Januari 2015 uitgerekend!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Zyndi, 29 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamma32

Mamma32 Bekend lid

12 feb 2014
    758
    0
    0
    Werk part-time
    Gelderland

Ik zou gewoon je echo afwachten.
    En genieten.
    Jezelf gek maken helpt niet en die stress heb je ook niet nodig.
    Hoop dat je je twijfel snel kwijt bent.

2. poedie

poedie Actief lid

8 jul 2013
    142
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik was afgelopen vrijdag 6 weken en 5 dagen toen ik mijn echo kreeg,ze wilde eerst via mijn buik proberen en gelukkig lukte dat:)

3. poedie

poedie Actief lid

8 jul 2013
    142
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier eigenlijk wel een super relax rooster van mijn werk,ik werk in de zorg en werk alleen dagdiensten:)ik werk 24 uur en werk maandag en dinsdag en dan om het weekend,nu dus lekker 5 dagen vrij:)bij mijn eerste zat ik snel in de ziektewet vanwege bekkenklachten en harde buiken zoontje wad toen ook 5 weken te vroeg geboren,2e zoontje zat ik met 28 weken volledig thuis op advies van mijn leidinggevende ook toen veel last van harde buiken.gelukkig zijn ze erg schappelijk bij mij op het werk:)

Ben erg benieuwd hoe het deze x gaat

4. Mamma32

Mamma32 Bekend lid

12 feb 2014
    758
    0
    0
    Werk part-time
    Gelderland
    Nou toen straks boven de wc gehangen met m'n dochter naast mij.
    "Mama jij spuugt bruin" 😳

5. Key

Key Fanatiek lid

13 dec 2013
    2.145
    0
    36
    Italië
    Ik heb 24-6 de eerste echo! Heb net een afspraak gemaakt. Duurt nog lang pfff ben dan 8+3 is helemaal niet laat ofzo maar is nog drie weken. Lijkt wel een eeuwigheid;)

6. Mamma32

Mamma32 Bekend lid

12 feb 2014
    758
    0
    0
    Werk part-time
    Gelderland
    ♡ Uitgerekend Januari 2015 ♡
    GESLOTEN!!

Podiki :
    2e k - 18 Jan '15 (4-6 1e echo)
    Poedie :
    ♡
    3e k - 18 Jan '15 (27-6 2e echo)
    Luckymom :
    3e k - 19 Jan '15 (13-6 1e echo)
    Star84 :
    ♡
    2e k - 20 Jan '15 (18-6 2e echo)
    Sweetygirl84
    :
    2e k - 20 Jan '15 (18-6 intake/25-6 1e echo)
    Laura2015 :
    1e k - 20 Jan '15 (17-6 1e echo)
    Bubica :
    2e k - 20 Jan '15
    Stefke23 : ♡
    1e k - 20 Jan '15 (20-6 2e echo)

Peetje83 :
    2e k - 21 Jan '15 (12-6 1e echo)

Stephanie86 :
    2e k - 23 Jan '15 (23-6 1e echo)
    Beertje13 :
    2e k - 24 Jan '15
    Lizzy1987 :
    1e k - 24 Jan '15 (13-6 1e echo)

mama Jlyn :
    2e k - 25 Jan '15 (16-6 1e echo)
    Beebiebeeb :
    [COLOR=seagreen]2e k - [COLOR=magenta]25 Jan '15 [COLOR=DarkOrange](9-6 intake/17-6 1e echo)[/COLOR]
    [COLOR=purple]Demi84 :[/COLOR]
    [COLOR=seagreen]2e k -[/COLOR] 25 Jan '15 [COLOR=darkorange](12-6 1e echo)
    [COLOR=Purple]Gabri :[/COLOR]
    [COLOR=SeaGreen]1e k -[/COLOR] [COLOR=Magenta]25 Jan '15[/COLOR] (1-7 1e echo)
    [COLOR=Purple]TSCM :[/COLOR]
    [COLOR=SeaGreen]2e k -[/COLOR] [COLOR=Magenta]26 Jan '15 [COLOR=DarkOrange](5-6 1e echo)[/COLOR][/COLOR][/COLOR] [/COLOR][/COLOR]
    Mamma32 :
    2e k - 26 Jan '15 (
    10-6 intake + 1e echo)
    Anne1977 :
    3e k - 26 Jan '15 (3-6 1e echo/16-6 2e)

Bllondiie :
    3e k - 27 Jan '15 (12-6 2e echo)
    R1985 :
    1e k - 27 Jan '15
    Setnil :
    2e k - 28 Jan '15
    Foekje :
    2e k - 28 Jan '15 (14-6 1e echo)
    Frens :
    1e k - 28 Jan '15 (14-6 1e echo)
    Hope1985 :
    2e k - 29 Jan '15
    Key :
    1e k -
    31 Jan '15 (24-6 1e echo)
    Ailya :
    1e k - 31 Jan '15

Aantal dames: 27

Hier onze lijst.
    Naam,? kind en uitgerekende datum.
    Tussen haakjes de datum van de echo.
    ♡ als je op de echo een hartje hebt gezien.
    Als je het geslacht weet veranderd je naam in die kleur en mocht je het niet willen weten dan blijft je naam paars.

7. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Poedie, fijn dat ze zo meewerken.

Wilde zelf na de geboorte van nr 1 al naar 3 dgn werken, helaas was dit geen optie. Werk nu 4 dgn in de week. Ik ben zo blij wanneer ik de zomervakantie gehaald heb. Daarna zien we wel weer.

8. Anne1977

Anne1977 Bekend lid

4 dec 2012
    709
    0
    0
    Hi allemaal,

Bedankt voor alle leuke reacties op mijn bruiloft!
    We vertrekken vrijdag heel vroeg naar Rome en komen pas over een week terug. Het wordt bloedheet daar dus hoop dat het een beetje meevalt in mijn trouwjurk... En vooral ook met de misselijkheid!

Gister met precies 6 wk echo gehad. Het zat gelukkig op de goede plek dit keer, vruchtzakje mooi te zien en eigenlijk nog amper een vruchtje... Maar wel een hartje dat net begonnen was met kloppen! Ze zei al, als je gister gekomen was hadden we het niet gezien.
    Nu op naar 16 juni en hoop dat een mooi stevig kloppend hartje te zien!

Iedereen veel succes etc de komende tijd... Ik verwacht pas weer va ongeveer de 16 echt weer te kunnen reageren!

9. Gabri

Gabri Actief lid

16 mei 2014
    423
    4
    18
    NULL
    NULL
    Wat fijn Anne! Dat is wel prettig idee nu voordat je weg gaat! Gefeliciteerd! Hele fijne bruiloft!

En Key ik zou willen dat ik met 8.3 mocht komen.. Ik moet wachten tot 10.2 en dat is nu nog 4 weken.. Gelukkig over 2 weken wel naar de VK heb ik wat in het vooruitzicht 😁

Ik voel me trouwens ook niet echt top! Hoopte dat ik me zo goed zou blijven voelen maar vanaf maandag smorgens misselijk tot spugen aan. De rest van de dag ben ik ook zo emo als wat! Kan wel om alles huilen haha en voor vl ben ik ook niet echt de gemakkelijkste. Voel me nu ook zo onzeker worden over hoe alles straks.. Ben ik er echt wel klaar voor? Krijg echt de kriebels er moeten nog wat dingen in huis gebeuren en de tuin moet nog gedaan.. En daar maar ik me nu al helemaal druk om! Terwijl ik nog niet eens weet of het wel allemaal goed is.. Hebben jullie dit ook?
    Het liefst wil ik het daarom denk ik toch wel eerder aan mijn ouders vertellen, heb nu stiekem toch wel de wijze woorden van mijn moeder nodig..
    En daarnaast heb ik ook nergens zin in ben helemaal futloos. Terwijl ik dit zo graag wilde en nu voel ik me eigenlijk helemaal niet zo blij en fit. Zijn dit de eerste 12 weken hormonen? Ik hoop het!!

10. Key

Key Fanatiek lid

13 dec 2013
    2.145
    0
    36
    Italië
    Ohh ja het duurt voor jou ook nog lang gabri!
    Ik heb het zelf wel heel vroeg aan mn ouders verteld en ik moet zeggen dat het me veel rust geeft dat zij het weten, mede ook dankzij hun wijze woorden;) dus kan het je zeker aanraden!

11. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    @gabri, echte hormoontjes hoor! Ik ben zelfs nu bij mijn tweede kindje af en toe ineens onzeker. Dan vraag ik me af, ben ik er niet te vroeg aan begonnen...red ik dat straks wel met 2 kids enz enz. Bij de eerste is dat ook allemaal op zijn pootjes terecht gekomen dus nu vast ook wel! En bij jou ook zeker weten! :) je bent nu gewoon een hormonenbom en dan ben je inderdaad het ene uur dolblij en het uur erna saggo, boos, verdrietig en moe tegelijk! Het komt écht allemaal goed!!!!

Anne, gefeliciteerd met je goede echo en heel veel plezier in rome! Veel geluk saampjes!

Lizzy, wat was je moeders reactie!! Helemaal blij?

Blondiie, jammer dat je geen hartje zag, hopelijk volgende keer wel een hele mooie!! Het is idd nog erg vroeg dus het zegt nog niks!

Tscm, welkom hoor! Je hebt al snel een echo! Ik ben ook rond 25 uitgerekend en ik mag pas over 2 weken :( :D

Stefke, ik heb zover ik weet geen ervaring met dat mijn baarmoeder naar achter ligt, maar heb wel ervaring met een inwendige echo. Met jouw termijn is het volgens mij niet meer dan normaal dat de echo inwendig is... Als je nog zo kort zwanger bent, valt er sowieso weinig te zien op een buikecho... Ik kreeg mijn vorige zwangerschap met 8 weken ook een inwendige echo omdat ze via mijn buik weinig kon zien. En ik heb geen dikke laag spek ofzo en ook geen baarmoeder die naar achter ligt :D
    Ik verwacht dat deze keer ook wel eigenlijk. (Ook +/- 8 weken)
    Mijn ervaring is ook dat ze zo'n echo wel discreet doen. Ik deed een lang shirt aan die over mijn billen kon, dan kon ik die naar beneden trekken en lag ik voor mijn gevoel niet helemaal naakt :)

Nou volgens mij heb ik zo op bijna iedereen gereageerd, zo niet sorry :)

Hier ging het vandaag goed! Niet echt misselijk en de vermoeidheid viel ook mee. Ik heb er ook niet echt aan toe gegeven en had door drukte op mijn werk geen tijd om er aan te denken dus dat scheelt wel :) offffff ojee nemen mijn kwaaltjes af???? :( pfffff stomme onzekerheid
    Ik heb af en toe al wel last van de hormonstertjes hoor :) ik kan me snel irriteren! Het lukt me goed om nog tot 10 te tellen voor ik iets zeg, maar soms kan ik ook lekker fel zijn :D nog meer hormonstertjes in tha house? :p

12. Gabri

Gabri Actief lid

16 mei 2014
    423
    4
    18
    NULL
    NULL
    Ze gaan morgen een week op vakantie dus denk dat ik het daarna ga vertellen.. Ben dan bijna 8 weken ook en mocht het niet goed gaan/zijn vertel ik het ze sowieso wel!

13. stephanie86

stephanie86 Fanatiek lid

11 jun 2012
    1.140
    0
    36
    zuid holland
    Kijk super die goeie echo,leuk dat je hartje gehoord heb.
    Hele fijne bruiloft!

Ik ben ook onwijs emo momenteel word er gek van..pff. ook inderdaad van gaat het me wel lukken zo die zwangerschap met mijn zoontje erbij en dan straks met 2 kids...maar komt vast goed

14. Gabri

Gabri Actief lid

16 mei 2014
    423
    4
    18
    NULL
    NULL
    Toch blij dat ik niet de enige ben! Voelt wel goed dat het dan echt de hormonen zijn hihi

Ga zo maar richting bed ook.. Ben kapot! Kan ik morgen ook wat eerder mijn bed uit voor mijn werk zonder misselijk te worden (hoop ik. 😁)

TSCM veel plezier morgen bij je echo!!

15. stephanie86

stephanie86 Fanatiek lid

11 jun 2012
    1.140
    0
    36
    zuid holland
    Ja heerlijk die hormonen! wilde ook vroeg mijn bed in maar zoontje is al uur aan het huilen...

16. Peetje83

Peetje83 Fanatiek lid

29 jun 2011
    4.057
    2.555
    113
    Limburg
    Ik zit hier ook al voor de tv met de ogen half dicht.
    Vanmiddag wilde ik op de bank een tukje doen maar toen besloot mijn zoon dat hij vandaag geen middagdutje nodig had en mijn man was werken. Ik ga ook zo naar bed dus!

17. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    Meiden met een goede echo, gefeliciteerd!

Lastig dat veel zo'n moeite hebben met werken. Ik denk dat ik er wel moeite mee krijg als ik misselijk ben aangezien ik in de zorg werk ook.
    Ik weet niet precies vanaf wanneer je geen avonddiensten bijv hoeft te werken. Ik ga het eens opzoeken.

18. Mamma32

Mamma32 Bekend lid

12 feb 2014
    758
    0
    0
    Werk part-time
    Gelderland
    Heerlijk hè die emo's!!
    Kan heel weinig hebben ook omdat m'n maag echt super bezig is en de hele dag een misselijk gevoel blijf houden.
    Dus vanmiddag kwam dat eruit.
    Zo ook lkkr slapen.

Truste voor strax dames!!!

19. Mamma32

Mamma32 Bekend lid

12 feb 2014
    758
    0
    0
    Werk part-time
    Gelderland

Fijn om te horen meis morgen zal ik bij je naam een ❤️ zetten.

20. Anne1977

Anne1977 Bekend lid

4 dec 2012
    709
    0
    0
    Hey meiden,

Ben ik nog even... Ik krijg vanavond in ene een heftige menstruatie achtige buikpijn en ook zeurderige pijnin mijn rug en bovenbenen ..
    Ben in ene als de dood dat het nu fout gaat!
    Herkennen jullie deze pijn?

Deel Deze Pagina