Met 3 erbij zitten we op 25. Meer dan genoeg volgens mij. Al staan er wel een paar op de lijst die ik al gelijk niet meer hier gezien heb.
@mama , ik kan me voorstellen dat er later weer meer mee kletsen, misschien eerst ff de onzekere periode door? @ Bubica ik zie 6,5 staan bij jou met uitgerekende datum 20e, ik heb ben bij een cyclus van 28 dgn met uitg datum 19 Jan net vandaag in wk 8. Dat kan nog anders worden bij de echo, maar was jou cyclus dan zo lang? @ kwaaltjes, Bleh vervelend. Invoel liever wel wat dan niet, maar zolang ik geen bloed zie wil ik mij geen zorgen maken. M'n buik lijkt dikker en m'n borsten net Pamela.
Mooi dat alles goed is Pamela! Starry.. Mijn echo was ook goed, ik werd eindelijk gefeliciteerd! Een mooi kloppend hartje gezien..
Ik kijk morgen wel even! Ben niet echt in de stemming. Na een hele dag misselijkheid ga ik lkkr op tijd m'n bed in. Idd kijken we even hoe het iedereen vergaat in de spannende weken.
sorry ben een tijdje niet actief geweest hier, had het echt super druk , maar ben er weer :-D meiden met de mooie echo's gefeliciteerd
Bij mij ook! Dat gaat me nooit lukken om tot 12 weken niks te zeggen want het is al haast te raden Was net wat kleding aan het uitzoeken om mee te nemen naar pinkpop en had het even gepast (nog niet aangehad dit jaar) maar daarbij kan men er al niet meer omheen....
Lusvi en Pamela gefeliciteerd met jullie goede echo's. Ff vraagje. Ik heb vandaag een spierpijn gevoel in mijn buik, kennen jullie dat?
Ben even een paar daagjes in het buitenland geweest.. Wat verdrietig indy! lijkt me echt vreselijk om dat mee te moeten maken.. Heel veel sterkte!
Fijn alle dames met goede echo! Gefeliciteerd !!! En nu proberen te genieten! Wat zagen ze bij jou pamela? Omdat je zegt dat je nog bloed gaat verliezen?
Hallo allemaal.... Hier lijkt het bruin bloedverlies over te zijn!!! Hopen dat dat zo blijft en dat ik me verder geen zorgen hoef te maken over mijn zwangerschap... Mijn buikje begint ook al aardig te groeien ookal denk ik dat het gewoon mijn darmen zijn die hun plek aan het zoeken zijn Heeft iemand toevallig last van de buik na het eten? Ik merk dit heel erg. Ik moet echt kleine beetjes eten!
G'morgen! Lig nog even lkkr rustig op bed bang dat als ik op sta misselijk word. Voel me niet echt super maar ja dat hoort erbij. Straks even de lijst aanvullen.
Hallo allemaal, Indy heel veel sterkte meis! Echt heel zuur. Wij hebben gister de allereerste echo gehad! Wauw wat was dat speciaal zeg! We konden het hartje zien kloppen alleen nog niet horen. We moeten ook over 2 a 3 weken terug.. omdat ze nu eigenlijk nog niet goed konden bepalen hoever ik echt ben en wanneer ik ben uitgerekend.. dus binnenkort mogen we weer voor een echo jeej! Het is op dit moment wel zo dat ik een inwendige echo moet krijgen, omdat mijn baarmoeder helemaal tegen mijn rug aan ligt kon ze het niet zien op de uitwendige echo helaas, dit komt wel alleen zal nog even duren. Heeft iemand hier ervaringen mee.. Ik heb ook al sinds mijn 15e last van me rug en dat zou er mee te maken kunnen hebben, nu sinds mijn zwangerschap ging het wel redelijk maar sinds 3 dagen oh jongens wat een pijn in me rug zeg.. heel vervelend en we beginnen nog maar net. Achja we zullen wel zien hoe het verder verloopt.
ohja dus ik moet aangepast worden in de lijst, mijn uitgerekende datum is niet de 11e mar gister zeiden ze de 20ste, maar dit kan dus weer veranderen over 2 a 3 weken mag anders ook zo blijven staan tot we het definitief weten hoor, afspraak voor de 2e echo ga ik vandaag even maken.
Trebbie, ik voel in mijn buik vanalles. Waaronder nu spierpijn, maar heb afgelopen maandag tijdens de personeelsdag gegolfd. Maar even serieus, pijntjes in je buik zijn normaal. Hier weer een lange werkdag. Het werken valt me momenteel echt zwaar, maar goed het is niet anders. Wil me niet ziekmelden. Vorige zwangerschap heb ik bijna de gehele zwangerschap in de ziektewet gezeten.