Ohhh jammer dat ze het al raadde!! Maar ook wel weer leuk, nu kun je er wel gewoon over kletsen met haar!
Hahaha dat is idd wel erg recht voor zijn raap Peetje! wel grappig dat ze het zo goed aan je kunnen zien. En nog niet aan je buikje! Hihi Ik heb volgende week een verjaardag van een goede vriendin ben nu al aan het bedenken hoe is dat ga doen.. Aangezien het echt mijn wijn vriendin is moet ik wel wat bedenken haha. Vorige week had ik gezegd dat ik aan de antibiotica zat voor een blaasontsteking dus moet nu maar weer wat anders vertellen.. Weten mensen die dicht bij je staan wel dat je zwanger bent beebiebeeb? Of geloven die ook dat je alvast gestopt bent?
Gewoon zeggen dat het nog niet schoon was en je een vervolg kuurtje hebt gekregen Heb ik in het echt een aantal keer gehad dus is geen ongeloofwaardig verhaal. We zijn in nederland weg. Tot nu toe nog geen vermoedens. De grap is dat zowat iedereen tussen de middag even wegdut dus dat zelfs de vermoeidheid me niet verraad haha Lastig als mensen het zo recht toe recht aan vragen he? Mijn zusje vroeg me de vorige keer pontificaal midden in een winkel terwijl ze me recht aankeek: ben je zwanger? Je bent zwanger he? Ik kon gewoon niet zonder blikken of blozen nee zeggen. Dus die wist het ook meteen toen Kan dan echt niet overtuigend liegen. Maar ook wel lekker dat je er nu met iemand blij over kan zijn Zeker als je ze kan vertrouwen en ze het niet doorvertellen!
Hoe gaat het met iedereen? Leuke dagen gehad. Heb een aantal leuke dingen gedaan. Gister even naar Zeeland geweest waar mijn ouders op de camping zitten. Vandaag was echt een mindere dag. Slapen, markt, slapen, gezellig bij de buurtje eten en nu te bed. Ik heb me vandaag geen moment fit gevoeld blehh. Ik wil van de zwangerschap kunnen genieten. (Sorry voor het geklaag).
Dan zal ik dat wel zeggen! Bedankt voor de tip! Ik was wel heel erg bang dat mijn moeder wat zou merken, maar die zou me nooit zo op de man af zoiets vragen. Ben benieuwd wat ze zegt als we het vertellen! Of ze wat door had.. En Indy waar staan die pendels voor onder je banner? Als ik vragen mag..
@schmidt Ik ken dat maar al te goed. Hier ook erg moe en veel aan het slapen. En dat terwijl mijn man en ik nu vakantie hebben. Zal blij zijn als de vermoeidheid na de twaalf weken over is...
Pffff, alweer iets bruinigs bij de afscheiding! Ik hoop maar dat alles goed zit daar binnen! Nog 3 nachtjes slapen en dan hopelijk geruststelling!
Gabri, zover ik weet denkt iedereen dat ik opeens gewoon gestopt ben of denken ze dat ik 'alvast' gestopt ben voor over een aantal maanden. (Alsof je dat dan kan plannen ) Misschien zijn er mensen die het niet helemaal vertrouwen en misschien valt het mee, ik weet het niet Ik weet wel dat ik bij mijn vorige zwangerschap echt heeeel veel spoken zag. Ik dacht dat meerdere mensen om mij heen mij allaaaaaang door hadden, maar dat bleek helemaal niet zo te zijn. Je weet het dus nooit! Ik was afgelopen week bij mijn moeder thuis en we waren in gesprek toen ik ineens ergens nogal opgewonden over raakte (lees: geirriteerd, boos, whatever) ik reageerde blijkbaar nogal fel en mijn moeder zei gelijk; djiezzzzz ben je zwanger ofzo?! Uhhmmmmmm nee??!!?! (Zet mijn meest verontwaardigste blik op) Hahaha oeps! Was het zomaar een opmerking of zou ze me door hebben? We zullen het zien binnenkort, voorlopig blijft het voor iedereen nog gissen
Goedemorgen, Om half zes al wakker op zondagmorgen! Moet toch niet gekker worden! Net maar een crackertje met pindakaas (mijn nieuwe verslaving) gegeten. En maar weer even het bed in! Gaan jullie nog iets leuks doen vandaag?
Ik moet zo werken maar momenteel ontbreekt het mij aan motivatie! Vanmorgen toch meer afscheiding met rood/bruin! Grrr!
Je ziet deels spoken inderdaad Ik dacht ook dat iedereen het al doorhad en kreeg heel veel verbaasde reacties.. Je bent er zelf natuurlijk constant mee bezig maar de rest totaal niet he? Gabri: die pendels, dat waren mensen die gependeld hadden wanneer ik zwanger zou raken en wat het geslacht zou zijn Ik werd vanochtend opeens wakker met een enorme bloedsmaak in mn mond. Bedacht me: he wat irritant, had ik gister ook al! En toen zei mn vriend opeens: had je dat de vorige keer niet ook een paar maanden?? En dat klopt! Was ik al weer helemaal vergeten!! De eerste echte zwangerschapskwaal dus Alleen jammer dat het zo'n rottige is Herkend iemand dat en zo ja heeft iemand tips? Want weet nog dat ik er vorige keer maanden misselijk van ben geweest en nergens trek in had..
@indy22 hey, ik heb sinds twee dagen ook een beetje een rare smaak in mijn mond.. heb maar van die verfrissende snoepjes gehaald.. smaakt gelijk een stuk beter haha
Oamela, zo vervelend die onzekerheid.al zei je eerder hier bekent mee te zijn. We gaan er vanuit dat alles gied is. Duim voor je. Tebbie, balen dat je zo vroeg wakker bent. Zelf heb ik vannacht als een blok geslapen. Vandaag geen bijzondere plannen. Zo weer even slapen wanneer zl erin ligt.
Hahaha moeders hebben meestal alles wel door! Haha knap dat je evengoed niet ben gezwicht om het te vertellen. Dus alles klopt Indy zou je een meisje krijgen dus? Wil je het weten of wacht je tot de bevalling? En die vreemde smaak herken ik niet. Word alleen wakker met honger 😁 Wanneer gaan jullie hier het vertellen aan Fam en vrienden? En weten jullie al hoe? Ik heb er altijd over nagedacht hoe ik het wilde vertellen aan mijn ouders en zussen en nu is het zo ver en zie ik door het bomen het bos niet meer kwa ideeën hihi
Schrikken Pamela, nog een paar dagen tot de echo. Die zal vast wel goed zijn! Vermoeidheid wel herkenbaar. Toch ruim 9 uur geslapen vannacht, maar niet echt fit en een beetje half misselijk. Niet heel erg gelukkig. Vandaag een dagje rustig aan doen en genieten van het mooie weer!
Ik heb er ook al een beetje over na zitten denken natuurlijk Maar weet het nog niet.. Ik weet in elk geval dat ik op zn minst wil wachten tot ik tien weken zwanger ben. Dan hebben we een echo gehad en ben ik afgestudeerd hopelijk. Had al eerder verteld, ben erg bang voor negatieve reacties nu omdat ik nog aan het afstuderen ben en iedereen het heel belangrijk vindt dat ik mn diploma haal (ik zelf natuurlijk ook maar weet dat dat wel gaat lukken Of niet... maar dat zal in elk geval niet aan de zwangerschap liggen) Ik heb best grappige dingen langs zien komen. Een t-shirt met een rebus die als je het oplost zegt: ik word grote broer ofzo.. Of een t-shirt met: "vanaf januari speel ik niet meer in mijn" en dan een plaatje van een badeend. Dus: vanaf januari speel ik niet meer in mijn eendje/eentje. Vind een doordenkertje wel grappig eigenlijk Of een prentenboekje kado doen met voorin geschreven dat ze alvast kunnen oefenen zodat ze het verhaaltje in januari goed voor kunnen lezen ofzo.. Ik vind het lastig. Wil het niet te zoetsappig en te cliché doen. Een fotolijstje met een echo en een gedichtje is bijvoorbeeld super lief maar past echt niet bij ons.. Misschien zeggen we het wel gewoon Gewoon: mam, pap, ik ben weer zwanger! Ben wel benieuwd of jullie nog leuke ideeën hebben
@gabri wij hebben eigenlijk al best wat mensen verteld dat we zwanger zijn. Staan allemaal dicht bij ons en wisten dus dat wij een terugplaatsing kregen.. mijn ouders weten het al, schoonouders en 3 van onze beste vrienden. Voor de rest wacht ik tot de echo met 9/10 weken.. wij hebben het gewoon zo verteld, de zwangerschapstest gegeven. Wij hebben er 4,5 jaar over gedaan.. dus we hadden het niet bijzonderder hoeven maken eigenlijk
@meiden met de goede echo gefeliciteerd! Vermoeidheid inderdaad heel herkenbaar, heb de afgelopen dagen vaak nog even een uurtje geslapen in de middag. Eergister en die nacht daarvoor echt super slecht geslapen. Werd rond de 6x wakker om te plassen en ook een aantal keer wakker geweest van de pijn, mijn borsten waren ze hard en pijnlijk. Nu gelukkig wat minder. Wel sinds gisteravond constant pijn in onderrug en af en toe ook onderbuik Heb er gelukkig geen bloedverlies bij, dus dan zal het wel goed zitten hoop ik @pamela: vervelend! Hoop dat je straks na de echo wat gerust bent gesteld! Sterkte!