Ok dan houdt ik de lettertjes gewoon even klein : luckymom, 3e kindje, 19 Jan uitgerekend (voorlopig), (13 juni 1e echo)
Dames, wat is het rustig hier! Zometeen een paar uurtjes werken en dan om 14.40 uur de echo! Zenuwen gieren door het lijf en lekker misselijk van de spanning!
Ik heb het heel druk de laatste tijd Hopelijk straks wat meer tijd om te kletsen! Veel succes in het ziekenhuis! Ik duim voor je dat alles goed is.
Ik kijk wel vaak hier, maar heb niet echt wat te vertellen haha. Vandaar.. Maar nu heb ik wel een vraag. Ik ben echt een leek wat betreft zwanger zijn. Vrijdagavond hebben wij een etentje bij een wok-restaurant. Wat moet ik laten staan, en wat kan ik gerust eten? Ik lees vanalles op internet, maar hoor het toch liever van de ervaringsdeskundigen hier..
Hallo Dames... Ik meld mij ook aan... Dit word ons 2de kindje en mijn uitgerekende datum is 20 januari
Pamela, succes vandaag!! Wat eten betreft. Let vooral rauw/rood vlees. Verder kun je bij de Wok gewoon alles eten.
Nog 4 uurtjes, pfffff! Client heeft net de zorg afgezegd waardoor ik nu dus nog een half uur moet wachten voordat ik naar de laatste kan. Ik wilde iets op kantoor gaan doen maar ben de sleutel vergeten, haha! Dan maar in de auto wachten!!
Wat vervelende mamma! Ik ben sinds vanmorgen ook echt heel misselijk had eigenlijk gehoopt dat ik dit voorbij ging.. 😁 dan maar hopen dat het een af en toe ding is haha Ik was afgelopen weekend trouwens niet vooruit te branden! Mijn benen waren ook zo vermoeid! Met het fietsen was het echt drama! Haha terwijl ik daar nooit moeite mee heb. En kon ook wel om alles huilen bah! Vandaag gelukkig weer iets beter Sterkte mamma! En voor degene die vandaag een echo hebben.. Veel plezier! 😄😄
Allereerst indy, wat verdrietig dat het mis is gegaan sterkte meid en hopelijk voor jou ook gauw een goede zwangerschap! xxx Ik heb juist het idee dat ik me sochtends beter voel als vorige week! Ik zit eigenlijk te wachten op de misselijkheid... Ik snap er niks meer van, vorige week voelde ik me veel minder smorgens! Dan ben ik gelijk weer bang dat dat slecht nieuws betekend ik ben wel nog steeds doodmoe! Elke keer als mijn meisje smiddags gaat slapen, ga ik ook lekker even liggen hoor. Alleen mijn huishouden blijft een beetje achter Stomme twijfels!! Hopelijk is het gauw de 17e
Hallo allemaal, ik zag dat de lijst al echt heel lang was, maar ik wil me ook aanmelden. Ik had 20-05-2014 een positieve test in handen, ben 28-01-2015 uitgerekend, het is ons 1e kindje en we hebben 14-06-2014 onze eerste echo bij 7,5 week....
Pamela heel veel succes zometeen, denk dat je inmiddels al bij de verloskundige ben Lusvi hoe was jou echo gisteren? Ik vond de echo heel bijzonder afgelopen vrijdag, we hadden onze dochter meegenomen (wilde we eerst niet omdat het nog zo vroeg is) maar ze had geen school dus we hadden geen keus..ze vind het helemaal geweldig dat ze een broertje/zusje krijg, hopelijk blijft het goed gaan deze keer. We zijn wel verder dan de vorige keer maar toch hou ik voorlopig denk ik wel die angst.
Hartje klopt!!! Volgens meting 2 daagjes minder, je ziet al echt beginnende armen en benen. Er zat wel nog bloed dat ik nog ga verliezen!
Oh, echt wel! Ik was helemaal gespannen in de wachtkamer en toen ik daar op het bed moest gaan liggen. Toen de vk zei: het hartje klopt viel er zo'n last van mij af!
Ja wat vervelend he die onzekerheid beebiebeeb! Ik vandaag nog 4 weken en dan weten we het! Soms ben ik aan het twijfelen of ik zal bellen of het echt niet eerder mag? 😁 maar ga eerst wel vragen bij de VK over twee weken misschien kan die anders nog wat voor me regelen. En tot hoe ver laten we de lijst nou gaan? Haha want nu blijven er nog aanmeldingen komen...