Januari 2015 uitgerekend!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Zyndi, 29 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stefke23

Stefke23 Lid

16 jan 2014
    30
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reacties! Momenteel heb ik ook iemand die voor hem zorgt 3 dagen per week en soms meer dagen. Maar daar heb ik hem natuurlijk niet voor, ik wil het rijden ook stop zetten omdat ik ook best last heb van me buik en wil gewoon die gok niet wagen het gaat altijd goed, maar zul je net zien dan val ik er af of iets..
    In ieder geval bedankt voor jullie mee denken :)

Poedie, Wat fijn om te horen dat de echo allemaal goed is gegaan! Ik mag dinsdag voor de eerste echo kan echt niet wachten :D.

2. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Ik heb vanavond voor het eerst gemerkt dat ik toch 'savonds wel een wat dikkere buik heb :) het speelt echt ineens op joh!
    Ik had net zoiets van bah mijn broek zit niet lekker bij mijn onderbuik en toen ik mijn campingsmoking aandeed en in de spiegel keek, zag ik het.....mijn darmenbuik :D ik heb even voor de spiegel gestaan en mijn buik zo bol mogelijk gemaakt....leukkkkkk haha (nu vind ik het nog grappig, straks met maatje zeekoe niet meer denk :D)

3. mama Jlyn

mama Jlyn Actief lid

4 mrt 2014
    205
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Anne ik hoop dat je straks echt kan genieten als je de echo gehad hebt.

@Beebiebee ik heb een 'darmenbuikje' nu de hele dag door ;)

Zondag 6 weken, nog 2 weekjes wachten tot de eerste echo. Ik haat wachten... ;(

4. indy22

indy22 Fanatiek lid

20 okt 2012
    1.829
    25
    38
    Haha wachten is ook stom;)

Poedie gefeliciteerd!! Fijn zeg:)

En anne, snap het wel hoor.. Is misschien ook wel fijn dat je je nu even op je bruiloft kan richten. Dan ben je inderdaad voor je het weet weer twee spannende weekjes verder.
    Rome is echt super gaaf, jij of je vriend Italiaans? Hele mooie dag gewenst en hopelijk toch al een fijne echo voor die tijd!

5. TSCM

TSCM Actief lid

13 jun 2010
    306
    97
    28
    Noord-Brabant
    Hoi allemaal,

Mag ik me ook aansluiten bij jullie? Ik weet nu een paar weekjes dat ik zwanger ben. Ben sinds gisteren ook echt de hele dag misselijk. Ik was echt vergeten hoe vervelend ik dat de eerste keer vond!

TSCM - 2de kindje - 25 januari 2015 (eerste echo 13/6)

Ik hoop dat ik het goed gedaan heb. Ik kan er niet goed wijs uit, op mijn telefoon.

6. Ailya

Ailya Actief lid

18 apr 2014
    180
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,
    Vandaag precies 5 weken zwanger... Behoorlijk misselijk en zere boobs. Voor de rest valt het wel mee!
    Wel heb ik veel angst dat het mis gaat... Mijn vriend probeerde me er vanaf te halen en soms gaat dat heel goed en soms ga ik alleen nog meer twijfelen of het goed gaat.
    1 juli kan ik pas op eerste afspraak bij de vk. Dan ben ik bijna 9 weken.
    Vind het in vergelijking tot sommige van jullie echt lang duren voordat ik kan....

Fijn dat er bij sommige al een kloppend hartje is gezien! Dat moet je echt een stukje rust geven...

7. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Nog maar 3 dgn tot aan de echo! Ik ben zo benieuwd maar ook bang!

8. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Pamela, idd spannend. Altijd fijn wanneer de eerste goede echo een feit is.

9. Stefke23

Stefke23 Lid

16 jan 2014
    30
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat word het een leuk groepje zeg! En ook zo leuk dat we allemaal best dicht bij elkaar zitten.

10. Gabri

Gabri Actief lid

16 mei 2014
    423
    4
    18
    NULL
    NULL
    Wat fijn poedie! Gefeliciteerd!! Lijkt me heerlijk om te horen! Ik kan ook echt niet wachten.
    @ailya ik ben morgen 6 weken en heb 1-7 ook pas mijn eerste echo dus ik moet ook nog heel lang wachten. Nu schijnt dat wel normaal te zijn hoor 9 weken. Alleen wat duurt dat wachten lang he! Ik ken het haha zou wel willen dat de tijd voorbij vliegt. Ik ben ook heel onzeker over alles. Bij mij is het ook allemaal heel snel gegaan en daarom durf ik bijna niet te hopen dat het goed gaat. Het gaat voor me gevoel allemaal te makkelijk. Ik denk dat ik na die echo pas echt rust heb.

@anne1977 ik hoop dat je na jullie bruiloft heerlijk kan genieten van je zwangerschap! Ik ga voor je duimen. En wat super gaaf zeg trouwen in Rome! Moet je nog een hoop doen?

En even een algemene vraag misschien dat andere dit kennen. Ik zat gister op het terras en opeens hele vervelende pijn in mijn onderbuik. Als alles naar buiten geduwd werd en voelde al een soort menstruatiepijn. En weeïg gevoel liezen en bovenbenen. Ik heb dit twee weken geleden ook gehad maar toen wist ik officieel nog niet dat ik zwanger was en dat was eigenlijk vlak nadat we sex hadden gehad.
    Ik schrok er gister wel een beetje van. Al met al duurde het denk maar minuten hoor!
    Iemand dit ook wel eens gehad? Ik had trouwens net nadat ik gestopt was met de pil ook zo'n gevoel dat alles naar buiten gedrukt werd.

11. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Is het een idee om het lijstje nu echt stop te zetten? Het is straks niet meer te volgen als er nog heel veel bij komen... Of ben ik dan erg egoistisch? :)

Gabri, ik herken jou klacht niet echt, maar ik heb wel regelmatig allerlei soorten buik'pijn'tjes en krampjes. En dat voel ik normaal ook niet.. Er gebeurt gewoon erg veel in je lijf, dus ik zou me er niet te erg zorgen over maken. Tenzij je echt zware krampen gevolgd door bloedverlies krijgt, dan is het een ander verhaal natuurlijk.

Ik denk ook dat omdat je weet dat je zwanger bent, je veeeeel meer voelt dan als je dat niet had geweten en er niet mee bezig zou zijn..

12. Gabri

Gabri Actief lid

16 mei 2014
    423
    4
    18
    NULL
    NULL
    Ja dat kan natuurlijk ook! Ik let overal op op het moment. Vind het lastig om naast me neer te leggen. Gelukkig heb ik wat drukke weken in de planning misschien dat ik dan minder op dingen ga letten.
    En dan is het snel 1-7!
    Bedankt beebiebeeb!

En misschien is het idd een idee om te stoppen nu. Zo weten we nog wie wie is ;)

13. Peetje83

Peetje83 Fanatiek lid

29 jun 2011
    4.058
    2.555
    113
    Limburg
    @Sweetygirl, ik herken het niet, steken in de onderbuik. Ik heb juist steeds een drukkend/zeurend gevoel in mijn onderbuik, meer niet.

@ Stefke, Ik heb geen ervaring met paarden, maar kan me voorstellen dat het moeilijk is! Maar als je weinig tijd overhebt voor het paard over hebt, dan is dat voor het paard natuurlijk ook niet fijn.

@ Poedie, gefeliciteerd met de goede echo!

@ Anne, wauw, trouwen in Rome! Dat moet toch wel prachtig worden.
    Kan me wel voorstellen dat je nog niet zo kan genieten van je zwangerschap, gezien je historie.

@ Beebiebeeb, hier ook een bolle buik:D Maar ondertussen de hele dag door, ik vraag me af hoe lang ik het nog geheim kan houden met zo'n buik haha.

@ Gabri, dat heb ik nog nooit gehad, maar er gebeurd nu zoveel in je lijf, dat je nog niet meer weet wat normaal is en wat niet om te voelen haha.

Ik vind het ook zeker vol genoeg hier. Ik ben een clubje van 8 dames gewend, dus dit is voor mij al heel veel:D

Ik ga straks nog naar een vriendin, met wie ik soms nog wel eens een sigaretje rook. Die zal zich wel afvragen waarom ik nu dat sigaretje niet meer wil! Hopelijk gelooft ze het gewoon als ik zeg, dat ik die paar sigaretjes die ik soms nog rook, net zo goed ook achterwege kan laten...
    Maar ja, dat buikje he....;)

14. indy22

indy22 Fanatiek lid

20 okt 2012
    1.829
    25
    38
    Haha ja buikje en niet roken bij elkaar opgeteld is toch snel zwanger;) Aan de andere kant zoeken mensen er soms ook niks achter hoor!

Ben nu al sinds woensdag op vakantie met mn schoonouders. Daar wordt 's middags de wijn al gepakt en normaal doe ik dan vrolijk mee. Nu nog niks gedronken en nog geen vragende blik of gefronste wenkbrauw gezien:) Of mn zoontje zit en nog bij en ze nemen aan dat ik niet drink als hij wakker is, of het is wit terwijl ik meer van rood houd, of ik ben net wat anders aan het drinken:p

Ik herken die buikpijn wel gabri! Had vanochtend ook weer die gekke krampen. Ik vind het ook spannend hoor:( Zal wel niks zijn of gewoon er bij horen ofzo.. maar met die slappe testen van mij erbij kan ik het niet helemaal naast me neerleggen. Heb toch steeds een klein stemmetje dat me laat twijfelen. Zeker ook omdat het zo snel raak was. Ergens denk ik dan: het kán gewoon niet zo snel goed gaan! Maarja.. gewoon afwachten, ik weet het;)

Voordeel: jouw testen waren wel écht knallers gabri!

Ik vind het clubje zo ook goed.. Weet nog net een beetje wie wie is, en dat is ook wel fijn voor de betrokkenheid enzo:) Kan je niet zoiets als ledenstop zetten? Dat zie ik wel eens ergens staan.. Maar weet eigenlijk niet hoe je dat erbij kan zetten.

15. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    Spannend!

16. Gabri

Gabri Actief lid

16 mei 2014
    423
    4
    18
    NULL
    NULL
    Ja dat heb ik ook Indy, terwijl ik al wist dat ik zwanger was toen de testen nog negatief waren. Zo onzeker ben ik nu of het wel goed blijft gaan. Ook omdat het idd zo makkelijk gaat. Maar misschien moeten we er juist wel van genieten dat het zo makkelijk gaat!
    Afgelopen woensdag was MvM hier ook en dan ben ik gelijk weer bang dat de test het toch niet doet ofzo. Maar evengoed weer een hele mooie test. Morgen alweer 6 weken! Nog 4 tot de rust ;)
    En wat heerlijk zeg op vakantie! Mochten je schoonouders het toch vragen deze vakantie gaan jullie het dan toch nog vertellen?
    En succes Peetje83! Ik hoop dat ze niks door heeft! Hou je ons even op de hoogte? :)

17. indy22

indy22 Fanatiek lid

20 okt 2012
    1.829
    25
    38
    Ik was wel van plan om het misschien te vertellen als ze er naar zouden vragen (al wilde ik het sowieso liever geheim houden ivm mn scriptie. Denk niet dat ik positieve reacties krijg zolang mensen nog bang kunnen zijn dat ik hierdoor wéér niet kan afstuderen, toen ik zwanger was van mijn zoontje mocht ik namelijk niet afstuderen)
    Maar juist nu door de extra onzekerheid denk ik niet dat we dan iets zeggen. Ik wil niet het nu vertellen, door alle reacties heen werken en dan misschien morgen of overmorgen weer moeten vertellen dat het toch niet zo is.

18. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    De ervaring is dat mensen nog afvallen, of na verloop van tijd toch niet meer mee kletsen.. ik zou in ieder geval nog graag mee willen kletsen...

Ik ben bijna 6 weken zwanger, heb dinsdag een echo i.v.m. een verleden met miskramen en een mogelijke buitenbaarmoedelijke zwangerschap

19. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Peetje, hoe is het gegaan bij je vriendin? Geen vragen gehad over dat sigaretje?

Ik ben ook van de één op andere dag ineens gestopt, (ik rookte niet heel veel) maar leg dat maar eens uit ;) ik was een soort van ziekjes dus ik heb er wonder boven wonder nog totaal geen last van en ik had dus een goed excuus. Alleen ik háát het met heel mijn hart om me er elke keer over te verantwoorden. Ik zeg nu ook soms maar van ja misschien komt het goed uit voor als we over een paar maanden aan een tweede uk gaan denken... ;) zucht mensen bemoei je met je eigen zaken :)

Indy, fijne vakantie nog! Waar zit je, in het buitenland? Hopelijk krijg jij ook gen moeilijke vragen van je familie :) volgens mij kun je geen ledenstop doen, maar moet je de newbies zelf wegjagen :p

20. Peetje83

Peetje83 Fanatiek lid

29 jun 2011
    4.058
    2.555
    113
    Limburg
    Nou, ze kennen me te goed!
    Ik zat nog niet goed en wel en toen kreeg ik de volgende vraag: Wat wordt R. toch groot zeg, wordt het niet eens tijd voor een 2e?
    Dus ik zei dat ik die vraag nou toch al zovaak heb gekregen. Verder werd er niet op ingegaan.
    5 minuten later komt haar dochter bij ons zitten.
    Vraagt ze, ben je nog niet zwanger? Ik: Nee, Zij: Je liegt! Ik: Nee hoor, Zij: Kijk me een aan en antwoord, ben je zwanger? Ik: Nee...
    Maar het mocht niet baten, het stond op mijn gezicht geschreven blijkbaar haha (ik kan ook niet goed liegen)
    Ja zegt mijn vriendin, ik zag het meteen aan je ogen haha. Maar goed, ik weet wel dat ze hun mond houden dus dat scheelt. En ze waren natuurlijk heel blij voor ons:D

Deel Deze Pagina