewoon bandenpijn kunnen zijn:)
    Maar mocht de pijn ook door trekken naar je onderrug en je heupen/bekken dan zou ik even naar de fysio gaan.. Gewoon voor de zekerheid.

7. stephanie86

stephanie86 Fanatiek lid

11 jun 2012
    1.140
    0
    36
    zuid holland
    Stefke: ik had ook een eigen paard, heb hem ongeveer 2 jaar gehad vorige moest ik in laten slapen.

Heb hem ook tijdens mijn eerste zwangerschap verkocht, heel veel stalgenoten begrepen mij niet en vonden het belachelijk. Heb hem toch verkocht want kon al vrij snel niet meer rijden omdat ik dan last kreeg van mijn buik en was jong en erg druk paard dus vond dat ook wel eng worden. Kon hem toen verkopen aan de fokkers die er opmhun gemak nieuw baasje voor zouden zoeken dus kreeg er niet de hoofdprijs voor maar zo wist ik wel dat hij goed terecht ging komen. Staat nu in belgie bij een meid die helemaal weg van hem is. Beter kon hij het niet treffen.

Ik had hem gewoon niet meer die aandacht kunnen geven die hij nu krijgt en financieel zou het ook erg krap worden.
    Je gevoel volgend meid das het beste maar is inderdaad erg moeilijk

8. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Pamela, balen dat je daar last van hebt.

Misselijkheid is met de medicijnen onder controle. Volgens de vk kan ik deze zonder problemen slikken. Vandaag intake gehad en hebben ze nog een echo gemaakt. Uitwendig waarvoor het eigenlijk te vroeg is. Ik zag zelf vrij weinig maar wel iets. Het belangrijkste en fijnste was om het hartje nogmaals te zien 😃

9. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Hoi meiden,

Hier vandaag de eerste echo gehad en het hartje klopt, we zijn zo blij..
    Het klopte helemaal volgens mijn eigen berekening.
    Over drie weken de intake en misschien dan nog een echo.

10. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Wat goed Starry!

11. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Heerlijk starry, hier ook een goede echo gehad ben 7w5d :D Precies ook op termijn!!

12. Lusvi

Lusvi Bekend lid

16 okt 2012
    570
    19
    18
    Hier vandaag ook een extra echo gehad omdat ik het niet helemaal vertrouwde (telkens bruinverlies en oudrood bloed). Ik ben nu 6 weken en 2 dagen, en de apparatuur van de VK is niet zo goed vergeleken met het ziekenhuis natuurlijk. Ze zag wel een vruchtzakje, en dooierzakje.. En ook waarschijnlijk een kloppend hartje. We zagen namelijk iets kloppen, en het zag er verder prima uit. Ben wel wat geruster nu..

13. poedie

poedie Actief lid

8 jul 2013
    142
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even snel een berichtje van mij.vandaag echo gehad,alles goed en kloppend hartje!!!!!
    Over 4 weken terug komen voor termijn echo :):)

14. poedie

poedie Actief lid

8 jul 2013
    142
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook hier vandaag een echo gehad,alles was goed en er was een kloppend hartje te zien:)

Over 4 weken terug voor termijn echo:D

15. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    Allemaal gefeliciteerd met de goede echo's!

16. mama Jlyn

mama Jlyn Actief lid

4 mrt 2014
    205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat heerlijk, gefeliciteerd Poedie!

17. Anne1977

Anne1977 Bekend lid

4 dec 2012
    709
    0
    0
    Hey allemaal,

Ik lees wel mee maar hou me nog een beetje op de achtergrond...
    Wil me nog niet te veel op het zwanger zijn storten want ik ben gewoon te bang dat het weer mis gaat..
    Verder vertrek ik volgende week vrijdag naar Rome waar we gaan trouwen! Dus ook druk met voorbereidingen!
    Na Rome krijg ik mijn tweede echo ( krijg dinsdag al de eerste maar verwacht daar niet te veel van) en als dan alles goed is durf ik me misschien echt op het zwanger zijn te storten en misschien ook een beetje te genieten :)

Groetjes Anne

18. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Poedie, gefeliciteerd!!! Wat fijn dat alles goed was! Geniet er maar van!

Anne, wat vervelend dat je er nog niet echt van kan genieten maar ook erg begrijpelijk hoor!! Beetje zelfbescherming kan geen kwaad :)
    Hopelijk kun je je gedachten een beetje op je bruiloft richten..
    Waarom verwacht je niet zo veel van je eerste echo? Omdat er dan misschien nog geen hartje actief is?
    Ach meid je hebt straks nog een week of 35 om er van te genieten, dus dat gaat helemaal goed komen!! Geniet lekker eerst van je bruiloft en daarna ben je ineens weer een paar weekjes verder!

Paarden...geen ervaring mee, alleen als in paardenbiefst...... :D
    Sorry flauw grapje ;)

Hier vandaag wel weer moe en ook weer hoofdpijn. Ben ook een beetje verkouden, dus misschien is daar ook de hoofdpijn wel van..
    Maarrrrr nog geen ochrendmisselijkheid dus dat is wel een lichtpuntje! :)

19. Star84

Star84 Actief lid

29 nov 2011
    404
    0
    16
    NULL
    NULL
    Poedie wat super dat je ook een goede echo hebt gehad!! :D

Anne, wat vervelend dat je nog niet echt kunt genieten, maar gezien je verleden wel begrijpelijk... Hopelijk krijg je na de echo's een fijner gevoel eb kun je gaan genieten! En wat gaaf zeg dat je in rome gaat trouwen!! Geniet ervan!

20. Key

Key Fanatiek lid

13 dec 2013
    2.145
    0
    36
    Italië
    Supercool, trouwen in Rome!
    Ik ben morgen precies 5 weken.. Zo spannend! T besef begint nu echt te komem:):) kijk uit naar de eerste echo! (Moet nog bellen voor een afspraak)

Deel Deze Pagina