Pamela, ik heb ook bruin/rood verlies gehad, en toch echt een hartje zien kloppen meis.. Je baarmoeder kan zich aan het opschonen zijn nu he.. 1 op de 3 vrouwen hebben bruin/rood verlies zonder verklaarbare reden..
Lusvi, ik heb tot nog toe bij iedere zwangerschap (3) helder rood bloedverlies gehad en dit is iedere keer goed gegaan maar steeds zonder aanwijsbare rede. Toch maakt het je steeds onzeker! Dinsdagmiddag om 14.40 uur zullen wij het weten of alles goed is! Lekker even geslapen, alleen nu kotsmisselijk!
Hai meiden, Ik ben nu net 7 weken zwanger van mijn 5e kindje! Ik vind t doodeng (ja dat kan bij een 5e...), want heb 3.5 jaar geprobeerd en nu eindelijk raak! Ik heb nauwelijks zwangerschapskwaaltjes en dat maakt mij onzeker... 10/6 de eerste echo (en de tijd gaat traaaaaag)
Jo5, herkenbaar hier in verwachting van kindje nr 4! Laat de tijd maar lekker snel gaan! Hier gelukkig nog maar 2 nachtjes slapen!
Ja is jullie geval snap ik wel dat mensen het al weten Laura is natuurlijk best wel een traject. Bij mij weten wel een paar dat ik gestopt ben met de pil maar denk niet dat ze binnenkort al wat verwachten hihi Mijn zussen en nichtje 'zeuren' al tijden om een neefje of nichtje dus wil wel nog wat leuks aan het bedenken maar wat weet ik nog niet! Als ik wat weet zal ik het plaatsen. Wij hebben met 10 weken de echo en zullen het daarna wel gaan vertellen! Ik wil het wel al eerder doen maar vl wilt het liever nog even stilhouden. Hij vindt het een beetje 'de goden verzoeken' en dat terwijl hij helemaal niet gelovig is haha Dus vind het ook wel weer aandoenlijk ook! 😉 En zo'n geheimpje van ons tweeën is ook wel leuk! Ik vind die doordenkertje zelf ook wel leuk Indy. Wil het ook zo op een manier vertellen dat ze echt even moeten nadenken van huh? Ben je zwanger? Haha lijkt me geweldig om die gezichten dan te zien! 😄 En succes nog even met je afstuderen Indy! Het eind is tenminste in zicht! Dat is wel lekker! En dan heerlijk genieten van je zwangerschap!
Een rebus op een t-shirt had ik gedaan voor mijn moeder en zus. Mijn moeder had het na een uur pas door en mijn zus ook niet meteen, maar zij gaf mijn zoon de schuld omdat hij zo beweeglijk is haha.
Ik heb mijn vriendin een doosje tampons gegevens met daarop de tekst: deze heb ik voorlopig niet meer nodig. Ze moest even denken maar na een minuutje snapte ze hem! Mijn ouders heb ik een sollicitatiebrief gegeven met daarop dat wij uit betrouwbare bron hebben vernomen dat ze wel willen solliciteren voor opa/oma Mijn schoonouders heb ik een foto lijstje gegeven met daarin de tekst: je kunt me niet horen, je kunt me niet zien. Maar als ik in januari geboren ben, mag ik dan in dit fotolijstje misschien....
Haha! Dus je moest nog een hint bijgeven Peetje? 😁 Wat een leuke dingen Ailya! Wat origineel ook een sollicitatiebrief, heb dat wel eens voorbij zien komen maar nog nooit iemand gehoord die het ook echt heeft gedaan. En dat van die tampons had ik ook bedacht voor een vriendin voor mij. Kan nu al niet wachten! 😄
Wij hebben het nog aan niemand verteld. Vorige zwangerschap 3 dagen na positieve test aan ouders haha floepte er toen ook zo uit. Nu wilde we misschien wachten tot na eerste echo maar die heb ik pas met 10+3 en dat duurt nog zooooow lang. En ja als het niet goed is of mis gaat dan is het ook wel fijn als we daar met iemand over kunnen praten....En me moeder wordt over 2 weken geopereerd dus ja dan vertel ik het liever denk toch daarvoor....ben er nog niet helemaal over uit En ja dan komt de tweede vraag hoe gaan we het dan vertellen? De rest vrienden en andere familie vertel ik het met 11/12 weken.
Jo5, gefeliciteerd, toe maar nr 5!!! Pamela, je bent misselijk, dus neem aan dat dit een goed teken is. Al snap ik je onzekerheid. De eerste weken blijven altijd spannend. Al wil niet zeggen dat na de eerste 12 weken alles goed gaat. Ik ga zo ook slapen. Nu alweer te lang op, morgen hebben we personeelsdag. Hoop dat ik het ga trekken.
Haha oke je bent dus een ervarings expert Hopelijk maak je je er niet te druk om.. Hier morgen weer een echo.. Wat een luxe, zoveel echo's. Morgen de 3e al haha!
Ouders en schoonouders weten het al en ook goede vriendin van me de Rest vertellen we het na de echo met 10 weken Ben zins paar dagen echt stuk misselijker eerst kon ik het met ff wat te eten wel hendelen maar vandaag echt heel de dag misselijk geweest begon vanmorgen toen ik pap klaar stond te maken voor mijn zoontje...die lucht pff.. En blijf ook zo moe om gek van te worden. Nou gaat manlief van de week ook nog voor 2 nachten naar buitenland voor zijn werk dus extra zwaar ff met die kleine man maarn ja voor een goed doel
Zo lekker weer wat bijgeschreven meiden! Stephanie, wat vervelend dat je zo misselijk bent, hopelijk was het eenmalig? Ik lees dus een hoop meiden die het nog niet (aan iedereen) verteld hebben! Ik zit ook nog hard na te denken hoe wij het gaan vertellen! Ik zat te denken om een foto te maken die af te laten drukken en die aan onze ouders te geven als we daar zijn. Op die foto staat dan mijn man zijn schoenen, daarnaast mijn schoenen en daarnaast mijn dochter haar schoenen en dan daarnaast een paar babyslofjes en dan overal onze geboortedatum eronder en onder de slofjes 2015. Snappen jullie wat ik bedoel? Je ziet het veel op internet...niet echt origineel maar heb weinig inspiratie Bij de eerste hebben wij het de familie verteld toen we met zijn allen uit eten gingen. Wij gingen opeens staan en wilden graag proosten op.....de baby in de maak! Lachen joh die gezichten daarna hihi Bij mijn vrienden vierden we sinterklaas en opeens vroeg ik aan ze wat ze van mijn sinterklaascadeautje vonden en liet ze een echofoto zien
Misschien leuk voor jullie om rond te kijken op Pinterest of Youtube, typ "pregnancy announcement" in daar vind je echt leuke ideeën.
Lusvi spannend. De derde nu al ja?! Waar hebben ze de vorige keren dan naar gekeken? Ik kreeg eerste pas met 6w en 5 d. zeiden dat ze eerder toch niet konden zien... Vind je ok niet spannend steeds weer echo? Ik merk dat ik toch ok wel weer spannende afspraken vind. Veel plezier in ieder geval!
Wat een leuke ideetjes om het te vertellen! Wij hebben het 'gewoon' verteld Ik heb sinds een paar dagen steeds hoofdpijn echt irritant
He dames, Sorry voor het weinige aanwezig zijn. Voel me niet zo heel erg lekker. Heb moeite om te eten omdat ik er al misselijk van word als ik er aan denk. Dus het gaat wat moeilijker dan normaal. Ben super chaggy kan niks hebben en word daar weer chaggy van Heb al een zwangerschaps broek aan omdat ik de druk om mn buik niet aan kan want ook daar word ik misselijk van. Heb nog niet boven de wc gehangen maar mn buik is flink van slag. Nog een weekje dan heb ik mn 1e echo en zover ik weet morgen 2 dames??
♡ Uitgerekend Januari 2015 ♡ Stefke23 : 1e k - 11 Jan '15 (3-6 1e echo) Podiki : 2e k - 18 Jan '15 (4-6 1e echo) Poedie : ♡ 3e k - 18 Jan '15 (30-6 1e echo) Star84 : ♡ 2e k - 20 Jan '15 (18-6 2e echo) Sweetygirl84 : 2e k - 20 Jan '15 (18-6 intake/25-6 1e echo) Laura2015 : ?e k - 20 Jan '15 (17-6 1e echo) Peetje83 : 2e k - 21 Jan '15 (12-6 1e echo) Stephanie86 : 2e k - 23 Jan '15 (23-6 1e echo) Beertje13 : 2e k - 24 Jan '15 Lizzy1987 : 1e k - 24 Jan '15 (13-6 1e echo) mama Jlyn : 2e k - 25 Jan '15 (16-6 1e echo) Beebiebeeb : [COLOR=seagreen]2e k - [COLOR=magenta]25 Jan '15 [COLOR=DarkOrange](9-6 intake/17-6 1e echo)[/COLOR] [COLOR=purple]Demi84 :[/COLOR] [COLOR=seagreen]2e k -[/COLOR] 25 Jan '15 [COLOR=darkorange](12-6 1e echo) [COLOR=Purple]Gabri :[/COLOR] [COLOR=SeaGreen]1e k -[/COLOR] [COLOR=Magenta]25 Jan '15[/COLOR] (1-7 1e echo)[/COLOR] [/COLOR][/COLOR] Mamma32 : 2e k - 26 Jan '15 (10-6 1e echo) Anne1977 : 3e k - 26 Jan '15 (3-6 1e echo/16-6 2e) Bllondiie : 3e k - 27 Jan '15 (19-6 1e echo) R1985 : 1e k - 27 Jan '15 Setnil : 2e k - 28 Jan '15 Foekje : 2e k - 28 Jan '15 (14-6 1e echo) Indy22 : 2e k - 28 Jan '15 (20-6 1e echo) Hope1985 : 2e k - 29 Jan '15 Key : 1e k - 31 Jan '15 Ailya : 1e k - 31 Jan '15 Aantal dames: 24 Hier onze lijst. Naam,? kind en uitgerekende datum. Tussen haakjes de datum van de echo. ♡ als je op de echo een hartje hebt gezien. Als je het geslacht weet veranderd je naam in die kleur en mocht je het niet willen weten dan blijft je naam paars. Poedi, klopt de echo datum nog? Gefeliciteerd meid! Anne en stefke zijn morgen als het goed is aan de beurt! Spannend!!!
@mamma32 zie op het lijstje een vraagtekentje staan bij hoeveelste kindje.. wij zijn in verwachting van ons eerste kindje
Tnx laura, daar ga ik zeker even kijken. Ik had zelf alleen op google gezocht! Mama jlyn, vervelend hè die hoofdpijn! Ik heb er ook vaak last van de laatste tijd en ik ben te eigenwijs om er iets voor in te nemen Mamma32, wat rot dat je je zo voelt! Hopelijk is het maar van korte duur! Dan nu maar veel beschuitjes en boullionnetjes eten en drinken! Dat neem ik tenminste meestal als ik niet lekker ben